...saj noben ni rekel da nekaj dizelašev ne bo ostalo gor. Maribor oskrbuje še Koroško z njimi.Re 4/4 napisal/-a:
Zamimivo bo videti, kaj bo s povezavo do Čakovca, glede na to, da je študija povedala, da gradnja proge med Lendavo in Rédicsom pomeni samo metanje denarja čez okno in da gradnje ni mogoče upravičiti z ničemer.
Vozni red 2019/2020
Re: Vozni red 2019/2020
Re: Vozni red 2019/2020
Glede razporejanja garnitur se pustimo presenetiti....TGV Lyria napisal/-a:Ti imaš vedno neke svoje poglede. Niti toliko pa nimaš vpogleda, da bi vedel, da je pomanjkanje garnitur, še posebej Fiatov, že kronično. Prejšnji teden je pri nas en priletel na skalo, tako da so nam morali Štajerci hitro pripeljati nadomestnega. S tem imajo oni enega manj v rotaciji. Če je še kakšnega doletela okvara (pri Fiatih so pogoste), imajo že 2 manj itd.Ljubitelj napisal/-a:Sicer anjbolj ne paše v to rubriko, vseeno pa ima zvezo z voznim redom. Gledam stran SŽ in opažam da se ta teden množično (Ormož-Središče, Mb-Ms, Mb-Ruše) zamenjujejo vlaki z avtobusi iz preprostega razloga, pomanjkanje garnitur.... Imam v mislih, da je na teh relacijah te dni pomanjkanje potnikov in ne garnitur.....
Bo treba še kakšno leto na škrge dihat. Potem se bo normaliziralo. Stadlerji v promet, Desiroji na prekmurski konec, prekmurski Fiati v Celje in NG. Se bo lažje dihalo.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2019/2020
Ko so leta1973 nabavljali Fiate, je prvih 5 prišlo v Novo Gorico...
preglednik
Re: Vozni red 2019/2020
Mislim da se za prvo rundo ni kaj dosti za pustiti presenetiti. Dizelski Flirti so kočevski oz. ljubljanski. Tlačiti v Prekmurje prevelike štiridelne Flirte - razen za IC 518/519 in nedeljske RG - pa je garant za prazne vlake. Dvočlenkarji in sem ter tja kakšen tričlenkar Siemens so popolnoma dovolj.desiro napisal/-a: Glede razporejanja garnitur se pustimo presenetiti....
Z razlogom. Najtežja proga za parno vleko, največ predorov.preglednik napisal/-a:Ko so leta1973 nabavljali Fiate, je prvih 5 prišlo v Novo Gorico...
Re: Vozni red 2019/2020
Kjer se železnica začne se logika konča....
Tudi osebje je potrebno izšolati, in verjetno se bo že zaradi tega garniture porazdelilo po Sloveniji.....
Tudi osebje je potrebno izšolati, in verjetno se bo že zaradi tega garniture porazdelilo po Sloveniji.....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Vozni red 2019/2020
To je še najmanjši problem. Dejstvo je, da oktobra naprej pride 5 garnitur brez verificirane (dokazovanje skladnosti s TSI CSS) ETCS naprave L1 in L2, kar pa je problem...Po domače povedano. Predčasno dobiš garniture in jih želiš takoj vključiti v redni promet, ampak jih ne smeš, ker proizvajalec ne more v tako kratkem času vertificirati ETCS. Če ni vertificiran, pa prevoz potnikov ni dovoljen, oziroma je z omejitvami...desiro napisal/-a:....
Tudi osebje je potrebno izšolati, in verjetno se bo že zaradi tega garniture porazdelilo po Sloveniji.....
Re: Vozni red 2019/2020
1. Ne pride jih vseh pet oktobraRe 4/4 napisal/-a:To je še najmanjši problem. Dejstvo je, da oktobra naprej pride 5 garnitur brez verificirane (dokazovanje skladnosti s TSI CSS) ETCS naprave L1 in L2, kar pa je problem...Po domače povedano. Predčasno dobiš garniture in jih želiš takoj vključiti v redni promet, ampak jih ne smeš, ker proizvajalec ne more v tako kratkem času vertificirati ETCS. Če ni vertificiran, pa prevoz potnikov ni dovoljen, oziroma je z omejitvami...desiro napisal/-a:....
Tudi osebje je potrebno izšolati, in verjetno se bo že zaradi tega garniture porazdelilo po Sloveniji.....
2. Opraviti morajo še testiranja in homologacijo. Takojšnja vključitev ne gre.
3. Kje se pri nas uporablja ETCS, da je z njo tak problem?
Seveda pa se takoj najdejo novinarji mrhovinarji, ki iz tega napravijo pompozen naslov in veliko zgodbo. Nekaj dni nazaj v PN: "Oktobra nove garniture, a ne bodo mogle še takoj prevažati potnikov"...ma nemoj!
p.s. tole bi bolj spadalo v temo o novih garniturah.
Re: Vozni red 2019/2020
1) 5 garnitur bo do konca leta tu, t.i. predčasno dobavljene. Ostale od pomladi naprej.
2) Ne mešaj postopkov registracije, s certificiranjem ETCS-a. Testi ETCS trajajo lep čas. Do takrat so garniture "roba", ki je ne moreš uporabiti, pa čeprav so dobavljene predčasno in bi bile obliž na rane obstoječem stanju. Zato so dali prošnjo za izjemo, za teh 5 garnitur.
3) Na 400 km prog v Sloveniji je vgrajen ETCS. Čez 5 let pa na komplet eleltrificiranem križu. In Stadler ne more certificirati ETCS-a da je skladen s pravili v tako kratkem času, da bi jih lahko uporabil takoj. Uporaba ETCSa na teh garniturah je pa prihodnost na Stadlerjih SŽ. Tako level 1 in level 2, ki pa ga proizvajalec ne more stestirati tukaj, ker ga ni vgrajenega. In menjava sistemov bo potekala na garnituri, brez ustavitve le te.
2) Ne mešaj postopkov registracije, s certificiranjem ETCS-a. Testi ETCS trajajo lep čas. Do takrat so garniture "roba", ki je ne moreš uporabiti, pa čeprav so dobavljene predčasno in bi bile obliž na rane obstoječem stanju. Zato so dali prošnjo za izjemo, za teh 5 garnitur.
3) Na 400 km prog v Sloveniji je vgrajen ETCS. Čez 5 let pa na komplet eleltrificiranem križu. In Stadler ne more certificirati ETCS-a da je skladen s pravili v tako kratkem času, da bi jih lahko uporabil takoj. Uporaba ETCSa na teh garniturah je pa prihodnost na Stadlerjih SŽ. Tako level 1 in level 2, ki pa ga proizvajalec ne more stestirati tukaj, ker ga ni vgrajenega. In menjava sistemov bo potekala na garnituri, brez ustavitve le te.
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 08.08.2019, 11:56, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2019/2020
Dizelske garniture so prvenstveno namenjene za prevoz potnikov na neelektrificiranih progah. Tam pa tudi ETCS ne obstaja. Torej, v čem je problem?
preglednik
Re: Vozni red 2019/2020
preglednik napisal/-a:Dizelske garniture so prvenstveno namenjene za prevoz potnikov na neelektrificiranih progah. Tam pa tudi ETCS ne obstaja. Torej, v čem je problem?
Od kje pa ti ta informacija???
Sicer pa....novinarji napletejo marsikaj, "ljubitelji" povzamete in nastane "miroreallityshownews"....kr nekaj.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Vozni red 2019/2020
Aleš, a sem morda kaj prezrl, kolikor vem še na štrom progah ni v celoti, da pa bi bil na neelektrificiranih v Sloveniji že ETCS, pa res nisem zasledilcokla napisal/-a:preglednik napisal/-a:Dizelske garniture so prvenstveno namenjene za prevoz potnikov na neelektrificiranih progah. Tam pa tudi ETCS ne obstaja. Torej, v čem je problem?
Od kje pa ti ta informacija???
Tine
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2019/2020
Ne vem kako gre skupaj ETSC in mehanska signalizacija od Franca Jožefa, ki je še marsikje v uporabi ?
preglednik
Re: Vozni red 2019/2020
Recimo; na Kamniški ETCS je... res, da le na uvozu v Šiško; ampak-kdo bi bil malenkosten.Tin€ napisal/-a:Aleš, a sem morda kaj prezrl, kolikor vem še na štrom progah ni v celoti, da pa bi bil na neelektrificiranih v Sloveniji že ETCS, pa res nisem zasledilcokla napisal/-a:preglednik napisal/-a:Dizelske garniture so prvenstveno namenjene za prevoz potnikov na neelektrificiranih progah. Tam pa tudi ETCS ne obstaja. Torej, v čem je problem?
Od kje pa ti ta informacija???
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Vozni red 2019/2020
Ne vem....kdo je "pogruntal", da gariture brez ETCS-a ne bi smele vozit. Mislim..al sem jaz kaj spregledal?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Vozni red 2019/2020
Re 4/4 napisal/-a:1) 5 garnitur bo do konca leta tu, t.i. predčasno dobavljene. Ostale od pomladi naprej.
2) Ne mešaj postopkov registracije, s certificiranjem ETCS-a. Testi ETCS trajajo lep čas. Do takrat so garniture "roba", ki je ne moreš uporabiti, pa čeprav so dobavljene predčasno in bi bile obliž na rane obstoječem stanju. Zato so dali prošnjo za izjemo, za teh 5 garnitur.
3) Na 400 km prog v Sloveniji je vgrajen ETCS. Čez 5 let pa na komplet eleltrificiranem križu. In Stadler ne more certificirati ETCS-a da je skladen s pravili v tako kratkem času, da bi jih lahko uporabil takoj. Uporaba ETCSa na teh garniturah je pa prihodnost na Stadlerjih SŽ. Tako level 1 in level 2, ki pa ga proizvajalec ne more stestirati tukaj, ker ga ni vgrajenega. In menjava sistemov bo potekala na garnituri, brez ustavitve le te.
Mi pokažeš člen ki predpisuje da mora bit ETCS certificiran? Saj garnitura ima PZB torej lahko vozi.... Poleg tega za ETCS tudi osebje nima šolanja.... kar pomeni da se ga tako ali tako ne more uporabljati....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER