Pobegla lokomotiva v Avstriji

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
IC-Pohorje503

OdgovorNapisal/-a IC-Pohorje503 » 20.05.2007, 11:41

sem zmotil ,da že osemič nesreče vlake za TAURUS 1/2,

tudi 1047-504 in 1047-502, glej sliko!

Slika
Slika

lp
Uporabniški avatar
TERMINATOR
Mojster
Mojster
Prispevkov: 621
Pridružen: 11.02.2007, 11:45

OdgovorNapisal/-a TERMINATOR » 20.05.2007, 18:37

8) Pohorc, car si. :lol:
Dej pošlji mi še druge slike nesreč bikov. Hvala

Sam fantje, nekaj veliko nesreč v tako kratkem času eksploatacije...... :wink:
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

OdgovorNapisal/-a hulk » 20.05.2007, 18:59

Jaz jih imam tudi nekaj na zalogi.

Slika

Slika

Slika

Slika
Uporabniški avatar
TERMINATOR
Mojster
Mojster
Prispevkov: 621
Pridružen: 11.02.2007, 11:45

OdgovorNapisal/-a TERMINATOR » 20.05.2007, 19:14

:shock: Ko pgledaš kabino pa kamoinček.......je vse skupaj na nivoju Meha. Brižitka je carica. 8)
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

OdgovorNapisal/-a hulk » 20.05.2007, 19:48

TERMINATOR napisal/-a::shock: Ko pgledaš kabino pa kamoinček.......je vse skupaj na nivoju Meha. Brižitka je carica. 8)


Krhka bitja so tile biki ampak šleper pa tudi ni bil mladiček. Drugače je pa Brižita zakon za zaletavat. :roll:
Uporabniški avatar
RisPo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1023
Pridružen: 01.11.2006, 14:24

OdgovorNapisal/-a RisPo » 20.05.2007, 20:19

hulk napisal/-a:
TERMINATOR napisal/-a::shock: Ko pgledaš kabino pa kamoinček.......je vse skupaj na nivoju Meha. Brižitka je carica. 8)


Krhka bitja so tile biki ampak šleper pa tudi ni bil mladiček. Drugače je pa Brižita zakon za zaletavat. :roll:


Tudi Brižitka ni namenjena zaletavanju :), bolje so odreže pri vleki :)
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Griffith » 20.05.2007, 22:14

Pomojem je pri lokomotivah tako kot pri strojih. Včasih so bili bloki uliti, danes je pa vse plehnato.
Slika
Uporabniški avatar
rock_rail
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 54
Pridružen: 18.05.2006, 18:31

OdgovorNapisal/-a rock_rail » 21.05.2007, 21:21

Florjan napisal/-a:Pred približno 20 leti je na Jesenicah pri menjavi lokomotive 363 le ta ušla brez strojevodje proti Novi Gorici, kjer se je srečala z Fiatom. Mislim, da smo o tem že pisali.

Ne poznam tega primera zato čist eno laično vprašanje: Kako je lahko Brižita "ušla" po progi, ki ni elektrificirana?!? :shock: :shock: Je tam kak klanec navzdol?
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

OdgovorNapisal/-a holding » 22.05.2007, 17:17

holding napisal/-a:Po neuradnih informacijah naj bi v Tarvisio Boscoverde pri "prestavitvi" elok izpod 3KV pod 15KV zaradi meni trenutno-zaradi pomanjkanja informacij - neznanih napak v rutinskem postopku (možnosti je obilo) Taurus "utekel" s postaje. Iz Trbiža proti Beljaku je kar precej padca
.



Enak postopek (prestavitev elok pod ustrezen sistem elektrovleke) stalno izvajamo tudi v Dobovi, na Jesenicah in v Spielfed Strass (Špilju).


Na postajah, kjer se menja sistem elektrovleke, bodo do popolne uvedbe večsistemskih elektrolokomotiv potekali vsakodnevni rutinski postopki za menjavo le teh.

- odstavitev elok z dizel lok,

- odstavitev elok z elok. (odbijanje oz. odrivanje eloka z drugim elokom pod ustrezen sistem)

Pred 25-imi leti je na Jesenicah zaradi napak več udeležencev v postopku prestavitve elok z drugim (OeBB) elokom pod ustezen sistem utekla brižita na goriško progo (cca 15%o padca) in ker gre "hudič na kup s..." pri cca predsignalu trčila s Fiat-om, ki se je ravno takrat približeval postaji (takrat je bilo dnevno vsega skupaj 10 uvozov iz Go krat 5 min = približno 4% možnosti, da "trofi" vlak).

Premikač je pač odbil brižito z elokom, nikogar pa ni bilo na njej, da bi na "naši" strani zavrl......

V Trbižu pa se je ( z več napakami v postopku) vršil premik Taurusa z dizel lok "pod zrakom". Po prestavitvi na ustrezen tir in ločitvi "zraka" je dizel še rahlo odrinil Taurusa, na njem ni bilo nikogar, da bi zavrl.........................

Pa varnostne naprave? Budnik, ASN....

To bodo pa povedal tisti, ki se na to bolj spoznajo, da ne bo kdo ................
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 22.05.2007, 17:44

Od takrat ko je na Jesenicah Brižita dobila noge, se je na lokomotivah precej spremenilo. V sedanjem času je brzinomer v neposredni povezavi z budnikom, tako da pride do prisilnega zaviranja, čim naraste hitrost nad 10 km/h. Pogoj seveda je, da so baterije vklopljene. Torej, v takem primeru je potrebno posluževanje budnika.
V primeru pa da so baterije izklopljene, potem pa je itak cela lokomotiva zračno zavrta, ker elektično nenapajan budnik avtomatsko izprazni glavni zavorni vod.
Do samopremaknitve bi torej lahko prišlo le, če bi se po precej dolgem času lokomotiva sama izračila in da pri tem ne bi bila navita ročna zavora.

ASN (avto-stop naprava) je aktivna le če je nakazana smer vožnje.

Taurus ima pa neke svoje muhe, katere še ne poznam. Morda bo kdo od kolegov ki vozijo to lokomotivo, kaj več povedal. Mojster, Hulk, Arni, Strojevodja ............ [-o<
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1937
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Mojster_Strojevodja » 22.05.2007, 17:45

holding napisal/-a:Pa varnostne naprave? Budnik, ASN....

To bodo pa povedal tisti, ki se na to bolj spoznajo, da ne bo kdo ................


Samo tole tukile: lokomotive tipa 1016, 1116, 1216 (541) no pa verjetno še kakšna druga, pa ne naša, omogoča enostavno uvrstitev hladne lokomotive v vlak kot vagon, ko ni potrebe po kakšni dodatni vleki, da bi se delal tandem in tako naprej. Zato lokomotiva enako kot vagon lepo odvre(tudi ročna pritrdilna zavora oz. vzmetno akumulacijska zavora kot je imenujemo na tej lok.), tudi ko niso vlključene baterije, kar bi bil nadalnji pogoj za delovanje budnika in ASNja in potem se naredi nekaj takega kot je to.

P.S.:Pri nas se pri izobraževanju za 541 striktno povdarja, da se zaviralnik pri zapustitvi eloka pušča v brzem zaviranju (direktna zveza: GZV - zaviralnik - širna prostranost) , tako tudi če bi kdo probal ne more napolniti GZV-ja.

Še kakšno vprašanje?
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

OdgovorNapisal/-a holding » 22.05.2007, 21:22

Kaj pa izzračevanje 363?
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 23.05.2007, 4:19

holding napisal/-a:Kaj pa izzračevanje 363?




To lahko narediš le namenoma in le iz notranjosti lokomotive.
Vse je prirejeno tako da se človeški faktor čim bolj izključi - onemogoči.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
TERMINATOR
Mojster
Mojster
Prispevkov: 621
Pridružen: 11.02.2007, 11:45

OdgovorNapisal/-a TERMINATOR » 23.05.2007, 10:01

8) Pri Partizanki tako dogodivščino doživiš brez posebnega truda. :lol:
Na hitro zapreš čelno pipo zavore v glavnem vodu ostane 5b. kravca odvrta, pa hajde iz Jesenic do Trbovelj(tam imajo poseben sistem ustavljanja vlakov :lol: )
Ročna se sproži šele ko pade pritisk v gl.zavornem vodu pod 2.3b.

Da bi Brižita ušla nenamerno, je pa nemogoče, razen....če ni šla skupaj z Đuro s zaledenelimi plastičnimi zavornjaki.Tudi če bi nesrečno pozabili strojevodjo lok. pa vključena, izračena je tukaj budnik, ASn pa naj bo stari ali novi.
Uporabniški avatar
strojevodja
Mojster
Mojster
Prispevkov: 147
Pridružen: 05.10.2005, 17:21
Kraj: sirni slovenski tiri

OdgovorNapisal/-a strojevodja » 23.05.2007, 15:13

TERMINATOR napisal/-a:8) Pri Partizanki tako dogodivščino doživiš brez posebnega truda. :lol:
Na hitro zapreš čelno pipo zavore v glavnem vodu ostane 5b. kravca odvrta, pa hajde iz Jesenic do Trbovelj(tam imajo poseben sistem ustavljanja vlakov :lol: )
Ročna se sproži šele ko pade pritisk v gl.zavornem vodu pod 2.3b.

Da bi Brižita ušla nenamerno, je pa nemogoče, razen....če ni šla skupaj z Đuro s zaledenelimi plastičnimi zavornjaki.Tudi če bi nesrečno pozabili strojevodjo lok. pa vključena, izračena je tukaj budnik, ASn pa naj bo stari ali novi.


Nimaš kaj strokovna ugotovitev, samo jaz mislim da je tista iz Trbiža ušla zaradi italijanskih varnostnih naprav, ker ti RFI kekci nimajo budnika pa se je lok veselo odkotalila seveda je pa pogoj da je bil sistem omrežja in varnostnih naprav izbran RFI :?

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov