Vozni red 2020/2021
Objavljeno: 10.04.2020, 9:50
Nekaj presenetljivega se pripravlja za poletje 2021:
https://schienencontrol.gv.at/files/1-H ... 0Split.pdf
https://schienencontrol.gv.at/files/1-H ... 0Split.pdf
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Kaj bo s Croatio 158/159? Se potem ukine ali nova trasa? Ne vem, kaj bosta sedaj dva vlaka med Gradcem in Zagrebom, če HŽ združuje trase. Lisinski 498/499 je potem spet na trhlih nogah. Vprašanje, če se bo vrnil, veza z Münchon bo itak potem 212/213.TGV Lyria napisal/-a:Nekaj presenetljivega se pripravlja za poletje 2021:
https://schienencontrol.gv.at/files/1-H ... 0Split.pdf
Kaj pa ima to zveze s Croatio? Gre za sezonski vlak 2x tedensko v poletni sezoni. Podobno kot je Adria Express iz Budimpešte. Združevanje gor ali dol, še vedno vozi kot posebni vlak.Re 4/4 napisal/-a:Kaj bo s Croatio 158/159? Se potem ukine ali nova trasa? Ne vem, kaj bosta sedaj dva vlaka med Gradcem in Zagrebom, če HŽ združuje trase. Lisinski 498/499 je potem spet na trhlih nogah. Vprašanje, če se bo vrnil, veza z Münchon bo itak potem 212/213.TGV Lyria napisal/-a:Nekaj presenetljivega se pripravlja za poletje 2021:
https://schienencontrol.gv.at/files/1-H ... 0Split.pdf
To je da novi vozni red 2020/21 za samo poletje iz Bratislava za Split in Bratislava ,.. samo 2x teden za torek in petek iz Bratislava in MB , nazaj četrtek in nedelja mimo v MB in za Bratislava..TGV Lyria napisal/-a:Kaj pa ima to zveze s Croatio? Gre za sezonski vlak 2x tedensko v poletni sezoni. Podobno kot je Adria Express iz Budimpešte. Združevanje gor ali dol, še vedno vozi kot posebni vlak.Re 4/4 napisal/-a:Kaj bo s Croatio 158/159? Se potem ukine ali nova trasa? Ne vem, kaj bosta sedaj dva vlaka med Gradcem in Zagrebom, če HŽ združuje trase. Lisinski 498/499 je potem spet na trhlih nogah. Vprašanje, če se bo vrnil, veza z Münchon bo itak potem 212/213.TGV Lyria napisal/-a:Nekaj presenetljivega se pripravlja za poletje 2021:
https://schienencontrol.gv.at/files/1-H ... 0Split.pdf
Daj ne govori neumnosti noRitterVonGhega napisal/-a: RJ 256 iz MB za Berlin , RJ 257 iz Berlin za MB ( mogoče in še ni uradno , počaka ..)
Mesec julij ali avgust bo več jasno in uradno za novo vozni red 2021!
Lp!
Ah pusti ga. Jaz sem nad tem primerom že obupalmaxima napisal/-a:Daj ne govori neumnosti noRitterVonGhega napisal/-a: RJ 256 iz MB za Berlin , RJ 257 iz Berlin za MB ( mogoče in še ni uradno , počaka ..)
Mesec julij ali avgust bo več jasno in uradno za novo vozni red 2021!
Lp!
Ma sliši se pa dobro nooandre85 napisal/-a: Ah pusti ga. Jaz sem nad tem primerom že obupal
Niti ni namenjen za nas. RJ 2 je prvenstveno za Italijo.maxima napisal/-a:Railjet 2 pa več kot očitno še ne bo kmalu
Za povezavo z mariborskim letališčem.maxima napisal/-a:Sliši se dobro je pa nesmiselno. Zakaj bi vozil vlak Berlin-Maribor? Railjet niti nima homologacije za Slovenijo (Railjet 2 pa več kot očitno še ne bo kmalu)
ne več grdo govori,... moj kolegi iz OeBB je delal za prometnik govori mi (vedno), razumeš.. railjet bo test vlak samo 16 km za MB, kmalu .... (RJ 001-050 pa ne more v SLO , RJ 51-60 lahko vozi v Sloveniji)maxima napisal/-a:Daj ne govori neumnosti noRitterVonGhega napisal/-a: RJ 256 iz MB za Berlin , RJ 257 iz Berlin za MB ( mogoče in še ni uradno , počaka ..)
Mesec julij ali avgust bo več jasno in uradno za novo vozni red 2021!
Lp!
EC 151/150 + 158/159 oba res na žalosten ,OeBB je ne več "vagon SŽ" navada v Avstriji, konec.... letos december bo zadnji ... žalosten... novi 510/515 naprej za Gradec...TGV Lyria napisal/-a:Ma sliši se pa dobro nooandre85 napisal/-a: Ah pusti ga. Jaz sem nad tem primerom že obupal
Jaz niti temu z ukinitvijo obeh EC ne verjamem. Vsaj zdaj še ne. Potem ko bomo pa imeli dvosistemce in Avstrijci Koralm, je pa vse mogoče.
Rabi zaradi krmilnega vagona na drugi strani.urban120 napisal/-a:A railjet sploh potrebuje homologacijo/dovoljenje? Sej so tehnično gledano samo RIC vagoni in navadno taurus lokomotiva.
Aha. Kaj pa, če se krmilnega vagona ne uporablja za krmiljenje?cokla napisal/-a:Rabi zaradi krmilnega vagona na drugi strani.urban120 napisal/-a:A railjet sploh potrebuje homologacijo/dovoljenje? Sej so tehnično gledano samo RIC vagoni in navadno taurus lokomotiva.
http://www.azp.si/pages/si/delovna-podr ... vozila.phpurban120 napisal/-a:Aha. Kaj pa, če se krmilnega vagona ne uporablja za krmiljenje?cokla napisal/-a:Rabi zaradi krmilnega vagona na drugi strani.urban120 napisal/-a:A railjet sploh potrebuje homologacijo/dovoljenje? Sej so tehnično gledano samo RIC vagoni in navadno taurus lokomotiva.