elektrifikacija
elektrifikacija
Ve morda kdo, ali bodo kdaj in če bodo kdaj nameravajo SŽ elektrificirati progo Pragersko - Hodoš?
Ali je SŽ-ju prej v načrtu izgradnja drugega tira Divača - Koper?
A se bo drugi tir priklapljal na sedanje postaje ali ne bo med Divačo in Koprom nobene postaje? Bo drugi tir namenjen povezavi Divača - Koper ali obratno?
L.P.
Ali je SŽ-ju prej v načrtu izgradnja drugega tira Divača - Koper?
A se bo drugi tir priklapljal na sedanje postaje ali ne bo med Divačo in Koprom nobene postaje? Bo drugi tir namenjen povezavi Divača - Koper ali obratno?
L.P.
Lep pozdrav,
glede samega časovnega zaključka teh projetkov ti ne znam natančno odgovoriti, glede vrstnega reda izvedbe posameznih projektov pa bo po prioriteti vlade kot kaže prej na vrsti drugi tir Divača - Koper.
(podrobneje o tem na spodnjem linku, kjer je drugi tir Divača - koper naveden kot 13 cilj in elektrifikacija Pragersko - Hodoš kot 15 cilj)
http://www.sigov.si/mpz/2kabinet/2k-8.html
Glede poteka Drugega tira med Divačo in Koprom pa več na:
http://www.sigov.si/mpz/2kabinet/2k-9.html#9
in
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp? ... vilka=1688
glede samega časovnega zaključka teh projetkov ti ne znam natančno odgovoriti, glede vrstnega reda izvedbe posameznih projektov pa bo po prioriteti vlade kot kaže prej na vrsti drugi tir Divača - Koper.
(podrobneje o tem na spodnjem linku, kjer je drugi tir Divača - koper naveden kot 13 cilj in elektrifikacija Pragersko - Hodoš kot 15 cilj)
http://www.sigov.si/mpz/2kabinet/2k-8.html
Glede poteka Drugega tira med Divačo in Koprom pa več na:
http://www.sigov.si/mpz/2kabinet/2k-9.html#9
in
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp? ... vilka=1688
Na AŽP so rekli za elektrifikacijo Pragersko - Ormož - Hodoš do konca leta 2009. Ne vem pa, koliko je to realno.
Zadnjič spremenil 541, dne 29.11.2005, 18:19, skupaj popravljeno 1 krat.
Torej za Koper - Divača: to bo dejansko vzporedna proga, saj bosta oba tira namenjena vožnji v obe smeri. Novi tir se bo pa največ koristil za vožnjo polnih tovornih vlakov iz Kopra, zaradi precej manjšega vzpona novega od obstoječega tira. Po tem tiru bi naj tudi vozili vlaki IC / ICS, medtem ko bi naj lokalni potniški promet potekal po obstoječem tiru.
APB pomeni, da je proga med dvema postajama razdeljena na več delov s signali. Torej pri medpostajni odvisnosti in odjavnem razmiku med postajama je lahko na enem tiru le en vlak, pri APB pa jih je lahko teoretično toliko, kot je prostorskih razmikov APBja. Pri tem vsak signal APB predsignalizira naslednji signal (lahko naslednji APB signal ali uvozni signal postaje). Osnovna lega signalov APB je prosto, po prevozu vlaka pokažejo stoj, ko vlak odsek sprosti pokaže signal previdno in ko sprosti še naslednji odsek pokaže prosto. Torej pri APB signalih vlak sam postavlja vozno pot za seboj. Upam, da približno veš, kaj ti želim povedati.
Še to - pri progi z APB tudi vsi izvozni signali postaj predsignalizirajo prvi signal APB. Takšni izvozni signali so dvopomenski, pri medpostajni odvisnosti so pa signali enopomenski. Dvopomenski signal "spoznaš" po tem, da je steber signala pobarvan izmenično belo in rdeče, enopomenski signali so pa pobarvani izmenično belo in črno.
Drugače pa so z APB opremljene sledeče proge:
Dobova - Zidani Most - Ljubljana
Ljubljana - Jesenice
Zidani Most - Šentjur (tukaj je še posebnost, da izvozni signal postaje Šentjur predsignalizira uvozni signal postaje Grobelno in obratno)
APB pomeni, da je proga med dvema postajama razdeljena na več delov s signali. Torej pri medpostajni odvisnosti in odjavnem razmiku med postajama je lahko na enem tiru le en vlak, pri APB pa jih je lahko teoretično toliko, kot je prostorskih razmikov APBja. Pri tem vsak signal APB predsignalizira naslednji signal (lahko naslednji APB signal ali uvozni signal postaje). Osnovna lega signalov APB je prosto, po prevozu vlaka pokažejo stoj, ko vlak odsek sprosti pokaže signal previdno in ko sprosti še naslednji odsek pokaže prosto. Torej pri APB signalih vlak sam postavlja vozno pot za seboj. Upam, da približno veš, kaj ti želim povedati.
Še to - pri progi z APB tudi vsi izvozni signali postaj predsignalizirajo prvi signal APB. Takšni izvozni signali so dvopomenski, pri medpostajni odvisnosti so pa signali enopomenski. Dvopomenski signal "spoznaš" po tem, da je steber signala pobarvan izmenično belo in rdeče, enopomenski signali so pa pobarvani izmenično belo in črno.
Drugače pa so z APB opremljene sledeče proge:
Dobova - Zidani Most - Ljubljana
Ljubljana - Jesenice
Zidani Most - Šentjur (tukaj je še posebnost, da izvozni signal postaje Šentjur predsignalizira uvozni signal postaje Grobelno in obratno)
Razdalje med signali APB so različne glede na vsak primer, navadno kake 3 km. Ne sme pa biti razdalja krajša kot 1km, ker je to najdaljša zavorna pot vlakov in morajo biti vsi signali (na glavnih progah) na takšni razdalji predsignalizirani. Na regionalnih progah je pa zavorna razdalja 700 metrov.
Kje bi pa dobil načrte za signale na SŽ, pa žal ne vem.
Kje bi pa dobil načrte za signale na SŽ, pa žal ne vem.
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Sicer signali ravno ne spadajo v to temo ampak vseeno.
Če te lahko popravim, osnovna lega vseh glavnih signalov je STOJ, v večini primerih se redna in osnovna lega ujemata, izjema je APB kjer je redna lega signalov PROSTO.541 napisal/-a: Osnovna lega signalov APB je prosto,
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Na progi Pragersko-Ormož naj bi po novem letu začeli z modernizacijo, na elektrifikacijo bomo še počakali. Moje mnenje glede elektrifikacije je dokaj pozitivno, čeprav sem "pristaš" dizel vleke, ker bi za vleko do Čakovca še vedno uporabljali Dlok in bi tako bila na progi bolj pestra izbira lokomotiv.
elektrifikacija
nevem če bo kaj s tega drugega tira .do leta 2013 še po mojem nebo
ker se bo sigurno kje zapletlo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ker se bo sigurno kje zapletlo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Elektrificiranost postaje Grobelno
Zanima me, zakaj ni elektrificiran tir 3 na postaji Grobelno.
Zaradi neelektrificiranosti zdaj niso možna prehitevanja vlakov z el. vleko iz smeri MB proti ZM.
Je bilo "krivo" varčevanje?
Lp Mirko
Zaradi neelektrificiranosti zdaj niso možna prehitevanja vlakov z el. vleko iz smeri MB proti ZM.
Je bilo "krivo" varčevanje?
Lp Mirko
Re: Elektrificiranost postaje Grobelno
Zmanjkalo "drota".Signal napisal/-a:Zanima me, zakaj ni elektrificiran tir 3 na postaji Grobelno.
Zaradi neelektrificiranosti zdaj niso možna prehitevanja vlakov z el. vleko iz smeri MB proti ZM.
Je bilo "krivo" varčevanje?
Lp Mirko
MMG- na taka vprašanja pa tukaj ne boš našel odgovora.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )