Počasna vožnja Sava - Zagorje
Počasna vožnja Sava - Zagorje
A mogoče tukaj kdo ve, zakaj je bila pred kratkim uvedena počasna vožnja med Savo in Zagorjem, vlaki naberejo par minut zamude na tem odseku ...
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Razlog: Nevarnost padanja skal...Mičo napisal/-a:A mogoče tukaj kdo ve, zakaj je bila pred kratkim uvedena počasna vožnja med Savo in Zagorjem, vlaki naberejo par minut zamude na tem odseku ...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Hvala za odgovor Ali so se ob deževju zgodili kaki premiki skalovja nad progo?desiro napisal/-a:Razlog: Nevarnost padanja skal...Mičo napisal/-a:A mogoče tukaj kdo ve, zakaj je bila pred kratkim uvedena počasna vožnja med Savo in Zagorjem, vlaki naberejo par minut zamude na tem odseku ...
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Ali se res nevarnost padajočih skal zmanjša s podaljševanjem zadrževanja na ogroženem območu. Malo za šalo, pa vendar z zrnom soli, vsak izkušen gornik ve, da se področja, ki jih ogroža padajoče kamenje, prečka čim hitreje in seveda brez zadrževanja. Verjetnostni račun namreč pove, da je verjetnost dogodka obratno sorazmerna s časom. Ker je to malo za šalo, pustimo ob strani morebitne posledice v primeru dogodka.Razlog: Nevarnost padanja skal...
Sicer je pa zanimivo kako dolgo so se SŽ (oziroma lastnik infrastrukture) otepale sodobnega varovanja brežin z dinamičnimi lovilnimi ograjami, masovno razširjenimi na vzporednih cestah.
LPL
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Ljubitelj
Res, da so ob progi opozorilne rdeče luči, ki so vezane na "javljalno ograjo", ampak se je že zgodilo, da je večji kamen padel na progo, tako da se ni vključil noben javljalnik.
Verjetno je zato uvedena počasna vožnja.
Pa v Zasavju imamo zelo ovinkasto progo, tako da se zmerom ne vidi prav daleč pred sabo.
Drugače pa tudi dinamične varovalne ograje ne zdržijo vsega. To se je pokazalo par kilometrov naprej na lokalni cesti.
Res, da so ob progi opozorilne rdeče luči, ki so vezane na "javljalno ograjo", ampak se je že zgodilo, da je večji kamen padel na progo, tako da se ni vključil noben javljalnik.
Verjetno je zato uvedena počasna vožnja.
Pa v Zasavju imamo zelo ovinkasto progo, tako da se zmerom ne vidi prav daleč pred sabo.
Drugače pa tudi dinamične varovalne ograje ne zdržijo vsega. To se je pokazalo par kilometrov naprej na lokalni cesti.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Ta odsek ob Savi je eden najstarejših železniških odsekov v Sloveniji, ovinkast, plazovit, skratka neprimeren za sodoben promet. Čas bi že bil, da bi se razmišljalo o hitri in sodobni progi med Ljubljano in Celjem po neki najbolj direktni varianti, ki bi postala hrbtenica železniškega prometa v Sloveniji. Bila bi koristna tudi luki Koper, mogoče celo bolj kot podzemni industrijski tir v katerega rinemo sedaj.
preglednik
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Če ne bo zgrajen "podzemni industrijski tir" potem tudi potrebe po sodobni progi LJ-CE ne bo, vsaj ne zaradi tovornega prometa. Pa tale odsek sodeč po voznorednih hitrostih ni najbolj ovinkast na progi LJ-ZM, drugo je pa geologija, kar se pa reši dokaj preprosto z galerijami.Čas bi že bil, da bi se razmišljalo o hitri in sodobni progi med Ljubljano in Celjem po neki najbolj direktni varianti, ki bi postala hrbtenica železniškega prometa v Sloveniji. Bila bi koristna tudi luki Koper, mogoče celo bolj kot podzemni industrijski tir v katerega rinemo sedaj.
