Stran 2 od 2

Re: Nabijanje zamude pri vožnji potniškega vlaka

Objavljeno: 26.10.2019, 10:19
Napisal/-a cokla
038 napisal/-a:@Ljubitelj, ja naj bi se delalo, tudi moifikacija ali revizija se dela na 813 pa je rezultat da je garnitura vsak dan v delavnici....tako se dela, ali pa ne dela...lastnika voznega parka skrbita da so stroški minimalni, da je poslovni rezultat čim lepši. Vi potniki ne štejete veliko...za njih
@Mičo morda je na mopedu prebijal motor, morda je imel samo dva motorja, morda mu cic ni deloval, morda ni imel signalizacije...in če je strojevodja bil mlad se je toliko bolj drzal protokola.
Če je tvoj vlak imel vezo naprej z drugim vlakom, se ve kako se postopa, torej še nekdo drug ni opravil svojega dela.
Tudi jaz ne zaviram nikoli zadnji trenutek, zame mora biti ustavitev mehka, z vlečnim vozilom pa se ravna spoštljivo, kakor bi se naj z žensko...
Torej drugič piši pritožbo na Potniški promet, edino to bo štelo, ter morebiti mlademu in neizkušenemu strojevodju naredi uslugo, da bo nabiral izkušnje na tovorcu.
V mojem času je bilo tako da si za svojo prvo samostojno vožnjo dobil brzega, kako si bil vesel da te je doletela ta čast, [-o< švical pa sem na dlani.

Bili so časi, ko mlad strojevodja niti "povohati" ni smel brzega....dve leti, se mi zdi.

Izkušnje so tiste, res je...ampak, ko te začne "jebat" mašina, tak, v "easy"; takrat pa samo paziš, da pripelješ do konca. Problem ni, ko škripne do konca. Problem je ko " umira na obroke". Takrat pridejo tudi izkušnje do izraza in hitrosti postanejo malo drugotnega pomena. Drugače pa ti verjamem, da je ura kazala prav-mogoče. :) Če bi bila Garminova pa bi ti lahko z gotovostjo pritrdil :twisted:

Pa še to...kot pravi @038-z vlečnim vozilom se ravna spoštljivo ampak odločno. Zavirati pa se nekateri ne naučijo v vsej svoji karieri. Tu je tako...ali občutek imaš ali ne.

Re: Nabijanje zamude pri vožnji potniškega vlaka

Objavljeno: 26.10.2019, 17:33
Napisal/-a Dino S
cokla napisal/-a:
038 napisal/-a:...Tudi jaz ne zaviram nikoli zadnji trenutek, zame mora biti ustavitev mehka, z vlečnim vozilom pa se ravna spoštljivo, kakor bi se naj z žensko...



Pa še to...kot pravi @038-z vlečnim vozilom se ravna spoštljivo ampak odločno. Zavirati pa se nekateri ne naučijo v vsej svoji karieri. Tu je tako...ali občutek imaš ali ne.
Očitno na Madžarskem to ne velja kajti na klasikah, ki so bolj kot ne stalnica ob Balatonu, so strojevodje vedno zavirali tako močno, da so zavore cvilili in šumele tako glasno, da se skoraj pogovarjati nisi mogel, če si pa stal, pa si se moral držati, da nisi odletel po vagonu. Ko pa je vlak enkrat imel zamudo, pa je strojevodja tako "potegnil", da je vagone kar "cukalo", kot bi jih z elastiko vlekel, zaviral je pa tako, da sem resno mislil, da bo vsako postajo zgrešil, ko se je pa vlak končno ustavil, pa te je kar nazaj vrglo.

Je pa na Stadlerjih čisto druga zgodba, tam pa pospeševanja ter zavirinja skoraj ne občutiš, tako gladka je vožnja. Pa tudi na klasiki, ki jo je vlekel TRAXX, je vožnja bolj umirjena.

Re: Nabijanje zamude pri vožnji potniškega vlaka

Objavljeno: 26.10.2019, 18:04
Napisal/-a TGV Lyria
Dino S napisal/-a: Je pa na Stadlerjih čisto druga zgodba, tam pa pospeševanja ter zavirinja skoraj ne občutiš, tako gladka je vožnja.
Aaaaa sanjaj! Ne vem kje si se peljal z njim, ampak mrcina ima pospeške, ki se jih tudi Ferrari ne bi sramoval. Pa zaviranje tudi. Na Norveškem, kjer imajo 200 km/h verzijo, so jim morali prepovedati pospeševanja "na polno", ker so stoječi potniki padali po tleh.
Sicer pa kdo smo laiki, da lahko sodimo kako strojevodje vozijo? Mislim da ima @desiro lepo napisano v podpisu.

Re: Nabijanje zamude pri vožnji potniškega vlaka

Objavljeno: 26.10.2019, 18:24
Napisal/-a cokla
TGV Lyria napisal/-a:
Aaaaa sanjaj! Ne vem kje si se peljal z njim, ampak mrcina ima pospeške, ki se jih tudi Ferrari ne bi sramoval. Pa zaviranje tudi. Na Norveškem, kjer imajo 200 km/h verzijo, so jim morali prepovedati pospeševanja "na polno", ker so stoječi potniki padali po tleh.
Sicer pa kdo smo laiki, da lahko sodimo kako strojevodje vozijo? Mislim da ima @desiro lepo napisano v podpisu.

Verjemi, da tudi pri Siemensu brez vključene regulacije ( po domače - tempomata ) ne bi ostali potniki na nogah. ;) Pa tudi klasika z Mopedom v pravih rokah zna biti "pasja" za stoječe potnike....;) Ampak...to je izjema.


Sicer pa ja...

Re: Nabijanje zamude pri vožnji potniškega vlaka

Objavljeno: 26.10.2019, 19:55
Napisal/-a desiro
cokla napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Aaaaa sanjaj! Ne vem kje si se peljal z njim, ampak mrcina ima pospeške, ki se jih tudi Ferrari ne bi sramoval. Pa zaviranje tudi. Na Norveškem, kjer imajo 200 km/h verzijo, so jim morali prepovedati pospeševanja "na polno", ker so stoječi potniki padali po tleh.
Sicer pa kdo smo laiki, da lahko sodimo kako strojevodje vozijo? Mislim da ima @desiro lepo napisano v podpisu.

Verjemi, da tudi pri Siemensu brez vključene regulacije ( po domače - tempomata ) ne bi ostali potniki na nogah. ;)
Proti stadlerju se tudi 312 skrije....

Re: Nabijanje zamude pri vožnji potniškega vlaka

Objavljeno: 26.10.2019, 20:00
Napisal/-a Re 4/4
Dino S napisal/-a: Očitno na Madžarskem to ne velja kajti na klasikah, ki so bolj kot ne stalnica ob Balatonu, so strojevodje vedno zavirali tako močno, da so zavore cvilili in šumele tako glasno, da se skoraj pogovarjati nisi mogel, če si pa stal, pa si se moral držati, da nisi odletel po vagonu. Ko pa je vlak enkrat imel zamudo, pa je strojevodja tako "potegnil", da je vagone kar "cukalo", kot bi jih z elastiko vlekel, zaviral je pa tako, da sem resno mislil, da bo vsako postajo zgrešil, ko se je pa vlak končno ustavil, pa te je kar nazaj vrglo.
To, kar opisuješ, je posebnost teh lokomotiv, ki vozijo klasike. :D Zaradi zasnove imajo zelo "grobo" vleko in zaviranje, ki je ne glede na trud strojevodje vedno na maksimalni meji. Sedaj veš, zakaj ob zamudi še "dodatno guganje".
TGV Lyria napisal/-a:
Aaaaa sanjaj! Ne vem kje si se peljal z njim, ampak mrcina ima pospeške, ki se jih tudi Ferrari ne bi sramoval. Pa zaviranje tudi.
Saj imajo vsi enako. Pospeški in zaviranje so pogojeni z razvojem elektronike. Včasih smo pisali 1 m/s2. Danes pišemo že 1,2 m/s2. Relano pa odvisno od stanja v voznem vodu.