Re: Železničarski loparček
Objavljeno: 28.04.2017, 19:17
A ni loparcek pod pazduho prometnika pomenil po preteklem pravilniku "na mesta".
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Tako je, uporabljal se je pri vlakih s postankom manjšim od treh minut in pomenil, da vlakospremno osebje ne sme zapuščati svojih mest, ker bo sledi signalni znak "priprava za odhod", to je loparček v stegnjeni roki poševno navzdol proti vlaku in temu signalni znak odhod.038 napisal/-a:A ni loparcek pod pazduho prometnika pomenil po preteklem pravilniku "na mesta".
Holding, hočeš nakazati, da še niso v XXI stoletju?...tujina ni sam gor, @ljubitelj......je tud' na desno in pa dol...... ....
Ljubitelj, dobro jutro! Opisoval sem, kako je bilo in sploh ne, kako bi moralo biti!OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 28.04.2017, 9:57
Procedura je seveda tekom časa doživljala sremembe in je v nekaterih državah že nadomeščena z modernimi signalnimi sredstvi.
Odpravljanja vlaka, kakor ga opisuješ, je v razvitem svetu passe. Se ne spomnim, kdaj bi zadnjič videl prometnika na postaji v tujini. Take procedure pa res ne sodijo v XXI stletje, čas vsesplošne digitalizacije.....
Boš moral razložiti najprej, kaj je za tebe tujina, kajti za mene je tujina vse, razen domača Slovenija. In na primer v Avstriji, pa tudi v Nemčiji, sploh na večjih postajah so še vedno prisotni prometniki - tisti strici z rdečo kapo, ki med drugim tudi dajejo odhode vlakom.Ljubitelj napisal/-a:Odpravljanja vlaka, kakor ga opisuješ, je v razvitem svetu passe. Se ne spomnim, kdaj bi zadnjič videl prometnika na postaji v tujini. Take procedure pa res ne sodijo v XXI stletje, čas vsesplošne digitalizacije.....Procedura je seveda tekom časa doživljala sremembe in je v nekaterih državah že nadomeščena z modernimi signalnimi sredstvi.
LPL
Ljubitelj, samega sebe presenečaš z izjavami. Iz odpravljanja vlakov v tujini si "prešaltal" kar na prodajo kart. Govoril si o prometnikih v tujini in jaz sem ti povedal, kar sem pač osebno sam videl. Na primer Berlin, München (to so pač postaje, kjer sem se do sedaj največkrat gibal po peronih) v Avstriji Mürzzuschlag, Semmering, res da ti dve niso veliki, sem pa tudi videl na Dunaju prometnika. Razen, če so to železničarji, ki opravljajo kakšno drugo funkcijo in ne delo prometnika, kot pri nas - ker pač ima stric rdečo kapo.Ljubitelj napisal/-a:petindvajstka, v zadnjih 3 letih nisem niti enkrat na postajah v Nemčiji in Avstriji kupil karte od živega človeka. Vse samo avtomati in vse postaje nezasedene in roko na srce, jenemogoče dobiti kakšno ustnoinformaciji v primeru izrednega dogodka, kot poleti v Brucku. In roko na srce, ne v Lübecku, ne v Hamburgu, no v Münchnu nisem gledal, nisem videl prometnika. Je bila na peronu prevelika gneča, vlak pa odločno predolg da bi se kaj videlo.
LPL
Večina postaj, kjer sem se gibal zadnja leta (popravljam ni bil Bruck ampak Murzuschlag) ni bila zasedena. In če postaja ni zasedena, potem tudi prometnika verjetno nima. Jaz jih nisem videl, pa še dokaj dobro vidim. kaj hodi po Munchenski postaji ali hamburgu ne vem, dvomim pa da prometnik daje odhod z loparčkom, saj se zaradi gneče bore malo vudi, vlaki pa dolgi preko 250 m.Ljubitelj, samega sebe presenečaš z izjavami. Iz odpravljanja vlakov v tujini si "prešaltal" kar na prodajo kart. Govoril si o prometnikih v tujini in jaz sem ti povedal, kar sem pač osebno sam videl. Na primer Berlin, München (to so pač postaje, kjer sem se do sedaj največkrat gibal po peronih) v Avstriji Mürzzuschlag, Semmering, res da ti dve niso veliki, sem pa tudi videl na Dunaju prometnika. Razen, če so to železničarji, ki opravljajo kakšno drugo funkcijo in ne delo prometnika, kot pri nas - ker pač ima stric rdečo kapo.
na postajah velikosti Murzuschlag, St.Veith v Avstriji, Lauenburg, Wolfenbüttel etc.... se karte ne kupi drugače kot na avtomatu. Ni bilo opazne žive duše in kase zaprte, če so še sploh bile.Se pa ne strinjam z izjavo, da se karte dobi samo še na avtomatih. Na večini postaj so "Reisezentrum"-i, kjer lahko kupiš karto od človeka.
Za Nemčijo nisem čisto siguren ampak za Avstrijo si upam 100 % trditi da vlakospremno osebje priprave za odhod ne sme oddati pred postavitvjo signala. V ta namen so tudi bele lučke "Z" na preonu in koncu perona, te lučke gorijo samo kadar je naslednji signal v legi za dovoljeno vožnjo.TGV Lyria napisal/-a:So zasedene so. Samo da prometniki niso tam, kjer smo jih mi navajeni. Center za vodenje prometa je običajno povsem ločen od postaje, komunikacija pa poteka po GSM-R in podobno.
Sicer pa ima Ljubitelj kar prav, v Nemčiji in Avstriji ni več signalnega loparčka. Sprevodnik zažvižga na piščalko, kar je opozorilo za potnike. Potem ko se prepriča, da nihče več ne vstopa ali izstopa, zapre vrata. Nato pa signalizira odhod strojevodju oz. ga kar pokliče po GSM-R in mu pove da je vlak pripravljen za odhod. Od tu naprej strojevodja čaka (če ga še nima) le še zelen signal.
Kakršnokoli odpiranje vrat potem, ko jih enkrat sprevodnik zapre, je nemogoče. Tudi če vlak še stoji na postaji. Potniki se pogosto jezijo, češ "vlak je še stal, a vrat mi niso odprli", ampak v nedogled pač to ne gre.
Se pa ne strinjam z izjavo, da se karte dobi samo še na avtomatih. Na večini postaj so "Reisezentrum"-i, kjer lahko kupiš karto od človeka.
Za Murzuschlag sem siguren, da ne drži...Ljubitelj napisal/-a:na postajah velikosti Murzuschlag, St.Veith v Avstriji, Lauenburg, Wolfenbüttel etc.... se karte ne kupi drugače kot na avtomatu. Ni bilo opazne žive duše in kase zaprte, če so še sploh bile.Se pa ne strinjam z izjavo, da se karte dobi samo še na avtomatih. Na večini postaj so "Reisezentrum"-i, kjer lahko kupiš karto od človeka.
LPL