Vozni red 2023/2024

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Jakenot
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 1
Pridružen: 24.07.2023, 12:38

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a Jakenot »

Samo kot opažanje. S spremembo novega voznega reda, ki vključuje nove povezave z AT je IC 311 "Drava" prevzel Flirt. Predvidevam, da se nato prestopa v Gradcu na vlak proti Madžarski. Tako, da klasične sestave z MAV vagoni in SŽ 342 ni več.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4119
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a mkx »

Do 1.4. je med Graz Hbf in Gleisdorf Bahnhof zapora in posledično med Gradcem in Szentgotthárd-om vlaki IC310, IC311, IC312 in IC313 ne vozijo (nadomestni avtobusni prevoz).

Ker že ravno ima SŽ garnituro, ki lahko vozi relacijo Ljubljana-Graz, je to smiselno nadomestilo. Verjetno Madžari med Szentgotthárd-om in Budimpešto v tej trasi vozijo s čim svojim.

In verjamem, da bo od torka Drava v klasični sestavi spet vozila.
LP, Metod
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

mkx napisal/-a: 28.03.2024, 19:17 Do 1.4. je med Graz Hbf in Gleisdorf Bahnhof zapora in posledično med Gradcem in Szentgotthárd-om vlaki IC310, IC311, IC312 in IC313 ne vozijo (nadomestni avtobusni prevoz).

Ker že ravno ima SŽ garnituro, ki lahko vozi relacijo Ljubljana-Graz, je to smiselno nadomestilo. Verjetno Madžari med Szentgotthárd-om in Budimpešto v tej trasi vozijo s čim svojim.

In verjamem, da bo od torka Drava v klasični sestavi spet vozila.
Drži. In še rotacija pade idealno: garnitura od 352 namesto da bi prenočila v Gradcu, prevzame 310 in gre do Ljubljane. Enako gre garnitura (ne nujno ista) iz Ljubljane kot Drava v Gradec in prevzame 353.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1591
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a desiro »

taurus napisal/-a: 24.03.2024, 11:41 To ne bo šlo, ker imajo ÖBB takt, potniški vozi ob .56 iz Beljaka za Podrožco. Če bi Flirt šel ob 9 05, bi bil nekje ob 9 19 v Bačah, potniški za Podrožco pa ima z Bač pa ima odhod ob 9 14. Če bi ta potniški čakal prehitevanje Flirta, nebi prispel v Podrožco ob .26 in se nebi mogel vračat ob .35 (takt .26 / .35). ÖBB imajo celoten vozni red v taktu, in ne moremo mi vozit po naših željah. Bolj zanimivo je, ta MV 315 stoji na Jesenicah 21 minut (9 29 / 9 50) - čeprav LP 2404 na Jesenice prispe ob 9 34 in LP 4208 ob 9 26.
No glede na to da je med Bačami in Podrožco tudi prostorni signal (v bližini ukinjenega postajališča Winkl im Rosentahl) bi zadeva voznoredno funkcionirala.
Je pa že sedaj z uvedbo teh novih vlakov proga med Podrožco in Beljakom, grozno zasedena, posledično tovorni promet dela izredno dolge postanke na postajah kjer pred uvedbo novih vlakov nekega daljšega čakanja na križanje načeloma ni bilo...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
taurus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 118
Pridružen: 31.01.2008, 18:10

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a taurus »

Ja, tako bi šlo, ampak na progi ni potrebi po polurnem taktu. Z ukinitvijo proge Podrožca - Celovec, je Podrožca umrla, postajo so skoraj v celoti porušili, IC postanek črtali, poleg tega vozijo še avtobusi iz Beljaka v Rož, direktno preko Ledinc. Škoda proge, od Podrožce do Celovca je že čez Rož samo 31 km, preko Beljaka pa 63 km. Če bi še bila proga se bi s Slovenije lahko direktno vozilo v Celovec. 1h30min bi lahko bil neki realen čas. Na žalost je pa na Koroškem in tudi v Avstriji v zadnjih desetletjih izginilo ogromno prog iz zemljevida. Tudi proga Špilje-Radgona je bila en čas na seznamu za ukinitev.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 807
Pridružen: 05.08.2020, 21:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

taurus napisal/-a: 31.03.2024, 17:14 Če bi še bila proga se bi s Slovenije lahko direktno vozilo v Celovec.
Kar bi bilo seveda super tudi za koroške Slovence, da bi imeli železniško povezavo z domovino. Vozili bi lahko dizel Flirt (do Podrožice EMU in DMU skupaj, potem pa vsak svojo pot naprej).
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 16:24
Kraj: Primorska

