Včeraj je na tovornem vlaku, (smer Koper-Ljubljana)ki je pravažal cisterne, na eni izmed cistern počila os. Vlak se je ustavil pri industrijskem tiru Neverke (kilometer 651), počeno os pa je vlekel za sabo skoraj 6 kilometrov (začetek od prvega tunela iz Gornjih Ležeč).
Iztirjenje je zapazil čuvaj na prehodu postajališča Košane, ko je počena oz navozila na tamkajšni prehod.
Iztirjenje med Gornjimi Ležečami in Pivko (20.1.2006)
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Iztirjenje med Gornjimi Ležečami in Pivko (20.1.2006)
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Torej sedaj sem pogledal na zemljevid - kot kaže je spet poškodovan del proge, kjer je pred leti že bil opravljen remont.
Drugače pa - ena dobra stvar, da daljinsko vodenje prometa na progi LJ - Sežana in s tem tudi ACPr v Košani še ne obratuje, ker potem bi vlak verjetno pripeljal s počeno osjo do Pivke, kjer bi spet bili ob poleti zamenjano kretnico ter imeli poškodovano progo med G. Ležečami in Pivko. Cisterne so pa verjetno bile polne in bi se lahko zgodilo kaj takega kot v Sl. Bistrici ... Posledice pa bi bile verjetno mnogo hujše, kot so bile pri iztirjenju vagonov z glinico.
Drugače pa - ena dobra stvar, da daljinsko vodenje prometa na progi LJ - Sežana in s tem tudi ACPr v Košani še ne obratuje, ker potem bi vlak verjetno pripeljal s počeno osjo do Pivke, kjer bi spet bili ob poleti zamenjano kretnico ter imeli poškodovano progo med G. Ležečami in Pivko. Cisterne so pa verjetno bile polne in bi se lahko zgodilo kaj takega kot v Sl. Bistrici ... Posledice pa bi bile verjetno mnogo hujše, kot so bile pri iztirjenju vagonov z glinico.
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Ja kot si ugotovil je bil na delu poškodovane proge lansko leto opravljen remont, en del pa je na zablatenem delu.
Cisterne so bile naložene z gorivom, natačneje z dizlom.
Cisterne so bile naložene z gorivom, natačneje z dizlom.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Iztirjenje
Ta del proge ima poseben čar in, kot kaže tudi posebno smolo....
Kar se tiče čuvaja v Košani....ponovno je več kot očitno, da so včasih imeli še kako prav, ko so vsakih nekaj km sezidali čuvajnico s stanovanjem. Vsa družina se je enako angažirala pri OPAZOVANJU mimovozečih vlakov.
Lepi časi so seveda minili, potreba po opazovanju vlakov pa nikoli ne bo odveč. Ta problem se skuša reševati s kamerami. Neki prometnik mi je pripovedoval, kako so na neki progi nekje na območju bivše Jugoslavije opazovali ves dan gosto meglo preko kamer....
Kar se tiče čuvaja v Košani....ponovno je več kot očitno, da so včasih imeli še kako prav, ko so vsakih nekaj km sezidali čuvajnico s stanovanjem. Vsa družina se je enako angažirala pri OPAZOVANJU mimovozečih vlakov.
Lepi časi so seveda minili, potreba po opazovanju vlakov pa nikoli ne bo odveč. Ta problem se skuša reševati s kamerami. Neki prometnik mi je pripovedoval, kako so na neki progi nekje na območju bivše Jugoslavije opazovali ves dan gosto meglo preko kamer....