Pobegla lokomotiva v Avstriji

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 945
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

OdgovorNapisal/-a mario » 18.05.2007, 21:41

kondukter napisal/-a:Se je to zgodilo že kdaj pri nas? :twisted:


Nedolgo, mašina proti Kopru, fantje bodo vedeli več, končala v Hrastovljah ( mislim ) v štucu za tirnim zaključkom :twisted:
+
Nejc

OdgovorNapisal/-a Nejc » 18.05.2007, 21:45

mario napisal/-a:
kondukter napisal/-a:Se je to zgodilo že kdaj pri nas? :twisted:


Nedolgo, mašina proti Kopru, fantje bodo vedeli več, končala v Hrastovljah ( mislim ) v štucu za tirnim zaključkom :twisted:


Pardon, v Rižani, l. 2005! ;)
IC-Pohorje503

OdgovorNapisal/-a IC-Pohorje503 » 18.05.2007, 22:37

Nejc napisal/-a:Zato je bila Emona zamujena 2 uri?? Pa Joža? :shock:


ja, sem bilo tam vlak za EMONA za 150, čakam v ljubljani in ni vlaki od ob 15.30, pa prihod šele ob 15.55 potem takoj odhod ob 16.18 (+8 min)

lp
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1937
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Mojster_Strojevodja » 19.05.2007, 8:12

MMG: Tele GySEv lokomotive majo pa res smolo, sam nekej se zaletavajo pa iztirjajo, zgleda jih niso nardil glih pod srečno zvezdo.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 641
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

OdgovorNapisal/-a Florjan » 19.05.2007, 8:35

Pri branju avstrijskega poročila piše, da je iztirila v ovinku in se zvrnila 20m po nasipu. Prosim ne pretiravat z 200m. Pred približno 20 leti je na Jesenicah pri menjavi lokomotive 363 le ta ušla brez strojevodje proti Novi Gorici, kjer se je srečala z Fiatom. Mislim, da smo o tem že pisali.
363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1409
Pridružen: 06.09.2006, 18:28

OdgovorNapisal/-a 363 » 19.05.2007, 8:49

Tale ničla mi je malo ušla pri pisamju. Lokomotiva naj bi imela po poračanju gasilcev hitrost blizu 160km/h, zato ni čudno da je na ovinku stirila.
Zadnjič spremenil 363, dne 19.05.2007, 8:54, skupaj popravljeno 1 krat.
Nejc

OdgovorNapisal/-a Nejc » 19.05.2007, 8:52

Florjan napisal/-a:Pri branju avstrijskega poročila piše, da je iztirila v ovinku in se zvrnila 20m po nasipu. Prosim ne pretiravat z 200m. Pred približno 20 leti je na Jesenicah pri menjavi lokomotive 363 le ta ušla brez strojevodje proti Novi Gorici, kjer se je srečala z Fiatom. Mislim, da smo o tem že pisali.


Se mi je zdelo da po 200 metrih ne more ostat lokomotiva tako nepoškodovana! Imam pa tule eno pripombo: kako je sploh lokomotiva "ušla" in to nenadzorovano? Je prisoten človeški faktor?

Malo zlobe: pri tolikih Taurusih kot jih imajo Avstrijci, se nimajo kaj sekirat za enega, ki jim je pobegnil.. :twisted:
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Jembah » 19.05.2007, 15:07

Taurus je bil madzarski...
Nejc

OdgovorNapisal/-a Nejc » 19.05.2007, 15:58

363 napisal/-a:Tale ničla mi je malo ušla pri pisamju. Lokomotiva naj bi imela po poračanju gasilcev hitrost blizu 160km/h, zato ni čudno da je na ovinku stirila.


:shock: :shock: 160 km/h?? To pa skoraj ne verjamem!! Za takšno hitrost mora biti pa potreben hud padec proge in razdalja, da lokomotiva sama dobi tolikšno hitrost!

