Vozni red 2017/2018
Re: Vozni red 2017/2018
http://comitatopendolarialtofriuli.blog ... i.html?m=1
Pravijo, da ni še nič znano glede voženj do Benetk (zaenkrat uradno le do Trsta), kakor tudi ne glede voznega parka na tej liniji. No to zadnje se lahko hitro ovrže; kaj drugega kot Civity sploh ne more voziti.
Pravijo, da ni še nič znano glede voženj do Benetk (zaenkrat uradno le do Trsta), kakor tudi ne glede voznega parka na tej liniji. No to zadnje se lahko hitro ovrže; kaj drugega kot Civity sploh ne more voziti.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2017/2018
Saj kaj drugega kot iz Ljubljane do Trsta ne bi bilo niti smiselno. Italijani imajo iz Trsta do Benetk svoje vlake.
preglednik
Re: Vozni red 2017/2018
Po tej logiki bi bilo edino smiselno imeti vlake od Opčin do Trsta, na relaciji Ljubljana-Opčine ima svoje vlake SŽ.preglednik napisal/-a:Saj kaj drugega kot iz Ljubljane do Trsta ne bi bilo niti smiselno. Italijani imajo iz Trsta do Benetk svoje vlake.
Ko bodo spet usposobili Openski tramvaj, pa ne bo potrebe niti po tem ...
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2017/2018
Med Ljubljano in Trstom so bile zmeraj velike migracije, ne glede na razne politične situacije. Navsezadnje je Trst na pol slovensko mesto. Mislim da si zasluži par direknih potniških povezav dnevno.
preglednik
Re: Vozni red 2017/2018
Da ne bo širjenja lažnih novic, po popisih prebivalcev v mestu Trst ni bilo nikoli polovica Slovencev, vir Milan Bufon, Slovenci v Italiji, Koliko kje in kako, https://sl.wikipedia.org/wiki/Milan_Bufon. Najvišji delež Slovencev v Trstu je bil leta 1911, občina Trst je imela 25% Slovencev, center mesta 16% Slovencev, 7% Nemcev, Italijanov 75%, predmestje 52% Slovencev in okolica 93% Slovencev. Po še starejših podatkih Czoernigove statistike iz leta 1846 je bil v občini Trst delež Slovencev 32%, Italijanov 55%. Druga pesem je v okolici mesta, toda okolica ne definira narodnostne sestave mesta.v
Med Ljubljano in Trstom so bile zmeraj velike migracije, ne glede na razne politične situacije. Navsezadnje je Trst na pol slovensko mesto. Mislim da si zasluži par direknih potniških povezav dnevno.
LPL
Re: Vozni red 2017/2018
Če bi vedel koliko je od openske železniške postaje do centra kraja, kjer je postaja tramvaja, bi tega zagotovo ne napisal.mkx napisal/-a:
Ko bodo spet usposobili Openski tramvaj, pa ne bo potrebe niti po tem ...
Re: Vozni red 2017/2018
Moj celotni post, ne samo del, ki si ga citiral, je bila sarkastična kritika @preglednikove teze, da se direktnih vlakov med Ljubljano in Benetkami ne rabi. Če lahko prestopamo v Trstu na poti v Benetke, zakaj ne bi nekajkrat prestopali na poti v Trst?TGV Lyria napisal/-a:Če bi vedel koliko je od openske železniške postaje do centra kraja, kjer je postaja tramvaja, bi tega zagotovo ne napisal.mkx napisal/-a: Ko bodo spet usposobili Openski tramvaj, pa ne bo potrebe niti po tem ...
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2017/2018
To je res kar praviš, direktni vlak Ljubljana - Benetke, kdor hoče v Trst naj prestopi na Opčinah. Se strinjam. Toda mislim, da bo število garnitur, ki bi lahko vozile med Ljubljano in Benetkami omejeno. Mar jih ne bi bilo bolje izkoristiti za kvalitetnejšo in pogostejšo povezavo med Ljubljano in Trstom, kot da jih pošiljamo do Benetk, kjer že mrgoli drugih vlakov.
preglednik
Re: Vozni red 2017/2018
Še bolj kot do Trsta bi bila smiselna povezava od Ljubljane prek Tržiča do letališča Ronke, kjer bo junija že dokončana železniška postaja. Kdor želi v Trst ali Benetke, prestopi v Tržiču.preglednik napisal/-a:To je res kar praviš, direktni vlak Ljubljana - Benetke, kdor hoče v Trst naj prestopi na Opčinah. Se strinjam. Toda mislim, da bo število garnitur, ki bi lahko vozile med Ljubljano in Benetkami omejeno. Mar jih ne bi bilo bolje izkoristiti za kvalitetnejšo in pogostejšo povezavo med Ljubljano in Trstom, kot da jih pošiljamo do Benetk, kjer že mrgoli drugih vlakov.
Se pa strinjam da je do Benetk boljša povezava s prestopom. Prvič zato, ker je vlakov na odseku Trst - Benetke res veliko, in drugič zato, ker so ETR 563 povsem neprimerne garniture za več kot 4 ure trajajočo pot.
