Stran 3 od 3

Re: Luksuzni vlak

Objavljeno: 11.01.2018, 11:36
Napisal/-a TGV Lyria
mkx napisal/-a: Obe razlagi nista med seboj izključujoči. V prvem obdobju bodo morda nove štiri-členske DMG res vozile po progah, ki jih je naštel @TGV Lyria. Ampak čez 15 let (ko se bo nakupilo še novejše DMG [-o< ) se pa lahko delokrog tehle, ki se jih sedaj kupuje, spremeni. In res bi bilo zelo kratkovidno kupovati garniture, ki niso sposobne vožnje po vsem JŽI RS (če zanemarimo odseke, ki imajo morda danes zaradi zanemarjenosti prenizko kategorijo, kar se z enim spodobnim remontom relativno hitro reši). Oz. bi bilo v tem primeru treba sodno preveriti poštenje odločevalca o nakupu.
Sploh ni poanta v tem kje so sposobne. A bi res radi, da se oglasi @Ljubitelj z eno in isto temo ki jo vrti vedno? 3+1-členske garniture so za večino slovenskih dizelskih prog prevelike. Primerne so le za proge v okolici Ljubljane (Kamnik, Dolenjska, Kočevje) ter poleti za Bohinjko. Čez 15 let(?) se bo najbrž nabavilo manjše garniture tudi za ostale proge, ko bodo Miše in Kanarčki res dosegli konec svojega življenjskega cikla.

Re: Luksuzni vlak

Objavljeno: 11.01.2018, 12:06
Napisal/-a Tonka
Kako 4 členske-DMG? V razpisu so 3-členske.

Re: Luksuzni vlak

Objavljeno: 11.01.2018, 12:13
Napisal/-a TGV Lyria
Tonka napisal/-a:Kako 4 členske-DMG? V razpisu so 3-členske.
Si že videl kdaj Stadlerjevo dizelsko garnituro?
Nisem pisal 4-členske, ampak 3+1. Z razlogom!

Re: Stadler DMU 3+1

Objavljeno: 11.01.2018, 12:24
Napisal/-a Tonka
TGV Lyria napisal/-a:
Tonka napisal/-a:Kako 4 členske-DMG? V razpisu so 3-členske.
Si že videl kdaj Stadlerjevo dizelsko garnituro?
Nisem pisal 4-členske, ampak 3+1. Z razlogom!
Ne, nisem jih še videl.

Lp, Luka T.

Re: Stadler DMU 3+1

Objavljeno: 11.01.2018, 12:37
Napisal/-a TGV Lyria
Tonka napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Tonka napisal/-a:Kako 4 členske-DMG? V razpisu so 3-členske.
Si že videl kdaj Stadlerjevo dizelsko garnituro?
Nisem pisal 4-členske, ampak 3+1. Z razlogom!
Ne, nisem jih še videl.

Lp, Luka T.
Naj ti bo, čeprav bi lahko uporabil Google...
Stadler ima pri gradnji DMG navado, da motorje in pogonski sklop spravi v poseben člen. To je ta +1. Stvar izgleda nekako takole. V bistvu je to njihov lastni "izum" in precej pripomore k udobju med vožnjo, saj je nadležen ropot dizelskega motorja bistveno utišan.
...sedaj smo pa že krepko izven teme...

Re: Stadler DMG

Objavljeno: 11.01.2018, 13:01
Napisal/-a Re 4/4
TGV Lyria napisal/-a:
Tonka napisal/-a:Kako 4 členske-DMG? V razpisu so 3-členske.
Si že videl kdaj Stadlerjevo dizelsko garnituro?
Nisem pisal 4-členske, ampak 3+1. Z razlogom!
No, uradno se napiše GTW 2/6 (dvo) ali 2/8 (tročlenska garnitura). Potem se pa podvaja modul do 4/12. Prva številka, število gnanih osi, druga skupno število osi.

Tisti link iz railcolor-ja je pa dual modul enota. Stadler Wink se mu reče. Dizel+elektro+start & stop naprava + možnost vgradnje baterij namesto dizelskega motorja in to brez večjih modifikacij v modulu.

Re: Stadler DMU 3+1

Objavljeno: 11.01.2018, 13:12
Napisal/-a Tonka
TGV Lyria napisal/-a:
Naj ti bo, čeprav bi lahko uporabil Google...
Stadler ima pri gradnji DMG navado, da motorje in pogonski sklop spravi v poseben člen. To je ta +1. Stvar izgleda nekako takole. V bistvu je to njihov lastni "izum" in precej pripomore k udobju med vožnjo, saj je nadležen ropot dizelskega motorja bistveno utišan.
...sedaj smo pa že krepko izven teme...
Saj sem že uporabil google. Zelo znimivo. Me pa znima, ali se da iti skozi ta člen v drug del vlaka ali ne?

Re: Stadler DMU 3+1

Objavljeno: 11.01.2018, 17:16
Napisal/-a TGV Lyria
Tonka napisal/-a: Saj sem že uporabil google. Zelo znimivo. Me pa znima, ali se da iti skozi ta člen v drug del vlaka ali ne?
Seveda se da. Malo glasno je tam notri, ampak je prehodno.

@Re 4/4, nima samo GTW tega. Tale modul imajo tudi dizelski Flirti v Estoniji ter tale bimodalni Flirt na povezavi (uradno je Flirt, ne Wink). Je pa res da se je vse skupaj začelo z GTW-jem, pravzaprav cela Stadlerjeva zgodba o uspehu.

Re: Luksuzni vlak

Objavljeno: 09.06.2018, 18:05
Napisal/-a Peter
Živjo,
kdo ve, kje prenočuje te dni Classic Courrier vlak?
Hvala,
Peter

Re: Luksuzni vlak

Objavljeno: 11.06.2018, 9:57
Napisal/-a Tomaž97
Peter napisal/-a:Živjo,
kdo ve, kje prenočuje te dni Classic Courrier vlak?
Hvala,
Peter
V Kopru na potniški postaji je bil od četrtka do včeraj.