Re: Team RW Slovenia
Objavljeno: 14.12.2012, 12:41
Anej,
me prav razumeš
Petindvajsetka, lahko je v über detajlirano ali pa tudi ne. Smisel večjih detajlov je predvsem pri VFR letenju, saj takrat ne letiš po navigacijskih sredstvih temveč 300-1000m nad terenom, zato so tovarne, ceste, železnice, cerkve ipd hudo pomembni orientirji. Sam privzeti teren v MS (ali X-Planeu) je bolj bogi, z dodatki pa lahko dobiš tudi kaj takega kot je tukaj: http://www.slo4fsx.si/
Drugače pa sam teren/pokrajina v FSju je hudo širok pojem. Mesh teren je mreža točk postavljenih po kvadratih z neko določeno stranico in točno višino. Tu mislim, da ni neke hude razlike.
Na to je položena slika terena, ki je lahko bolj ali manj fotorealistična. V FSX je fotorealistična za vse 4 letne čase + noč (!!). Ta slika lahko vsebuje podatke za autogen (samogenerirane) objekte ali pa ne. Samogenerirani objekti (ki so dejansko objekti) pa so lahko grmičevje, drevje raznih vrst, hiše, bloki, tovarne, vozila/plovila...
Čez ta teren se položijo ceste in železnice, podobno kot na plastičnih maketah v vodi topljive nalepke.
Potem pa pridejo lastni objekti, ki jih zmodeliraš v nekem CAD programu (gmax recimo) in prekonvertiraš v FS format.
Nekako tako to gre
me prav razumeš
Petindvajsetka, lahko je v über detajlirano ali pa tudi ne. Smisel večjih detajlov je predvsem pri VFR letenju, saj takrat ne letiš po navigacijskih sredstvih temveč 300-1000m nad terenom, zato so tovarne, ceste, železnice, cerkve ipd hudo pomembni orientirji. Sam privzeti teren v MS (ali X-Planeu) je bolj bogi, z dodatki pa lahko dobiš tudi kaj takega kot je tukaj: http://www.slo4fsx.si/
Drugače pa sam teren/pokrajina v FSju je hudo širok pojem. Mesh teren je mreža točk postavljenih po kvadratih z neko določeno stranico in točno višino. Tu mislim, da ni neke hude razlike.
Na to je položena slika terena, ki je lahko bolj ali manj fotorealistična. V FSX je fotorealistična za vse 4 letne čase + noč (!!). Ta slika lahko vsebuje podatke za autogen (samogenerirane) objekte ali pa ne. Samogenerirani objekti (ki so dejansko objekti) pa so lahko grmičevje, drevje raznih vrst, hiše, bloki, tovarne, vozila/plovila...
Čez ta teren se položijo ceste in železnice, podobno kot na plastičnih maketah v vodi topljive nalepke.
Potem pa pridejo lastni objekti, ki jih zmodeliraš v nekem CAD programu (gmax recimo) in prekonvertiraš v FS format.
Nekako tako to gre