Re: Vozni red 2017/2018
Menim, da potrebujemo direktno linijo tako do Trsta kot do Tržaškega letališča. Imamo pa le en problem. Medtem, ko bo Trst zgeneriral dovolj potnikov, jih letališče samo po sebi ne bo. Tako, da je edina rešitev, da vlak nadaljuje pot do Benetk.TGV Lyria napisal/-a:Še bolj kot do Trsta bi bila smiselna povezava od Ljubljane prek Tržiča do letališča Ronke, kjer bo junija že dokončana železniška postaja. Kdor želi v Trst ali Benetke, prestopi v Tržiču.preglednik napisal/-a:To je res kar praviš, direktni vlak Ljubljana - Benetke, kdor hoče v Trst naj prestopi na Opčinah. Se strinjam. Toda mislim, da bo število garnitur, ki bi lahko vozile med Ljubljano in Benetkami omejeno. Mar jih ne bi bilo bolje izkoristiti za kvalitetnejšo in pogostejšo povezavo med Ljubljano in Trstom, kot da jih pošiljamo do Benetk, kjer že mrgoli drugih vlakov.
Se pa strinjam da je do Benetk boljša povezava s prestopom. Prvič zato, ker je vlakov na odseku Trst - Benetke res veliko, in drugič zato, ker so ETR 563 povsem neprimerne garniture za več kot 4 ure trajajočo pot.
Si pa tudi obe distinaciji zaslužita vlak na nivoju IC(S) ne pa primestno gajbo.
Re: Vozni red 2017/2018
Definiraj pošiljamo? Mešate vse po spisku....preglednik napisal/-a:. Mar jih ne bi bilo bolje izkoristiti za kvalitetnejšo in pogostejšo povezavo med Ljubljano in Trstom, kot da jih pošiljamo do Benetk, kjer že mrgoli drugih vlakov.
Trenitlia z civity-jem in novo povezavo nima čisto nič. Je le prevoznik, ki mora ugoditi zahtevam Furlanije, ki subvencionira prevoz od Benetk do Trsta in naprej na Opčine. SŽ imajo pa z njimi še manj, razen povezave. Stroški na Slovenski strani krije SŽ, ki lahko v zameno uporabljajo nakup vozovnic tudi v notranjem prometu. Pri sosedih se govori, da bosta vozil dve garnituri + rezerva na vsaki strani. Kaj je rezerva, ne ve nihče.
Kar pa se tiče letališča v Trstu. Ste si pogledali, katere povezave ima??? Slabše kot Brnik. Ničvredno letališče, razen, če vam je ryanair letalski standard. Letališče v Benetkah, je pa druga zgodba.
Re: Vozni red 2017/2018
Ta novi vlak do Trsta bo nadomestil zdajšnjega regionalca do Sežane. Bo pa ta novi vlak kljub enakemu številu postaj in garnituri za regionalne povezave imel višji rang MV, kar pomeni, da se bo plačal enak dodatek kot za IC vlake. Kako na SŽ upravičujejo dražjo vozovnico?
Re: Vozni red 2017/2018
S klimo in vtičnicami za elektrikoMičo napisal/-a:Ta novi vlak do Trsta bo nadomestil zdajšnjega regionalca do Sežane. Bo pa ta novi vlak kljub enakemu številu postaj in garnituri za regionalne povezave imel višji rang MV, kar pomeni, da se bo plačal enak dodatek kot za IC vlake. Kako na SŽ upravičujejo dražjo vozovnico?
Šalo na stran, baje se dodatek ne bo plačeval. Naj bi bili nekakšni "regionalno mednarodni" vlaki.
Saj ravno to. Ryanair. Nam najbližje letališče s katerega leti. In večina potnikov leti z njim, tudi če potem cvilijo.Re 4/4 napisal/-a: Kar pa se tiče letališča v Trstu. Ste si pogledali, katere povezave ima??? Slabše kot Brnik. Ničvredno letališče, razen, če vam je ryanair letalski standard.
Ima pa Furlanija s tržaškim letališčem velike načrte tako da...Ga ne bi ravno tlačil.
In kdo ga bo dal? SŽ nima niti enega voznega sredstva, ki bi zadostilo italijanskim predpisom. Italijanske Freccie pa tudi ne boš dobil k nam.urban120 napisal/-a: Si pa tudi obe distinaciji zaslužita vlak na nivoju IC(S) ne pa primestno gajbo.
Linija se izvaja v sodelovanju s Furlanijo, dežela pa ima v lasti Civityje in nič drugega.
Re: Vozni red 2017/2018
Nekdo bo moral popustiti.TGV Lyria napisal/-a:In kdo ga bo dal? SŽ nima niti enega voznega sredstva, ki bi zadostilo italijanskim predpisom. Italijanske Freccie pa tudi ne boš dobil k nam.urban120 napisal/-a: Si pa tudi obe distinaciji zaslužita vlak na nivoju IC(S) ne pa primestno gajbo.
Linija se izvaja v sodelovanju s Furlanijo, dežela pa ima v lasti Civityje in nič drugega.
Lahko pa se prevoz izvaja tudi z IC vagoni. Kakor vem RIC homologacija velja za celo EU