Vozni red 2022/2023
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2559
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Vozni red 2022/2023
Vloga RegioJeta za nočni vlak Berlin−Praga−Dunaj−Maribor−Ljubljana/Zagreb od decembra 2022 naprej:
https://www.updi.cz/images/Dokumenty/ur ... bljana.pdf
https://schienencontrol.gv.at/files/1-H ... 20a.s..pdf
https://www.updi.cz/images/Dokumenty/ur ... bljana.pdf
https://schienencontrol.gv.at/files/1-H ... 20a.s..pdf
Aljaž
Re: Vozni red 2022/2023
Jančura ima spet nore ideje. Ampak ponavadi se mu kar uresničijo...leteči vlak napisal/-a: ↑19.06.2021, 13:20 Vloga RegioJeta za nočni vlak Berlin−Praga−Dunaj−Maribor−Ljubljana/Zagreb od decembra 2022 naprej:
https://www.updi.cz/images/Dokumenty/ur ... bljana.pdf
https://schienencontrol.gv.at/files/1-H ... 20a.s..pdf
Re: Vozni red 2022/2023
leteči vlak napisal/-a: ↑19.06.2021, 13:20 Vloga RegioJeta za nočni vlak Berlin−Praga−Dunaj−Maribor−Ljubljana/Zagreb od decembra 2022 naprej:
Kaj to pomeni, da se še niso odločili kje bodo linijo zaključili (v Ljubljani ali v Zagrebu). Ali pa da bodo vlak delili in bo zaključeval vožnjo na obeh koncih (če to, potem kje bodo vlak delili ... v voznem redu ni nikjer videti časa, potrebnega za delitev/združevanje vlaka).
LP, Metod
Re: Vozni red 2022/2023
Če malo pomisliš je to kar pričakovano. Traxxov MS3 s paketom za Slovenijo in Hrvaško verjetno niso kupovali za brez veze

Mislim, da bo druga opcija, da se bo vlak delil. Vozni redje po mojem samo okviren.mkx napisal/-a: ↑19.06.2021, 20:59
Kaj to pomeni, da se še niso odločili kje bodo linijo zaključili (v Ljubljani ali v Zagrebu). Ali pa da bodo vlak delili in bo zaključeval vožnjo na obeh koncih (če to, potem kje bodo vlak delili ... v voznem redu ni nikjer videti časa, potrebnega za delitev/združevanje vlaka).
Re: Vozni red 2022/2023
Iz okvirnega voznega reda se vidi, da bi se vlaka združevala v Zidanem Mostu. Iz tega potem pride še nekaj vprašanj. Kdo bo pa dal drugo lokomotivo, samo za odsek Zidani Most - Dobova in kdo bo izvajal postopke združevanja vlaka? Enkrat je sicer Mes že namignil, da bi lahko RegioJet prišel tudi v Koper, mogoče pa je to to, kar je imel v mislih, ker je vozni red približno enak staremu Pohorcu, ko je vozila še klasika.mkx napisal/-a: ↑19.06.2021, 20:59
Kaj to pomeni, da se še niso odločili kje bodo linijo zaključili (v Ljubljani ali v Zagrebu). Ali pa da bodo vlak delili in bo zaključeval vožnjo na obeh koncih (če to, potem kje bodo vlak delili ... v voznem redu ni nikjer videti časa, potrebnega za delitev/združevanje vlaka).
Re: Vozni red 2022/2023
Obstaja pa tudi možnost,da bi tudi tukaj vskočila Arriva kot je na Hrvaškem. V eno od teh dveh mest bo iz ZM šel vlak v drugo pa avtobus Arrive
Zadnjič spremenil andre85, dne 20.06.2021, 12:33, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Vozni red 2022/2023
V bistvu se bo treba malo popravit. Finance poročajo:Re 4/4 napisal/-a: ↑20.06.2021, 7:55Iz okvirnega voznega reda se vidi, da bi se vlaka združevala v Zidanem Mostu. Iz tega potem pride še nekaj vprašanj. Kdo bo pa dal drugo lokomotivo, samo za odsek Zidani Most - Dobova in kdo bo izvajal postopke združevanja vlaka? Enkrat je sicer Mes že namignil, da bi lahko RegioJet prišel tudi v Koper, mogoče pa je to to, kar je imel v mislih, ker je vozni red približno enak staremu Pohorcu, ko je vozila še klasika.mkx napisal/-a: ↑19.06.2021, 20:59
Kaj to pomeni, da se še niso odločili kje bodo linijo zaključili (v Ljubljani ali v Zagrebu). Ali pa da bodo vlak delili in bo zaključeval vožnjo na obeh koncih (če to, potem kje bodo vlak delili ... v voznem redu ni nikjer videti časa, potrebnega za delitev/združevanje vlaka).
Torej samo veza tega vlaka z Pendolinom LJ - MB. Do Berlina pa je mišljen vlak Budimpešta - Berlin in bi jih nekje sestavili ta dva vlaka skupaj.S češkim zasebnim prevoznikom RegioJet so v pogovorih za vpeljavo vlaka na povezavi Praga–Dunaj–Maribor (Ljubljana)–Celje–Zagreb in nazaj.
Re: Vozni red 2022/2023
Na Hrvaških Železnicah so nekateri prišli na idejo, da bi med Zagrebom in Grazem potnike prevažali z avtobusi, kar bi pomenilo tudi konec Croatije.
Re: Vozni red 2022/2023
To idejo bi jaz edino osebno podprl pod pogojem, če bo že letos začel voziti Railjet (ki naj bi šel iz Dunaja preko Budimpešte v Zagreb, a naj ne bi bilo tako?).
In ko sem ga že omenil in če bo res tako kot sem napisal, bojo uvedli tudi kakšen Railjet iz Münchena, Frankfurta in Züricha, da ne bi zaključili vožnjo v Budimpešti ampak bi še nadaljevali za Zagreb? Da ne bi samo začel na Dunaju, ampak tudi iz teh krajev ki sem jih navedel.
In ko sem ga že omenil in če bo res tako kot sem napisal, bojo uvedli tudi kakšen Railjet iz Münchena, Frankfurta in Züricha, da ne bi zaključili vožnjo v Budimpešti ampak bi še nadaljevali za Zagreb? Da ne bi samo začel na Dunaju, ampak tudi iz teh krajev ki sem jih navedel.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1404
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2022/2023
novo vozni red 2022/2023;
Uradno da konec za EC 158/159 “Croatia” in EC 151/150 “Emona” oba ne več vozni red in konec !!
RegioJet 1070/1071 iz Berlin za Zagreb in Berlin preko v Ljubljano , uradno da vsak dan vozi …
Freccirossa1000 ( Ljubljana-Milano-Ljubljana) je vedno SŽ PP pogovori za FS trenitalia, potem nevem in počaka mesec oktober bo vedlo ..
serija vrsta 510 bo vsak dan vozi iz Mariboru za Gradec in Maribor , tudi nekaj iz Ljubljane za Graz ..
EC 211/210, 314/315 bo sestave serija vrsta vlak 510!
Minara ne vem , še ni info
Drava ne vem , še ni info
Citadella ne vem , še ni info
Železniške postaje v Špilje/Spielfeld Strass bo samo eno 15kV , ne bo več 3kV -konec .. (tudi ne bo več 363,310,342,312 v Špilje, konec) samo vozi bo 541,188,388,193,1293,1216,189.
bo menjava električni vlak od 3kV za 15kV od meja država med slovenija in Avstrijo.
lp
Uradno da konec za EC 158/159 “Croatia” in EC 151/150 “Emona” oba ne več vozni red in konec !!
RegioJet 1070/1071 iz Berlin za Zagreb in Berlin preko v Ljubljano , uradno da vsak dan vozi …
Freccirossa1000 ( Ljubljana-Milano-Ljubljana) je vedno SŽ PP pogovori za FS trenitalia, potem nevem in počaka mesec oktober bo vedlo ..
serija vrsta 510 bo vsak dan vozi iz Mariboru za Gradec in Maribor , tudi nekaj iz Ljubljane za Graz ..
EC 211/210, 314/315 bo sestave serija vrsta vlak 510!
Minara ne vem , še ni info
Drava ne vem , še ni info
Citadella ne vem , še ni info
Železniške postaje v Špilje/Spielfeld Strass bo samo eno 15kV , ne bo več 3kV -konec .. (tudi ne bo več 363,310,342,312 v Špilje, konec) samo vozi bo 541,188,388,193,1293,1216,189.
bo menjava električni vlak od 3kV za 15kV od meja država med slovenija in Avstrijo.
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2022/2023
Spet bla bla bla... Koralmbahn še zdavnaj ni končan in ni razloga, da bi se Emona in Croatia ukinili. Croatia vozi v Zagreb vagone za Mimaro. 510 še nima homologacije ne za Avstrijo ne za Hrvaško. RGJ za Zagreb in Ljubljano - še zdaleč ni nič uradnega. FR 1000 s PZB sistemom ne obstaja in dokler je ne bo, tudi do Ljubljane ne bo vozila. Tole glede Špilj pa je že dolgo znano, zato pa tudi vozijo Emono in Croatio večsistemske lokomotive, zdaj bodo zgleda morali tudi Dravo in sezonca za Split.RitterVonGhega napisal/-a: ↑28.06.2022, 17:13 novo vozni red 2022/2023;
Uradno da konec za EC 158/159 “Croatia” in EC 151/150 “Emona” oba ne več vozni red in konec !!
RegioJet 1070/1071 iz Berlin za Zagreb in Berlin preko v Ljubljano , uradno da vsak dan vozi …
Freccirossa1000 ( Ljubljana-Milano-Ljubljana) je vedno SŽ PP pogovori za FS trenitalia, potem nevem in počaka mesec oktober bo vedlo ..
serija vrsta 510 bo vsak dan vozi iz Mariboru za Gradec in Maribor , tudi nekaj iz Ljubljane za Graz ..
EC 211/210, 314/315 bo sestave serija vrsta vlak 510!
Minara ne vem , še ni info
Drava ne vem , še ni info
Citadella ne vem , še ni info
Železniške postaje v Špilje/Spielfeld Strass bo samo eno 15kV , ne bo več 3kV -konec .. (tudi ne bo več 363,310,342,312 v Špilje, konec) samo vozi bo 541,188,388,193,1293,1216,189.
bo menjava električni vlak od 3kV za 15kV od meja država med slovenija in Avstrijo.
lp
Ne vem od kje ti to pobiraš, resno.
Re: Vozni red 2022/2023
A ta RegioJet ki bi šel za Ljubljano, bi šel verjetno čez Duanj a ne? Oba bi šla, pa bi se v Zidanem Mostu razdružila, a ne? Če bo res tako, potem je nek upravičen razlog za ukinitev Emone in Croatie, ker bi še vseeno eno povezavo z Dunajem imeli, samo verjetno ne ravno ob istem času.
Drugače pa super da bojo povezali Maribor in Gradec, samo upam edino, da ne bosta spet dve povezavi na dan, ampak da bojo na kakšni 2 uri. Drugače jaz bi tako naredil, da bi ubil dve muhi na en mah: uvedel bi s Flirti relacije: Beljak - Zagreb in Gradec - Reka. Vozil bi na kakšni 2 uri in v Zasavju bi bila speta skupaj.
Drugače pa da bo EC 210/211 sestavljal Flirt, to mi pa ne paše. Flirt bi moral biti samo za Zagreb, čisto dovolj. Jaz bi na tem EC 210/211 pustil klasiko pa ga podaljšal iz Beograda do Münchna.
Drugače pa super da bojo povezali Maribor in Gradec, samo upam edino, da ne bosta spet dve povezavi na dan, ampak da bojo na kakšni 2 uri. Drugače jaz bi tako naredil, da bi ubil dve muhi na en mah: uvedel bi s Flirti relacije: Beljak - Zagreb in Gradec - Reka. Vozil bi na kakšni 2 uri in v Zasavju bi bila speta skupaj.
Drugače pa da bo EC 210/211 sestavljal Flirt, to mi pa ne paše. Flirt bi moral biti samo za Zagreb, čisto dovolj. Jaz bi na tem EC 210/211 pustil klasiko pa ga podaljšal iz Beograda do Münchna.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1404
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2022/2023
TGV Lyria napisal/-a: ↑28.06.2022, 20:03Spet bla bla bla... Koralmbahn še zdavnaj ni končan in ni razloga, da bi se Emona in Croatia ukinili. Croatia vozi v Zagreb vagone za Mimaro. 510 še nima homologacije ne za Avstrijo ne za Hrvaško. RGJ za Zagreb in Ljubljano - še zdaleč ni nič uradnega. FR 1000 s PZB sistemom ne obstaja in dokler je ne bo, tudi do Ljubljane ne bo vozila. Tole glede Špilj pa je že dolgo znano, zato pa tudi vozijo Emono in Croatio večsistemske lokomotive, zdaj bodo zgleda morali tudi Dravo in sezonca za Split.RitterVonGhega napisal/-a: ↑28.06.2022, 17:13 novo vozni red 2022/2023;
Uradno da konec za EC 158/159 “Croatia” in EC 151/150 “Emona” oba ne več vozni red in konec !!
RegioJet 1070/1071 iz Berlin za Zagreb in Berlin preko v Ljubljano , uradno da vsak dan vozi …
Freccirossa1000 ( Ljubljana-Milano-Ljubljana) je vedno SŽ PP pogovori za FS trenitalia, potem nevem in počaka mesec oktober bo vedlo ..
serija vrsta 510 bo vsak dan vozi iz Mariboru za Gradec in Maribor , tudi nekaj iz Ljubljane za Graz ..
EC 211/210, 314/315 bo sestave serija vrsta vlak 510!
Minara ne vem , še ni info
Drava ne vem , še ni info
Citadella ne vem , še ni info
Železniške postaje v Špilje/Spielfeld Strass bo samo eno 15kV , ne bo več 3kV -konec .. (tudi ne bo več 363,310,342,312 v Špilje, konec) samo vozi bo 541,188,388,193,1293,1216,189.
bo menjava električni vlak od 3kV za 15kV od meja država med slovenija in Avstrijo.
lp
Ne vem od kje ti to pobiraš, resno.
sem pogovori SŽ PP , rekel da …
v Špilje ne več 3kV , zares.. konec mesec november bo spet zapora iz mb za špilje, bo novo drugi tir za novo predor in most za pesnica ( otvoritev februar 2023) .. špilje dela električni za samo 15kV..
Emona in Croatia ne več..
september ali oktober več info.. tri 510 je testni v Avstrjji v Tiroli, kmalu bo testni steiermark bahn tudi izpit strojevodje ÖBB ..
frecciarossa1000 je SŽ PP je še vedno pogovori za trenitalia PP .. potem nevem ..
razumeš, SŽ PP je povedal mi ..
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2022/2023
Ah seveda, otvoritev novega odseka februarja ko pa predor še niti ni prebitRitterVonGhega napisal/-a: ↑28.06.2022, 21:13TGV Lyria napisal/-a: ↑28.06.2022, 20:03Spet bla bla bla... Koralmbahn še zdavnaj ni končan in ni razloga, da bi se Emona in Croatia ukinili. Croatia vozi v Zagreb vagone za Mimaro. 510 še nima homologacije ne za Avstrijo ne za Hrvaško. RGJ za Zagreb in Ljubljano - še zdaleč ni nič uradnega. FR 1000 s PZB sistemom ne obstaja in dokler je ne bo, tudi do Ljubljane ne bo vozila. Tole glede Špilj pa je že dolgo znano, zato pa tudi vozijo Emono in Croatio večsistemske lokomotive, zdaj bodo zgleda morali tudi Dravo in sezonca za Split.RitterVonGhega napisal/-a: ↑28.06.2022, 17:13 novo vozni red 2022/2023;
Uradno da konec za EC 158/159 “Croatia” in EC 151/150 “Emona” oba ne več vozni red in konec !!
RegioJet 1070/1071 iz Berlin za Zagreb in Berlin preko v Ljubljano , uradno da vsak dan vozi …
Freccirossa1000 ( Ljubljana-Milano-Ljubljana) je vedno SŽ PP pogovori za FS trenitalia, potem nevem in počaka mesec oktober bo vedlo ..
serija vrsta 510 bo vsak dan vozi iz Mariboru za Gradec in Maribor , tudi nekaj iz Ljubljane za Graz ..
EC 211/210, 314/315 bo sestave serija vrsta vlak 510!
Minara ne vem , še ni info
Drava ne vem , še ni info
Citadella ne vem , še ni info
Železniške postaje v Špilje/Spielfeld Strass bo samo eno 15kV , ne bo več 3kV -konec .. (tudi ne bo več 363,310,342,312 v Špilje, konec) samo vozi bo 541,188,388,193,1293,1216,189.
bo menjava električni vlak od 3kV za 15kV od meja država med slovenija in Avstrijo.
lp
Ne vem od kje ti to pobiraš, resno.
sem pogovori SŽ PP , rekel da …
v Špilje ne več 3kV , zares.. konec mesec november bo spet zapora iz mb za špilje, bo novo drugi tir za novo predor in most za pesnica ( otvoritev februar 2023) .. špilje dela električni za samo 15kV..

Pa lep pozdrav