Vozni red 2019/2020
Re: Vozni red 2019/2020
Če bo to res bodo verjetno to dodali rečanu.... zna bit pa že kar malo težka porcja za 342 (z misljo na to da naj bi se vzdrževalo voznoredno hitrost)
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Vozni red 2019/2020
Po objavljenem dokumentu sodeč bo samostojen vlak celo pot od Bratislave naprej. Kapaciteta 600 potnikov pomeni 10 ležalnikov, plus še štirje DDm (40 avtomobilov).desiro napisal/-a:Če bo to res bodo verjetno to dodali rečanu.... zna bit pa že kar malo težka porcja za 342 (z misljo na to da naj bi se vzdrževalo voznoredno hitrost)
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2019/2020
Bo pa to eno dolgo potovanje po vzhodnih državah EU. Direktna smer Praga - Reka je skoraj pol krajša in teče skoraj direktno v smeri S-J. So se hoteli nalašč izogniti Avstriji?
preglednik
Re: Vozni red 2019/2020
@preglednik. Železniško znanje sedi cvek. Praga-Dunaj 404 km, Praga-Bratislava 396 km, z RegioJet vlakom via Breclav. Do Ljubljane pa je preko Dunaja krajša samo za dobrih 100 km s tem, da je na koncu preko Avstrije vleka bistveno dražja, kot čez Madžarsko. Pa še s predvideno traso ubije več muh na en mah. Do Bratislave gre z redno linijo in tam pobere slovaške potnike, ki bi šli na morje, vendar sovražijo ZSSK, pa še spretno se izogne konkurentoma OBB in ČD, s katerima je na bojni nogi.
Re: Vozni red 2019/2020
Ampak do Špilj oz. celo Maribora bi lahko peljali s svojo mašino, pa še GKB jim daje strojevodje. Pa tudi do Dunaja bi lahko peljal s svojo redno linijo. Tako pa bodo morali še dizla vpreči na Madžarskem - kdo jim bo vlekel?Re 4/4 napisal/-a:@preglednik. Železniško znanje sedi cvek. Praga-Dunaj 404 km, Praga-Bratislava 396 km, z RegioJet vlakom via Breclav. Do Ljubljane pa je preko Dunaja krajša samo za dobrih 100 km s tem, da je na koncu preko Avstrije vleka bistveno dražja, kot čez Madžarsko. Pa še s predvideno traso ubije več muh na en mah. Do Bratislave gre z redno linijo in tam pobere slovaške potnike, ki bi šli na morje, vendar sovražijo ZSSK, pa še spretno se izogne konkurentoma OBB in ČD, s katerima je na bojni nogi.
Re: Vozni red 2019/2020
Tudi do Hodoša lahko pripelje svoje najete Vectrone. Le ti so že na probni vožnji na Madžarskem. Z GKB-jem več ne sodeluje, jih je menjal za Metrans, ki jih je zamenjal z Westbahnom. Regiojet po Avstriji nima lastne vleke. Dizel na Madžarskem? Saj je Gysev elektrificiral proge. In kot sem rekel. Cilja na Slovake in ne na Avstrijce. Dunaj je pa tako "čez cesto" Bratislave.TGV Lyria napisal/-a:Ampak do Špilj oz. celo Maribora bi lahko peljali s svojo mašino, pa še GKB jim daje strojevodje. Pa tudi do Dunaja bi lahko peljal s svojo redno linijo. Tako pa bodo morali še dizla vpreči na Madžarskem - kdo jim bo vlekel?Re 4/4 napisal/-a:@preglednik. Železniško znanje sedi cvek. Praga-Dunaj 404 km, Praga-Bratislava 396 km, z RegioJet vlakom via Breclav. Do Ljubljane pa je preko Dunaja krajša samo za dobrih 100 km s tem, da je na koncu preko Avstrije vleka bistveno dražja, kot čez Madžarsko. Pa še s predvideno traso ubije več muh na en mah. Do Bratislave gre z redno linijo in tam pobere slovaške potnike, ki bi šli na morje, vendar sovražijo ZSSK, pa še spretno se izogne konkurentoma OBB in ČD, s katerima je na bojni nogi.
Lahko pa vzameš tudi to špekulacijo, da Avstrija želi turiste zadržati doma...in zato niso šli čez Dunaj, čeprav so linijo uvedli tako hitro zato, ker so imeli ogromno povpraševanja doma.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2019/2020
Re 4/4 napisal/-a:Tudi do Hodoša lahko pripelje svoje najete Vectrone. Le ti so že na probni vožnji na Madžarskem. Z GKB-jem več ne sodeluje, jih je menjal za Metrans, ki jih je zamenjal z Westbahnom. Regiojet po Avstriji nima lastne vleke. Dizel na Madžarskem? Saj je Gysev elektrificiral proge. In kot sem rekel. Cilja na Slovake in ne na Avstrijce. Dunaj je pa tako "čez cesto" Bratislave.TGV Lyria napisal/-a:Ampak do Špilj oz. celo Maribora bi lahko peljali s svojo mašino, pa še GKB jim daje strojevodje. Pa tudi do Dunaja bi lahko peljal s svojo redno linijo. Tako pa bodo morali še dizla vpreči na Madžarskem - kdo jim bo vlekel?Re 4/4 napisal/-a:@preglednik. Železniško znanje sedi cvek. Praga-Dunaj 404 km, Praga-Bratislava 396 km, z RegioJet vlakom via Breclav. Do Ljubljane pa je preko Dunaja krajša samo za dobrih 100 km s tem, da je na koncu preko Avstrije vleka bistveno dražja, kot čez Madžarsko. Pa še s predvideno traso ubije več muh na en mah. Do Bratislave gre z redno linijo in tam pobere slovaške potnike, ki bi šli na morje, vendar sovražijo ZSSK, pa še spretno se izogne konkurentoma OBB in ČD, s katerima je na bojni nogi.
Lahko pa vzameš tudi to špekulacijo, da Avstrija želi turiste zadržati doma...in zato niso šli čez Dunaj, čeprav so linijo uvedli tako hitro zato, ker so imeli ogromno povpraševanja doma.
Jadran Express
13160; Hodoš 00:15/00.30-Pragersko 02.04/02:07-Ljubljana 04:12/04:23-IL.Bistrica 05:51/06.15-Šapjane 06:30--- Rijeka mogoče 07:45...
13161; Rijeka 18:?'- Šapjane 19:23/19:45-IL.Bistrica 19.59/20:24-Ljubljana 21:51/21:55-Pragersko 23:56/00:00-Hodoš 01:28/01:47- .... Praha cca 09:??
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2019/2020
Na Madžarskem bo strojno osebje iz vrst prevoznika Continental Railway Solution. To so tisti, ki se ponašajo z lastništvom britanske dizelske lokomotive Class 47, katero so predlani razstavili tudi v Mürzzuschlagu.
Očitno pa bo RGJ Vectron vlekel vse do Hodoša.
Očitno pa bo RGJ Vectron vlekel vse do Hodoša.
Re: Vozni red 2019/2020
https://www.regiojet.cz/chorvatsko/index.htmlTGV Lyria napisal/-a:
Po objavljenem dokumentu sodeč bo samostojen vlak celo pot od Bratislave naprej. Kapaciteta 600 potnikov pomeni 10 ležalnikov, plus še štirje DDm (40 avtomobilov).
