Vozni red 2018/2019
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Vozni red 2018/2019
Novo vozni red 2018/2019 ;
Vozni red bo enako za spomladi 2018 za 2019 leta ... nekaj malega sprembe in ostalo več enako .........
EC 150 odhod iz ljubljane bo ob 16:02 , IC 502 iz Ljubljane ob 17:25 za Hodoša
za Gorenjska je enako vozni red , nekaj malega sprembe pa več enako ...
MV 1824/1825 / 1896/1897 bo enako vozni red enoleto ...
še 2 leto vozni red za 150/151+158/159 + 4430,... do 4465 , potem konec... vse sprembe novo vozni red 2021 ...
___________
za vozni red 2020/2021 ;
Ni več EC 150/151 + 158/159 je konec,... bo sprembe za Railjet ČD in OBB v Mariboru , pa eni novo EC 102/103 "Polonia" iz Varšavi za Ljubljane in Varšava bo vozi "Taurus3 PKP" (EU44) ali pa SŽ 541-0xx in -1xx ..
naši novo vlak Flirt 3 (mogoče serija vrsta 520-xxx) bo vozi iz Mb za Zagreb in MB , tudi iz Mb Graz in MB ...
še ni uradno , govori da bo ......
___________
Vozni red bo enako za spomladi 2018 za 2019 leta ... nekaj malega sprembe in ostalo več enako .........
EC 150 odhod iz ljubljane bo ob 16:02 , IC 502 iz Ljubljane ob 17:25 za Hodoša
za Gorenjska je enako vozni red , nekaj malega sprembe pa več enako ...
MV 1824/1825 / 1896/1897 bo enako vozni red enoleto ...
še 2 leto vozni red za 150/151+158/159 + 4430,... do 4465 , potem konec... vse sprembe novo vozni red 2021 ...
___________
za vozni red 2020/2021 ;
Ni več EC 150/151 + 158/159 je konec,... bo sprembe za Railjet ČD in OBB v Mariboru , pa eni novo EC 102/103 "Polonia" iz Varšavi za Ljubljane in Varšava bo vozi "Taurus3 PKP" (EU44) ali pa SŽ 541-0xx in -1xx ..
naši novo vlak Flirt 3 (mogoče serija vrsta 520-xxx) bo vozi iz Mb za Zagreb in MB , tudi iz Mb Graz in MB ...
še ni uradno , govori da bo ......
___________
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2018/2019
Drži Emona in Croatia čez nekaj let ne bosta več to, kar sta danes. Samo še RailJet ali pa brez direktnega vlaka.RitterVonGhega napisal/-a: ___________
za vozni red 2020/2021 ;
Ni več EC 150/151 + 158/159 je konec,... bo sprembe za Railjet ČD in OBB v Mariboru , pa eni novo EC 102/103 "Polonia" iz Varšavi za Ljubljane in Varšava bo vozi "Taurus3 PKP" (EU44) ali pa SŽ 541-0xx in -1xx ..
naši novo vlak Flirt 3 (mogoče serija vrsta 520-xxx) bo vozi iz Mb za Zagreb in MB , tudi iz Mb Graz in MB ...
še ni uradno , govori da bo ......
___________
"Polonia" pa je malo prehudo pričakovati. Ljubljana-Dunaj 6 ur, Dunaj-Varšava 7 ur. Skupno je to 13 ur vožnje, kar ni sprejemljivo.
In ja, drži, da se SŽ zanimajo za vleko nekaj brzi vlakov na Hrvaškem. Ampak ni oprijemljivih novic, katere in s čim.
Pa še malo OT. Govori se da jeseni na Hrvaško prihaja Akiem z BB 27000 Prima in BB 36000 Astride, ker ima nek Madžarski prevoznik željo vstopit na Hrvaški trg. Verjetno gre za Foxrail, saj je ta že testiral Primo BB27175M v maju na Madžarskem. Bomo videli...
Re: Vozni red 2018/2019
Ali pa kupiti ÖBB vagone in nadaljevati s klasiko. Kam bomo sicer dali vse klimatizirane vagone, pa WReelmt-a? (Ponuja se sicer Citadella, pa Sava in podobni.)Re 4/4 napisal/-a:Drži Emona in Croatia čez nekaj let ne bosta več to, kar sta danes. Samo še RailJet ali pa brez direktnega vlaka.RitterVonGhega napisal/-a: ___________
za vozni red 2020/2021 ;
Ni več EC 150/151 + 158/159 je konec,... bo sprembe za Railjet ČD in OBB v Mariboru , pa eni novo EC 102/103 "Polonia" iz Varšavi za Ljubljane in Varšava bo vozi "Taurus3 PKP" (EU44) ali pa SŽ 541-0xx in -1xx ..
naši novo vlak Flirt 3 (mogoče serija vrsta 520-xxx) bo vozi iz Mb za Zagreb in MB , tudi iz Mb Graz in MB ...
še ni uradno , govori da bo ......
___________
"Polonia" pa je malo prehudo pričakovati. Ljubljana-Dunaj 6 ur, Dunaj-Varšava 7 ur. Skupno je to 13 ur vožnje, kar ni sprejemljivo.
In ja, drži, da se SŽ zanimajo za vleko nekaj brzi vlakov na Hrvaškem. Ampak ni oprijemljivih novic, katere in s čim.
Pa še malo OT. Govori se da jeseni na Hrvaško prihaja Akiem z BB 27000 Prima in BB 36000 Astride, ker ima nek Madžarski prevoznik željo vstopit na Hrvaški trg. Verjetno gre za Foxrail, saj je ta že testiral Primo BB27175M v maju na Madžarskem. Bomo videli...
Baje pa bo s prihodnjim voznim redom povečanje maloobmejnega prometa med Jesenicami in Beljakom. Po informacijah z EBFÖ naj bi vozili štirje pari vlakov namesto dosedanjega enega.
Sicer pa se mi Polonia ne zdi nič utopičnega. Dejansko gre za združitev trase s sedanjo Croatio, saj imata vlaka lepo zvezo na Dunaju. Prej je npr. vozila do Beljaka, ko se je delalo novo postajo na Dunaju.
(pa tako mimogrede, Poljaki imajo odlične in poceni jedilne vagone tako da držimo pesti da res pride.)
Re: Vozni red 2018/2019
Ob poletnih vikendih (sobote in nedelje od 8 junija do 8 septembra ter prazniki v Avstriji 10, 20 junij, ter 15 avgust) se predvideva, da bodo med Beljakom in Jesenicami vozili štirje pari vlakov. In sicer odhodi iz Beljaka 8:56, 11:56, 15:56, 17:56. Iz Jesenic 12:04, 14:04, 18:04, 20:38. Vožnja traja 48 minut.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2018/2019
Če bi kakšen par potegnili do Gorice (podobno kot Italjani do Ljubljane), bi bil sigurno poln.
preglednik
Re: Vozni red 2018/2019
Bodo, ko bo proga Jesenice - Nova Gorica elektrificirana na 15kV 16,7Hz.preglednik napisal/-a:Če bi kakšen par potegnili do Gorice (podobno kot Italjani do Ljubljane), bi bil sigurno poln.
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2018/2019
Saj imajo Blauer Blitz. V 60tih je že vozil neko obdobje po tej trasi med Dunajem in Benetkami
preglednik
Re: Vozni red 2018/2019
Ja, ampak takrat se je Joža vozil v plavem vozu ... danes pa naši politiki ... nimajo Avstrijci česa ustreznegapreglednik napisal/-a:Saj imajo Blauer Blitz. V 60tih je že vozil neko obdobje po tej trasi med Dunajem in Benetkami
LP, Metod
Re: Vozni red 2018/2019
Ja ja seveda, končno se obeta nekaj novega in takoj je treba jamrat kako slabo je in kaj vse bi še lahko. Da bi pa kdo pomislil kaj to potegne za sabo (homologacije garnitur, šolanje osebja, potreba po dizel vleki namesto elektro garnitur /city shuttla.....preglednik napisal/-a:Če bi kakšen par potegnili do Gorice (podobno kot Italjani do Ljubljane), bi bil sigurno poln.
Da o Blauer Enzian ne govorimo, to obdobje je pač mimo bo treba s časom naprej, železnica pač ni tukaj zato da ugaja ljubiteljem in zagotavlja material za slikanje ampak je tu zaradi nudenja svojih uslug v tako tovornem kot potniškem prometu.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Vozni red 2018/2019
Malo za hec, ali pa tudi ne.
Lahko bi šel railjet. Sicer je vprašanje, če je dovolj potnikov, ampak sama RJ garnitura podpira vožnjo po dizelskih progah.
Lahko bi šel railjet. Sicer je vprašanje, če je dovolj potnikov, ampak sama RJ garnitura podpira vožnjo po dizelskih progah.
Re: Vozni red 2018/2019
Glede na to, da mora RJ po Italiji voziti z lokomotivo spredaj in jo prepenjajo ob menjavi smeri vožnje, bi lahko RJ vozil tudi po parnih progah.urban120 napisal/-a:Malo za hec, ali pa tudi ne.
Lahko bi šel railjet. Sicer je vprašanje, če je dovolj potnikov, ampak sama RJ garnitura podpira vožnjo po dizelskih progah.
Bolj bistveno vprašanje je ali je kdo pripravljen subvencionirati vožnje ... tehnične podrobnosti, kot je recimo tip lokomotive ali garniture, je lažje rešiti.
LP, Metod
Re: Vozni red 2018/2019
Če se že hecaš.urban120 napisal/-a:Malo za hec, ali pa tudi ne.
Lahko bi šel railjet. Sicer je vprašanje, če je dovolj potnikov, ampak sama RJ garnitura podpira vožnjo po dizelskih progah.
Koliko členov ima?
P.S. to ni nekakšen prototip ali testna vožnja, ampak čisto regularna vožnja. In RJ garnitura lahko vozi tudi pod komando lokomotive 1142. Iz istega razloga, kot s Herculesom...
P.S. drugič. Za vožnjo na sliki je potreben poseg v programsko opremo.
Re: Vozni red 2018/2019
Zakaj je potreben poseg v programsko opremo? Ali 1116 ni predvidena za vožnjo s krmilnim vagonom ali kaj drugega?Re 4/4 napisal/-a: P.S. drugič. Za vožnjo na sliki je potreben poseg v programsko opremo.
LP, Metod
Re: Vozni red 2018/2019
Kolikor vem, je RailJet cenejša različica ICE garniture brez lastnega pogona in je fiksna, 7 členov. Zato je potrebno v programski opremi, ki nadzira garnituro spremeniti število členov, v nasprotnem primeru lahko javlja na defekt/izpad členov. V tem primeru je to garnitura številka 32 in členi: 132 + 232 + 332 + 732. Upam, da je jasno. Poseg v programsko opremo pa ni zastonj, da ne bo kdo si izmislil, da bi Avstrijci krajšali RJ garniture za Slovenijo in jo lahko spremeni samo lastnik programske opreme. To je Siemens.. S RJ krmilnim vagonom pa so kompatibilne vse, 1116, 1216 in 2016.mkx napisal/-a:Zakaj je potreben poseg v programsko opremo? Ali 1116 ni predvidena za vožnjo s krmilnim vagonom ali kaj drugega?Re 4/4 napisal/-a: P.S. drugič. Za vožnjo na sliki je potreben poseg v programsko opremo.
Re: Vozni red 2018/2019
Kje pa teče ta programska oprema? V vseh členih garniture, v krmilnem vagonu ali na lokomotivi? V vsakem primeru se mora SW v lokomotivi "zavedati" garniture.Re 4/4 napisal/-a:...Zato je potrebno v programski opremi, ki nadzira garnituro spremeniti število členov, v nasprotnem primeru lahko javlja na defekt/izpad členov.
Če bi na garnituro pripeli lokomotivo, ki "se je ne zaveda" (recimo Regana), kaj bi se zgodilo? Bi garnitura sama po sebi kaj reagirala? OK, najbrž se vrata ne bi odpirala in še kaj podobnega, kaj pa sicer? Najbrž garnitura sama po sebi ne sme reagirati na nič, kar bi lahko vplivalo na varnost vožnje (lahko pa na take stvari opozarja SW na lokomotivi), seveda pa lahko sodeluje pri operacijah, ki jih počne lokomotiva (recimo EP zaviranje in podobno).
Ali imajo SŽ541 instaliran softver, ki "se zaveda" RJ garnitur?
LP, Metod