Iztirjenje v Moškanjcih

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Odgovor Napisal/-a mario »

Glasnik napisal/-a:Vidim da vsi ugibate na veliko, zato bom priskočil malo na pomoč.
Izredni dogodek v Moškanjcih je bil splet čudnih okoliščin, kolikor sem pač po "kanalih" lahko izvedel. Na postaji Moškanjci se je najprej z vlakom 45014 (mislim da je bil ta) opravljalo križanje, nato pa še prehitevanje z potniškim vlakom. Vlak 45014 je stal na tiru 3. Ko so bile kretnice postavljene v pravilni in natančni legi, ter skupinski izvozni signal proti postaji Ormož postavljen v legi za dovoljeno vožnjo za potniški vlak po tiru 2, je tovorni vlak iz neznanega razloga pričel z vožnjo po tiru 3. Ko se je vlak približeval kretnici tri, je kretnik začel vlaku dajati Stoj, vendar je "prerezal" kretnico in se ustavil nekaj metrov čez njo. Ker so morda hoteli prikrit izredni dogodek, in ker žal niso vedeli, da je kretnica prerezana (strojevodja, pomočnik in kretnik), so vlak hoteli poriniti nazaj na tir tri, kar pa jim očitno ni več uspelo, saj je regan 113 iztiril z dvema osema in pri tem tudi močno poškodoval novo kretnico UIC60. Ključavnice žal niso Robel, temveč so neke druge znamke in pri prerezu je ni zdrobilo tako, kot ponavadi zdrobi staro dobro Robel ključavnico.
Upam da sem bil dovolj jasen.


Jembah - takšni komentarji pa so za moje pojme skrajno neprimerni. Od mene si dobil minus. :mad1

L.P.: Glasnik
Če prav razumem, je strojevodja na tiru tri mislil, da je izvoz postavljen njemu ?

Ali samo ugibam, kajti tudi meni se zdi izredni dogodek vsaj čuden, če že ne kaj več :twisted:

Predvsem pa je važno, da se ni nikomur nič zgodilo :!:
+
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

mario napisal/-a:
Če prav razumem, je strojevodja na tiru tri mislil, da je izvoz postavljen njemu ?
Se pridružujem tej dilemi! :-k Ni druge, kot da je strojevodja mislim, da je bil izvoz namenjen njemu! Toda, kako je potem hitro ugotovil, da to ni bilo tako!? :-s
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

mario napisal/-a:
Glasnik napisal/-a:Vidim da vsi ugibate na veliko, zato bom priskočil malo na pomoč.
Izredni dogodek v Moškanjcih je bil splet čudnih.....................................................................................dobil minus. :mad1

L.P.: Glasnik
Če prav razumem, je strojevodja na tiru tri mislil, da je izvoz postavljen njemu ?

Ali samo ugibam, kajti tudi meni se zdi izredni dogodek vsaj čuden, če že ne kaj več :twisted:

Predvsem pa je važno, da se ni nikomur nič zgodilo :!:
Da, žal je strojevodja mislil in ukrepal napak (prepričan sem, da je želel samo dobro)........

Takih ID- jev je bilo že veliko, čeprav "strojevodja ne sme speljati......................."(prepričan sem, da še noben strojevodja ni nikoli nalašč pomotoma speljal vlak, ampak je bil vedno prepričan, da je dan odhod oz. vozna pot postavljena njegovemu vlaku.........)

Na TK progi Ljubljana -Jesenice je nekaj postaj s skupinskim izvoznim signalom in pripadajočim pritličnim signalom za zavarovanje tirne vozne poti za vsak tir posebej. Odprave vlaka ni, ker je pač TK.

Ker so v primeru prehitenja vlaki "bežali" iz postaje kljub rdečemu (stoj) premikalcu (skupinski IS na prosto, vendar po sosednjem tiru za drug vlak) mora biti že vrsto let v izogob takim traparijam prehitevani vlak še DODATNO obveščen o prehitenju oz., da je rdeča res rdeča! (..............mate prav, ampak žal je tako!!!)

V tem poslu imajo pač na videz malenkostne napake hude posledice......
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Toda, kako lahko vlak spelje brez signalnega znaka, ki ga odda prometnik z loparjem??? Če vlak stoji na nasprotnem koncu postaje od postajnega poslopja, mora biti signal opremljen s tablo, sestavljeno iz svetlobnih lučk v obliki kroga, ki dajo odhod vlaka brez vlakovnega odpravnika.
Ne znam povedati po sig. pravilniku :oops:
Uporabniški avatar
Glasnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 155
Pridružen: 03.11.2006, 6:55

Odgovor Napisal/-a Glasnik »

Res je, da sta strojevodja in pomočnik mislila, da je izvoz postavljen za njiju in "samovoljno" pričela z vožnjo tovornega vlaka iz tira 3. Ampak kar nekaj stvari je šlo navzkriž:
- skupinski izvozni signal je bil postavljen za izvoz (oz. prevoz) iz tira dva (torej v premo - zelena mirna luč). Če bi bil postavljen za tovorni vlak iz tira tri, bi svetila na signalu zelena mirna in rumena utripajoča.
- ni bilo signalnega znaka "Odhod" od vlakovnega odpravnika.
- hruška na kretnici 3 je bila z vrhom bela (v premo) in pripadajoči kretniški signal prav tako (pokončen kvadrat).....

Pa še bi lahko našteval - morda prav ali pa tudi narobe. Ne bi pa rad komu delal krivico po nedolžnem, če se slučajno moji podatki napačni....Po bitki je lahko vsak general.

L.P: Glasnik
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

@Glasnik: =D>

@Nejc so še tudi druge možnosti za odpravo (tovornega) vlaka, kot ti dve, ki si ju omenil. Brskaj po Prometnem pravilniku. :lol:
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

541 napisal/-a: @Nejc so še tudi druge možnosti za odpravo (tovornega) vlaka, kot ti dve, ki si ju omenil. Brskaj po Prometnem pravilniku. :lol:
Hehe, novopečeni vlakovni odpravnik! :lol: :lol: =D> =D>

Saj bi, ko pa ne vem kje ga najdem! :?
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Le išči po forumu, nekoč je Glasnik dal obstoječi in osnutek novega Prometnega pravilnika na internet. Pa še CTRL+F deluje. :lol:
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Odgovor Napisal/-a mario »

Glasnik napisal/-a:Res je, da sta strojevodja in pomočnik mislila, da je izvoz postavljen za njiju in "samovoljno" pričela z vožnjo tovornega vlaka iz tira 3. Ampak kar nekaj stvari je šlo navzkriž:
- skupinski izvozni signal je bil postavljen za izvoz (oz. prevoz) iz tira dva (torej v premo - zelena mirna luč). Če bi bil postavljen za tovorni vlak iz tira tri, bi svetila na signalu zelena mirna in rumena utripajoča.
- ni bilo signalnega znaka "Odhod" od vlakovnega odpravnika.
- hruška na kretnici 3 je bila z vrhom bela (v premo) in pripadajoči kretniški signal prav tako (pokončen kvadrat).....

Pa še bi lahko našteval - morda prav ali pa tudi narobe. Ne bi pa rad komu delal krivico po nedolžnem, če se slučajno moji podatki napačni....Po bitki je lahko vsak general.

L.P: Glasnik
Skratka .... ko gre hudič srat, gre srat na kup.
Stvari se pač dogajajo...
+
Uporabniški avatar
TERMINATOR
Mojster
Mojster
Prispevkov: 621
Pridružen: 11.02.2007, 11:45

Odgovor Napisal/-a TERMINATOR »

:lol: Toliko o nedvoumnih znakih....... :^o
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Griffith »

hmmmmm :? Škoda ker ni tako kot pri modelčkih. Pri modelčkih se kretnica razmakne če jo povoziš.
Slika
Uporabniški avatar
AnejTS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 25.10.2005, 18:46
Kraj: Ptuj

Odgovor Napisal/-a AnejTS »

Ja če pa pelješ tako nazaj kot je tu bilo, pa je enako iztirjenje!Da pelješ z prvim podstavnim mimo kretnice in jo prerežeš potem pa nazaj.Pri maketah mislim.
LP Anej
Odgovori