Frecciarossa 1000 do Ljubljane???

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2562
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

preglednik napisal/-a: 16.05.2023, 7:59 Sam se v teh vlakih najraje vsedem na sedeže, ki so si nasproti. Imam vsaj občutek, da sem na vlaku. V ostalih se počutim, kot da sem nekam zapakiran, posebno, če so tako visoki, da ne vidim preko. Takšen občutek imam tudi na naših Stadlerjih, kar pa ni takšen problem kot to, da so zravan še trdi in neudobni.
Jaz pa ne prebavljam neznancev nasproti sebe, ki me gledajo in hkrati še jemljejo prostor za noge.
In mislim da nas je takih kar večina potnikov v 21. stoletju, zato mora iti trend v smer avtobusno-letalskega razporeda.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Ja, ampak: Vsa 0BB in Švicarska klasika ima odprte vagone s sedeži ki so si nasproti. Čudovita vožnja, posebej če potuješ v paru.
preglednik
TheDarkSpirit
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 71
Pridružen: 12.03.2022, 22:07

Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???

Odgovor Napisal/-a TheDarkSpirit »

Tukaj pa spet zmagajo stoli na Zelencu, ki poleg udobja omogočajo tudi, da se jih lahko obrača v smer vožnje, in tudi poljubno menja med klasičnim in avtobusno/letalskim razporedom. Tako lahko vsak sedi tako, kot mu najbolj paše.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2562
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

TheDarkSpirit napisal/-a: 16.05.2023, 8:51 Tukaj pa spet zmagajo stoli na Zelencu, ki poleg udobja omogočajo tudi, da se jih lahko obrača v smer vožnje, in tudi poljubno menja med klasičnim in avtobusno/letalskim razporedom. Tako lahko vsak sedi tako, kot mu najbolj paše.
Res je, edino pri "četvorčkih" potem manjka mizica.
preglednik napisal/-a: 16.05.2023, 8:40 Ja, ampak: Vsa 0BB in Švicarska klasika ima odprte vagone s sedeži ki so si nasproti.
ÖBB klasika ima že svoja leta in izvira iz nekih drugih časov. Sodoben primer je Railjet, ki kombinira oboje, podobno kot nemški ICE.
Za švicarsko bi veljalo isto, ampak oni imajo itak na splošno neko nerazložljivo ljubezen do "četvorčkov" in so tako rekoč vsi njihovi vlaki orientirani na isti način.
preglednik napisal/-a: 16.05.2023, 8:40 Čudovita vožnja, posebej če potuješ v paru.
Ravno to ne! Dosti bolje je imeti dva sedeža enega poleg drugega, kjer potem ni motečega faktorja na nasprotni strani.
"Četvorčki" so dobri le za kakšne zaključene skupine ali družine, ampak slednje so itak "auslaufmodell", kdo pa si to sploh še želi...
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???

Odgovor Napisal/-a grega »

TGV Lyria napisal/-a: 16.05.2023, 8:12
preglednik napisal/-a: 16.05.2023, 7:59 Sam se v teh vlakih najraje vsedem na sedeže, ki so si nasproti. Imam vsaj občutek, da sem na vlaku. V ostalih se počutim, kot da sem nekam zapakiran, posebno, če so tako visoki, da ne vidim preko. Takšen občutek imam tudi na naših Stadlerjih, kar pa ni takšen problem kot to, da so zravan še trdi in neudobni.
Jaz pa ne prebavljam neznancev nasproti sebe, ki me gledajo in hkrati še jemljejo prostor za noge.
In mislim da nas je takih kar večina potnikov v 21. stoletju, zato mora iti trend v smer avtobusno-letalskega razporeda.
Na bus sedežu je zagotovo bolj "intimno" vzdušje, če sediš z neznancem za razliko od odprtega četverčka. Razen seveda, če spadaš med naraščajočo se populacijo potnikov, ki en bus sedež zasedejo s sabo drugega pa s torbo/torbico/potovalko...
andro43
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 73
Pridružen: 17.06.2021, 11:03

Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???

Odgovor Napisal/-a andro43 »

Meni je bolj všeč če sem samo z enim neznancem zraven mene, imam laptop na mizici, ki je na zadnji strani sedeža pred mano in lepo delam. Se mi pa zdi dobro, da je nekaj tudi četvorčkov za družine in družbe. In pa kakšen dvojček v prvem razredu mi je posebej všeč ko potujem zasebno. Mislim, da je kar prav, da je 80 % sedežev v letalskem razporedu, ostalo pa dvojčki in četvorčki.

Malo nazaj na temo:
RitterVonGhega napisal/-a: 31.03.2022, 9:39 EC 171/172 iz Ljubljane 06:55 uri v Milano 13:15 in 16:10 v Ljubljano ob 22:08 uri ..
Ali je to približno realen vozni red, še posebej, kar se tiče časa vožnje? Ker to pomeni, da greš zjutraj iz Lj in si 19.30 v Nici, kar bi se meni zdelo več kot super (osebno mi precej manjka ena hitra povezava do Azurne obale, kamor nadvse rad zahajam na počitnikovanje)...
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2562
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

andro43 napisal/-a: 16.05.2023, 20:45 Malo nazaj na temo:
RitterVonGhega napisal/-a: 31.03.2022, 9:39 EC 171/172 iz Ljubljane 06:55 uri v Milano 13:15 in 16:10 v Ljubljano ob 22:08 uri ..
Ali je to približno realen vozni red, še posebej, kar se tiče časa vožnje? Ker to pomeni, da greš zjutraj iz Lj in si 19.30 v Nici, kar bi se meni zdelo več kot super (osebno mi precej manjka ena hitra povezava do Azurne obale, kamor nadvse rad zahajam na počitnikovanje)...
Originalni vozni red z dne 7.4.2021, ko je bila vlakovna pot najavljena AKOS-u, je imel odhod iz Ljubljane 7.10 in prihod v Ljubljano 21.53. Tako da deluje kar realen.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2562
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Fyra prihaja v ponedeljek na testiranja v Slovenijo.

https://www.ferrovie.it/portale/articol ... oHkbnZex0E
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???

Odgovor Napisal/-a trocken »

Nič ne bo s Freccio letos, vsaj tako so danes povedali na valu 202. Ni tehničnih pogojev za vožnjo. Mogoče drugo leto.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???

Odgovor Napisal/-a preglednik »

In kateri naj bi bili ti tehnični pogoji?
preglednik
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???

Odgovor Napisal/-a maxima »

preglednik napisal/-a: 12.03.2024, 22:12 In kateri naj bi bili ti tehnični pogoji?
Verjetno odobritev in izdaja dovoljenja. Te stvari se žal ne zgodijo kar čez noč, kot si mogoče nekateri mislijo.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???

Odgovor Napisal/-a igor72 »

preglednik napisal/-a: 12.03.2024, 22:12 In kateri naj bi bili ti tehnični pogoji?
nima PZBja...zato so bila ta testiranja že od začetka brca u temo...
LEP DAN
Igor
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2562
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

igor72 napisal/-a: 13.03.2024, 16:43
preglednik napisal/-a: 12.03.2024, 22:12 In kateri naj bi bili ti tehnični pogoji?
nima PZBja...zato so bila ta testiranja že od začetka brca u temo...
Lahko bi vozili na ETCS in na to karto tudi igrajo, a trenutno ga med Verdom in Ljubljano zaradi nadgradnje proge ni.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???

Odgovor Napisal/-a igor72 »

TGV Lyria napisal/-a: 13.03.2024, 17:16
Lahko bi vozili na ETCS in na to karto tudi igrajo, a trenutno ga med Verdom in Ljubljano zaradi nadgradnje proge ni.
Kolkor vem je PZB, trenutno edina ,obvezna, SVN v Sloveniji...
LEP DAN
Igor
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Potem ostane še edina opcija: Milano - Verd. Od Verda do Ljubljane bi lahko vse skupaj potegnili tudi s kakšnim dizlom, recimo 661-032.
preglednik
Odgovori