Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ena večjih sramot glede na to, da je bil odsek obnovljen pred 3-4 leti.
Sem redni gost Logatca kakih 65 let pa mi ni znano, da bi bil ravni odsek v/pri Logatcu v zadnjem času obnovljen. Betonske plošče so pač zdelane, s kolesom je kar zoprno, z avtom tudi, za avtobus pa predvidevam da še bolj, toda vseskozi so enake. Obnovili/preplastili so neke druge odseke od Kalc proti Planini in tam je stanje normalno. In ne vidim, kakšne zveze ima stanje ceste z obnovo železniške proge......

LPL
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a dingo »

Mislil sem odsek avtoceste mimo izvoza Logatec v smeri Postojna. Nisem vedel, da nadomestni avtobus vozi po stari cesti in ne avtocesti.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Mogoče je res peljal po AC, toda sam sem se z avtobusom peljal na omenjeni relaciji po AC pred 3 tedni in je bila vožnja normalna, luksuz v primerjavi z Italijo do Livorna. verjetno je pa res, da ima vsaka rit svoj občutek, vsak avto pa svojo vzmetenje. Zatorej se vozite s francozi in z nemci.

LPL
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Igor T »

trackpan napisal/-a:Pozdravljeni pozitivno misleči .

Predvidevam, glede na stanje opeke na sliki, da gre za kakšno "muzejsko progo". :?

LP Igor
O zadnji hidro sanaciji mostu (8/1957) si lahko prebereš tule: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... &start=135
Pa en lep pozdrav ...

YT: http://www.youtube.com/user/urednik123
Uporabniški avatar
Tapetar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 96
Pridružen: 05.10.2013, 18:03
Kraj: Maribor & Ptuj

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Tapetar »

cokla napisal/-a:Omenjeni kombi "pobira" Hrastovlje, Črnotiče in Prešnica....potniki prestopijo v Kozini. Tudi zato ste čakali...
Hvala. Kozina je torej tista točka...

Glede avtobusa in AC pa je tako, da se v Lj lahko odločiš za direktni bus do Kp- samo po AC, ali pa za nedirektnega - z vsemi predvidenimi postajami. Avtobus ves čas "skače" iz AC, pa spet nazaj gor, vozi tudi tik ob njej... Skratka zanimiva pot za tistega, ki se gre turista in ima čas. Globoko sočutje pa velja za tiste, ki se vsakodnevno morajo takole "cijaziti" že krepko več kot eno leto.
Proga bi morala biti porihtana že davno. Pa saj ste v preteklih mesecih že vse napisali, preigrali vse možne zarote ipd... Upamo torej na avgust...;-)
Zaljubljen v modelno (Märklin Digital H0) in pravo železnico
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Igor T »

Po vasi sem slišal govorice, da so baje nastale neke težave .... Naj bi bili stebri napak postavljeni ...

A kdo ve kaj več ? Al so to samo babje čenče ....
Pa en lep pozdrav ...

YT: http://www.youtube.com/user/urednik123
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Proga bi morala biti porihtana že davno. Pa saj ste v preteklih mesecih že vse napisali, preigrali vse možne zarote ipd... Upamo torej na avgust
Če se bo delalo s takim tempom bo to res verjeten datum.... Danes sem bil v Logatcu in sem spotoma malo pošpegal kaj je narejenega od pratznikov, torej v 3 tednih:

Verd: narejenih kakih 40% stebrov,. na eni strani nič, na drugi jih nekaj še manjka, na sliki so prikazani razen enega vsi trenutno stoječi stebri; temelji so gotovi na obeh straneh.

Slika

Mimo pribrzi ADRIA

Slika

Stebri so dveh vrst, so nekake t oblike za pritrditev portalov, zanimivo, da je en stoječ, ki manjka na prejšni sliki brez tega dodatka.

Slika

Na progi proti Logatcu so postavljene konzole z izolatorji

Slika

V Logatcu so portali s konzolami in izolatorji v glavnem gotovi

Slika

Slika

Toda ponekod se najde kakšna škrbina

Slika

Torej v treh tednih so namontirali konzole in izolatorje na portale. Rahlo počasno delo. Ni čuda, od vse mehanizacije stoji na postaji le tale trojček

Slika

Glede na tempo dela je mogoče res nekaj na tem, da so kaj narobe naredili.

LPL
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Izgleda, da so vsi že dvignili roke proč od reelektrifikacije primorske proge. Je rekel moj sin, "Če je štrom zanič, se pač nabavi dizel generator". Pa to velja na splošno za nekakšen čudaški način elektrifikacije, primeren samo za majhne moči in kratke razdalje. saj veste da je napetos v kV enaka praktični uporabni razdalji prenosa v km

LPL
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4119
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a mkx »

Ljubitelj napisal/-a:... "Če je štrom zanič, se pač nabavi dizel generator". Pa to velja na splošno za nekakšen čudaški način elektrifikacije, primeren samo za majhne moči in kratke razdalje. saj veste da je napetos v kV enaka praktični uporabni razdalji prenosa v km
Saj imajo prevozne generatorje, zmontirane v lokomotive serij 661, 664, 642, 643, 644 in 645. Tu se prenaša elektrika na razdaljah največ do 20 metrov :mrgreen:
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ti prevozni generatorji bodo še dolgo v uporabi, vsaj glede na tempo dela. Pomislite, v 2 delovnih dneh so v Logatcu napeljali eno žico, ne vem sicer kako se temu reče, ki teče po enem od dveh vzporednih izolatorjev na stebrih. To je menda kako neka premostitev postaje, če se jo izklopi, ali nekaj sličnega, sicer pa lahko napajalc razloži. Glede na to, da je potrebno napeljati enih 15 žic, bo še dolgo ropotalo.....

LPL
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

O reelektrifikaciji ni več nobenega zanimanja. Izgleda, da so vsi že obupali, še direktor ne daje več optimističnih izjav, ga je čas že tako povozil, kot da bi skočil pod vlak....
Pa se stvari čudovito premikajo. Kakor sem pred davnimi časi občudoval v Logatcu prve Kenedije, me tako občasno zanese ponovno na postajo. In kaj je videno:

1) V 20 delovnih dnevih maja so na postavljene portale že montirali vse konzole, vešalke in kaj je potrebne krame z izolatorji za pritrditev vozne mreže......, glej slike izpred tedna
2) V zadnjih 5 delovnih dnevih so potegnili dvojno žico ob stebrih, potrebni so še 3 pari.
3) Pritjujejo se škripci za zategovanje. Izgleda, da gre 4kom. delavcev bolj počasi od rok, ker kot zakleto se stalno ustavi tovorni in potem premetavajo med stoječimi vagoni potrebni material na drugo stran postaje.......
5) In vendar se nekaj dela, samo videti ni kaj prida narejenega, stanje na Zaplani (Cesarjev grič) je nespremenjeno že zelo dolgo, mogoče so novi samo škripci.

Ni kaj lep napredek od februarja 2014. Toda do konca je še daaaaaaalllllleeeeeeeččččččččččč. Tudi pesimistične izjave o končanju v juniju so očlevidno preoptimistične glede na tempo dela 2 drata/teden. Še zlasti, ker pred 5 delovnimi dnevi na postaji Verd niso stali niti še vsi potrebni stebri.....

In za konec parafrazirajmo slovenski film, ”Nasvidenje v naslednji ........, ops, ob naslednjem žledu”

LPL
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Dogaja se.....NIČ. Na celem odseku med Borovnico in Logatcem ni žive duše #-o

V Verdu je postavljenih večina stebrov, nekateri imajo nosilce za portal, nekateri, vmes, pač ne....gotovo je tako prav 8)
Slika


Pa še detajl fantomskih stebrov od blizu....takega še nisem videl nikjer
Slika
LEP DAN
Igor
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Se ve kje tiči problem ? ni delovne sile,ni denarja,ni materiala,nočejo delat ali kaj drugega?
senitel
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 146
Pridružen: 02.08.2013, 13:15

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a senitel »

SIMY napisal/-a:Se ve kje tiči problem ? ni delovne sile,ni denarja,ni materiala,nočejo delat ali kaj drugega?
Edino logično.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

V Verdu je postavljenih večina stebrov, nekateri imajo nosilce za portal, nekateri, vmes, pač ne....gotovo je tako prav
In vendra se nekaj dogaja, ti stebri (na prvi sliki) v nedeljo 24.5. še niso stali!. Hura!!!

Drugače je pa skrajno žalostno gledati veliko postajo Logatec, na njej pa 4 komade delavcev, ki precej komorno prekladajo material (iz oblike sodeč za zatezalne škripce) iz skladišča J od postajnega poslopja preko tirov (in stoječih vlakov) na drugo stran....

Skratka žalost nakvadrat.
Se ve kje tiči problem ? ni delovne sile,ni denarja,ni materiala,nočejo delat ali kaj drugega?
Glede nato, da se na drugem koncu Slovenije izvaja elektrifikacija Hodoš-Pragersko je logično sklepati, da v času tamkajšne zapore ni na voljo dovolj delavne sile in ustrezne mehanizacije. Toda rok za končanje je 40 dni (delavnih, ali dni ko se izvajajo dela?) in samo v maju jih je minilo 20 delovnih dni.


LPL
Odgovori