Vozni red 2023/2024
Re: Vozni red 2023/2024
Samo kot opažanje. S spremembo novega voznega reda, ki vključuje nove povezave z AT je IC 311 "Drava" prevzel Flirt. Predvidevam, da se nato prestopa v Gradcu na vlak proti Madžarski. Tako, da klasične sestave z MAV vagoni in SŽ 342 ni več.
Re: Vozni red 2023/2024
Do 1.4. je med Graz Hbf in Gleisdorf Bahnhof zapora in posledično med Gradcem in Szentgotthárd-om vlaki IC310, IC311, IC312 in IC313 ne vozijo (nadomestni avtobusni prevoz).
Ker že ravno ima SŽ garnituro, ki lahko vozi relacijo Ljubljana-Graz, je to smiselno nadomestilo. Verjetno Madžari med Szentgotthárd-om in Budimpešto v tej trasi vozijo s čim svojim.
In verjamem, da bo od torka Drava v klasični sestavi spet vozila.
Ker že ravno ima SŽ garnituro, ki lahko vozi relacijo Ljubljana-Graz, je to smiselno nadomestilo. Verjetno Madžari med Szentgotthárd-om in Budimpešto v tej trasi vozijo s čim svojim.
In verjamem, da bo od torka Drava v klasični sestavi spet vozila.
LP, Metod
Re: Vozni red 2023/2024
Drži. In še rotacija pade idealno: garnitura od 352 namesto da bi prenočila v Gradcu, prevzame 310 in gre do Ljubljane. Enako gre garnitura (ne nujno ista) iz Ljubljane kot Drava v Gradec in prevzame 353.mkx napisal/-a: ↑28.03.2024, 19:17 Do 1.4. je med Graz Hbf in Gleisdorf Bahnhof zapora in posledično med Gradcem in Szentgotthárd-om vlaki IC310, IC311, IC312 in IC313 ne vozijo (nadomestni avtobusni prevoz).
Ker že ravno ima SŽ garnituro, ki lahko vozi relacijo Ljubljana-Graz, je to smiselno nadomestilo. Verjetno Madžari med Szentgotthárd-om in Budimpešto v tej trasi vozijo s čim svojim.
In verjamem, da bo od torka Drava v klasični sestavi spet vozila.
Re: Vozni red 2023/2024
No glede na to da je med Bačami in Podrožco tudi prostorni signal (v bližini ukinjenega postajališča Winkl im Rosentahl) bi zadeva voznoredno funkcionirala.taurus napisal/-a: ↑24.03.2024, 11:41 To ne bo šlo, ker imajo ÖBB takt, potniški vozi ob .56 iz Beljaka za Podrožco. Če bi Flirt šel ob 9 05, bi bil nekje ob 9 19 v Bačah, potniški za Podrožco pa ima z Bač pa ima odhod ob 9 14. Če bi ta potniški čakal prehitevanje Flirta, nebi prispel v Podrožco ob .26 in se nebi mogel vračat ob .35 (takt .26 / .35). ÖBB imajo celoten vozni red v taktu, in ne moremo mi vozit po naših željah. Bolj zanimivo je, ta MV 315 stoji na Jesenicah 21 minut (9 29 / 9 50) - čeprav LP 2404 na Jesenice prispe ob 9 34 in LP 4208 ob 9 26.
Je pa že sedaj z uvedbo teh novih vlakov proga med Podrožco in Beljakom, grozno zasedena, posledično tovorni promet dela izredno dolge postanke na postajah kjer pred uvedbo novih vlakov nekega daljšega čakanja na križanje načeloma ni bilo...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Vozni red 2023/2024
Ja, tako bi šlo, ampak na progi ni potrebi po polurnem taktu. Z ukinitvijo proge Podrožca - Celovec, je Podrožca umrla, postajo so skoraj v celoti porušili, IC postanek črtali, poleg tega vozijo še avtobusi iz Beljaka v Rož, direktno preko Ledinc. Škoda proge, od Podrožce do Celovca je že čez Rož samo 31 km, preko Beljaka pa 63 km. Če bi še bila proga se bi s Slovenije lahko direktno vozilo v Celovec. 1h30min bi lahko bil neki realen čas. Na žalost je pa na Koroškem in tudi v Avstriji v zadnjih desetletjih izginilo ogromno prog iz zemljevida. Tudi proga Špilje-Radgona je bila en čas na seznamu za ukinitev.
Re: Vozni red 2023/2024
Kar bi bilo seveda super tudi za koroške Slovence, da bi imeli železniško povezavo z domovino. Vozili bi lahko dizel Flirt (do Podrožice EMU in DMU skupaj, potem pa vsak svojo pot naprej).
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 16:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2023/2024
Vprašanje kateri center je za Slovenijo pomembnejši: Beljak ali Celovec. Ko so še vozili brzovlaki iz Trsta na Dunaj po tej smeri, so baje direktno preko Celovca, po zdaj ukinjeni progi.
preglednik
Re: Vozni red 2023/2024
Super se sliši! Ampak najprej bi morali narediti analizo, kakšen vpliv ima neposredna povezava Monoštra z domovino, ki jo omogoča vlak Drava, na porabske Slovence.
Še dobro, da zanje skrbijo Madžari.
Re: Vozni red 2023/2024
Ta povezava 1x na dan je za kakršnokoli potovanje dokaj neuporabna, da ne omenim da so vozovnice preko öbb do monoštra skoraj tako drage kot kak sparsheine za v Berlin če maš srečo. Sicer po vzpostavitvi (skoraj) dvornega takta MB-Gradec je potovati v Monošter sklepam da lažje, ko njihov S3 vozi tja.
Re: Vozni red 2023/2024
Jaz nasprotno mislim, da je vlak izvrsten za enodnevno potovanje k rojakom v Porabje. Celih deset ur imaš na voljo za spoznavanje malo znanega področja, kjer živijo Slovenci. Njihov sedež v hotelu Lipa v Monoštru je sicer le kakih sto metrov od postaje, vse ostalo je stvar ponudbe. Tudi cene vozovnic, če bi se nam res šlo za povezavo z našimi rojaki bi to na SŽ zagotovo naredili.
Re: Vozni red 2023/2024
Sicer bolj za fantazijsko sekcijo...
Meni bi bil zanimiv vlak Maribor - Celovec - (Rožna dolina) Podrožca - Sežana - (Trst).
Za skoraj celo linijo je smiselno, da jo vozi DMU FLIRT. Bila pa bi odlična povezava:
- Maribora z Colovcem
- Celovca z Bledom
- Celovca s Trstom
- Mogoče tudi Koroške z Gorenjsko
Celo pot dvomim, da bi se kdo vozil, ampak napolnil pa bi verjetno se
Meni bi bil zanimiv vlak Maribor - Celovec - (Rožna dolina) Podrožca - Sežana - (Trst).
Za skoraj celo linijo je smiselno, da jo vozi DMU FLIRT. Bila pa bi odlična povezava:
- Maribora z Colovcem
- Celovca z Bledom
- Celovca s Trstom
- Mogoče tudi Koroške z Gorenjsko
Celo pot dvomim, da bi se kdo vozil, ampak napolnil pa bi verjetno se
Re: Vozni red 2023/2024
Zanimiv razmislek bi bil "DRAVO" podaljšat do Trsta ali Benetk, recimo da gre iz LJ ob 1 30, je v 4 10 v Trstu, ob 6 00 pa v Benetkah. Tako bi dobil Gradec direktno povezavo v Benetke, in Dunaj (s presedanjem v Gradcu) drugo povezavo, ki časovna enaka kot preko Beljaka. Nočna linija Dunaj/Budimpešta - Ljubljana - Trst/Benetke ima zagotovo potencial.
Re: Vozni red 2023/2024
Vagoni Drave ne smejo v Italijo, in kmalu tudi avstrijski vagoni z Emone ne bodo več smeli, tako da bo tudi ta povezava ukinjena. Italijani imajo malo svoja pravila.taurus napisal/-a: ↑01.04.2024, 17:39 Zanimiv razmislek bi bil "DRAVO" podaljšat do Trsta ali Benetk, recimo da gre iz LJ ob 1 30, je v 4 10 v Trstu, ob 6 00 pa v Benetkah. Tako bi dobil Gradec direktno povezavo v Benetke, in Dunaj (s presedanjem v Gradcu) drugo povezavo, ki časovna enaka kot preko Beljaka. Nočna linija Dunaj/Budimpešta - Ljubljana - Trst/Benetke ima zagotovo potencial.
Re: Vozni red 2023/2024
Če avstrijski vagoni več ne bodo smeli v Italijo, s čim bodo potem Avstrijci vozili povezave v Videm, Benetke in naprej ?
Re: Vozni red 2023/2024
Preprosto z RailJet in NightJet kompozicijami. Trenitalia strojevodje se te dni že šolajo na Taurusih za nočne vlake.
Čeprav ne vem od kod ta ideja, da bi vozil vagone v Italijo v letu 2024? Na večini postaj v Italiji ni premikalnega osebja. Torej je obvezna sendvič vleka, kar se prakticira že nekaj časa. Pa to pomeni dve lokomotivi, ki staneta.
Čeprav ne vem od kod ta ideja, da bi vozil vagone v Italijo v letu 2024? Na večini postaj v Italiji ni premikalnega osebja. Torej je obvezna sendvič vleka, kar se prakticira že nekaj časa. Pa to pomeni dve lokomotivi, ki staneta.