No, potem ni noben problem, če bi za prvo silo bili na Emoni ABeelmt vagoni. Prav tako za Savo, na njej bi brez težav lahko bili ABeelm in Beelm vagoni, ne pa ti stari, neklimarltizirani. Se popolnoma strinjam, da je to kar si zapisal, idiotija. Ampak bi bilo pa vseeno boljše če bi peljal kak RJ, pa bi se v Gradcu razšla.TGV Lyria napisal/-a: ↑02.06.2022, 19:39 4x ABeelmt, 2x ABeelm, 5x Beelm. In to je to kar imamo od primernih vagonov za mednarodni promet.
Tole okrog Emone in kako bo ukinjena zaradi Koralmbahna je meni čista idiotija. Kot da se ne da v Gradcu razpeti RJ dvojnika in enega poslati v Ljubljano, enega v Beljak. Če se pa tega nismo sposobni zmeniti in raje pustimo ukinitev edine zveze z Dunajem, smo pa res...
Glede na to, da je bila pred kratkim podaljšana do Trsta, imajo Avstrijci očitno neke plane z njo.
Sem pa dobil še en predlog glede tega:
Če bi res prešli na RailJete, (kar bi v bistvu bilo najboljše), bi pa jaz tako naredil, da bi enkrat šel v Trst, drugič pa v Reko, tretjič pa bi končal v Ljubljani. In kaj dobimo? Tri dnevne povezave z Dunajem. Poleti med sezono pa bi še tega, ki bi končal v Ljubljani, podaljšal še do Kopra, kjer bi bil potem še BUS za Portorož/Ankaran...
Če bi pa Emona ostala klasika, pa bi bila lahko sestavljena iz 9 vagonov (3 SŽ ki bi končali v Ljubljani, 3 HŽ ki bi šel za Reko, 3 ÖBB ki bi šli do Trsta).