9 junija začnejo s prodajo. Cene pa primerne prevozniku (ti @TGV veš kako gredo) in odvisne od tega, v katerem razredu so. Ponavadi so štirje. Pa ne bodo samo ležalnki, ampak tudi navadna sedišča. Cene enosmernih (omejeno število) se začnejo, reci in piši pri 22 € za sedež tako v Astra, kot kupeju in 30 € za spalnik. V ceni je že všteta rezervacija in ostale storitve, vključno z brezplačno kavo in zajtrkom, internetno povezavo (to vprašanje kje) ali brezplačnim zabavnim portalom in uporabo drugih storitev na vlaku. Je pa določene brezplačne stvari potrebno naročiti preko spleta in ne bo ponujeno "kar v roke". Kapaciteta vlaka je 560 sedežev. Uradno bo postanek tudi v Ljubljani. Za bus povezavo do otokov in Splita je potrebno doplačati od 7-11 €.
Re: Vozni red 2019/2020
Pozdravljeni, letos poleti bi rad s kolesom dopustoval v SLO, živim pa v Švici. Navadno sem brez kolesa vzel nočni direktni vlak iz Züricha. Letos je vse bolj komplicirano... na OBB mi tega vlaka noče ponuditi. Ali je problem v coroni ali so kakšna dela na progi, da je ta vlak črtan? Vem da se je govorilo o zaprtju gorenjske proge.
Re: Vozni red 2019/2020
Problem je v koroniledeni napisal/-a:Pozdravljeni, letos poleti bi rad s kolesom dopustoval v SLO, živim pa v Švici. Navadno sem brez kolesa vzel nočni direktni vlak iz Züricha. Letos je vse bolj komplicirano... na OBB mi tega vlaka noče ponuditi. Ali je problem v coroni ali so kakšna dela na progi, da je ta vlak črtan? Vem da se je govorilo o zaprtju gorenjske proge.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2019/2020
Ali bo vlak v celoti v barvi RegioJeta - rumen?Re 4/4 napisal/-a:https://www.regiojet.cz/chorvatsko/index.htmlTGV Lyria napisal/-a:
Po objavljenem dokumentu sodeč bo samostojen vlak celo pot od Bratislave naprej. Kapaciteta 600 potnikov pomeni 10 ležalnikov, plus še štirje DDm (40 avtomobilov).
9 junija začnejo s prodajo. Cene pa primerne prevozniku (ti @TGV veš kako gredo) in odvisne od tega, v katerem razredu so. Ponavadi so štirje. Pa ne bodo samo ležalnki, ampak tudi navadna sedišča. Cene enosmernih (omejeno število) se začnejo, reci in piši pri 22 € za sedež tako v Astra, kot kupeju in 30 € za spalnik. V ceni je že všteta rezervacija in ostale storitve, vključno z brezplačno kavo in zajtrkom, internetno povezavo (to vprašanje kje) ali brezplačnim zabavnim portalom in uporabo drugih storitev na vlaku. Je pa določene brezplačne stvari potrebno naročiti preko spleta in ne bo ponujeno "kar v roke". Kapaciteta vlaka je 560 sedežev. Uradno bo postanek tudi v Ljubljani. Za bus povezavo do otokov in Splita je potrebno doplačati od 7-11 €.
preglednik
Re: Vozni red 2019/2020
Spalnik so zaenkrat v CNL-DB barvi (rdeča in bela)
Re: Vozni red 2019/2020
Vzpostavitev nočnih linij ÖBB se načrtuje okrog 25.6.ledeni napisal/-a:Pozdravljeni, letos poleti bi rad s kolesom dopustoval v SLO, živim pa v Švici. Navadno sem brez kolesa vzel nočni direktni vlak iz Züricha. Letos je vse bolj komplicirano... na OBB mi tega vlaka noče ponuditi. Ali je problem v coroni ali so kakšna dela na progi, da je ta vlak črtan? Vem da se je govorilo o zaprtju gorenjske proge.
Par velikih rumenih nalepk bodo hitro dobili.maxima napisal/-a:Spalnik so zaenkrat v CNL-DB barvi (rdeča in bela)
Re: Vozni red 2019/2020
Kot kaže bo vlekel RegioJetov Hercules.