LPL
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Zanimivo @preglednik. Moti te "podzemni industrijski tir", ne bi te pa motilo nekaj deset kilometrov predorov pod Trojanami in spet nekaj deset kilometrov poglobitve tirov med Vranskim in Šentjurjem. Zakaj poglobitev? Ker kmetom na tem območju, pa ja ne boš odvzel tisto obdelovalno zemljo, ki jo še imajo. Tisti, ki pa predlaga ob obstoječi železniški trasi Velenje-Celje, pa ni kredibilni sogovornik. Ni prostora za megalomanski projekt. In tudi postaja Celje bi morala imeti potem nadstropje pod zemljo. Ampak cene takšnih stvati gredo v milijarde evrov.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Najprej srečno Novo leto tebi Re4/4 in vsem forumašem. Saj me niti ne moti "podzemni tir" do Kopra, če bi imeli pred tem pošlihtano ostalo osnovno omrežje. Naj pride 2. tir na vrsto, ko bo posodobljeno osnovno omrežje, ki predstavlja hrbtenico tudi za ostali tovorni in potniški promet v Sloveniji in v tranzitu. Mislim, da se lotevamo modernizacije na napačnem koncu. Ampak ne glede na to kar mislim, ker je to pač samo moje mišljenje, si želim v Novem letu še veliko kvalitetnih debat na tem forumu.
preglednik
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Osnovno načelo je, da se odpravlja najprej najšibkejše člene v verigi. In na celotni JŽI RS je to proga Di-Kp. Nič ti ne pomaga urejanje ostalih prog, če potencialni tovor sploh do njih ne more prispet. Ko boš dojel to preprosto dejstvo ne boš več pisaril o nepotrebnosti industrijskega tira v tunelu in izražal želja po modernizaciji ostalega omrežja, ki je sicer tudi nujna in se na Štajerskem koncu na veliko izvaja.Najprej srečno Novo leto tebi Re4/4 in vsem forumašem. Saj me niti ne moti "podzemni tir" do Kopra, če bi imeli pred tem pošlihtano ostalo osnovno omrežje. Naj pride 2. tir na vrsto, ko bo posodobljeno osnovno omrežje, ki predstavlja hrbtenico tudi za ostali tovorni in potniški promet v Sloveniji in v tranzitu. Mislim, da se lotevamo modernizacije na napačnem koncu. Ampak ne glede na to kar mislim, ker je to pač samo moje mišljenje, si želim v Novem letu še veliko kvalitetnih debat na tem forumu.
Sicer se mi pa postavlja še eno vprašanje. Kakor razberem iz tvojih postov, nikakor ne pristajaš na dejstvo, da si obala zasluži železnico in ne industrijski tir, tudi sedanj se je namreč gradil na začetku kot industrijski tir, z ustreznimi parametrih . Le čemu so se ti prebivalci obale tako zamerili, da jim ne privoščiš spodobnega transporta?
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Tako bi ti odgovoril. Obala si sigurno zasluži sodobno potniško povezavo z zaledjem, toda kot je praksa pokazala, je veliko več potencialnih potnikov med Celjem in Ljubljano, kot pa med Koprom in Ljubljano. Pustimo tistih par agencijskih vlakov ob strani. Poleg tega vse države posodabljajo svoje železnice iz svojih centrov navzven (Francija), ali pa posodabljajo svoje tranzitne glavne poti (Švica), kar bi morala delati tudi Slovenija. Kar pa se tiče proge Divača Koper mislim da bo obstoječa še dolgo zadoščala. Bolj nujna bi bila alternativa proti Trstu.
preglednik
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Preglednik škoda debate!
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Tako dolgo, da jo bo EU komisija izbrisala iz zemljevida zaradi nedoseganja standardov.preglednik napisal/-a:. Kar pa se tiče proge Divača Koper mislim da bo obstoječa še dolgo zadoščala.
http://imss.dz-rs.si/IMiS/ImisAdmin.nsf ... ee95489ac5
X. in V. koridor sta že zdavnaj izgubljena in se bosta, ne glede na EU želje, križala na Dunaju. Kdo bo pa vozil na Ture-Balkan? @holding bi dejal. "Švaba" že danes ve, nix Slovenija. Munchen-Salzburg/Passau-Linz-Dunaj-Budimpešta-Romunija, že uspešno dela. RCA ne bo nič prepustil naključju, še Madžari imajo po novem isti sistem vodenja kot Avstrijci. Ture pa tako ostanejo takšne kot so. Tistie tri odseke, ki so enotirni pa lahko ostanejo enotirni, imajo obvoz čez Leoben, če se kaj zgodi. Glavna proga po Tirolski pa je tako že končana, Kufstein-Franzensfeste po odprtju Brenner-ja 120 km/h "lagano sportski". Verona z "lačnimi"' prevozniki ni daleč. Še teta Doroteja pokimala za širitev Rosenheim-a. Tako, da Koper izgubi še glavno zaledje Bavarske. Tako ostane le še V4, v katerega vlaga Slovenija ves denar (Zidani-Most-Špilje/Hodoš, če ne bo krize še Ljubljana-Zidani Most). Sedaj se pa odločite. Drugi tir še ima možnost biti glavna luka za terminale v Budimpešti, Žilini, Brnem, Katowicam...ampak z obstoječo progo in Italijani ne...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Problem naših železnic ni samo nova povezava Divača - Koper, temveč splošna nerazvitost celotnega omrežja SŽ. Smo pač trideset let prespali. Hitrosti enake kot za časa Franca Jožefa kljub nekaterim remontom in novim odsekom. Sploh pa če ga že omenjam: bil je edini pravi vizionar na področju železnic pri nas, od njegovih časov pa do danes.
preglednik
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Vizije so, ampak, če imaš manj kot 300 milijonov evrov na leto za 1120 km prog... Ne vem, očitno nekateri želite Betlehem na železnicah, oziroma sanjate o projektih vrednih več sto milijonov evrov za grape.
In železo je treba kovati, dokler je vroče. Zato se infrastktura gradi iz luke navzven. In ne obratno. Špediterje in ladjarje en klinc briga, če imaš od Ljubljane do Celja 70 kilometrski bazni predor, če je do Divače en tir (visok riziko med špediteji). Daimer ne gleda križem rok. Če ne bodo zadovoljni, jih ne bo nikoli več tukaj. In, ker zgledi vlečejo, bo še kakšen drugi tovor odšel, Koper pa padel na nivo luke Bar, kjer pretovorijo marsikaj, vendar ne provrazredni tovor. Mercedes za Kitajski trg ni enako Fiat iz Kraguljevca. In nekateri si pač tega nočete dopovedati in se bi radi lotevali na popolnoma nerazumljiv način. Zasičenje proge sledi čez nekaj let, rast se ustavi, tovor pa gre. Zakaj bi potem gradil novo infrastrukturo v celinskem delu, če sta V. in X. koridorja že izgubljena? Malo si poglejte, kateri varnostni paketi so aktualni. Tam so aktualne glavne poti.
In železo je treba kovati, dokler je vroče. Zato se infrastktura gradi iz luke navzven. In ne obratno. Špediterje in ladjarje en klinc briga, če imaš od Ljubljane do Celja 70 kilometrski bazni predor, če je do Divače en tir (visok riziko med špediteji). Daimer ne gleda križem rok. Če ne bodo zadovoljni, jih ne bo nikoli več tukaj. In, ker zgledi vlečejo, bo še kakšen drugi tovor odšel, Koper pa padel na nivo luke Bar, kjer pretovorijo marsikaj, vendar ne provrazredni tovor. Mercedes za Kitajski trg ni enako Fiat iz Kraguljevca. In nekateri si pač tega nočete dopovedati in se bi radi lotevali na popolnoma nerazumljiv način. Zasičenje proge sledi čez nekaj let, rast se ustavi, tovor pa gre. Zakaj bi potem gradil novo infrastrukturo v celinskem delu, če sta V. in X. koridorja že izgubljena? Malo si poglejte, kateri varnostni paketi so aktualni. Tam so aktualne glavne poti.