Cokla, poleti okoli 6 popoldne ni bilo na postaji žive duše, ne na kakšen Reise centru, ki so bojda na vsaki postaji, ne v kakršni koli pisarni na postaji. Problem je bil, kateri Railjet vzame kolo, ker so S-bahni vozili z nadomestnim avtobusnim prevozom. Informacije na voljo na postaji se pa glede prevoza koles niso ujemale z dejanskim stanjem. In sem lepo nadaljeval s kolesom navzdol......
LPL
Železničarski loparček
Re: Železničarski loparček
Pametno..Ljubitelj napisal/-a:Cokla, poleti okoli 6 popoldne ni bilo na postaji žive duše, ne na kakšen Reise centru, ki so bojda na vsaki postaji, ne v kakršni koli pisarni na postaji. Problem je bil, kateri Railjet vzame kolo, ker so S-bahni vozili z nadomestnim avtobusnim prevozom. Informacije na voljo na postaji se pa glede prevoza koles niso ujemale z dejanskim stanjem. In sem lepo nadaljeval s kolesom navzdol......
LPL
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Železničarski loparček
Vsem vam se zahvaljujem za vaš prispevek k rešitvi te "uganke". Verjetno oblika res izhaja še iz preteklih časov in je tudi imela točno določen namen. Starih železničarjev, ki bi mogoče kaj več vedeli ni več. Bom poskušal najti odgovor še v kakšnem muzeju ali starih knjigah. Če kaj izvem, vam sporočim.
Pa še moje mnenje glede prometnikov, sprevodnikov signalov in ostalega okoli železnice. Zame je železnica še vedno pojem, ki pomeni urejenost in točnost. In si kar nekako želim videti prometnika na peronu, ki gleda na uro, čaka da se kazalec postavi in da znak, da vlak lahko odpelje. Kot ostanek starih časov, ko so strojevodje obvladovale parne pošasti in železničarske ure bile pojem natančnosti. Seveda gre čas naprej ampak malo nostalgije...
Pa še moje mnenje glede prometnikov, sprevodnikov signalov in ostalega okoli železnice. Zame je železnica še vedno pojem, ki pomeni urejenost in točnost. In si kar nekako želim videti prometnika na peronu, ki gleda na uro, čaka da se kazalec postavi in da znak, da vlak lahko odpelje. Kot ostanek starih časov, ko so strojevodje obvladovale parne pošasti in železničarske ure bile pojem natančnosti. Seveda gre čas naprej ampak malo nostalgije...
Re: Železničarski loparček
Več kot dve strani si lahko bral o tem, kje so še strici z loparčki pa kje se kupi karte pa kje se biciklira, o luknjah v loparčku pa nič.Tomazz napisal/-a:Vsem vam se zahvaljujem za vaš prispevek k rešitvi te "uganke".
Tisti dve luknji sta služili za to, da je prometnik obvestila (naloge) strojevodji lepo zvil in v vtaknil vanju. Ker ni bilo peronov, kabine na nekaterih parnih lokomotivah pa so bile zelo visoko, je loparček služil kot podaljšek roke.
Zdaj pa lahko pričakuješ ene tri strani debate, ali je to res ali ne
Re: Železničarski loparček
Upam, da sem prav zadel kajti iščem forum prometnikov?
-
- Vajenec
- Prispevkov: 39
- Pridružen: 28.01.2021, 22:58
- Kraj: Bohinj
Re: Železničarski loparček
Vem, da so se nekaj časa uporabljale tudi sig. lučke (vsaj v Bohinju). Rdeča za prihod in zelena za odhod s postaje. Če jih še vedno uporabljajo nevem.
P.S.
Upam, da ni že kdo to napisal, ker se mi ni dalo prebrati vseh odgovorov.
P.S.
Upam, da ni že kdo to napisal, ker se mi ni dalo prebrati vseh odgovorov.
M. S.