Ajznponar napisal/-a: ↑29.04.2021, 8:56Delo piše (sicer v zklenejnem članku), da se z decmbrom obetata povezavi iz Ljubljane v Budimpešto ter z "rdečo puščico" do Milana, oba vlaka naj bi vozila pribl. 8 ur. Morda ima kdo kaj več informacij iz prve roke...
Družba Slovenske železnice - Potniški promet d. o. o. je 7. 4. 2021 agencijo obvestila, da namerava prevoznik zaprositi upravljavca javne železniške infrastrukture za dodelitev dveh novih vlakovnih poti za izvajanje storitev potniškega prometa:
na relaciji Sežana - Ljubljana (za mednarodno vlakovno pot na relaciji Milano - Ljubljana) in obratno, s pričetkom vožnje dne 12. 12. 2021 in koncem vožnje dne 10. 12. 2022;
na relaciji Šentilj - Ljubljana (za mednarodno vlakovno pot na relaciji Budimpešta - Ljubljana) in obratno, s pričetkom vožnje dne 12. 12. 2021 in koncem vožnje dne 10. 12. 2022.
preglednik napisal/-a: ↑29.04.2021, 15:56
8 ur je pa preveč. Iz Tržiča do Milana rabi "Freča" 3 ure in 45 min. Če rabi iz Tržiča do Ljubljane še recimo 2 uri je to slabih 6 ur do Milana.
Odvisno kje bo trasa v Italiji. Pri nas zna biti 1:50 do 2 uri, do meje. Tu je še čakanje na Opčinah, da se taljan pripravi in da se ujame "luknjo" na progi. Potem je pa vse odvisno od TI in kdo je še zakupil Freccio. Lahko zavije v Trst, pa potem direkt do Mester, lahko gre na okoli v Videm... Trst - Milano pa direktna Freccia rabi štiri ure.
vidkrt napisal/-a: ↑29.04.2021, 8:59
Ne razumem najbolje:
Torej bo Frecciarossa vozila iz Milana preko Ljubljane v Budimpešto?
Ne, Frecciarossa bo vozila samo na relaciji Ljubljana - Milano. V Budimpešto pa bo poleg obstoječeka vlaka vozila še ena klasična kompozicija (madžarska) preko Ljubljane iz Graza.
vidkrt napisal/-a: ↑29.04.2021, 8:59
Ne razumem najbolje:
Torej bo Frecciarossa vozila iz Milana preko Ljubljane v Budimpešto?
Ne, Frecciarossa bo vozila samo na relaciji Ljubljana - Milano. V Budimpešto pa bo poleg obstoječeka vlaka vozila še ena klasična kompozicija (madžarska) preko Ljubljane iz Graza.
Ime mu je “Frecciarossa 1000” !
ETR500 za “Frecciarossa”
ETR400 za “Frecciarossa 1000”
Oba, ETR400 in ETR500 sta Frecciarossi.
Če pa hočeš to še delit, imaš pol Frecciarossa ETR500 in Frecciarossa 1000. Povezava do uradne spletne strani Trenitalie
Tako da izraz Frecciarossa je pravilno uporabljen:
vidkrt napisal/-a: ↑29.04.2021, 8:59
Ne razumem najbolje:
Torej bo Frecciarossa vozila iz Milana preko Ljubljane v Budimpešto?
Ne, Frecciarossa bo vozila samo na relaciji Ljubljana - Milano. V Budimpešto pa bo poleg obstoječeka vlaka vozila še ena klasična kompozicija (madžarska) preko Ljubljane iz Graza.
preglednik napisal/-a: ↑30.04.2021, 10:05
Če bo šla okrog čez Videm, po to prva direktna povezava med Gorico in Ljubljano. In to s hitrim vlakom:)
Danes je v Primorskem dnevniku novica o prenovi železniške postaje Gorica, kjer je navedeno, da se bo ta pričela v tem letu in da je v načrtu tudi prilagoditev peronov za hitre vlake. Torej je vse mogoče...
ICS 30; Ljubljana -Spielfeld Straß
ICS 31; Spielfeld Straß - Ljubljana ( ustavil samo MB in CE)
ICS 32; Ljubljana -Spielfeld Straß ( ustavil samo CE in MB)
ICS 33; Spielfeld Straß -Maribor ( problem ma IC 519, mogoče samo 33 za Ljubljane , ne bo 519).. nevem
Ravnokar novica na nemškem forumu Drehscheibe Online.
Z decembrom se ukinja Mimara do Frankfurta. Na odseku Celovec - München jo nadomesti Railjet. Med Zagrebom in Beljakom verjetno priključni vlak SŽ-HŽ, kot sedaj 210/211.
TGV Lyria napisal/-a: ↑13.05.2021, 19:34
Ravnokar novica na nemškem forumu Drehscheibe Online.
Z decembrom se ukinja Mimara do Frankfurta. Na odseku Celovec - München jo nadomesti Railjet. Med Zagrebom in Beljakom verjetno priključni vlak SŽ-HŽ, kot sedaj 210/211.
Malo umiri konje. Res misliš, da bodo tako enostavno menjali že z decembrom? 101-ka ostaja v prometu do leta 2024, od novih RailJetov pa še ni dostavljen noben.