Strojevodja za tuje prevoznike na SŽ

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Gasy
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 13
Pridružen: 04.07.2013, 19:13

Strojevodja za tuje prevoznike na SŽ

Odgovor Napisal/-a Gasy »

Zdravo družba! Malo me nasplošno zanima, če je kdo pripravljen povedati kako je z delovnim mestom strojevodja pri tujih prevoznikih na SŽ? Zanima me samo tako na splošno, recimo koliko ur delate na teden ali delate več kot 12 ur, ali se vam služba šteje že ko greste od doma recimo pa do kopra/hodoša, ali imate nekako ustaljen turnus ali vas pač pokličejo dan dva prej da bo vlak pripravljen...(RCC, Adria, PKP, Ten rail, InRail,...) Koliko je sploh zaposlenih strojevodij pri določenih prevoznikih? Ali se tudi kaj zaposluje ali pa če se bo? Če je kdo zamenjal več tujih prevoznikov ali če ve, kje so recimo najboljši pogoji? Samo informativno sprašujem. Hvala za vse odgovore in debato.

Lp
Uporabniški avatar
Žiga
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 225
Pridružen: 16.09.2009, 21:36

Re: Strojevodja za tuje prevoznike na SŽ

Odgovor Napisal/-a Žiga »

V osnovi je delo strojevodje povsod več ali manj enako, ker obstaja zakonodaja, ki temu tako odreja. Torej, izmena v nobenem primeru ne sme trajati več kot 12 ur. Izmena je lahko tudi krajša, vendar ne manj kot 8 ur. Med dvema zaporednima izmenoma mora biti premora za najmanj dvakratno vrednost pretekle izmene. Začetek službe se šteje ob tisti uri, ki jo imaš predvideno z mesečnim razporedom. Koliko časa pa ti potrebuješ, da prideš do mesta, kjer začenjaš izmeno je pa tvoja stvar. Prevozniki, ki so na trgu že dlje časa imajo zaposlenih že več strojevodij in se posledično zaradi tega lahko turnus oz. razpored sestavi za cel mesec vnaprej. Tudi tu lahko pride naknadno do kakšne spremembe v razporedu, zaradi izpada kakšnega vlaka ipd., ampak je to bolj izjema kot pravilo. Število zaposlenih strojevodij pa nekako varira okrog 10 ali manj pri manjšem in okrog 50 pri večjem prevozniku. Potrebe po novih kadrih so neprestano. Ljudje gredo v pokoj ali k drugemu delodajalcu, lahko se poveča obseg prometa in kar naenkrat je treba izobrazit nove ljudi. Se pa je seveda treba konkretno potrudit, če želiš priti zraven v ta poklic. Glede pogojev je pa čisto odvisno kaj ti bolj odgovarja. Nekje boš imel več zadolžitev, boš naredil več nadur in boš temu primerno tudi bolje plačan. Spet drugje bo ravno obratno. Na koncu moraš sam presoditi kaj ti pomeni več: več denarja ali več prostega časa, ki ga vsaj po mojem mnenju v tem poklicu tako ali tako primanjkuje :roll: To je nekako to z mojega vidika.
Odgovori