Vozni red 2017/2018

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

urban120 napisal/-a: Nekdo bo moral popustiti.
Lahko pa se prevoz izvaja tudi z IC vagoni. Kakor vem RIC homologacija velja za celo EU
Popustiti? Saj bo vozilo. Civity in nič drugega.
Naši IC vagoni ne ustrezajo italijanskim predpisom o selektivnem odpiranju vrat na postajah (LAT).
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

urban120 napisal/-a: Nekdo bo moral popustiti.
Lahko pa se prevoz izvaja tudi z IC vagoni. Kakor vem RIC homologacija velja za celo EU
Zakaj popustiti? Financer je Furlanija Julijska Krajina in ne država Italija, zato TI ne daje svojega voznega parka. Še večje vprašanje, kaj bi dala? Grdavše in želve so v zadnjih izdihljajih, 401 (končno #-o ) in 402b se načrtuje, da gredo na push-pull, tako IC, kot ICN :shock: ostale 402 pa na tem koncu pokrivajo IC in nočne vlake. 403 gre na Sicilijo zamenjat grdavše... Potem se pa vprašaš, kaj bi v prihodnosti vozilo?

Kar se tiče Frecciarosse 1000, argenta... Je sicer možno pripeljati v Slovenijo, ampak je cena astronomska. Poleg pokrivanja stroškov, ki nastanejo v Sloveniji, bo potrebnih še par milijonov s strani Slovenije. SŽ 310, pa je za Italijane že zastarel.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a urban120 »

TGV Lyria napisal/-a:
urban120 napisal/-a: Nekdo bo moral popustiti.
Lahko pa se prevoz izvaja tudi z IC vagoni. Kakor vem RIC homologacija velja za celo EU
Popustiti? Saj bo vozilo. Civity in nič drugega.
Naši IC vagoni ne ustrezajo italijanskim predpisom o selektivnem odpiranju vrat na postajah (LAT).
Še ta udarec :/
Vzamem nazaj. Morda pa se z Italijani res nič ne da.
Čeprav Pendolino bi bil kar lušn za vožnjo v Benetke :) Morda kdo ve kaj je bila sprememba na italijanski strani, da je nehal voziti?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

urban120 napisal/-a:Morda kdo ve kaj je bila sprememba na italijanski strani, da je nehal voziti?
Vgradnja dodatnih signalno-varnostnih naprav in dodatno financiranje v rangu milijon evrov.
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Edino da OBB naredi en RailJet Dunaj-Ljubljana-Benetke, oni IC vagone, ki so v redu za RFI že imajo
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a mkx »

Samo remont Zidani Most - Maribor - Šentilj mora biti prej končan. Menda smo se že zmenili, da RJ brez 1216 ni RJ?
LP, Metod
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

zbowe napisal/-a:Edino da OBB naredi en RailJet Dunaj-Ljubljana-Benetke, oni IC vagone, ki so v redu za RFI že imajo
mkx napisal/-a:Samo remont Zidani Most - Maribor - Šentilj mora biti prej končan. Menda smo se že zmenili, da RJ brez 1216 ni RJ?
Railjet ne bo vozi do Ljubljano preko Spielfeld, mogoče bo lahko preko na jesenicah (dunaju-villach-jesenice-ljubljana in dunaj, mogoče 2024 leta...)

RJ ČD in RJ OBB lahko vozi samo do v Maribora ( iz Dunaju in Praha ) , mogoče RJ 3x v MB ...

Mogoče ED 250 iz PKP za Varšava - Dunaj - Maribor- Ljubljana ( mogoče bo , ni točen ... nekaj SŽ govori... ) , mogoče 2021 leta..
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a OBB »

RitterVonGhega napisal/-a:
zbowe napisal/-a:Edino da OBB naredi en RailJet Dunaj-Ljubljana-Benetke, oni IC vagone, ki so v redu za RFI že imajo
mkx napisal/-a:Samo remont Zidani Most - Maribor - Šentilj mora biti prej končan. Menda smo se že zmenili, da RJ brez 1216 ni RJ?
Railjet ne bo vozi do Ljubljano preko Spielfeld, mogoče bo lahko preko na jesenicah (dunaju-villach-jesenice-ljubljana in dunaj, mogoče 2024 leta...)

RJ ČD in RJ OBB lahko vozi samo do v Maribora ( iz Dunaju in Praha ) , mogoče RJ 3x v MB ...

Mogoče ED 250 iz PKP za Varšava - Dunaj - Maribor- Ljubljana ( mogoče bo , ni točen ... nekaj SŽ govori... ) , mogoče 2021 leta..
SŽ ni sposoben uspostviti direktne povezave Nova Gorica-Ljubljana. Kakšne RailJete. SŽ so bruka za državo, da imamo leta 2018 tak vozni park in take vozne rede. Katastrofa!!!!!!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Dajte no nehat srat o RJ. En polno zaseden RJ prepelje približno 6x več potnikov kot je povprečna zasedba vlakov SŽ. Ker ni tako velikega števila tujcev na poti med LJ in W še manj od LJ proti VE bi se računica izšla le pri lokalnih potnikih. Teh pa očevidno niti približno ni toliko in velja na žalost srbska: " sanja svinja kukuruz."

LPL
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Se bojim da bo prej vozil RJ v Beograd preko Budimpešte, kot pa ga bomo videli v Sloveniji.
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Mater, slučajno se človeku zareče in napiše RJ namesto IC, čeprav je v nadaljevanju stavka bilo jasno, da je mislil na avstrijske IC klasike, pa že takoj skočite na njegov lapsus. Kot trop volkov ki jim vržeš divjad.

@zbowe, kako pa je s tem pravilom glede vrat pri poletnih agencijskih avtovlakih MSM iz Nemčije v Verono, ki večinoma vozijo s starejšim voznim parkom? Dvomim, da imajo vagoni vgrajeno selektivno odpiranje, povrhu pa Lokomotion mašine niti nimajo možnosti za tako odpiranje vrat, ali pač?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Madona, vam je @Zbowe stopil na živec :lol: :lol:

RailJet bo najkasneje do odprtja Koralpske proge. Ali preko Maribora ali Jesenic... odvisno od dogovora in delitve stroškov. Vse bo na strani SŽ-ja, kako se bodo zmenili za najem obstoječih garnitur (podobno, kot Civity), ker SŽ same ne bodo sposobne kupiti teh sedem vagonov. Lokomotivo, bi pa že dobile od tovornega prometa za izmenjavo kilometrov in s tem nižje stroške. Za prihodnost Croatie, pa bo problem Hrvatov. SŽ zagotovo ne bodo sposobne dvakrat sofinancirati RailJeta. Če ga ne bo, pa imajo SŽ(glede na razpis) rezervni plan. Lastne garniture v Beljak in Gradec.
TGV Lyria napisal/-a:Mater, slučajno se človeku zareče in napiše RJ namesto IC, čeprav je v nadaljevanju stavka bilo jasno, da je mislil na avstrijske IC klasike, pa že takoj skočite na njegov lapsus.
Klasičnih IC vlakov z OeBB pulmani, ki vozijo čez mejo ne bo več, razen v izrednih dogodkih. Slovenija je zadnja sosednja država brez RailJeta. Tisti IC pulmani so samo še za nočne vlake in (zaenkrat) Brenner, ter načrtovano odprodajo.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ob zgoraj zapisanem samo majhen pomislek: nakup "za odprodajo namenjenih" ÖBB vagonov in lasten EC vlak do Dunaja, pa je stvar rešena. Tako ali tako potrebujemo nove vagone za mednarodni promet, ker to z Bl-ji ne gre več nikamor. Vsaj za Savo, Citadello in Emono.
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a zbowe »

TGV Lyria napisal/-a:Mater, slučajno se človeku zareče in napiše RJ namesto IC, čeprav je v nadaljevanju stavka bilo jasno, da je mislil na avstrijske IC klasike, pa že takoj skočite na njegov lapsus. Kot trop volkov ki jim vržeš divjad.
No, recimo da je bila le provokacija. Sicer je res, da ima OBB bodisi RJ kot IC vagone, ki imajo dovolilnico za Italijo.
TGV Lyria napisal/-a:@zbowe, kako pa je s tem pravilom glede vrat pri poletnih agencijskih avtovlakih MSM iz Nemčije v Verono, ki večinoma vozijo s starejšim voznim parkom? Dvomim, da imajo vagoni vgrajeno selektivno odpiranje, povrhu pa Lokomotion mašine niti nimajo možnosti za tako odpiranje vrat, ali pač?
Nič ne vem.... sprožim temo na italijanskem forumu
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a desiro »

TGV Lyria napisal/-a:Ob zgoraj zapisanem samo majhen pomislek: nakup "za odprodajo namenjenih" ÖBB vagonov in lasten EC vlak do Dunaja, pa je stvar rešena. Tako ali tako potrebujemo nove vagone za mednarodni promet, ker to z Bl-ji ne gre več nikamor. Vsaj za Savo, Citadello in Emono.
To niti ne bi bila slaba poteza, iz izkušenj vem da so OeBB vagoni ki vozijo recimo na 213 odlični, tako za potnike kot za samo vožnjo takega vlaka...zavora prime kot šus in ko enkrat voziš tak vlak razumeš zakaj Avstrjici "divjajo" na preone iz 100 km /h se po mojem laičnem izračunu mimara ustavi v 300 m če ne manj brez kakršnega koli sunka. Vagoni imajo še ogromno tehnike od selektivnega odpiranja vrat dalje in so tudi zato bolj varni.

Ko smo že pri vratih, starejši vagoni so tudi lahko opremljeni s tem sistemom...recimo na nemškem regionalnem vlaku ki sliši na ime Alex vozijo starejši vagoni ki imajo to možnost. Prav tako vgradnja sistema na starejših lokomotivah ni nikakršen bav bav
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Odgovori