Luksuzni vlak

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1592
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Luksuzni vlak

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 10.01.2018, 19:44

Re 4/4 napisal/-a:
Tonka napisal/-a:Zato, ker je to moj tretji najljubši hobi in se odlično meša z drugim najljubšim hobijem. (1. parni stroji, 2. železnica, 3. luksuzne stvari) Jaz se že na SŽ vozim v prvem razredu (čeprav vem, da je popolnoma bedasto).


No lepo, samo...Ni lepo, da te potem preseneti cena... :wink:

Kot sem ti rekel, vzami vlak, ki sem ti ga predlagal. Panoramski vagon je prvi razred. Lahko pa greš direktno do Züricha, ali presedeš za Chur in naslednji dan z Glacier Express do Briga in nazaj do Züricha z direktnim vlakom via. Bern. Tam prespiš in zjutraj spet vzameš panoramski vagon za do Gradca. Pa imaš luksuzni izlet. Pa ne pozabi na polno denarnico. :wink:


A Nightjeta in njegov Schlafwagen Single Deluxe mu boš pa kar zamolčal? :evil: :D
Tonka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 134
Pridružen: 18.12.2016, 19:03
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Luksuzni vlak

OdgovorNapisal/-a Tonka » 10.01.2018, 19:59

Za öbb deluxe sleeper vem. Samo, meni ni smisel v vsakdanjem vlaku višjega ranga, meni je zanimivo, da je nek vagon npr. sto let star in so se z njim prepepjale generacije in generacije.

Hvala za dober predlog (Švica).

Lp, Luka T.
Tonka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 134
Pridružen: 18.12.2016, 19:03
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Luksuzni vlak

OdgovorNapisal/-a Tonka » 10.01.2018, 20:04

Kaj je pa to silence area 1st class? In kaj pravzaprav je panorama 1st class? (Gledal sem na tickets.oebb.at.)
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1592
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Luksuzni vlak

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 10.01.2018, 20:15

Tonka napisal/-a:Kaj je pa to silence area 1st class? In kaj pravzaprav je panorama 1st class? (Gledal sem na tickets.oebb.at.)


Silence area (tiho območje) je nekaj, kar se ponavadi ne upošteva :D :D Pač območje v vlaku, ki naj bi bilo namenjeno počitku in tihemu potovanju, kjer naj se ne bi glasno govorilo ter uporabljalo mobilnih telefonov. Resnica pa je ta, da je pritožb na to temo ogromno.
Panoramski vagon 1. razreda vozi na vlaku EC 163/164 "Transalpin" med Gradcem in Zürichom. Gre za predelan SBB vagon 1. razreda, s panoramskimi okni.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3230
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Luksuzni vlak

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 10.01.2018, 20:50

TGV Lyria napisal/-a:
A Nightjeta in njegov Schlafwagen Single Deluxe mu boš pa kar zamolčal? :evil: :D


A ima dormeo? :mrgreen: Šala...pač zadnja tri leta, me Evropa ni kaj veliko videla, pa ne vem več, kaj vse se ti ponuja. Kdaj me bo spet... :pc1 Ne vem...

Tonka napisal/-a: Samo, meni ni smisel v vsakdanjem vlaku višjega ranga, meni je zanimivo, da je nek vagon npr. sto let star in so se z njim prepepjale generacije in generacije.



Ja saj imaš Furka-Dampfbahn, pa SBB krokodil je prišel iz revizije, http://blonay-chamby.ch/fr/home-provisoir/, http://www.trainostalgique-trient.ch .... V Avstriji Zillertalbahn, V Nemčiji redno vozi para, še šinobus vozi.... ni da ni, razen, če ti tudi to ni luksuz po tvoje... :roll:
Uporabniški avatar
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 519
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Luksuzni vlak

OdgovorNapisal/-a jurij » 10.01.2018, 21:16

Moj najbolj Luksuzni vlak z panoramskim razgledom in naravno klimo pa izgleda takole. 8)

Slika
Tonka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 134
Pridružen: 18.12.2016, 19:03
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Luksuzni vlak

OdgovorNapisal/-a Tonka » 10.01.2018, 22:00

Tele parne mašince se mi zelo dopadejo. Tako ali tako imam najraje parno vleko.
Tonka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 134
Pridružen: 18.12.2016, 19:03
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Luksuzni vlak

OdgovorNapisal/-a Tonka » 10.01.2018, 22:00

jurij napisal/-a:Moj najbolj Luksuzni vlak z panoramskim razgledom in naravno klimo pa izgleda takole. 8)

Slika


Hehe. Kje je pa to slikano?
Tonka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 134
Pridružen: 18.12.2016, 19:03
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Luksuzni vlak

OdgovorNapisal/-a Tonka » 11.01.2018, 9:45

TGV Lyria napisal/-a:
Tonka napisal/-a:Kaj je pa to silence area 1st class? In kaj pravzaprav je panorama 1st class? (Gledal sem na tickets.oebb.at.)


Silence area (tiho območje) je nekaj, kar se ponavadi ne upošteva :D :D Pač območje v vlaku, ki naj bi bilo namenjeno počitku in tihemu potovanju, kjer naj se ne bi glasno govorilo ter uporabljalo mobilnih telefonov. Resnica pa je ta, da je pritožb na to temo ogromno.
Panoramski vagon 1. razreda vozi na vlaku EC 163/164 "Transalpin" med Gradcem in Zürichom. Gre za predelan SBB vagon 1. razreda, s panoramskimi okni.


Razmišljam, da bi en tak vagon prišel prav za na bohinjko za turiste vozit, lahko bi se pripel tudi muzejskemu vlaku.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3230
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Luksuzni vlak

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 11.01.2018, 9:58

Tonka napisal/-a:
Razmišljam, da bi en tak vagon prišel prav za na bohinjko za turiste vozit, lahko bi se pripel tudi muzejskemu vlaku.


Na Bohinjko pridejo Stadlerji. 8) Če uspe...
Ne verjameš?

Datum objave: 25.07.2017 11:00

VPRAŠANJE
Predgovor Tehničnih zahtev
Dizelmotorne garniture bodo vozile po progah v Sloveniji, na Hrvaškem, v Avstriji (do postaj Beljak/Villach, Celovec/Klagenfurt, Gradec/Graz in Pliberk/Bleiburg).
VPR: Bo DMV resnično vozil po elektrificiranih progah do postaje v Beljaku?

ODGOVOR


Spoštovani!

Da.

Lep pozdrav!


Datum objave: 25.07.2017 11:00

VPRAŠANJE
Določbe E8.1 in F8.1 tehničnih zahtev, sestava garnitur
Ponudnik mora upoštevati vožnje v predorih, daljših od 5 km.
VPR: Ali lahko vozilo izpolnjuje pogoj kategorije A (TSI 1303/2014) v predorih, ki so krajši od 5km?

ODGOVOR


Spoštovani!

Ne.

Lep pozdrav!
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1592
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Luksuzni vlak

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 11.01.2018, 10:06

Re 4/4 napisal/-a:Na Bohinjko pridejo Stadlerji. 8) Če uspe...
Ne verjameš?

Datum objave: 25.07.2017 11:00

VPRAŠANJE
Predgovor Tehničnih zahtev
Dizelmotorne garniture bodo vozile po progah v Sloveniji, na Hrvaškem, v Avstriji (do postaj Beljak/Villach, Celovec/Klagenfurt, Gradec/Graz in Pliberk/Bleiburg).
VPR: Bo DMV resnično vozil po elektrificiranih progah do postaje v Beljaku?

ODGOVOR


Spoštovani!

Da.

Lep pozdrav!


Datum objave: 25.07.2017 11:00

VPRAŠANJE
Določbe E8.1 in F8.1 tehničnih zahtev, sestava garnitur
Ponudnik mora upoštevati vožnje v predorih, daljših od 5 km.
VPR: Ali lahko vozilo izpolnjuje pogoj kategorije A (TSI 1303/2014) v predorih, ki so krajši od 5km?

ODGOVOR


Spoštovani!

Ne.

Lep pozdrav!


Lahko razložiš tole zadnjo prosim? In kako si izpeljal tu povezavo z Bohinjko?
Pobožna želja sicer. Stadlerji so, vsaj teh prvih 5 v dolgi, 3(+1)-členski izvedbi, namenjeni za kamniško, dolenjsko in kočevsko progo.

Tonka napisal/-a:Razmišljam, da bi en tak vagon prišel prav za na bohinjko za turiste vozit, lahko bi se pripel tudi muzejskemu vlaku.


Ker ta vagon res spada v muzejsko garnituro ja... Kdo mu bo pa elektriko dobavljal za klimo?
Tonka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 134
Pridružen: 18.12.2016, 19:03
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Panoramski vagon za na bohinjsko progo

OdgovorNapisal/-a Tonka » 11.01.2018, 10:25

TGV Lyria napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:Na Bohinjko pridejo Stadlerji. 8) Če uspe...
Ne verjameš?

Datum objave: 25.07.2017 11:00

VPRAŠANJE
Predgovor Tehničnih zahtev
Dizelmotorne garniture bodo vozile po progah v Sloveniji, na Hrvaškem, v Avstriji (do postaj Beljak/Villach, Celovec/Klagenfurt, Gradec/Graz in Pliberk/Bleiburg).
VPR: Bo DMV resnično vozil po elektrificiranih progah do postaje v Beljaku?

ODGOVOR


Spoštovani!

Da.

Lep pozdrav!


Datum objave: 25.07.2017 11:00

VPRAŠANJE
Določbe E8.1 in F8.1 tehničnih zahtev, sestava garnitur
Ponudnik mora upoštevati vožnje v predorih, daljših od 5 km.
VPR: Ali lahko vozilo izpolnjuje pogoj kategorije A (TSI 1303/2014) v predorih, ki so krajši od 5km?

ODGOVOR


Spoštovani!

Ne.

Lep pozdrav!


Lahko razložiš tole zadnjo prosim? In kako si izpeljal tu povezavo z Bohinjko?
Pobožna želja sicer. Stadlerji so, vsaj teh prvih 5 v dolgi, 3(+1)-členski izvedbi, namenjeni za kamniško, dolenjsko in kočevsko progo.

Tonka napisal/-a:Razmišljam, da bi en tak vagon prišel prav za na bohinjko za turiste vozit, lahko bi se pripel tudi muzejskemu vlaku.


Ker ta vagon res spada v muzejsko garnituro ja... Kdo mu bo pa elektriko dobavljal za klimo?

Vem, da ne spada v muzejsko garnituro. Ampak sem pri nas že videl abl vagone z muzejskimi v kompoziciji. Zakaj pa nebi enega abl al pa kakšnega podobnega starega vagona predelali? Klime tam tako ali tako ni. Bellmt al pa kaj podobnega novejšega sicer ma klimo, ampak na muzejski vožnji pač nebi delovala, če bi predelali tak vagon. Jaz tu ne vidim nobenega problema.

Lp
Zadnjič spremenil Tonka, dne 11.01.2018, 10:27, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3230
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Luksuzni vlak

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 11.01.2018, 10:26

TGV Lyria napisal/-a:
Lahko razložiš tole zadnjo prosim? In kako si izpeljal tu povezavo z Bohinjko?
Pobožna želja sicer. Stadlerji so, vsaj teh prvih 5 v dolgi, 3(+1)-členski izvedbi, namenjeni za kamniško, dolenjsko in kočevsko progo.



Zahteve za predor so 5+ km. Torej Karavnški, Bohinjski predor 5+ km. In, ker so tudi štiričlenske garnutire namenjene za 15 kV, je ta razlaga edino logična. DMG Beljak-Jesenice-Ljubljana? Težka bo. Nekdo je tukaj že omenil nekakšne želje Beljak-Trst. Vse se torej "poklapa". Laganje prozivajalcem na portalu z javnimi razpisi...ni mogoče. Nikjer pa nisem omenjal datuma.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3452
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Panoramski vagon za na bohinjsko progo

OdgovorNapisal/-a mkx » 11.01.2018, 11:21

Tonka napisal/-a:... Klime tam tako ali tako ni. Bellmt al pa kaj podobnega novejšega sicer ma klimo, ampak na muzejski vožnji pač nebi delovala, če bi predelali tak vagon. Jaz tu ne vidim nobenega problema.

Navadno se pri klimatiziranih vagonih ne da odpirati oken. Če klima ne deluje, je to posebej poleti (sezona voženj muzejskega vlaka) velik problem.
LP, Metod
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3452
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Luksuzni vlak

OdgovorNapisal/-a mkx » 11.01.2018, 11:27

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:Lahko razložiš tole zadnjo prosim? In kako si izpeljal tu povezavo z Bohinjko?
Pobožna želja sicer. Stadlerji so, vsaj teh prvih 5 v dolgi, 3(+1)-členski izvedbi, namenjeni za kamniško, dolenjsko in kočevsko progo.

Zahteve za predor so 5+ km. Torej Karavnški, Bohinjski predor 5+ km. In, ker so tudi štiričlenske garnutire namenjene za 15 kV, je ta razlaga edino logična. DMG Beljak-Jesenice-Ljubljana? Težka bo. Nekdo je tukaj že omenil nekakšne želje Beljak-Trst.

Obe razlagi nista med seboj izključujoči. V prvem obdobju bodo morda nove štiri-členske DMG res vozile po progah, ki jih je naštel @TGV Lyria. Ampak čez 15 let (ko se bo nakupilo še novejše DMG [-o< ) se pa lahko delokrog tehle, ki se jih sedaj kupuje, spremeni. In res bi bilo zelo kratkovidno kupovati garniture, ki niso sposobne vožnje po vsem JŽI RS (če zanemarimo odseke, ki imajo morda danes zaradi zanemarjenosti prenizko kategorijo, kar se z enim spodobnim remontom relativno hitro reši). Oz. bi bilo v tem primeru treba sodno preveriti poštenje odločevalca o nakupu.
LP, Metod

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov