Vozni red 2019/2020

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: Medtem pa na istem EBFÖ forumu omenjajo tudi možnost povezave Ljubljana - Dunaj prek Jesenic po odprtju Koralmbahna.
Špilje bo z odprtjem Koralp samo še postaja regionalnega tipa. Predvideva se dvourni takt na regionalnem nivoju. Želje nekaterih so čezmejna povezava. (Ljubljana) - Maribor - Gradec. Povezava Dunaj - Zagreb je pa itak tragedija čez Gradec in je kritje z avtobusi veliko boljše. V bistvu ta povezava je verjetno samo za izravnavo s povezavami čez Ture in pa, ker so vagoni 100 % kompatibilni z RJ garnituro, zato lahko OeBB z lahkoto umesti turnus kakšnemu RailJetu v traso 158/159. Z 150/151 ne more in je treba prilagajati turnus lok+vagoni. Če bo Emona obstala v Gradcu že z letošnjim decembrom pa ne bo nobeno presenečenje. Da bi pa RailJet prišel k nam, pa zaradi nekaterih zadev skoraj ni možno..

Za mednarodno povezavo čez Jesenice sem pa tako že povedal, da se predvideva 5 parov mednarodnih vlakov, od Beljaka naprej, pa še ti niso garant, če sploh bodo, ker sem ravno včeraj bral, da celotni HŽ živi samo še zato, ker država meče denar in so lani spet prikazali izgubo.

Če si pa bral njihov forum, pa mi razloži, kaj je mišljeno s tem: Und die EuroDual ist leider noch immer nicht bestellt worden. :?: Moj vir pravi, da so predstavitve lokomotiv pri prevozniku že bile.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a trocken »

Saj bodo Avstrijcem po dograditvi Koralpske železnice ostajali Intercity busi, pa jih bodo uporabili za povezavo s Slovenijo in naprej proti Balkanu.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Po stari progi vozi danes RJ med Celovcem in Bruck/Mur dve uri in pet minut. Zanima me, za koliko se bo ta čas zmanjšal po odprtju Koralmbahna. Se bo zaradi teh časovnih prihrankov zares vse postavilo na glavo, mislim da ne. Že po stari progi znašajo hitrosti na koroški strani do 160km/h, drugje pa tudi ne dosti manj.
preglednik
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a andre85 »

trocken napisal/-a:Saj bodo Avstrijcem po dograditvi Koralpske železnice ostajali Intercity busi, pa jih bodo uporabili za povezavo s Slovenijo in naprej proti Balkanu.
Dvomim,da bodo. Te setre 431 imajo vsaka že čez milijon km in počasi se njihov čas izteka. Drugače pa imaš iz smeri Dunaja in Graza vsak dan čuda avtobusev od flixbusa ,ap Varaždina, Croatiabusa itd
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a:Po stari progi vozi danes RJ med Celovcem in Bruck/Mur dve uri in pet minut. Zanima me, za koliko se bo ta čas zmanjšal po odprtju Koralmbahna. Se bo zaradi teh časovnih prihrankov zares vse postavilo na glavo, mislim da ne. .
Danes:
Dunaj - Gradec 2 uri 35 minut
Dunaj - Celovec 3 ure 55 minut
Celovec - Gradec 2 uri (bus),
Leto 2026:
Dunaj - Gradec ~1 uro 50 minut
Dunaj - Celovec ~2 uri 40 minut
Celovec - Gradec ~45 minut

Da se bo postavilo na glavo? Ja in ne. Ne zato, ker vlakov ne bo nič več, kot sedaj, ker razen Brenner koridorja in zahodne proge, vse ostalo živi od subvencije države. Kakšnega hudega potenciala Koroška - Štajerska, pa do sedaj ni bilo niti na avtocesti. Ja, ker bo obrat garnitur drugačen, ker bo ura odhoda drugačna in s tem drugačen vozni red za Slovenijo in, ker Špilje dobiva drug status v potniškem prometu. Vse ostalo pa je in bo PR ÖBB službe, ki jo lahko ovržejo švicarski mediji, ki so ugotovili, da je število potnikov na SBB-ju v obdobju 2010-2017 relano padlo za 3,1 odstotne točke ali 14 %, čeprav je servis in zavedanje ljudji o potovanju z vlakom na višjem nivoju, kot v Avstriji. Razlog za padec pa je enostaven. Več ljudi na vlakih -> več vlakov -> večja gneča -> več izrednih dogodkov -> več vlakov v zamudi -> bolj udoben prevoz v avtomobilu -> padec števila potnikov -> in jovo na novo z vabilom na vlake in potem spet vse od začetka.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2562
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Zanimive novice prihajajo z Madžarske. MAV v promet vračajo jedilne vagone! Potem ko so nekaj časa vozili le še v Varšavo in Hamburg, se je reaktivacija začela poleti na izbranih vlakih do Balatona. Z jesenjo pa se WR vrača na Dunaj ter na nekatere vlake v Romunijo, kolikor je trenutno znano. Morda obstaja upanje, da ga vrnejo na Citadello...?
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Re 4/4 napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Po stari progi vozi danes RJ med Celovcem in Bruck/Mur dve uri in pet minut. Zanima me, za koliko se bo ta čas zmanjšal po odprtju Koralmbahna. Se bo zaradi teh časovnih prihrankov zares vse postavilo na glavo, mislim da ne. .
Danes:
Dunaj - Gradec 2 uri 35 minut
Dunaj - Celovec 3 ure 55 minut
Celovec - Gradec 2 uri (bus),
Leto 2026:
Dunaj - Gradec ~1 uro 50 minut
Dunaj - Celovec ~2 uri 40 minut
Celovec - Gradec ~45 minut
V teh voznih časih je verjetno že upoštevan tudi bazni tunel pod Semeringom.
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2562
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

preglednik napisal/-a:
V teh voznih časih je verjetno že upoštevan tudi bazni tunel pod Semeringom.
Ni. Vozni čas od Dunaja do Gradca je aktualen.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Re 4/4 napisal/-a:
preglednik napisal/-a:
Po stari progi vozi danes RJ med Celovcem in Bruck/Mur dve uri in pet minut. Zanima me, za koliko se bo ta čas zmanjšal po odprtju Koralmbahna. Se bo zaradi teh časovnih prihrankov zares vse postavilo na glavo, mislim da ne. .

Danes:
Dunaj - Gradec 2 uri 35 minut
Dunaj - Celovec 3 ure 55 minut
Celovec - Gradec 2 uri (bus),
Leto 2026:
Dunaj - Gradec ~1 uro 50 minut
Dunaj - Celovec ~2 uri 40 minut
Celovec - Gradec ~45 minut

preglednik je napisal:
V teh voznih časih je verjetno že upoštevan tudi bazni tunel pod Semeringom.
TGV Lyria je napisak: Ni. Vozni čas od Dunaja do Gradca je aktualen.
Lepo piše, da danes vozi 2h 35min, 2026 pa bo 1h 50min. Kako je lahko vozni čas leta 2026 aktulen. Brez tunela po Semmeringom se tega ne da narediti! Pazljivo brati.
zvitorepec11
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 28
Pridružen: 29.05.2016, 7:41

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a zvitorepec11 »

Je s prihodom novih vlakov načrtovana tudi ponovna direktna povezava Ljubljana-Benetke? Morda bi bilo smiselno po prihodu Stadlerjev uporabiti Pendolino vlake za to linijo. Z neko solidno povezavo do Benetk bi namreč lahko privabili še več turistov v Ljubljano in Benetke so tudi dobro povezane naprej za potovanje z vlakom po Italiji (Milano, Rim, Firenze...), zato bi znala biti to rentabilna linija.
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a maxima »

Pendolinoti nimajo italjanske varnostne naprave SCMT. Baje je SCMT zelo drag in se vgradnja ne splača. Bolj bi se splačalo, da bi homologirali ETR610 za Slovenijo, saj ima PZB.
Je pa nekje pisalo da naj bi bili SŽ EMU Flirti tudi za Italijo.. Nevem če je to res.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a mkx »

Kar se vožnje SŽ voznega parka po Italiji tiče, bi jaz še najbolj računal na ERTMS ... ali kdo ve kako so glede tega kaj Italijani? GSM-R menda imajo že nekaj časa, kaj pa ECTS? Predpostavljam, da bodo naši Stadlerji že tovarniško opremljeni z ERTMS opremo ... [-o<
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

mkx napisal/-a:...ali kdo ve kako so glede tega kaj Italijani? GSM-R menda imajo že nekaj časa, kaj pa ECTS? Predpostavljam, da bodo naši Stadlerji že tovarniško opremljeni z ERTMS opremo ... [-o<
In realizzazione. :wink: Natančnen datum pa bogi si ga vedi, konec leta 2018 je bila že zamuda, ker so 7 mesecev dlje načrtovali... O Stadlerjih in ERMTS opremi, pa je že bilo govora.
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a maxima »

mkx napisal/-a:Kar se vožnje SŽ voznega parka po Italiji tiče, bi jaz še najbolj računal na ERTMS ... ali kdo ve kako so glede tega kaj Italijani? GSM-R menda imajo že nekaj časa, kaj pa ECTS? Predpostavljam, da bodo naši Stadlerji že tovarniško opremljeni z ERTMS opremo ... [-o<
V italiji ETCS deluje skupaj z SCMT. Tako da brez SCMT se pri njih ne da [-X
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a mkx »

maxima napisal/-a:V italiji ETCS deluje skupaj z SCMT. Tako da brez SCMT se pri njih ne da [-X
Saj pri nas ETCS tudi deluje skupaj s PBZ ker se drugače prehoda ne da narediti. Bi me pa zelo začudilo če v Italiji ETCS ne bi deloval brez SCMT opreme na voznem sredstvu ... seveda, dokler ne bodo imeli večjega števila prog pokritih z ETCS, bo SCMT pač zahtevan ... drugače se pač voznega sredstva ne homologirati za Italijo.
LP, Metod
Odgovori