Še vedno ne verjamem hitrosti!!
363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1409
Pridružen: 06.09.2006, 18:28

OdgovorNapisal/-a 363 » 19.05.2007, 17:11

Tko so pisali na enem avstriskem forumu.
Kdo hoče in zna nemšk naj pogleda kaj so razpravljali.
Link
http://www.bahnforum.info/smf/index.php?topic=47474.0

Lp
Uporabniški avatar
RisPo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1023
Pridružen: 01.11.2006, 14:24

OdgovorNapisal/-a RisPo » 19.05.2007, 17:32

Jembah napisal/-a:Taurus je bil madzarski...


Ziher je bilo namenoma :), zdaj so si bot :). Zadnjič so Madžari razbili enega Avstrijskega Taurosa, sedaj so pa še Avstrijci enega Madžarom razbili :)

:twisted: :twisted: :twisted:
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

OdgovorNapisal/-a hulk » 19.05.2007, 21:18

Nejc napisal/-a:
363 napisal/-a:Tale ničla mi je malo ušla pri pisamju. Lokomotiva naj bi imela po poračanju gasilcev hitrost blizu 160km/h, zato ni čudno da je na ovinku stirila.


:shock: :shock: 160 km/h?? To pa skoraj ne verjamem!! Za takšno hitrost mora biti pa potreben hud padec proge in razdalja, da lokomotiva sama dobi tolikšno hitrost!

Še vedno ne verjamem hitrosti!!


Taurus tako dobro teče, da je teh 160 km/h več kot mogoče. Za primerjavo lahko povem, da Gomulka, če jo samo odvreš v Radovljici dobi hitrost 75 km/h še pred tunelom Globoko (cca. 2 km).
IC-Pohorje503

OdgovorNapisal/-a IC-Pohorje503 » 19.05.2007, 22:33

Jembah napisal/-a:Taurus je bil madzarski...



ne, 1116-062 je lasnik za OeBB, pa posodi za MAV!

mav je ima drugi serija je 1047-001 do 010 in 501 do 505!

že enkrat nesreče za 1047-502 od leta 2004 in okolici LINZ!

že sedemič nesreče vlake za Taurus 1 in Taurus 2
1.) 1116-064 nesreče v okolici od novo dunaj do murzzschland
2.) 1116-116 nesrče v okolici linz
3.) 1016-013 nesrče v dunaju
4.) 1116-063 nesreče okolici salzburg
5.) 1047-502 nesrče okolici Linz
6.) 1116-017 okolici v Budimpešta ( od februar 2007)
7.) 1116-062 okolici Villach od letos! :)

sem vse spomin in imam sliko ! :)

lp
Uporabniški avatar
N€jc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 554
Pridružen: 14.10.2006, 18:00
Kraj: Gorenjska
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a N€jc » 19.05.2007, 23:24

hulk napisal/-a:
Taurus tako dobro teče, da je teh 160 km/h več kot mogoče. Za primerjavo lahko povem, da Gomulka, če jo samo odvreš v Radovljici dobi hitrost 75 km/h še pred tunelom Globoko (cca. 2 km).


:shock: :shock: to pa nebi vrjeu, če nebi vedu da si strojevodja :wink: zanimiv tole.
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

OdgovorNapisal/-a holding » 20.05.2007, 11:14

Po neuradnih informacijah naj bi v Tarvisio Boscoverde pri "prestavitvi" elok izpod 3KV pod 15KV zaradi meni trenutno-zaradi pomanjkanja informacij - neznanih napak v rutinskem postopku (možnosti je obilo) Taurus "utekel" s postaje. Iz Trbiža proti Beljaku je kar precej padca
.
Tarvisio Boscoverde cca 800 m n.m. Villach Sued cca 550 m n.m.

Zakaj lok ni bil zaseden, zavarovan proti uteku, itd... še ne vem......

Lok je prevozil postajo Thoerl Maglern (Megvarje Vrata), Arnoldstein (Podklošter), nato so ga usmerili v Villach Sued v štuc (najverjetneje niso več imeli druge možnosti) vendar je na precej ostrem loku (trikot) "zletel" s proge.

Na tem dobrih 20 km dolgem "izletu" hvala bogu ni naletel na noben vlak!

Enak postopek (prestavitev elok pod ustrezen sistem elektrovleke) stalno izvajamo tudi v Dobovi, na Jesenicah in v Spielfed Strass (Špilju).

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov