Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
garfield napisal/-a:Je težava pri tem prehodu, kar se tiče "skakanj čez" ?
Toliko kot pri vsakem prehodu sredi naselja, še posebej če je tako lepo urejen kot tale (asfalt za pešce) in zraven postajališča.
Problem raztresenih oz. zamišljenih potnikov na takem prehodu je ta, da morda celo zaznajo vlak, ampak predpostavijo da bo (kot večina njih, potniški vlaki so na tej progi v veliki večini) ustavil na postajališču in ima torej ustrezno majhno hitrost. Ne posvetijo pa vlaku toliko pozornosti, da bi ugotovili da morda ni potniški in da bo morda "obnašanje" vlaka rahlo drugačno.
Kaj poznan odsek? Je težava pri tem prehodu, kar se tiče "skakanj čez" ?
Ta prehod je zelo nevaren...vsakodnevno se tam "sprehajao" ljudje tik pred vlaki. Vsak raluna, da bo vlak ustavil na postaji in s tem pripeljal z manjšo hitrostjo. Na nasprotni strane postaje je prehod za pešče s semaforjem....ničkolikokrat je že tik pred vlakom pritekel potnik, ki je prepozno vstal Ne vem ali je res vredno tvegati smrt zaradi nekaj minut. In ja...smrt deklice je tragedija....podrobnosti ne poznam. Sem pa bil zelo blizu dogodka...vlak ima tam hitrost 75 km/h. Dvomim, da je tovorni vozil tako hitro. Bolj se nagibam k temu, da je deklica hotela dohiteti svoje prijatelje, ki so prehod že prečkali in je preslišala vlak. Ali pa ni uspela pravočasno ustavit. Vsekakor-tragedija.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Kaj poznan odsek? Je težava pri tem prehodu, kar se tiče "skakanj čez" ?
Ta prehod je zelo nevaren...vsakodnevno se tam "sprehajao" ljudje tik pred vlaki. Vsak raluna, da bo vlak ustavil na postaji in s tem pripeljal z manjšo hitrostjo. Na nasprotni strane postaje je prehod za pešče s semaforjem....ničkolikokrat je že tik pred vlakom pritekel potnik, ki je prepozno vstal Ne vem ali je res vredno tvegati smrt zaradi nekaj minut. In ja...smrt deklice je tragedija....podrobnosti ne poznam. Sem pa bil zelo blizu dogodka...vlak ima tam hitrost 75 km/h. Dvomim, da je tovorni vozil tako hitro. Bolj se nagibam k temu, da je deklica hotela dohiteti svoje prijatelje, ki so prehod že prečkali in je preslišala vlak. Ali pa ni uspela pravočasno ustavit. Vsekakor-tragedija.
Ob tej novici sem pomislil tudi na strojevodjo in asistenta. Mater mora to človeka boleti, kot da bi bil tvoj otrok. Tragedija !!
Naceloma ne, odvisno od vrste nivojskega prehoda. Pa tudi razbita lucka na zapornici ne bo zmeraj ustavila vlaka. Res je da se pojavi motnja na nivojskem prehodu, v posameznih primerih se casa z avta zbezati ni, kaj sele misliti da bos lucko na zapornici razbil.
Ko se zapornice spustijo, je vlak že tako blizu prehodu, da se v nobenem primeru ne bi mogel pravočasno ustavit oz bi strojevodja sam opazil "oviro" na prehodu preden ga bi prometnik lahko obvestil o "napaki" na prehodu. Če pa je prehod varovan s signalom, pa bi bil z vlakom že mimo signala.
Tako, da se meni zdi zgornji nasvet totalna bedarija.
Dino S napisal/-a:Ko se zapornice spustijo, je vlak že tako blizu prehodu, da se v nobenem primeru ne bi mogel pravočasno ustavit oz bi strojevodja sam opazil "oviro" na prehodu preden ga bi prometnik lahko obvestil o "napaki" na prehodu. Če pa je prehod varovan s signalom, pa bi bil z vlakom že mimo signala.
Tako, da se meni zdi zgornji nasvet totalna bedarija.
..ni fora v tem, da bi se vlak ustavil, ampak v tem, da zbežiš vlaku s tira..... ...
..polomljene rampe so malenkost napram trčenju....... ....matr....
A ni med vklopom in npr nic vec kar bi ustavilo vlak?
Čas med spustitvijo zapornice in prihodom vlaka je zelo kratek. Tako ti edino ostane polomit zapornice, vse ostalo o lučkah je pa na velikem delu prehodov bolj ali manj neuporaben bulshit, ki pomaga le pri preživelih izvedbah, ko so vezane na signal, sedaj menda ni več dovoljeno.
Sicer pa poglejmo tozadevni pravilnik
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred ... =PRAV11887 44. člen
(čas vklopa zavarovanja pred prihodom vlaka)
.... (2) Na NPr, zavarovanem s cestnimi signali in zapornicami ali polzapornicami, mora biti zavarovanje vklopljeno:
1. na enotirnih progah najmanj 31 sekund pred prihodom vlaka, pri čemer so upoštevani najmanj 15 sekund svetlobnega in zvočnega opozarjanja udeležencev v cestnem prometu na približujoče se tirno vozilo (čas predzvonjenja), spuščanje zapornic ali polzapornic, ki traja 10 sekund, in 6 sekund rezervnega časa;
2. na dvotirnih progah najmanj 39 sekund pred prihodom vlaka na NPr, pri čemer so upoštevani najmanj 15 sekund svetlobnega in zvočnega opozarjanja udeležencev v cestnem prometu na začetek spuščanja zapornic ali polzapornic, 10 sekund spuščanja zapornic ali polzapornic, 6 sekund rezervnega časa in še 8 sekund preostalega časa zaradi posebnosti na dvotirnih progah pri vožnji dveh vlakov po sosednjih tirih.
Ali se na NPr-jih sploh kontrolira delovanje luči na zapornicah, tako kot se kontrolira delovanje luči v cestnih signalih? Sem videl situacijo brez delujoče luči na zapornici, pa se vlak ni nič ustavljal pred prehodom.
SouthernPacific napisal/-a:Ali se na NPr-jih sploh kontrolira delovanje luči na zapornicah, tako kot se kontrolira delovanje luči v cestnih signalih? Sem videl situacijo brez delujoče luči na zapornici, pa se vlak ni nič ustavljal pred prehodom.
Kje?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?