Kaj se dogaja?

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4173
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a: 07.08.2023, 16:30 Ali imajo vsi tovorni vlaki osni pitisk >20 ton?

Kaj pa bi vozil? Pustimo to da je proga zaprta. Imaš na izbiro:
- Privatniki. No ti se znajdejo kakor vedo in znajo, ker dizlov nimajo na razpolago čez noč.
- Žito. To nima kaj iskati tu, presežena kategorija.
- Metrans. Ta je prekinil povezavi Dunajska Streda in Budimpešta s Koprom.
- Trst. Vprašanje kaj imaš od tega da bi trikrat menjaval lokomotivo (Jesenice, Sežana, Opčine).
- Kalcit vagoni za Hrvaško, nobene logike.
- Gorenjka je odprta in so trase podeljene tudi za šentiljske. Morda še uspejo kakšen ad hoc traso podeliti.
- Kamni za Lupoglav? Ja to ni več SŽ, tako da je problem drugih.
- Opčine/Zalog - Šid? Ni nobene logike, potem Italijan raje zapelje na Trbiž.
- Goriški. No morda, ampak potem Jesenice - Ljubljana zmanjka tras.

Kaj še potem ostane?
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 348
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Koliko tras ima Gorenjka zdaj, ko so obvozi :?:
MatejP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 295
Pridružen: 10.06.2018, 22:37
Kraj: ... na Goriškem

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a MatejP »

Re 4/4 napisal/-a: 07.08.2023, 20:45
- Žito. To nima kaj iskati tu, presežena kategorija.
Nekaj vlakov za Mlinotest se bo pa ja našlo :wink:.
Pa lep pozdrav
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1894
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Re 4/4 napisal/-a: 07.08.2023, 20:45
preglednik napisal/-a: 07.08.2023, 16:30 Ali imajo vsi tovorni vlaki osni pitisk >20 ton?

Kaj pa bi vozil? Pustimo to da je proga zaprta. Imaš na izbiro:
- Privatniki. No ti se znajdejo kakor vedo in znajo, ker dizlov nimajo na razpolago čez noč.
- Žito. To nima kaj iskati tu, presežena kategorija.
- Metrans. Ta je prekinil povezavi Dunajska Streda in Budimpešta s Koprom.
- Trst. Vprašanje kaj imaš od tega da bi trikrat menjaval lokomotivo (Jesenice, Sežana, Opčine).
- Kalcit vagoni za Hrvaško, nobene logike.
- Gorenjka je odprta in so trase podeljene tudi za šentiljske. Morda še uspejo kakšen ad hoc traso podeliti.
- Kamni za Lupoglav? Ja to ni več SŽ, tako da je problem drugih.
- Opčine/Zalog - Šid? Ni nobene logike, potem Italijan raje zapelje na Trbiž.
- Goriški. No morda, ampak potem Jesenice - Ljubljana zmanjka tras.

Kaj še potem ostane?
Ampak, jaz sem samo vprašal, če imajo vsi tovorni vlaki osni pritisk > 20 ton. Tudi po dolenjki bi namreč lahko vozila kakšna praznina.
preglednik
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 761
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a trocken »

Re 4/4 napisal/-a: 07.08.2023, 20:45
preglednik napisal/-a: 07.08.2023, 16:30 Ali imajo vsi tovorni vlaki osni pitisk >20 ton?

Kaj pa bi vozil? Pustimo to da je proga zaprta. Imaš na izbiro:
- Privatniki. No ti se znajdejo kakor vedo in znajo, ker dizlov nimajo na razpolago čez noč.
- Žito. To nima kaj iskati tu, presežena kategorija.
- Metrans. Ta je prekinil povezavi Dunajska Streda in Budimpešta s Koprom.
- Trst. Vprašanje kaj imaš od tega da bi trikrat menjaval lokomotivo (Jesenice, Sežana, Opčine).
- Kalcit vagoni za Hrvaško, nobene logike.
- Gorenjka je odprta in so trase podeljene tudi za šentiljske. Morda še uspejo kakšen ad hoc traso podeliti.
- Kamni za Lupoglav? Ja to ni več SŽ, tako da je problem drugih.
- Opčine/Zalog - Šid? Ni nobene logike, potem Italijan raje zapelje na Trbiž.
- Goriški. No morda, ampak potem Jesenice - Ljubljana zmanjka tras.

Kaj še potem ostane?
V državi z vizijo ostane točno tisto, kar Avstrijci preko Turskega prelaza zvozijo iz Kopra (in iz Trsta). Ker je proga sestrska, s praktično istimi karakteristikami, samo v napačni državi in nesposobnimi upravljalci. Tako pa se vsak dan čudimo zastojem pred prestolnico in fantaziramo o taktnem javnem prometu, ki bo potekal na nekaj minut in to reševal, obvoznih in vkopanih tovornih progah, ki jih nimamo kam umestiti, tretjih pasovih...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4173
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a: 07.08.2023, 21:18
Ampak, jaz sem samo vprašal, če imajo vsi tovorni vlaki osni pritisk > 20 ton. Tudi po dolenjki bi namreč lahko vozila kakšna praznina.
Ja sej sem ti povedal kaj vozi,. kdo ga vozi in kaj ne vozi. Kakšni so pa osni pritiski za posamezen vlak, pa ne bo težko predvidevati. Pa ne pozabi na dolžine tovornih vlakov, ter križanja z obvoznimi potniškimi in lokalci. Najti je treba še osebje, ki ima izpit za regana pa vse proste lokomotive, pa še kakšenga pomočnika, ki ima popisano progo. Potem pa že ni tako enostavno več. Potniški vlaki imajo absolutno prednost, zato so uvedli izredne vlake Ljubljana - Sevnica na dve uri in v nedeljo še nekaj parov. Ko se je ustalil obrat mednarodnih vagonov, pa so uvedli še te obvoze. To s prazninami danes ne deluje več tako enostavno. Privatniki niso naredili nič. Le zakaj?
trocken napisal/-a: 08.08.2023, 5:45
V državi z vizijo ostane točno tisto, kar Avstrijci preko Turskega prelaza zvozijo iz Kopra (in iz Trsta). Ker je proga sestrska, s praktično istimi karakteristikami, samo v napačni državi in nesposobnimi upravljalci. Tako pa se vsak dan čudimo zastojem pred prestolnico in fantaziramo o taktnem javnem prometu, ki bo potekal na nekaj minut in to reševal, obvoznih in vkopanih tovornih progah, ki jih nimamo kam umestiti, tretjih pasovih...
:?:

Ne Turska, ne nova Tabeljska proga nista več niti S od sestrskih prog Bohinjke. Gre še samo za komercialni progi brez živega lokalnega prometa, ker sta od originalne samo še bleda senca in vedno bolj zaobideta kraje, ker se jih vedno bolj povezuje kot povezave z metropolami. Saj lahko gre Bohinjka po enaki poti, samo potem več ne bo tistih turistov, ki prihajajo in se vračajo iz Nemčije, pa še od marsikod drugje iz severa, vzhoda in se danes po njej zapeljejo izključno zato, da uživajo v njej (odprtno okno je bonus) in se potem lahko po enodnevnem počitku v hotelu zapeljejo dol do Pule ali pa obratno, medtem ko današnje Turske in Potebeljske nikogar več ne zanima kako se je voziti po njej. No so, marsikateri iz te kokoške, ki misli da po 300 km/h videl vse in je to smisel dopusta... Za marsikoga, ki se vozi po bohinjki je edina negativna stvar premalo povezav do Beljaka. Torej? Jaz v Bohinjki vidim ogromno prednosti tudi za širši lokalni turizem, ker morje ni daleč, če ostane takšna "surova" in nekomercializirana. Če kakšen turist, ki samo jamra da ne bodi vsega na krožnik, pa naj gre na pesek Dubaja. Čas je da se turizmu tudi vrne tisti popotniški duh, kjer se ti lahko zgodi marsikaj. Sodobni turizem ni za nikamor.

Gneča v prestolnici? Madonca smo drugač od drugih, aja nismo. Turisti so letos v Franciji povzročili 1000 km zastoj, lani samo 800 km. Na politične izjave sem pa imun.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1894
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Saj v bistvu imaš prav, neskončno debat je že bilo na to temo in vse se enako končajo. Železnica, ki povezuje tri narode skozi tri države ter skoraj vse najpomembnejše turistične destinacije v državi, bi morala ostati bolj ljudem kot mednarodnemu tranzitu. Vseeno pa vprašanje kar tako: kako je z varnostjo Bohinjskega tunela glede na sodobne varnostne zahteve s tega področja?
preglednik
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 761
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a trocken »

preglednik napisal/-a: 08.08.2023, 20:12 Saj v bistvu imaš prav, neskončno debat je že bilo na to temo in vse se enako končajo. Železnica, ki povezuje tri narode skozi tri države ter skoraj vse najpomembnejše turistične destinacije v državi, bi morala ostati bolj ljudem kot mednarodnemu tranzitu. Vseeno pa vprašanje kar tako: kako je z varnostjo Bohinjskega tunela glede na sodobne varnostne zahteve s tega področja?
Jaz pa mislim, da nima prav in da se zelo moti. Ampak, ker to ni tema te rubrike in spada bolj pod Bohinjsko železnico, bom debato iz moje strani prekinil.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4173
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Saj lahko odpreš temo en podforum nižje, da vidim tvoje mišljenje. Ampak jaz ti že sedaj povem, da bom samo navrgel dva vira, v katerem se v avstrijskih turističnih krajih jezijo nad hrupim tovornega prometa.


Če pa poznaš g. Lajovica, pa ti naj pove, kaj so mu odgovorili iz ministrstva o bohinjski progi.


preglednik napisal/-a: 08.08.2023, 20:12Vseeno pa vprašanje kar tako: kako je z varnostjo Bohinjskega tunela glede na sodobne varnostne zahteve s tega področja?
Varnost? Je ni. Sanacija bo morala biti enaka karavanškemu predoru, oziroma še malo bolj zapletena, zaradi vode. Ceno pa si lahko tako pričarate. Če bi želeli tursko bohinsko progo ji 2 milijardi evrov za 89 km ne uide. Popolnoma neekonomično. Že za progo za visoke hitrost mencajo, ker ne upajo, saj se ve, da bo cena astronomska. In tako se ta zgodba o progi za visoke hitrosti vrti že 25 let.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1894
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Torej?
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4173
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Torej? V temi bohinjska proga je Matej prilepil pismo, ki ga je dobil g. Lajovic. In ja, gre v smeri proge, ki bo lahko zelo lepo vpeta v turizem. Pri tovornem prometu je največji problem Štanjel in tisti naklon, tega noben prevoznik ne bo spregledal. Ne moreš pa pričakovati da bo SŽ TP rinil z glavo skozi zid, saj so na prostem trgu in morajo konkurirati vsem ostalim. Na trgu sta zaenkrat intermodal in žito tista dva tovora, kjer se pričakuje precejšnja nadaljna rast, pa tega tovora res ni pričakovati ravno na tej osi.

Glede varnosti predora, Flirti so grajeni po standardu za predore daljše od 5 km, zato je bolj varen od Fiata. Višina vode v predoru pa je tako določena, pod kaj se še smatra za varno.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1894
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Pod tistim "torej" sem mislil nekaj drugega. Je možno da kakšen inšpektor prepove promet skozi tunel, ker po 120 letih ne zadošča več sodobnim varnostnim kriterijem? V Košani so zaprli postajo, ker je bila reža pri vstopu v vagon za nekaj cm prevelika.
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4173
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Inšpektor lahko zapre katerikoli odsek, postajni tir, objekt, itd, torej odgovor je... lahko. In ne, inšpektor ne spi, odločb je že bilo kar nekaj. Je pa res, da za stare objekte se tolerira nekaj časa, da predpisi obveljajo. Ali lahko zamiži na obe očesi? Tudi lahko...
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 778
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Na postaji Ljubljana Vizmarje danes zjutraj strganje vozne mreze. So kar ornk zapeli.... stanje ob cca 10:30

Slika

Slika

Slika

Slika

Je pa vmes cez sel EC212, so ga z reganom porinili cez postajo, ampak ravno malo premalo, se je 20m pred lociscem po postaji ustavil.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
jaka.bc
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 29
Pridružen: 20.07.2023, 8:35

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a jaka.bc »

Zopet škoda...
Tisti, ki pravijo, da je nemogoče, naj se umaknejo tistim, ki delajo, kar je nemogoče.
Odgovori