Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Toma
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 89
Pridružen: 23.09.2005, 18:51
Kraj: Zagreb

Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u

OdgovorNapisal/-a Toma » 27.02.2007, 13:36

pozdrav!
zanima me koje su sve lokomotive i motorni vlakovi kasirana u Sloveniji kao posljedica nesrece...? Znam za 363 039; i za (barem) jednu Gomulku (broj ne znam)....

hvala i pozdrav iz Zagreba
toma
IC-Pohorje503

Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u

OdgovorNapisal/-a IC-Pohorje503 » 27.02.2007, 21:53

Toma napisal/-a:pozdrav!
zanima me koje su sve lokomotive i motorni vlakovi kasirana u Sloveniji kao posljedica nesrece...? Znam za 363 039; i za (barem) jednu Gomulku (broj ne znam)....

hvala i pozdrav iz Zagreba
toma


ja ja točen!!!!

ni več 363-039 za 363-002! tudi 363-040 je ni več za 363-002!

že trič nesreče 363-002 je nima sreča!!!! :( :( :( :(
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 28.02.2007, 6:38

IC-Pohorje503 napisal/-a:[

ja ja točen!!!!

ni več 363-039 za 363-002! tudi 363-040 je ni več za 363-002!

že trič nesreče 363-002 je nima sreča!!!! :(



Miro, ni res.
Brižite 363 - 040 nikoli ni bilo. V Franciji je bilo kupljenih sicer 40 lokomotiv. 39 je bilo dobavljenih, za vrednost ene lokomotive, (štiridesete) pa je bilo nabavljenih rezervnih delov.

363 - 002 je imela samo eno nesrečo! Nato kasacija.
363 - 039 so potem preobeležili v 002. Pred leti je malo zavila pod progo in to je vse. Ta je sedaj najboljša od Brižit, ki so še v rumeni obleki.

Nesreča za lokomotivo je, če je tako poškodovana, da je ni več moč popraviti. Vse ostalo so le praske.

Če bi hoteli definirati, da je določena lokomotiva narejena pod "nesrečno zvezdo", potem bi to lahko rekli samo v primeru, da bi lokomotiva sama povzročila izredni dogodek iz tehničnih vzrokov. In še to najman tri.


Vse ostalo so le vraže iz mračnega srednjega veka. press :-s
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 729
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u

OdgovorNapisal/-a bojan » 28.02.2007, 9:00

Toma napisal/-a:pozdrav!
zanima me koje su sve lokomotive i motorni vlakovi kasirana u Sloveniji kao posljedica nesrece...? Znam za 363 039; i za (barem) jednu Gomulku (broj ne znam)....

hvala i pozdrav iz Zagreba
toma


Toma,

sam imam nekaj neuradnih zapiskov, za točne podatke bi bilo treba pregledati knjige...:

363-002, Originalna 363-002 (prispela 8.1.1976) je zgorela v naletu na Verdu. V sedanjo 363-002 je bila 1.10.1983 preštevilčena 363-039.
813-123, predelana iz 813-014, ki je pravzaprav preobeležena 813-048 (22.11.1976 preobeležena v 813-014); originalna 813-014 (prevzeta 25.5.1974) je bila po naletu 25.9.1976 v Rimskih Toplicah kasirana, 814-014 je ostala; predelava l. 1999


311-002, kasirana 26.09.2006 in predana v Železniški muzej. Nalet Preserje 20.9.1976, 315-003 kasirana...?
311-101/102, 311-102 kasirana po požaru v Zalogu 12.7.1980, l. 1982 predelana v 311-014
311-103/104, nalet Preserje 11.8.1974, 311-103 kasirana, nastala 311-004
311-105/106, po naletu in požaru v Savi 7.7.1980 (zanimivo, moj oče je bil potnik na tej gomulki takrat) ostal 315-106 na 311-013
311-109/110, predelana v 311-005 (iz 311-109 + novi pr.) in 311-006 (iz 311-110 + novi pr.)
311-111/112, preobeležena v 103/104 31.7.1980
311-113/114, predelana v 311-009 (iz 311-113 + novi pr.) in 311-010 (iz 311-114, 315-117,118)
311-115/116, po požaru v Mb kasirana 315-115, predelana v 109/110, 3.7.1980, nato v 101/102 6.1.1983
311/117/118, predelana v 311-007 30.5.1979 (iz 311-117 + novi pr.) in 311-008 29.6.1979 (iz 311-118 + novi pr.)
311-119/120, predelana v 311-011 7.11.1980 (iz 311-119 + 315-113, 114) in 311-012 19.12.1980 (iz 311-120 + 315-119,120)
311-121/122, po požaru 16.12.1978 v Borovnici ostal le 315-121 na 311-013
311-123/124, preobeležena v 105/106 9.6.1981
311-215/216, po naletu 21.4.1980 v Litiji (no, pri tem primeru sem bil pa jaz na njej kot potnik) ostal le 315-216

Za zanimivost še 361:
361-009, izločena 1978; preobeležena v 201; v ŽTP Zg - zamenjava za 11-023

Mislim, da je bila v l. 1978 nabava 10 prikolic...
Zadnjič spremenil bojan, dne 08.01.2009, 9:49, skupaj popravljeno 1 krat.
LPB
IC-Pohorje503

Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u

OdgovorNapisal/-a IC-Pohorje503 » 28.02.2007, 10:49

Dolfe napisal/-a:
IC-Pohorje503 napisal/-a:[

ja ja točen!!!!

ni več 363-039 za 363-002! tudi 363-040 je ni več za 363-002!

že trič nesreče 363-002 je nima sreča!!!! :(



Miro, ni res.
Brižite 363 - 040 nikoli ni bilo. V Franciji je bilo kupljenih sicer 40 lokomotiv. 39 je bilo dobavljenih, za vrednost ene lokomotive, (štiridesete) pa je bilo nabavljenih rezervnih delov.

363 - 002 je imela samo eno nesrečo! Nato kasacija.
363 - 039 so potem preobeležili v 002. Pred leti je malo zavila pod progo in to je vse. Ta je sedaj najboljša od Brižit, ki so še v rumeni obleki.

Nesreča za lokomotivo je, če je tako poškodovana, da je ni več moč popraviti. Vse ostalo so le praske.

Če bi hoteli definirati, da je določena lokomotiva narejena pod "nesrečno zvezdo", potem bi to lahko rekli samo v primeru, da bi lokomotiva sama povzročila izredni dogodek iz tehničnih vzrokov. In še to najman tri.


Vse ostalo so le vraže iz mračnega srednjega veka. press :-s



aha, zakaj ni 363-040, kako to je???? :( :(

že vem 363-039 je ne več za 363-002! nima sreča za 363-002 za 18.8.2001 in skoraj nesreče v laškem 28.8.2005 da samo tovorni 13x! :P

Lp :)
IC-Pohorje503

Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u

OdgovorNapisal/-a IC-Pohorje503 » 28.02.2007, 10:52

bojan napisal/-a:
Toma napisal/-a:pozdrav!
zanima me koje su sve lokomotive i motorni vlakovi kasirana u Sloveniji kao posljedica nesrece...? Znam za 363 039; i za (barem) jednu Gomulku (broj ne znam)....

hvala i pozdrav iz Zagreba
toma


Toma,

sam imam nekaj neuradnih zapiskov, za točne podatke bi bilo treba pregledati knjige...:

363-002, Originalna 363-002 (prispela 8.1.1976) je zgorela v naletu na Verdu. V sedanjo 363-002 je bila 1.10.1983 preštevilčena 363-039.
813-123, predelana iz 813-014, ki je pravzaprav preobeležena 813-048 (22.11.1976 preobeležena v 813-014); originalna 813-014 (prevzeta 25.5.1974) je bila po naletu 25.9.1976 v Rimskih Toplicah kasirana, 814-014 je ostala; predelava l. 1999

Z gomulkami pa cel kup sr.... Mislim, da je bil to takrat res zgrešen nakup (kaj čmo - politika je takrat krojila te stvari):
311-002, kasirana 26.09.2006 in predana v Železniški muzej. Nalet Preserje 20.9.1976, 315-003 kasirana...?
311-101/102, 311-102 kasirana po požaru v Zalogu 12.7.1980, l. 1982 predelana v 311-014
311-103/104, nalet Preserje 11.8.1974, 311-103 kasirana, nastala 311-004
311-105/106, po naletu in požaru v Savi 7.7.1980 (zanimivo, moj oče je bil potnik na tej gomulki takrat) ostal 315-106 na 311-013
311-109/110, predelana v 311-005 (iz 311-109 + novi pr.) in 311-006 (iz 311-110 + novi pr.)
311-111/112, preobeležena v 103/104 31.7.1980
311-113/114, predelana v 311-009 (iz 311-113 + novi pr.) in 311-010 (iz 311-114, 315-117,118)
311-115/116, po požaru v Mb kasirana 315-115, predelana v 109/110, 3.7.1980, nato v 101/102 6.1.1983
311/117/118, predelana v 311-007 30.5.1979 (iz 311-117 + novi pr.) in 311-008 29.6.1979 (iz 311-118 + novi pr.)
311-119/120, predelana v 311-011 7.11.1980 (iz 311-119 + 315-113, 114) in 311-012 19.12.1980 (iz 311-120 + 315-119,120)
311-121/122, po požaru 16.12.1978 v Borovnici ostal le 315-121 na 311-013
311-123/124, preobeležena v 105/106 9.6.1981
311-215/216, po naletu 21.4.1980 v Litiji (no, pri tem primeru sem bil pa jaz na njej kot potnik) ostal le 315-216

Za zanimivost še 361:
361-009, izločena 1978; preobeležena v 201; v ŽTP Zg - zamenjava za 11-023

Mislim, da je bila v l. 1978 nabava 10 prikolic...


zelo zanimivo!!! sem shrano in rabim spomin dnevnik...!!! :)

Lp
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 01.03.2007, 7:10

IC-Pohorje503 napisal/-a:

.............aha, zakaj ni 363-040, kako to je????



Dolfe napisal/-a:
................Brižite 363 - 040 nikoli ni bilo. V Franciji je bilo kupljenih sicer 40 lokomotiv. 39 je bilo dobavljenih, za vrednost ene lokomotive, (štiridesete) pa je bilo nabavljenih rezervnih delov.




Miro, takratno ŽG - Ljubljana, (železniško gospodarstvo v okviru JŽ) se je odločilo za nakup štiridesetih lokomotiv 363. Za vzdrževanje lokomotiv so potrebni tudi rezervni deli. Ker pa je bilo denarja bolj malo, so se odločili za nabavo 39 lokomotiv. V vrednosti ene Brižitke - štiridesete pa so Francozi (ALSTHOM) dali razne rezervne dele, ki so se uporabili za popravilo ostalih 39.
Se pravi, če bi takrat vzeli 40 lokomotiv, bi jih sicer imeli, vendar ne bi imeli nobenih rezervnih delov za njihovo vzdrževanje. Pač zato, ker ni bilo predvidenega denarja za njih. In tako bi 40 Brižit stalo pokvarjenih v koprivah, v CD-Moste.

MMG, kar se pa nesrečnih številk lokomotiv tiče, je pa treba iskati vzrok povsem drugje. V datumih, polni luni, v frfetajočih čarovnicah z metlo Slika in ne nazadnje, ...... :-$ bojda so vsakič videli nekoga s crknjeno mačko, ko je po britofi vandral .......... Slika



Uuuuuuaaa. press ................... Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
brus013
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 51
Pridružen: 13.12.2006, 11:41
Kraj: dolenjska

Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u

OdgovorNapisal/-a brus013 » 01.03.2007, 11:14

Dolfe napisal/-a:
IC-Pohorje503 napisal/-a:[

ja ja točen!!!!

ni več 363-039 za 363-002! tudi 363-040 je ni več za 363-002!

že trič nesreče 363-002 je nima sreča!!!! :(



Miro, ni res.
Brižite 363 - 040 nikoli ni bilo. V Franciji je bilo kupljenih sicer 40 lokomotiv. 39 je bilo dobavljenih, za vrednost ene lokomotive, (štiridesete) pa je bilo nabavljenih rezervnih delov.

363 - 002 je imela samo eno nesrečo! Nato kasacija.
363 - 039 so potem preobeležili v 002. Pred leti je malo zavila pod progo in to je vse. Ta je sedaj najboljša od Brižit, ki so še v rumeni obleki.

Nesreča za lokomotivo je, če je tako poškodovana, da je ni več moč popraviti. Vse ostalo so le praske.

Če bi hoteli definirati, da je določena lokomotiva narejena pod "nesrečno zvezdo", potem bi to lahko rekli samo v primeru, da bi lokomotiva sama povzročila izredni dogodek iz tehničnih vzrokov. In še to najman tri.


Vse ostalo so le vraže iz mračnega srednjega veka. press :-s

Dolfe.Pred leti ni 363-002 malo zavila s proge ampak je z hitrostjo okoli 60 km/h naletela na sklep stoječega vlaka pri Pivki.Odbilo ji je zgornji del strojevodske kabine,zibelka podstavnega vozička enega od vagonov pa je pristala na strojevodskem stolu.
Je pa ena od najslabših brižit sedaj,saj je najglasnejša,posebej iz kabine 2,to je bila takrat čelna kabina.
Toliko v vednost.
Tud hec mora bit.LP.brus013
IC-Pohorje503

OdgovorNapisal/-a IC-Pohorje503 » 01.03.2007, 13:39

aha,razumem!!! ok :) :)

Lp :)
Uporabniški avatar
gapi_1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 25.09.2005, 12:17

OdgovorNapisal/-a gapi_1 » 01.03.2007, 19:55

mimogrede Dolfe, v CD moste v obratu 3 kjer se vršijo revizije je celo večnost stal en centralni blok brizite (ne vem, mogoče je se vedno tam). Mogoče veš, je to tudi eden od delov nesojene 40.brizite?
Uros_88
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 200
Pridružen: 07.01.2009, 18:03

OdgovorNapisal/-a Uros_88 » 07.01.2009, 20:36

Mislim da je zgorela 363-001 in ne 002, tako da je bila 363-039 preštevilčena v 001. Če se motim se opravičujem, kdor pa ima možnost pogledati letnico izdelave na 001 in 002 naj to prosim stori. Torej tista ki je mlajša je bila 363-039
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3494
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 08.01.2009, 7:24

Bo kar držalo, da je zgorela 002. Tudi to z najmanjšo letnico in posledično zadnja lokomotiva je bolj vprašlivo, prihajale so namreč od leta 1975 do 77. Pa še to ni povsem zagotovo, da so prihajale po vrsti, se pravi 1, 2, 3...
Tine
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 08.01.2009, 8:28

Uros_88 napisal/-a:Mislim da je zgorela 363-001 in ne 002, tako da je bila 363-039 preštevilčena v 001. Če se motim se opravičujem, kdor pa ima možnost pogledati letnico izdelave na 001 in 002 naj to prosim stori. Torej tista ki je mlajša je bila 363-039



Le verjemi da je bilo tako, kot je zapisano v prejšnjih postih. :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 618
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

OdgovorNapisal/-a Florjan » 08.01.2009, 12:28

Lok 363 002 z tovornim vlakom je 22(?).10.1976. nekaj čez 8 uro zjutraj trčila na sklep tovornega vlaka s cisternami s surovo nafto pri bivšem predsignalu "B" odjavnice Planina (tam je bil tudi potni prehod). Vlak je na progi obstal zaradi počene zračne cevi. Zaporedni vlak z 363 002 je bil odpravljen na zasedeno progo. V trčenju se je nekaj vagonov vžgalo in tudi nesrečna 002 z strojevodjo J. A. kateri je v lok izgubil življenje.
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1187
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a zbowe » 08.01.2009, 13:37

...
Zadnjič spremenil zbowe, dne 08.01.2009, 23:29, skupaj popravljeno 1 krat.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov