Zakaj pa se spetje z RG 1605 na opravi v Pragerskem?TGV Lyria napisal/-a:V smeri iz Budimpešte vlak MV 1246 konča pot v Mariboru, kjer se spne z RG 1605 Maribor - Koper. V Ljubljani preda še vagone za Reko na MV 481.Sž510 napisal/-a:V čem je razlog ovinka do MB? Ali je vsako leto imel ta ovinek?andre85 napisal/-a:Da ne bo nekih ugibanj. MV 1246/1247 je vsakoletni sezonski vlak Iz Budimpešte do Kopra in nazaj Obratuje pa na relaciji Budimpešta Koper,mislim,da se je nekoč imel pripet vagon za Moskvo aja tudi ovinek v Mariboru je vključen
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... 18&lang=de recimo VR iz leta 2018
V smeri proti Budimpešti pridejo vagoni z RG 1604 iz Kopra samo do Ljubljane. Po prihodu MV 480 z vagoni iz Reke se formira ekstra vlak MV 1247 Ljubljana - Budimpešta, ki gre direktno proti Hodošu brez ovinka čez Maribor
In ja, tudi moskovski vagon je že imel, imam sliko v arhivu Eno sezono so Madžari tudi namesto v Koper vozili v Pulo, vlak se je delil na postaji Hrpelje-Kozina.
Vozni red 2020/2021
Re: Vozni red 2020/2021
Re: Vozni red 2020/2021
Ker je ponoči itak časa dovolj in tista ura, ki jo sredi noči zapravi za vožnjo do Maribora, ne pomeni nič. Kvečjemu koristi za daljše spanje potnikov.Sž510 napisal/-a: Zakaj pa se spetje z RG 1605 na opravi v Pragerskem?
Kvečjemu bi se s spenjanjem v Pragerskem brez potrebe zavlekel vozni čas 1605, ki nima spalnikov. Zato to raje opravijo pred odhodom iz Maribora, kar na noben način ne škodi voznemu redu vlaka iz Budimpešte.
Nočni vlaki imajo pač svoje zakonitosti vožnje, tu ne gre za "priti čim prej". Najbolj znan paradoks je recimo NIghtjet Dunaj - Benetke, ki vozi do Beljaka prek Salzburga namesto po direktni poti.
Re: Vozni red 2020/2021
Že razumljivo da imajo nočni vlaki svoje zakonitosti vožnje, ampak čemu eno uro za spenjanje v Mariboru Mv 1246 in Rg 1605. Ali se gre zaradi zvez ali prezgodnje ure glede Rg 1605 .
Re: Vozni red 2020/2021
Prezgodnja ura.
Nekaj sem pozabil zadnjič, ko sem pisal o tem vlaku. Na Madžarskem je pripet na IC vlak Budimpešta - Zalaegerszeg, zadnjo povezavo dneva. Šparanje tras, vleke, osebja. Zato je to samostojni vlak samo na relaciji Zalaegerszeg - Maribor (v obratni smeri pa že iz Ljubljane). To pojasni tudi razvlečene vozne čase in dolgo čakanje. Moti pa to itak ne nikogar, ker je "počitniški ekspres".
Re: Vozni red 2020/2021
Hvala za odgovor, ko sem se peljal leta 2018 je bil vlak iz Madžarske poln do zadnjega kotička. Od Hodoša do Maribora je samo v Murski Soboti postanek in tu sem vstopil in bil na nogah vse do Maribora , v Mariboru pa je bilo pri spenjanju rg 1605 dovolj prostora. Vozni red je kar primeren na prihod v jutranjih urah.TGV Lyria napisal/-a: ↑26.01.2021, 8:08 Prezgodnja ura.
Nekaj sem pozabil zadnjič, ko sem pisal o tem vlaku. Na Madžarskem je pripet na IC vlak Budimpešta - Zalaegerszeg, zadnjo povezavo dneva. Šparanje tras, vleke, osebja. Zato je to samostojni vlak samo na relaciji Zalaegerszeg - Maribor (v obratni smeri pa že iz Ljubljane). To pojasni tudi razvlečene vozne čase in dolgo čakanje. Moti pa to itak ne nikogar, ker je "počitniški ekspres".
Re: Vozni red 2020/2021
Zdravo,
A so kšni govorice, da se bo, zdaj ob nakupu Flirtov, povečala frekvenca do Beljaka. Naslednje leto namreč začnem s študijem v tujini in bi mi veza, iz Beljaka proti Ljubljani, ob 14.43 zelo koristila.
A so kšni govorice, da se bo, zdaj ob nakupu Flirtov, povečala frekvenca do Beljaka. Naslednje leto namreč začnem s študijem v tujini in bi mi veza, iz Beljaka proti Ljubljani, ob 14.43 zelo koristila.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Vozni red 2020/2021
Nič več RegioJeta v Sloveniji.
Vir: RegioJetRegioJet vypraví v létě opět vlaky do Chorvatska. Pojedou do Rijeky a nově také do Splitu. Návazné autobusy pak napojí celé jadranské pobřeží
Největší středoevropský soukromý osobní železniční dopravce, RegioJet, bude v letošní sezóně opět provozovat vlakové spojení do Chorvatska. První spoj by měl na cestu vyrazit v pátek 28. května 2021 a pojede po nové trase: Praha – Brno – Bratislava – Budapešť – Záhřeb – Rijeka / Split. Návazné autobusové spoje pak ze stanic Rijeka, Split a Gračac obslouží všechny významné dovolenkové destinace na chorvatském pobřeží Jadranu – od Istrie až po Dubrovník. Novinkou pak budou návazné autobusové spoje do letovisek Kotor v Černé Hoře a Neum v Bosně a Hercegovině.
Aljaž
Re: Vozni red 2020/2021
Po svoje škoda, ampak tako pač je. Regiojet cilja na Split z delitvijo vlaka v Ogulinu, zato dosedanja trasa ne pride več v poštev. Od Splita je tudi bližnje do južne Dalmacije, čeprav je prihranek časa vprašljiv, saj naj bi bil prihod v Split šele ob 14.30! Ampak tudi to celodnevno poležavanje v kupeju je čar počitniškega ekspresa. Raje kot sedež v avtobusu od Reke do Dubrovnika.
Re: Vozni red 2020/2021
Ne razumem popolnoma. Mislim, da sem ravno na tem forumu bral, da se Regiojetu dizel vleka finančno ne izide, sedaj pa kar do Splita. Torej dizelaši le niso takšna izguba.
Re: Vozni red 2020/2021
Saj samo po Lički prugi bo dizel, reški konvoj bo šel do reke z isto e-lok, del vagonov pa se odklopi in priklopi na dizla do splita, ker tam težko drote najt z odjemnikom.
Re: Vozni red 2020/2021
dopolnitev: pri teh cenah kot jih ima regiojet, bi samo ta krak ogulin-split na dizli bil čista izguba če bi jo računal samostojno. ni ekonomske variante da so v plusu. plus se bo naredil ker bo 15 vagonov celotna kompozicija od prage do ogulina (in en del do rijeke) na elektri.
Re: Vozni red 2020/2021
sierra5 napisal/-a: ↑02.02.2021, 19:46
dopolnitev: pri teh cenah kot jih ima regiojet, bi samo ta krak ogulin-split na dizli bil čista izguba če bi jo računal samostojno. ni ekonomske variante da so v plusu. plus se bo naredil ker bo 15 vagonov celotna kompozicija od prage do ogulina (in en del do rijeke) na elektri.
Regiojetova računica je vedno nekoliko rizična. Oni od celotega stroška ene vožnje, delijo s številom sedežev, ležišč, ki bodo na voljo. To formulo potem premetavajo z različno zasedenostjo, ki se jo lahko pričakuje. Tako postavijo najnižje cene vedno tako visoko, da pri okoli 80-90 % zasedenosti ima samo en vlak že dobiček. Seveda, ker je utopično pričakovati takšno zasedenost, se izven vrhunca sezone, število voženj zmanjša na minimum in potem vrhunec sezone pokriva minus, ki ga imaš z manjšo zasedenostjo. Seveda je potrebno poudariti, da do Bratislave vozi vedno po trasi rednega vlaka in da je osebje na vlaku, ki rotira (razen strojevodje) celo traso enako, ter da je Regiojet pokupil rabljen vozni park za 10 % cene novega, ter zagotovo še kakšen manjši hrvaški popust pri vožnji, saj je HŽ 100 % politika, ki mora reševati turizem, tako ali drugače. In na koncu je bil lani rezultat cene tak, da ni važno ali si vstopil na Reki ali Ljubljani, ali obratno, vstopil v Pragi ali Bratislavi in ni bil važen cilj, cena karte je bila fiksna, nekaj čez 20 €, kar je 50 % cene, kot redna karta istega prevoznika med Prago in Bratislavo. Popolnoma druga računica rednega in sezonskega vlaka.
Re: Vozni red 2020/2021
Lahko ste prepričani, da Jančura prekleto dobro ve, kaj dela. Je pokazal že lani.
Mene edino zanima, kako bo z vleko po Lički progi do Splita. Koliko "malih karavel" HŽPP sploh ima v kurilnici Ogulin? Nočni Zagreb - Split, Regiojet, sezonski EN Bratislava - Split, nadomestne klasike ob izpadu ICN - ali sploh lahko vse to pokrivajo? Pa če se še Madžari odločijo obuditi "Adria Express" 1204/1205? Bo kar pomanjkanje...
Mene edino zanima, kako bo z vleko po Lički progi do Splita. Koliko "malih karavel" HŽPP sploh ima v kurilnici Ogulin? Nočni Zagreb - Split, Regiojet, sezonski EN Bratislava - Split, nadomestne klasike ob izpadu ICN - ali sploh lahko vse to pokrivajo? Pa če se še Madžari odločijo obuditi "Adria Express" 1204/1205? Bo kar pomanjkanje...
Re: Vozni red 2020/2021
15 aktivnih 2044 ima HŽTGV Lyria napisal/-a: ↑02.02.2021, 20:49.
Mene edino zanima, kako bo z vleko po Lički progi do Splita. Koliko "malih karavel" HŽPP sploh ima v kurilnici Ogulin? Nočni Zagreb - Split, Regiojet, sezonski EN Bratislava - Split, nadomestne klasike ob izpadu ICN - ali sploh lahko vse to pokrivajo? Pa če se še Madžari odločijo obuditi "Adria Express" 1204/1205? Bo kar pomanjkanje...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2020/2021
Zakaj potem privatniki z dizli vozijo po elektrificiranih progah, če je razlika v stroških tako gromozanska?
preglednik