Vozni red 2019/2020

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1526
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2019/2020

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 07.08.2019, 12:11

Re 4/4 napisal/-a:
Zamimivo bo videti, kaj bo s povezavo do Čakovca, glede na to, da je študija povedala, da gradnja proge med Lendavo in Rédicsom pomeni samo metanje denarja čez okno in da gradnje ni mogoče upravičiti z ničemer.


...saj noben ni rekel da nekaj dizelašev ne bo ostalo gor. Maribor oskrbuje še Koroško z njimi.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1151
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Vozni red 2019/2020

OdgovorNapisal/-a desiro » 07.08.2019, 13:30

TGV Lyria napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:Sicer anjbolj ne paše v to rubriko, vseeno pa ima zvezo z voznim redom. Gledam stran SŽ in opažam da se ta teden množično (Ormož-Središče, Mb-Ms, Mb-Ruše) zamenjujejo vlaki z avtobusi iz preprostega razloga, pomanjkanje garnitur.... Imam v mislih, da je na teh relacijah te dni pomanjkanje potnikov in ne garnitur.....


Ti imaš vedno neke svoje poglede. Niti toliko pa nimaš vpogleda, da bi vedel, da je pomanjkanje garnitur, še posebej Fiatov, že kronično. Prejšnji teden je pri nas en priletel na skalo, tako da so nam morali Štajerci hitro pripeljati nadomestnega. S tem imajo oni enega manj v rotaciji. Če je še kakšnega doletela okvara (pri Fiatih so pogoste), imajo že 2 manj itd.
Bo treba še kakšno leto na škrge dihat. Potem se bo normaliziralo. Stadlerji v promet, Desiroji na prekmurski konec, prekmurski Fiati v Celje in NG. Se bo lažje dihalo.


Glede razporejanja garnitur se pustimo presenetiti....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1340
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Vozni red 2019/2020

OdgovorNapisal/-a preglednik » 07.08.2019, 13:39

Ko so leta1973 nabavljali Fiate, je prvih 5 prišlo v Novo Gorico...
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1526
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2019/2020

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 07.08.2019, 14:07

desiro napisal/-a:Glede razporejanja garnitur se pustimo presenetiti....


Mislim da se za prvo rundo ni kaj dosti za pustiti presenetiti. Dizelski Flirti so kočevski oz. ljubljanski. Tlačiti v Prekmurje prevelike štiridelne Flirte - razen za IC 518/519 in nedeljske RG - pa je garant za prazne vlake. Dvočlenkarji in sem ter tja kakšen tričlenkar Siemens so popolnoma dovolj.

preglednik napisal/-a:Ko so leta1973 nabavljali Fiate, je prvih 5 prišlo v Novo Gorico...


Z razlogom. Najtežja proga za parno vleko, največ predorov.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1151
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Vozni red 2019/2020

OdgovorNapisal/-a desiro » 08.08.2019, 6:52

Kjer se železnica začne se logika konča....

Tudi osebje je potrebno izšolati, in verjetno se bo že zaradi tega garniture porazdelilo po Sloveniji.....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2019/2020

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 08.08.2019, 7:58

desiro napisal/-a:....

Tudi osebje je potrebno izšolati, in verjetno se bo že zaradi tega garniture porazdelilo po Sloveniji.....


To je še najmanjši problem. Dejstvo je, da oktobra naprej pride 5 garnitur brez verificirane (dokazovanje skladnosti s TSI CSS) ETCS naprave L1 in L2, kar pa je problem...Po domače povedano. Predčasno dobiš garniture in jih želiš takoj vključiti v redni promet, ampak jih ne smeš, ker proizvajalec ne more v tako kratkem času vertificirati ETCS. Če ni vertificiran, pa prevoz potnikov ni dovoljen, oziroma je z omejitvami...
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1526
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2019/2020

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 08.08.2019, 10:28

Re 4/4 napisal/-a:
desiro napisal/-a:....

Tudi osebje je potrebno izšolati, in verjetno se bo že zaradi tega garniture porazdelilo po Sloveniji.....


To je še najmanjši problem. Dejstvo je, da oktobra naprej pride 5 garnitur brez verificirane (dokazovanje skladnosti s TSI CSS) ETCS naprave L1 in L2, kar pa je problem...Po domače povedano. Predčasno dobiš garniture in jih želiš takoj vključiti v redni promet, ampak jih ne smeš, ker proizvajalec ne more v tako kratkem času vertificirati ETCS. Če ni vertificiran, pa prevoz potnikov ni dovoljen, oziroma je z omejitvami...


1. Ne pride jih vseh pet oktobra
2. Opraviti morajo še testiranja in homologacijo. Takojšnja vključitev ne gre.
3. Kje se pri nas uporablja ETCS, da je z njo tak problem?

Seveda pa se takoj najdejo novinarji mrhovinarji, ki iz tega napravijo pompozen naslov in veliko zgodbo. Nekaj dni nazaj v PN: "Oktobra nove garniture, a ne bodo mogle še takoj prevažati potnikov"...ma nemoj!

p.s. tole bi bolj spadalo v temo o novih garniturah.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2019/2020

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 08.08.2019, 11:25

1) 5 garnitur bo do konca leta tu, t.i. predčasno dobavljene. Ostale od pomladi naprej.
2) Ne mešaj postopkov registracije, s certificiranjem ETCS-a. Testi ETCS trajajo lep čas. Do takrat so garniture "roba", ki je ne moreš uporabiti, pa čeprav so dobavljene predčasno in bi bile obliž na rane obstoječem stanju. Zato so dali prošnjo za izjemo, za teh 5 garnitur.
3) Na 400 km prog v Sloveniji je vgrajen ETCS. Čez 5 let pa na komplet eleltrificiranem križu. In Stadler ne more certificirati ETCS-a da je skladen s pravili v tako kratkem času, da bi jih lahko uporabil takoj. Uporaba ETCSa na teh garniturah je pa prihodnost na Stadlerjih SŽ. Tako level 1 in level 2, ki pa ga proizvajalec ne more stestirati tukaj, ker ga ni vgrajenega. In menjava sistemov bo potekala na garnituri, brez ustavitve le te.
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 08.08.2019, 11:56, skupaj popravljeno 1 krat.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1340
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Vozni red 2019/2020

OdgovorNapisal/-a preglednik » 08.08.2019, 11:30

Dizelske garniture so prvenstveno namenjene za prevoz potnikov na neelektrificiranih progah. Tam pa tudi ETCS ne obstaja. Torej, v čem je problem?
preglednik
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11315
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Vozni red 2019/2020

OdgovorNapisal/-a cokla » 08.08.2019, 14:59

preglednik napisal/-a:Dizelske garniture so prvenstveno namenjene za prevoz potnikov na neelektrificiranih progah. Tam pa tudi ETCS ne obstaja. Torej, v čem je problem?



Od kje pa ti ta informacija???

Sicer pa....novinarji napletejo marsikaj, "ljubitelji" povzamete in nastane "miroreallityshownews"....kr nekaj.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3542
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Vozni red 2019/2020

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 08.08.2019, 15:09

cokla napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Dizelske garniture so prvenstveno namenjene za prevoz potnikov na neelektrificiranih progah. Tam pa tudi ETCS ne obstaja. Torej, v čem je problem?



Od kje pa ti ta informacija???

Aleš, a sem morda kaj prezrl, kolikor vem še na štrom progah ni v celoti, da pa bi bil na neelektrificiranih v Sloveniji že ETCS, pa res nisem zasledil
Tine
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1340
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Vozni red 2019/2020

OdgovorNapisal/-a preglednik » 08.08.2019, 15:16

Ne vem kako gre skupaj ETSC in mehanska signalizacija od Franca Jožefa, ki je še marsikje v uporabi ?
preglednik
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11315
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Vozni red 2019/2020

OdgovorNapisal/-a cokla » 08.08.2019, 16:35

Tin€ napisal/-a:
cokla napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Dizelske garniture so prvenstveno namenjene za prevoz potnikov na neelektrificiranih progah. Tam pa tudi ETCS ne obstaja. Torej, v čem je problem?



Od kje pa ti ta informacija???

Aleš, a sem morda kaj prezrl, kolikor vem še na štrom progah ni v celoti, da pa bi bil na neelektrificiranih v Sloveniji že ETCS, pa res nisem zasledil


Recimo; na Kamniški ETCS je... res, da le na uvozu v Šiško; ampak-kdo bi bil malenkosten.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11315
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Vozni red 2019/2020

OdgovorNapisal/-a cokla » 08.08.2019, 16:38

Ne vem....kdo je "pogruntal", da gariture brez ETCS-a ne bi smele vozit. Mislim..al sem jaz kaj spregledal?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1151
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Vozni red 2019/2020

OdgovorNapisal/-a desiro » 09.08.2019, 23:59

Re 4/4 napisal/-a:1) 5 garnitur bo do konca leta tu, t.i. predčasno dobavljene. Ostale od pomladi naprej.
2) Ne mešaj postopkov registracije, s certificiranjem ETCS-a. Testi ETCS trajajo lep čas. Do takrat so garniture "roba", ki je ne moreš uporabiti, pa čeprav so dobavljene predčasno in bi bile obliž na rane obstoječem stanju. Zato so dali prošnjo za izjemo, za teh 5 garnitur.
3) Na 400 km prog v Sloveniji je vgrajen ETCS. Čez 5 let pa na komplet eleltrificiranem križu. In Stadler ne more certificirati ETCS-a da je skladen s pravili v tako kratkem času, da bi jih lahko uporabil takoj. Uporaba ETCSa na teh garniturah je pa prihodnost na Stadlerjih SŽ. Tako level 1 in level 2, ki pa ga proizvajalec ne more stestirati tukaj, ker ga ni vgrajenega. In menjava sistemov bo potekala na garnituri, brez ustavitve le te.



Mi pokažeš člen ki predpisuje da mora bit ETCS certificiran? Saj garnitura ima PZB torej lahko vozi.... Poleg tega za ETCS tudi osebje nima šolanja.... kar pomeni da se ga tako ali tako ne more uporabljati....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov