Korona

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Korona

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Udarni pisec ki zahteva parkinge ob UKC TAKOJ za vse zapolsene je modro iho. Bom pa dodal izjavo ene žlahtnice iz gornje Soške doline včeraj zvečer.
Jaz pa res nisem vedela, da je v UKC, OI, ZTK in ostalih servisnih dejavnostih zaposlenih preko 10.000 ljudi (med brati rečeno občini Kobarid in Bovec v Gornji Soški dolini premoreta samo polovico tega števila. Težko ruralec razmišlja o razmerah v edinem slovenskem resničnem mestu (+100k)
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 834
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Korona

Odgovor Napisal/-a trackpan »

Pozdravljeni pozitivno misleči :D

1. So izredne razmere. Upam, da vam je to jasno. Vitalnega pomena je oskrba obolelih.
2. UKC morate upoštevati kot celoto. Nenazadnje tudi brez pomožnega osebja bo sistem škripnil.
3. Zaposlenim se mora pomagati tudi tako, da se jim omogoči nemoten prevoz na delo.
4. Evidentirajo se naj potrebe po parkirni prostorih. TAKOJ !!!
5. Ko boste postavljeni v situacijo, da vam bo voda tekla v grlo, potem se spomnite na zgoraj opisano.

LP Igor
fiat310
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 101
Pridružen: 18.10.2013, 13:42

Re: Korona

Odgovor Napisal/-a fiat310 »

Če je dovolj ljudi iz določene smeri, ki so zaposleni v nujnih službah, bi bil mogoče smiseln tudi kakšen izredni vlak?

Pa se zanj uporabi večja garnitura, kot bi bila potrebna, tako da je med potniki dovolj razdalje.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Korona

Odgovor Napisal/-a suha »

Hm.... Sedaj so res zlati časi, da se uvede tisti rek: "Tovornjake na vlake".

V smislu, da se tovor preseli na vlake zaradi omejevanja prestopanja mej šoferjev tovornjakov. Potniškega prometa pa tako ni, ali pa je močno zmanjšan, tako da so se na tirih močno sprostile kapacitete.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Korona

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

suha napisal/-a:Hm.... Sedaj so res zlati časi, da se uvede tisti rek: "Tovornjake na vlake".

V smislu, da se tovor preseli na vlake zaradi omejevanja prestopanja mej šoferjev tovornjakov. Potniškega prometa pa tako ni, ali pa je močno zmanjšan, tako da so se na tirih močno sprostile kapacitete.
Na kaj pa bi ti naložil te tovornjake. Vagoni kateri so ustrezni za prevoz tovornjakov stojijo za vsakim vogalom, vsaj tako se da razbrati iz tvojega pisanja. Nakladalne rampe za kamione bi bile še najmanjši problem.

Pa še to, potniškega prometa v Sloveniji ni, drugod pa še poteka. "Kamione na vlake" samo za po Sloveniji pa nekako ne potegne, ustreznega vagona za to pa v Sloveniji ni.
Tine
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 167
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Korona

Odgovor Napisal/-a zigc0601 »

Kakšna je kaj situacija sedaj na tirih, ko se tovornim vlakom ni potrebno prilagajati potniškim? Verjetno je manj ustavljanja? Se zadeva hitreje odvija? Lahko kdo malo komentira iz terena?
Uporabniški avatar
Žiga
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 225
Pridružen: 16.09.2009, 21:36

Re: Korona

Odgovor Napisal/-a Žiga »

Ni kakšne posebne razlike. Na enotirnih progah je manj križanj čez dan, ustavljanja pa so še vedno, ker je veliko odvisno od prevoznika v sosednji državi kdaj bo vlak sprejel. Če nima zagotovljenega odvoza, potem končna oz. mejna postaja ne vzame vlaka prav pogosto.
Uporabniški avatar
Micek_52
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 124
Pridružen: 03.09.2016, 19:59
Kraj: Miren

Re: Korona

Odgovor Napisal/-a Micek_52 »

Tin€ napisal/-a:
suha napisal/-a:Hm.... Sedaj so res zlati časi, da se uvede tisti rek: "Tovornjake na vlake".