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Vprašanje kateri center je za Slovenijo pomembnejši: Beljak ali Celovec. Ko so še vozili brzovlaki iz Trsta na Dunaj po tej smeri, so baje direktno preko Celovca, po zdaj ukinjeni progi.
preglednik
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a trocken »

vidkrt napisal/-a: 31.03.2024, 20:25
taurus napisal/-a: 31.03.2024, 17:14 Če bi še bila proga se bi s Slovenije lahko direktno vozilo v Celovec.
Kar bi bilo seveda super tudi za koroške Slovence, da bi imeli železniško povezavo z domovino. Vozili bi lahko dizel Flirt (do Podrožice EMU in DMU skupaj, potem pa vsak svojo pot naprej).
Super se sliši! Ampak najprej bi morali narediti analizo, kakšen vpliv ima neposredna povezava Monoštra z domovino, ki jo omogoča vlak Drava, na porabske Slovence.
Še dobro, da zanje skrbijo Madžari. :D
Olalala
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 40
Pridružen: 03.06.2022, 14:34

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a Olalala »

Ta povezava 1x na dan je za kakršnokoli potovanje dokaj neuporabna, da ne omenim da so vozovnice preko öbb do monoštra skoraj tako drage kot kak sparsheine za v Berlin če maš srečo. Sicer po vzpostavitvi (skoraj) dvornega takta MB-Gradec je potovati v Monošter sklepam da lažje, ko njihov S3 vozi tja.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a trocken »

Jaz nasprotno mislim, da je vlak izvrsten za enodnevno potovanje k rojakom v Porabje. Celih deset ur imaš na voljo za spoznavanje malo znanega področja, kjer živijo Slovenci. Njihov sedež v hotelu Lipa v Monoštru je sicer le kakih sto metrov od postaje, vse ostalo je stvar ponudbe. Tudi cene vozovnic, če bi se nam res šlo za povezavo z našimi rojaki bi to na SŽ zagotovo naredili.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 420
Pridružen: 10.05.2015, 20:05

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Sicer bolj za fantazijsko sekcijo...
Meni bi bil zanimiv vlak Maribor - Celovec - (Rožna dolina) Podrožca - Sežana - (Trst).
Za skoraj celo linijo je smiselno, da jo vozi DMU FLIRT. Bila pa bi odlična povezava:
- Maribora z Colovcem
- Celovca z Bledom
- Celovca s Trstom
- Mogoče tudi Koroške z Gorenjsko

Celo pot dvomim, da bi se kdo vozil, ampak napolnil pa bi verjetno se :)
taurus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 118
Pridružen: 31.01.2008, 18:10

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a taurus »

Zanimiv razmislek bi bil "DRAVO" podaljšat do Trsta ali Benetk, recimo da gre iz LJ ob 1 30, je v 4 10 v Trstu, ob 6 00 pa v Benetkah. Tako bi dobil Gradec direktno povezavo v Benetke, in Dunaj (s presedanjem v Gradcu) drugo povezavo, ki časovna enaka kot preko Beljaka. Nočna linija Dunaj/Budimpešta - Ljubljana - Trst/Benetke ima zagotovo potencial.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

taurus napisal/-a: 01.04.2024, 17:39 Zanimiv razmislek bi bil "DRAVO" podaljšat do Trsta ali Benetk, recimo da gre iz LJ ob 1 30, je v 4 10 v Trstu, ob 6 00 pa v Benetkah. Tako bi dobil Gradec direktno povezavo v Benetke, in Dunaj (s presedanjem v Gradcu) drugo povezavo, ki časovna enaka kot preko Beljaka. Nočna linija Dunaj/Budimpešta - Ljubljana - Trst/Benetke ima zagotovo potencial.
Vagoni Drave ne smejo v Italijo, in kmalu tudi avstrijski vagoni z Emone ne bodo več smeli, tako da bo tudi ta povezava ukinjena. Italijani imajo malo svoja pravila.
taurus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 118
Pridružen: 31.01.2008, 18:10

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a taurus »

Če avstrijski vagoni več ne bodo smeli v Italijo, s čim bodo potem Avstrijci vozili povezave v Videm, Benetke in naprej ?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Preprosto z RailJet in NightJet kompozicijami. Trenitalia strojevodje se te dni že šolajo na Taurusih za nočne vlake.
Čeprav ne vem od kod ta ideja, da bi vozil vagone v Italijo v letu 2024? Na večini postaj v Italiji ni premikalnega osebja. Torej je obvezna sendvič vleka, kar se prakticira že nekaj časa. Pa to pomeni dve lokomotivi, ki staneta.
Odgovori