Špilje bo z odprtjem Koralp samo še postaja regionalnega tipa. Predvideva se dvourni takt na regionalnem nivoju. Želje nekaterih so čezmejna povezava. (Ljubljana) - Maribor - Gradec. Povezava Dunaj - Zagreb je pa itak tragedija čez Gradec in je kritje z avtobusi veliko boljše. V bistvu ta povezava je verjetno samo za izravnavo s povezavami čez Ture in pa, ker so vagoni 100 % kompatibilni z RJ garnituro, zato lahko OeBB z lahkoto umesti turnus kakšnemu RailJetu v traso 158/159. Z 150/151 ne more in je treba prilagajati turnus lok+vagoni. Če bo Emona obstala v Gradcu že z letošnjim decembrom pa ne bo nobeno presenečenje. Da bi pa RailJet prišel k nam, pa zaradi nekaterih zadev skoraj ni možno..TGV Lyria napisal/-a: Medtem pa na istem EBFÖ forumu omenjajo tudi možnost povezave Ljubljana - Dunaj prek Jesenic po odprtju Koralmbahna.
Za mednarodno povezavo čez Jesenice sem pa tako že povedal, da se predvideva 5 parov mednarodnih vlakov, od Beljaka naprej, pa še ti niso garant, če sploh bodo, ker sem ravno včeraj bral, da celotni HŽ živi samo še zato, ker država meče denar in so lani spet prikazali izgubo.
Če si pa bral njihov forum, pa mi razloži, kaj je mišljeno s tem: Und die EuroDual ist leider noch immer nicht bestellt worden. Moj vir pravi, da so predstavitve lokomotiv pri prevozniku že bile.