V smislu, da se tovor preseli na vlake zaradi omejevanja prestopanja mej šoferjev tovornjakov. Potniškega prometa pa tako ni, ali pa je močno zmanjšan, tako da so se na tirih močno sprostile kapacitete.
Na kaj pa bi ti naložil te tovornjake. Vagoni kateri so ustrezni za prevoz tovornjakov stojijo za vsakim vogalom, vsaj tako se da razbrati iz tvojega pisanja. Nakladalne rampe za kamione bi bile še najmanjši problem.

Pa še to, potniškega prometa v Sloveniji ni, drugod pa še poteka. "Kamione na vlake" samo za po Sloveniji pa nekako ne potegne, ustreznega vagona za to pa v Sloveniji ni.
Meni se zdi, da bi ta čas, ko ni potniškega prometa izkoristili za vzdrževalna dela na progah. Še posebej na regionalnih, kjer je tudi tovornih vlakov malo. Lahko bi opravili tudi vzdrževalna dela ki niso bila predvidena v naslednjih tednih (seveda če je za to na voljo material).
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Korona

Odgovor Napisal/-a preglednik »

in dovolj mask ter zaščitne opreme ...
preglednik
Uporabniški avatar
Micek_52
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 124
Pridružen: 03.09.2016, 19:59
Kraj: Miren

Re: Korona

Odgovor Napisal/-a Micek_52 »

preglednik napisal/-a:in dovolj mask ter zaščitne opreme ...
Ja, to tudi #-o #-o
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Korona

Odgovor Napisal/-a suha »

Tin€ napisal/-a:
suha napisal/-a:Hm.... Sedaj so res zlati časi, da se uvede tisti rek: "Tovornjake na vlake".

V smislu, da se tovor preseli na vlake zaradi omejevanja prestopanja mej šoferjev tovornjakov. Potniškega prometa pa tako ni, ali pa je močno zmanjšan, tako da so se na tirih močno sprostile kapacitete.
Na kaj pa bi ti naložil te tovornjake. Vagoni kateri so ustrezni za prevoz tovornjakov stojijo za vsakim vogalom, vsaj tako se da razbrati iz tvojega pisanja. Nakladalne rampe za kamione bi bile še najmanjši problem.

Pa še to, potniškega prometa v Sloveniji ni, drugod pa še poteka. "Kamione na vlake" samo za po Sloveniji pa nekako ne potegne, ustreznega vagona za to pa v Sloveniji ni.

Eh jej...... Ni bilo mišljeno dobesedno nalaganje tovornjakov na vagone.

"V smislu, da se tovor preseli na vlake"

Torej tovor gre lahko namesto na kason tovornjaka tudi v ISO ladijski kontejner, cisterno. Za to pa obstajajo vagoni.

Eisenponarjem se vam je sedaj prikazala Marija. Namesto da bi se izkoristilo je raje, "se ne da". Dokler boste v državni lasti bo tako, ko bo pa prodano se bo pa kar naenkrat marsikaj dalo.

Maš sedaj podobno situacijo. Javni sektor ušel na 100% plačan odmor. V privatnem sektorju pa kar delamo, brez mask, brez rokavic, itd.
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 834
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Korona

Odgovor Napisal/-a trackpan »

Pozdravljeni pozitivno misleči :D

Razumel sem, da v okviru možnosti preuči, izkoristi "priložnost" prevoza blaga po tirih. Ali v obliki kontejnerjev, vagonov za prevoz tovornjakov, je vprašanje trenutnih možnosti. Na hitro se bo potrebno obrniti še posebej, ker smo v izrednem stanju. Je tudi priložnost, da se tisto kar je bilo govora o posledicah podnebnih sprememb, sedaj začne uresničevati (od tovornjakov na tire). Tedaj, ko si prisiljen, se da marsikaj narediti, kar je bilo še pred časom "neuresničljivo". Je nenazadnje vprašanje logistike na evropskem nivoju. Kje vse škriplje ? Ne vemo koliko časa bomo še v "karanteni". Sedaj ni čas "modrovanja" kdo je pametnejši, ampak je čas dejanj, povezovanja. Je čas tistih, ki se znajo "obrniti", napram tistim, ki samo "blebetajo".

LP Igor
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 167
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Korona

Odgovor Napisal/-a zigc0601 »

Suha ne pametuj. Javni sektor so tudi zdravstveni delavci, policija, vojska, civilna zaščita, gasilci,... Tudi po ministrstvih jim sedaj ni dolgčas. Se ti zdi da so ti ostali doma?

Če gremo primerjat je kar isti delež zaposlenih v javnem in zasebnem sektorju vsak dan v službi oziroma dela od doma oziroma so na čakanju.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Korona

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

trackpan napisal/-a:Je nenazadnje vprašanje logistike na evropskem nivoju. Kje vse škriplje ?
Škripne že takoj na začetku. :D In sicer z vprašanjem: Kdo pa je dolžen se iti varstvo okolja. Zakaj ravno mi? Zakaj pa ne že Italijan ali Madžar ali Hrvat? Mi (Slovenci) smo samo tranzit. Torej, zakaj moramo mi delati Sizifovo delo. In preden se zmenimo to (najprej) na medržavnem dogovoru, potem še na EU nivoju....bo kriza že minila. Potem škripne spet že na drugi točki. Kdo bo te vlake vozil? Bo država z dekretom odprla trase za privatnike, ali bo državni imel prednost in s tem dodatne prihodke, za razliko od privatnika, čeprav smo na prostem trgu. Prosti trg pa pomeni, vozim za dobiček in ne vsak tovor. Itd... z vsemi odpiranji prostih tras, ustreznimi lokomotivami, z vsemi vprašanji, a boste sprejeli vlak ob 18 uri, pa vsa procedura vlakov v obratni smeri, pa odpovedi tras, ker je ena lokomotiva imela izredni dogodek, pa vračanje praznih neuporabnih vagonov... Potem, ko se vse dokončno zmenimo, pa se začne iskanje prostih ustreznih kontejnerjev, vagonov...ka pa veš, kaj bo en Francesco iz Barija z Ivecotom pripeljal na terminal. Testrnine ali pohištvo, sir, vino, morda role alu folije, pločevino...Potem pa bi prišel do problema, ko bi prišel en Aleksy iz Poljske s samo par ton težkim tovorom. Hidravlične škarje za Caterpillerja. Eeee čez lužo imajo prevozniki vso pravico zavračat tovor, če je premalo neto ton. Bi potem tudi mi? Kdo bi pa vozil na pol prazne vagone. In predno bi ta vlak naložili z 2200 ton s tovorom iz stotin mikro, malih, srednje velikih podjetij in, ko bi končno speljal nekje iz Španije, bi Alexandru iz Romunije s svojim šleparjem že dvakrat odpeljal iz Španije na Madžarsko, za nižjo ceno.

Železnica je vedno bila v krizah dobra samo za vojsko. To je vedel že Hitler.
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 834
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Korona

Odgovor Napisal/-a trackpan »

Pozdravljeni pozitivno misleči :D

Kaj je to že normalno stanje ? Prepretekli čas. Zgodovina. Ste se že zbudili ? Mislim, da še ne. Virus bo samo pospešil nekaj, kar bi morali že zdavnaj narediti na nivoju evropske skupnosti. Ko šleparja ne bo, ker bo obtičal nekje v obmejnem pasu, potem bo tudi železnica dobra. Ko bo imelo gospodarstvo težave z transportom, potem bo potrebno nekaj ukreniti.

Kje že smo ? V produktu prebavnega trakta. Bomo tam obtičali in upali [-o< :?:

LP Igor
Odgovori