Zamujena priložnost

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3561
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Zamujena priložnost

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 28.09.2019, 8:11

V zadnjem času se je na SŽ prilepilo negativno mnenje ob pogodbi promoviranja potniškega prometa. SŽ je zamudil izredno priložnost za dvigniti svoj ugled. Kot veste vlada velika odbojkarska evforija in pomislite kakšen pozitiven odziv javnosti bi bil, če bi SŽ organiziral direktni poseben vlak za Pariz.

Vem da to ni izvedljivo na hitri rok, se pravi preko noči. Največja ovira je zagotoviti ustrezno traso, dogovoriti se s sosednjimi upravami kjer bi vlak vozi in nenazadnje zagotoviti ustrezno število vagonov. To da bi bil vlak poln ni dileme, poglejte kako je z novoletnimi vlaki za Beograd. V kolikor bi bilo recimo 10 vagonov po 60 potnikov in recimo cena povratne vozovnice 100€ je to že zavidanja vreden znesek, kateri bi pokril stroške. Odziv javnosti pa bi bil zelo pozitiven.

Kot sem že omenil je časovni okvir za izvedbo takega projekta zelo kratek. Že po tekmi proti Rusiji se je vedelo da bodo naši reprezentanti igrali v Parizu. Lahko bi se zganili in včeraj defenitivno potrdili ali je treba vlak organizirati dan prej oz. za finale. V kolikor na mednarodni železniški sceni do sedaj ni možno tako na ad-hoc organizirati česa takega naj malce pomislijo v tej smeri, itak je sedaj tendenca "zelenemu" načinu potovanja.

V kolikor zgoraj napisano ni nikakor izvedljivo, v kar močno dvomim, bi se lahko na SŽ-ju potrudili in ponudili/reklamirali obstoječe razpoložljive povezave. Naprimer, danes dopoldan odhod iz Ljubljane ob 9:22 z EC 212, v Stuttgartu prestop na TGV 9570, tu je časa za prestop 55 minut se pravi da je tudi nekaj rezerve v primeru zamude. Prihod v Pariz 22:05, kot vidite je čas potovanja z enim prestopom le 12ur in 43minut, kar je konkurenčno celo avtomobilu in je hitrejši od avtobusa za najmanj 5 ur, le cena je višja, tu pa bi moral SŽ odigrati svojo vlogo in ponuditi "ugodno" ceno.

Je tudi nočna varianta, katera je še hitrejša, Ljubljana 23:55 do Munchna in od tam dalje z TGV-jem do Pariza 12:05, čas potovanja 12 ur 10 minut. Tudi povrat iz Pariza je možen v podobnem časovnem okvirju.

Zakaj to pišem, upam da bo to kdo iz potniškega prometa prebral. Očitno se niso ničesar naučili izpred dveh let (Istambul) in zamudili tokratno priložnost, zato naj bodo pozorni za v bodoče, saj ne dvomim v to, da nas bodo tudi v bodoče naši športniki razveseljevali s svojimi uspehi.
Tine
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 130
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Zamujena priložnost

OdgovorNapisal/-a Matevz96 » 28.09.2019, 8:21

Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3561
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Zamujena priložnost

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 28.09.2019, 8:27

Ker nisem fejsbukov, se posipam s pepelom za zadnje tri odstavke. V medijih kjer so članki o tem kako do Pariza ni nikjer bilo zaslediti vlaka kot načina potovanja. Vsekakor pa še vedno stojim za napisanem okoli izrednega vlaka.
Tine
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1580
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Zamujena priložnost

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 28.09.2019, 9:24

Tin€ napisal/-a:Ker nisem fejsbukov, se posipam s pepelom za zadnje tri odstavke. V medijih kjer so članki o tem kako do Pariza ni nikjer bilo zaslediti vlaka kot načina potovanja. Vsekakor pa še vedno stojim za napisanem okoli izrednega vlaka.


Žal, ta ni nikakor izvedljiv, vsaj ne tako na hitro. Kdor pozna razmere v evropskem mednarodnem prometu, dobro ve zakaj. Oziroma izvedljiv bi bil, ampak najbrž za astronomsko ceno, ki naj bi jo potem plačali potniki.
Že samo vleka "klasike" po Franciji bi bila velika težava. Pustimo to, da bi bilo muka dobiti primerne vagone za do Pariza (menda ne misliš, da bi se šli tja sramotit z Bl-ji?). Kup različnih predpisov po državah (v Italijo npr. naši vagoni zaradi manjka selektivnega odpiranja vrat ne smejo), izjemno drage trase za tuje vlake po Franciji, pomanjkanje interesa SNCF za lokomotivsko vleko, pomanjkanje lokomotiv za vleko čez državno mejo Francije (samo trije TRAXX-i, ki vlečejo ruski spalnik Moskva - Paris). Žal, dokler gre tako, izredni vlaki niso konkurenčni turističnim avtobusom. Sem pa tja pelje kakšna stvar ja, ampak cena takšne poti je...

V kolikor na mednarodni železniški sceni do sedaj ni možno tako na ad-hoc organizirati česa takega naj malce pomislijo v tej smeri, itak je sedaj tendenca "zelenemu" načinu potovanja.
Pika. Točno tako in nič drugače.

Se pa strinjam, da bi morali prevoz z (rednimi) vlaki do Pariza bolje oglaševati. Poleg dveh povezav, ki sta že omenjeni, obstaja vsaj še zveza prek Švice (414 do Züricha, naprej TGV Lyria :D do Pariza) ali pa prek Benetk z nočnim vlakom Thello. Žal je tako, da tudi tu SŽ ni odvisen sam od sebe. Ugodno ceno lahko ponudi do Münchna ali Züricha, naprej nima nobenega vpliva.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4287
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Zamujena priložnost

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 28.09.2019, 18:30



Si upaš iti z vlakom v Munchen, kjer imaš 13 minut za prestop, če veš, da med Ljubljano in Jesenicami vozi avtobus?

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov