Vozni red 2021/2022

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: 13.05.2021, 20:38
Malo umiri konje. Res misliš, da bodo tako enostavno menjali že z decembrom? 101-ka ostaja v prometu do leta 2024, od novih RailJetov pa še ni dostavljen noben.
Drži, kasneje v isti temi je nekdo zapisal, da je vse skupaj izmišljotina. Ker RJ sploh ni planiran za to linijo.
vidkrt napisal/-a: 14.05.2021, 6:22 Bi bila mogoče kakšna možnost, da bi vozil kar ÖBB Railjet kot vlak Railjet Mimara Zagreb - Frankfurt?
Bi bila, ampak DB za linijo Celovec - München - Frankfurt/Dortmund planirajo ICE 4 ali ICE-T, morda pa celo nove Talgo garniture. Nič od tega pa ne more k nam.
Uporabniški avatar
ICE
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 02.01.2013, 10:36

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a ICE »

Žan10 napisal/-a: 14.05.2021, 6:30
vidkrt napisal/-a: 29.04.2021, 8:59 Ne razumem najbolje:

Torej bo Frecciarossa vozila iz Milana preko Ljubljane v Budimpešto?
Ne, frecciarossa naj bi šla samo do Ljubljane.
Katera Frecciarossa (model vlakovne kompozicije) je pa planiran?
By InterCity Express
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

ICE napisal/-a: 17.05.2021, 15:06 Katera Frecciarossa (model vlakovne kompozicije) je pa planiran?
FR 1000 oziroma ETR 400. Toliko bolj neverjetno, ko človek samo pomisli...
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

Novo vozni red 2021/22;
Frecciarossa1000;
EC-FR 172, Ljubljana 06:59- Milano C.13:??
EC-FR 171, Milano C.16:??-Ljubljana 22:08
Lp, Miro
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ja in kdaj se pride pokazat? Ali bi spet enako kot s CAFi, čisto zadnje dni? In katere, ter koliko jih je predvidenih za vgradnjo PZB? od 1 do 50? 50 do 89 so rezervirane za druge zadeve. 90-100 še niso naročene. 101-150 bi pa naj bile V2.0. Te tazadnje bi pa lahko v prihodnosti bile tudi za naš trg, saj ni nujno da bo osem členov. To je vse kar Italijani vedo. :roll:
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

IC 509; Ljubljana 17:55- Koper 20:36 , novo vse ustavil na postajem iz Ljubljane do Postojna, potem Pivka, potem Divača,potem H.Kozina in Koper .
IC 508 ; Koper 05.25 - Ljubljana 7:55
IC 509/508 bo vozi EMG 510 !!
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

EC 172/
Villa Opicina: a. 8:45 p. 08:55
Trieste Centrale: a. 09:22 p. 09:39
Monfalcone: a. 10:02 p. 10:04
Trieste Airport: a. 10:08 p. 10:10
Portogruaro: a. 10:36 p. 10:38
Venezia Mestre: a. 11:15 p. 11:30
Padova: a. 11:44 p. 11:46
Vicenza: a. 12:02 p. 12:04
Verona P.N.: a. 12:30 p. 12:32
Desenzano: a. 12:51 p. 12:53
Brescia: a. 13:07 p. 13:09
Milano Centrale: a. 13:45


EC 171
Milano Centrale: a. 15:15
Brescia: a. 15:51 p. 15:53
Peschiera: a. 16:12 p. 16:14
Verona P.N.: a. 16:28 p. 16:30
Vicenza: a. 16:55 p. 16:57
Padova: a. 17:14 p. 17:16
Venezia Mestre: a. 17:30 p. 17:40
Portogruaro: a. 18:25 p. 18:27
Trieste Airport: a. 18:55 p. 18:57
Monfalcone: 19:02 - 19.04
Trieste: 19.26 - 19.39
Villa Opicina: a. 20:06 p. 20:16

Material ETR 400

Za našo stran, :pc1 Potrjeno 100 % da bo vozil? Še ne.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

Re 4/4 napisal/-a: 13.09.2021, 17:50 EC 172/
Villa Opicina: a. 8:45 p. 08:55
Trieste Centrale: a. 09:22 p. 09:39
Monfalcone: a. 10:02 p. 10:04
Trieste Airport: a. 10:08 p. 10:10
Portogruaro: a. 10:36 p. 10:38
Venezia Mestre: a. 11:15 p. 11:30
Padova: a. 11:44 p. 11:46
Vicenza: a. 12:02 p. 12:04
Verona P.N.: a. 12:30 p. 12:32
Desenzano: a. 12:51 p. 12:53
Brescia: a. 13:07 p. 13:09
Milano Centrale: a. 13:45


EC 171
Milano Centrale: a. 15:15
Brescia: a. 15:51 p. 15:53
Peschiera: a. 16:12 p. 16:14
Verona P.N.: a. 16:28 p. 16:30
Vicenza: a. 16:55 p. 16:57
Padova: a. 17:14 p. 17:16
Venezia Mestre: a. 17:30 p. 17:40
Portogruaro: a. 18:25 p. 18:27
Trieste Airport: a. 18:55 p. 18:57
Monfalcone: 19:02 - 19.04
Trieste: 19.26 - 19.39
Villa Opicina: a. 20:06 p. 20:16

Material ETR 400

Za našo stran, :pc1 Potrjeno 100 % da bo vozil? Še ne.
seveda da iz ljubljane za milano in Ljubljana...
iz Milano za Brescia je AV 25kV in hitri 250 km/h ( novo drugi tiri progi )
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: 13.09.2021, 17:50 EC 172/
Villa Opicina: a. 8:45 p. 08:55
Trieste Centrale: a. 09:22 p. 09:39
Monfalcone: a. 10:02 p. 10:04
Trieste Airport: a. 10:08 p. 10:10
Portogruaro: a. 10:36 p. 10:38
Venezia Mestre: a. 11:15 p. 11:30
Padova: a. 11:44 p. 11:46
Vicenza: a. 12:02 p. 12:04
Verona P.N.: a. 12:30 p. 12:32
Desenzano: a. 12:51 p. 12:53
Brescia: a. 13:07 p. 13:09
Milano Centrale: a. 13:45


EC 171
Milano Centrale: a. 15:15
Brescia: a. 15:51 p. 15:53
Peschiera: a. 16:12 p. 16:14
Verona P.N.: a. 16:28 p. 16:30
Vicenza: a. 16:55 p. 16:57
Padova: a. 17:14 p. 17:16
Venezia Mestre: a. 17:30 p. 17:40
Portogruaro: a. 18:25 p. 18:27
Trieste Airport: a. 18:55 p. 18:57
Monfalcone: 19:02 - 19.04
Trieste: 19.26 - 19.39
Villa Opicina: a. 20:06 p. 20:16

Material ETR 400

Za našo stran, :pc1 Potrjeno 100 % da bo vozil? Še ne.
Zelo težko ali celo nemogoče, da bi vozil. FR 1000 namreč nima ne ogledal ne kamer, ki so na SŽ obvezna! Pa tudi kompatibilnost SVN je pod vprašajem - če bi hoteli karkoli vgraditi in stestirati, bi morali že začeti. Italijanski SCMT menda ne deluje na principu našega PZB/ASN.
Se mi zdi, da se bomo za kompletno stvar kratko malo "obrisali pod nosom". Dobra medijska bomba je bila, kaj več kot to pa... [-X [-X
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ah ja, dajte pustiti čase, ki so vladali za čase, ko si je SŽ pravilnike pisala sama. Kako je že bilo? 541-9xx je v nekaj dneh imela papirje.
Iz pravilnika, ki ima delno veljavnost.
67. člen

(vzvratni pogled)

(1) Vozniška kabina mora biti zasnovana tako, da omogoča strojevodji v stoječem položaju vzvratni pogled ob vsaki strani vlaka, pri čemer lahko strojevodja še vedno v istem času rokuje z zavoro.

(2) Vzvratni pogled na obeh straneh vlaka se strojevodji omogoči s pomočjo odpiranja stranskega okna ali lopute na vsaki strani kabine, zunanjih ogledal ali video naprav – kamer. V primeru odpiranja stranskega okna ali lopute mora biti odprtina okna ali lopute tako velika, da lahko strojevodja da glavo skozi odprtino.
Glede menjave sistema PZB/SCMT, so določeni problemi, ki se rešujejo s programsko opremo. Pa ni panike. Inrail vozi brez problema čez mejo.

Če je kje problem, je zagotovo v pogojih Italijanov, ogledalo zagotovo ne, ker praktično pri garniturah za hitrosti 300 km/h in več, skoraj več ne vgrajuje. Torej, če je še vedno obvezno ogledalo, je to zastarel pravilnik, ki ne sledi razvoju! Vlak sicer je označen v računalniku italijanskih tras za naslednje leto.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a desiro »

Re 4/4 napisal/-a: 21.09.2021, 17:15

Glede menjave sistema PZB/SCMT, so določeni problemi, ki se rešujejo s programsko opremo. Pa ni panike. Inrail vozi brez problema čez mejo.

Vidi se da sploh ne poznaš razlik sistema PZB in SCMT. Sistema sta popolnoma različna, en nudi točkovni drug kontinuiran nadzor, tudi hardware pri obeh sistemih ni kompitabilen...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a preglednik »

[/quote]
Vidi se da sploh ne poznaš razlik sistema PZB in SCMT. Sistema sta popolnoma različna, en nudi točkovni drug kontinuiran nadzor, tudi hardware pri obeh sistemih ni kompitabilen...
[/quote]

Naj mi kdo na kratko razloži v čem bistvo točkovnega in kontinuiranega nadzora.
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

desiro napisal/-a: 21.09.2021, 22:04
Re 4/4 napisal/-a: 21.09.2021, 17:15

Glede menjave sistema PZB/SCMT, so določeni problemi, ki se rešujejo s programsko opremo. Pa ni panike. Inrail vozi brez problema čez mejo.

Vidi se da sploh ne poznaš razlik sistema PZB in SCMT. Sistema sta popolnoma različna, en nudi točkovni drug kontinuiran nadzor, tudi hardware pri obeh sistemih ni kompitabilen...
Nobena Frecciarossa nima vgrajenega ustreznega hardwareja, niti PZB. Ko ga dobi, takoj izgubi dovoljenje v Italiji, ker več ne ustreza garnituri, ki je bila na homolgacijskih testih. Če te pa moti, ker si mislil, da Inrail vozi brez ustavljanja...no tega niti nisem napisal, ker mi je jasen postopek, kaj pomeni menjava varnostne naprave na vozilu, ampak sem napisal odgovor @tgvlyria o nekompatibilnosti.

Govoril sem o nečem drugem, pa mi lahko razložiš (vsaj meni), kako se rešuje naslednje težave:
IC#1,2 condition of use This section identifies all conditions of use of the IC#1,2 Declaration of Conformity and gives for each of them details on how they are taken into account at project level. The only points listed are points in relation or impacting the X4 project: 3.11 No text message displayed on DMI with packet 254 on duplicated balise, which results in a non-compliance to subset 026 for this specific functionality
Memorandum X4: BSL 3.6.1.1 project conditions of use, A-0000156629, Version B 4. Project conditions of use 4.1 Passive shunting availability When exiting the ETCS passive shunting mode, the STM SCMT applies an emergency brake. This is due to the fact that it does not recognize the value of the communicated signal “M_MODE”. It may cause availability issues when this mode is used in a configuration with Italian ATP equipment.
Memorandum X4: BSL 3.6.1.1 project conditions of use, A-0000156629, Version B 4. Project conditions of use 4.2 Route suitability not efficient Project configuration (coming from customer parameters) allows all possible values of M_VOLTAGE/ NID_C_TRACTION applicable to the X4 variants. Due to this configuration the management of Route Suitability by ETCS On-board equipment is active but not efficient as it is likely that the values stored on-board will be aligned with the trackside value.
Memorandum X4: BSL 3.6.1.1 project conditions of use, A-0000156629, Version B 4. Project conditions of use 4.3 Additional delay for acknowledgement of level/mode transition As temporary solution to ease the cases of double acknowledgement in Switzerland (simultaneous text message from trackside and level transition), the maximum delay allowed to the driver to acknowledge the mode/level transition is extended from 5 seconds to 7 seconds. This modification applies for every transition case and in every country


Since the project is at an advanced stage of development, the ESC/RSC technical compatibility is demonstrated in Slovenia according to national procedure based on Railroad Safety Act - Official Gazette of the Republic of Slovenia, No. 56/2013, with amendments: Official Gazette of the Republic of Slovenia No. 91/2013, No. 82/2015 and No. 30/2018. Rulebook on signaling equipment - Official Gazette of the Republic of Slovenia 85/2010. The demonstration document is the corresponding DeBo Report (Rel. E2.01 -> A6Z00047471037_-_1304_2020_RST_N_0063_Cert_TecFile_SI_E2_01)."
/Safety Case/ X4-Project Specific Application Safety Case A-0000104556, Version D - Section 7.7 7.7.1.1.1. At the stage of the project, some points are still open (Relevant for First of class) a4. A complete SCMT tests sequence as defined in Functional Test specification was successfully played in project baseline 3.6.1 (Functional test report – FCT_SCMT). Nevertheless, dynamic transition level from/to level STM SCMT was not played in project baseline 3 (contrary to baseline 2 (NTR_012: from level STM PZB to level STM SCMT) as not defined in Functional Test specification Then, dynamic transitions from/to level STM SCMT are not currently allowed.
Saj veš, da je software tisti, ki nadzoruje hardware in je glavni na vozilu. Kako deluje posamezna varnostna naprava ni pomembno, saj ti jo nadzoruje odobren in potrjen software s strani ERA. Brez njegove homologacije, tudi vozilo nima nobenih dovoljenj.
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 22.09.2021, 9:56, skupaj popravljeno 7 krat.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

preglednik napisal/-a: 22.09.2021, 7:54
Naj mi kdo na kratko razloži v čem bistvo točkovnega in kontinuiranega nadzora.
Točkovni kontrolira gibanje vlaka samo na točno določenih mestih prek baliz, kontinuirani pa na celi progi ob vsakem trenutku. Nemški LZB ima recimo med tiroma položen kabel, ki stalno komunicira z napravo v vlaku in prikazuje strojevodji, kako mora voziti v naslednjih kilometrih.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Malo izven, ampak samo vprašam: klasični GPS torej ni uporaben za točno kontrolo pozicije vlaka.
preglednik
Odgovori