Tomi968 napisal/-a: ↑11.11.2021, 16:252025 se začne z obnovo špilja bomo videli kako bo potem
ÖBB prometnik v Špilju rekel da bo ;
Drugoleto december bo samo 15kV v Špilje , ni več 3kV .
Tomi968 napisal/-a: ↑11.11.2021, 16:252025 se začne z obnovo špilja bomo videli kako bo potem
Drugoleto december.2022 bo samo 15kV, ne več 3kV v Špilju (ne več 312,363,342 je konec)
A to naj bi bil ta IC Ljubljana - Graz - Budapest (Keleti?)RitterVonGhega napisal/-a: ↑11.11.2021, 20:42 IC 311/310 novo ime vlak mu je "DRAVA" ..piši od FB "osterreich eisenbhnen"
vidkrt napisal/-a: ↑12.11.2021, 10:16A to naj bi bil ta IC Ljubljana - Graz - Budapest (Keleti?)RitterVonGhega napisal/-a: ↑11.11.2021, 20:42 IC 311/310 novo ime vlak mu je "DRAVA" ..piši od FB "osterreich eisenbhnen"
Najprej 242/243, potem 244/245, vedno pa le IC in nikoli EC, čeprav bi si zaslužil ta naziv.RitterVonGhega napisal/-a: ↑12.11.2021, 14:48vidkrt napisal/-a: ↑12.11.2021, 10:16A to naj bi bil ta IC Ljubljana - Graz - Budapest (Keleti?)RitterVonGhega napisal/-a: ↑11.11.2021, 20:42 IC 311/310 novo ime vlak mu je "DRAVA" ..piši od FB "osterreich eisenbhnen"
Ja , novo ime vlak mu je “DRAVA”
Bivši EC 242/243 iz Budimpešta za Benetke potem ne več , spomin ..
Kljub vsemu je uporaben. Mogoče niti ne toliko v smeri Budimpešte, kot za prestope v Gradcu na Railjete za smer Dunaj - Praga in obratno. Ter na Dunaju naprej do Varšave.
Češke železnice ČD (trenutno) nimajo nobene želje povezati Slovenije s Češko. Mrzlično iščejo še nekaj Taurusov U4, ker bo pogoj 230 km/h na relaciji Berlin - Hamburg. Celo tako obupno iščejo, da so pošiljali maile okoli vsem, ki jih imajo. Pravijo da je mail romal tudi na SŽ. Je pa prednost tega, da bo pač poiskušal RegioJet nekaj pogruntati. Nočni za Berlin še ni odpisan.
15kV bo zaradi ogrevanja potniškig garnitur . Preklop 3/15 bo še vedno ostal.Na postaji Špilje bo vedno 1 strojevodja ki bo lahko spustil odjemnik toka na garniturah OBB če bo potreba.RitterVonGhega napisal/-a: ↑11.11.2021, 16:29
ÖBB prometnik v Špilju rekel da bo ;
Drugoleto december bo samo 15kV v Špilje , ni več 3kV .
Ja, to je pa res idealno! Pa a gre ta NJ Graz - Berlin tudi čez Varšavo, tako kot tisti, ki gre iz Dunaja? Ker potem bi Lahko SŽ napletle povezavo in še za Varšavo in še za Berlin!urban120 napisal/-a: ↑17.11.2021, 13:39 Zanimivo...
NightJet med Gradcom in Berlinom vozi dobesedno vzporedno z emono. Emona pride v Gradec ob 19.20 in odpelje ob 19.26. NJ pa štarta iz Gradca ob 19.21.
To ne more biti naključje in je edinstvena priložnost, da se SŽ dogovori za direktne spalnike na emona+NJ za Berlin.
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... =&rok=2022
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... a&rok=2021
P.s. Na scottiju direktne veze Gradec Berlin ni. Je potrebna vonja z Emono in prestop na Dunaja. Zanimivo...