Kdo pa je ta tvoj vir na SŽ PP, pa ne da je to kak vlakospremec ki se potem s kolegi veselo reži kaj te je spet naplahtal....RitterVonGhega napisal/-a: ↑28.06.2022, 21:13
sem pogovori SŽ PP , rekel da …
razumeš, SŽ PP je povedal mi ..
lp
Vozni red 2022/2023
Re: Vozni red 2022/2023
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1404
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2022/2023
vedno pogovori SŽ PP-preko email , kdo osebi ime od zaposleni Sž PP ne smem,.. žaldesiro napisal/-a: ↑28.06.2022, 23:41Kdo pa je ta tvoj vir na SŽ PP, pa ne da je to kak vlakospremec ki se potem s kolegi veselo reži kaj te je spet naplahtal....RitterVonGhega napisal/-a: ↑28.06.2022, 21:13
sem pogovori SŽ PP , rekel da …
razumeš, SŽ PP je povedal mi ..
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2022/2023
Hrvati so objavili načrt voznega reda za prihodnje obdobje. Croatia ostaja. Šah-mat Miro...
Pišejo pa o novi organizaciji prometa med Ljubljano in Reko, kar verjetno pomeni, da se klasika poslavlja in prihaja Flirt. V tem smislu naj bi prišlo tudi do znatnih sprememb voznega reda sedanjih vlakov ter uvedbe sezonskega vlaka 1281, verjetno direktni vagoni iz Budimpešte?
Ter glavna sprememba, Lisinski in 414 bosta po novem vozila združena do Schwarzach-St. Veit, pri čemer se Lisinskemu trasa podaljša do Stuttgarta. Zelo verjetno gre pri združevanju za menjave v organizaciji vožnje Nightjet vlakov v pripravi na uvedbo novih garnitur na linijah proti Italiji.
Pišejo pa o novi organizaciji prometa med Ljubljano in Reko, kar verjetno pomeni, da se klasika poslavlja in prihaja Flirt. V tem smislu naj bi prišlo tudi do znatnih sprememb voznega reda sedanjih vlakov ter uvedbe sezonskega vlaka 1281, verjetno direktni vagoni iz Budimpešte?
Ter glavna sprememba, Lisinski in 414 bosta po novem vozila združena do Schwarzach-St. Veit, pri čemer se Lisinskemu trasa podaljša do Stuttgarta. Zelo verjetno gre pri združevanju za menjave v organizaciji vožnje Nightjet vlakov v pripravi na uvedbo novih garnitur na linijah proti Italiji.
Re: Vozni red 2022/2023
Tu nekaj ne štima. Grafikon kaže, da Lisinski več ne obstaja, torej bo do Stuttgarta predviden samo spalnik/ležalnik iz 414? Potem pa vprašanje, kako ga bodo pripeljali gor? Ali pa bo 414 vozil do Salzburga ali kako?TGV Lyria napisal/-a: ↑12.07.2022, 20:02 Ter glavna sprememba, Lisinski in 414 bosta po novem vozila združena do Schwarzach-St. Veit, pri čemer se Lisinskemu trasa podaljša do Stuttgarta. Zelo verjetno gre pri združevanju za menjave v organizaciji vožnje Nightjet vlakov v pripravi na uvedbo novih garnitur na linijah proti Italiji.
Re: Vozni red 2022/2023
Ja, po zadnjih informacijah naj bi bila trasa EN 414 po novem Zagreb - Salzburg, v Schwarzachu pa bo oddal vagone za Zürich.Re 4/4 napisal/-a: ↑13.07.2022, 15:48Tu nekaj ne štima. Grafikon kaže, da Lisinski več ne obstaja, torej bo do Stuttgarta predviden samo spalnik/ležalnik iz 414? Potem pa vprašanje, kako ga bodo pripeljali gor? Ali pa bo 414 vozil do Salzburga ali kako?TGV Lyria napisal/-a: ↑12.07.2022, 20:02 Ter glavna sprememba, Lisinski in 414 bosta po novem vozila združena do Schwarzach-St. Veit, pri čemer se Lisinskemu trasa podaljša do Stuttgarta. Zelo verjetno gre pri združevanju za menjave v organizaciji vožnje Nightjet vlakov v pripravi na uvedbo novih garnitur na linijah proti Italiji.
V Salzburgu verjetno združevanje s "Kalman-Imre", ki bo prav tako podaljšan.
Vprašanje v celi zgodbi pa je tretji igralec, namreč beneški Nightjet. Samostojna trasa za 414 do Salzburga bo verjetno zato, ker bo Benečan od spomladi vozil v dvojniku novih NJ garnitur, torej 2x 7 vagonov + 2 mašini (1 za Dunaj, 1 za München?), kjer ne bi bilo prostora še za Lisinskega. Ali bo Imre v Salzburgu počakal Benečana in bo le-ta šel do Stuttgarta, ali bo šlo za čisto posebna vlaka in bo NJ vozil kot zdaj le do Münchna, Imre in Lisinski pa do Stuttgarta? Ugank je veliko. Opazovati tole planiranje nočnih vlakov bo izgleda hit letošnje jeseni

Je pa to ravno tisto, kar smo razglabljali v temi o obvozih. Avstrijci spreminjajo nočne vlake v fiksne garniture, kar je vprašljiva poteza z vidika fleksibilnosti. Ta pa je bila v nočnem prometu vedno potrebna.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1803
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2022/2023
Vprašanj ne vidim, dvojnik NJ po Bohinjki in Regan na čelu, zadaj pa Španka. Saj menda gre skupaj.
preglednik
Re: Vozni red 2022/2023
J*b*l vas ta regan in railjet ali NJ po bohinjki da vas...preglednik napisal/-a: ↑13.07.2022, 17:43 Vprašanj ne vidim, dvojnik NJ po Bohinjki in Regan na čelu, zadaj pa Španka. Saj menda gre skupaj.

The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Vozni red 2022/2023
Zakaj pa Španka zadaj? Bi imel Regan že tako dovolj za vleči, be rabi še 90t tare na koncudesiro napisal/-a: ↑13.07.2022, 19:04J*b*l vas ta regan in railjet ali NJ po bohinjki da vas...preglednik napisal/-a: ↑13.07.2022, 17:43 Vprašanj ne vidim, dvojnik NJ po Bohinjki in Regan na čelu, zadaj pa Španka. Saj menda gre skupaj.![]()

LP, Metod
Re: Vozni red 2022/2023
Saj so rekli da se lahko dodajajo vagoni? Ali pa bodo te garniture samo za posebne relacije? Večji hec je sedaj pri Italijanih. Na IC je prišlo 40 monokabinskih lokomotiv E 464, ena je tudi že prototipna z baterijami za manevriranje na trajekt, ampak s tem imajo 402b in 403 vedno manj dela.

Re: Vozni red 2022/2023
Ma dodaja se lahko kar se hoče, čeprav je potem vlak neprehoden, ker je vmes ali mašina ali pa kabinski vagonRe 4/4 napisal/-a: ↑13.07.2022, 20:07
Saj so rekli da se lahko dodajajo vagoni? Ali pa bodo te garniture samo za posebne relacije? Večji hec je sedaj pri Italijanih. Na IC je prišlo 40 monokabinskih lokomotiv E 464, ena je tudi že prototipna z baterijami za manevriranje na trajekt, ampak s tem imajo 402b in 403 vedno manj dela.Ta novi vagoni za nočni promet v razpisu, so pa najprej za Sicilijo.

Nočni promet se je vedno delal z direktnimi vagoni, to pa bo zdaj do neke mere onemogočeno. Sicer na določenih NJ linijah bodo ostali tudi še klasični vagoni, ne bo šlo vse na Viaggio garniture.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1803
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2022/2023
V čem je torej prednost fiksnih nočnih garnitur pred klasiko? Jaz jo ne vidim!
preglednik
Re: Vozni red 2022/2023
Öbb bi moral vsiliti svojega viagio ali pa svoje trenutne NJ vagone še namesto naših nočnih vlakov, ker oprosti ponudba na Hž spalniku in ÖBB spalniku je precej drugačne kvalitete, cena pa globalna oz. Enaka. Oz če upoštevamo kupno moč hrvata ali pa Slovemca celo višja....preglednik napisal/-a: ↑13.07.2022, 20:43 V čem je torej prednost fiksnih nočnih garnitur pred klasiko? Jaz jo ne vidim!
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Vozni red 2022/2023
Vse na tem svetu ima pluse in minuse. Ni potrebe po premiku lokomotive na drugo stran vlaka, premik celotnega vlaka opravlja strojevodja sam, ni potrebe po dodajanju in odstranjevanju vagonov, ker je en vagon tik pred revizijo, torej ni premikalke in premikalnega osebja, kot se ta potika na Dunaju, no razen takrat, ko je treba sestavljati dve garnituri sredi noči, ker avtomatske spenjače še ni... Morda se to sliši malo čudno, ampak ko voziš v Italijo, so ti plusi zlata vredni. Tam te na postaji Santa Lucia v Benetkah ne bo nihče čakal za premik. Negativne stvari so pač takšne kot so. Tako kot so šli že Švicarji, Nemci, Italijani, Nizozemci, Belgijci gredo tudi pri ÖBB vedno bolj v smeri push-pull. Če ni krmilnega vagona, je pa lokomotiva. Saj pri nas pa temu trendu vedno bolj sledimo, ampak bolj z Stadler garniturami.preglednik napisal/-a: ↑13.07.2022, 20:43 V čem je torej prednost fiksnih nočnih garnitur pred klasiko? Jaz jo ne vidim!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1803
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2022/2023
Hvala za razlago. Me pa preseneča, da se push-pull garnitura (navadna lokomotiva+ n x vagoni + krmilni vagon) v smislu revizij tretira enako kot navadna potniška motorna garnitura.
preglednik
Re: Vozni red 2022/2023
Saj se ne ... ampak če celotna garnitura vozi vedno v isti sestavi, potem se vedno dela revizije vseh čelnov istočasno ker istočasno dosežejo pogoje za naslednjo revizijo. Razen lokomotive če ima drugačne omejitve in roke ... sicer pa je bilo rečeno, da se lokomotivo še najlažje zamenja, na voljo pač mora biti druga lokomotiva, ki ima primeren softver. In potem se pač občasno vidi RJ garnitura z "običajno" rdečo lokomotivo ÖBB 1x16.preglednik napisal/-a: ↑14.07.2022, 12:57 Hvala za razlago. Me pa preseneča, da se push-pull garnitura (navadna lokomotiva+ n x vagoni + krmilni vagon) v smislu revizij tretira enako kot navadna potniška motorna garnitura.
LP, Metod