Ponovno trije mrtvi v Cirkovcih
Jaz pa mislim da ne bo nič takega. Rampe so velike in zelo opazne. Iz preventive so jih dali kar čez celo cesto. Tako, za vsak slučaj, da ne bi koga zamikalo ........
Poleg tega gre za malo frekventni prehod, na katerem ni veliko prometa. Uporabljajo pa ga večinoma le krajani.
Zaželimo jim trezno glavo in srečo z Npr.
lp
Dolfe
Poleg tega gre za malo frekventni prehod, na katerem ni veliko prometa. Uporabljajo pa ga večinoma le krajani.
Zaželimo jim trezno glavo in srečo z Npr.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Upam, da rampe ne bodo koga zamikale, tako kot orodje katerega so uporabljali delavci pri izgradnji zavarovanja na Npr in so ga "(ne)znanci" ukradli iz kontejnerja ob prehodu (civilna inicijativa tega ni komentirala, čeprav je jasno, da po orodje ni prišel nobeden npr. iz Lj). Kot pravijo nekateri domačini, če hočeš kaj imeti, se je treba obuti takrat ko se drugi sezujejo.Dolfe napisal/-a:Rampe so velike in zelo opazne. Tako, za vsak slučaj, da ne bi koga zamikalo ........
lp
Dolfe
______________________________________________
V času gradnje tega prehoda je bilo 2x vlomljeno, še dobro da ni bilo zavarovanoWORMS napisal/-a:Upam, da rampe ne bodo koga zamikale, tako kot orodje katerega so uporabljali delavci pri izgradnji zavarovanja na Npr in so ga "(ne)znanci" ukradli iz kontejnerja ob prehodu (civilna inicijativa tega ni komentirala, čeprav je jasno, da po orodje ni prišel nobeden npr. iz Lj). Kot pravijo nekateri domačini, če hočeš kaj imeti, se je treba obuti takrat ko se drugi sezujejo.Dolfe napisal/-a:Rampe so velike in zelo opazne. Tako, za vsak slučaj, da ne bi koga zamikalo ........
lp
Dolfe
______________________________________________
+
- Lisinski D296
- Kurjač
- Prispevkov: 44
- Pridružen: 21.06.2007, 21:06
...kot naceloma tudi vlak, ki se priblizuje prehodu (ni ravo, da je ovinek pred prehodom, ali drevje ob progi). Seveda, ce se ustavis pred tirom, ali vsaj upocasnis.Dolfe napisal/-a:Jaz pa mislim da ne bo nič takega. Rampe so velike in zelo opazne.
Lisinski je od 296 padel na 499, zdaj je ze pri 1198. Cifra je vse nizja, vagoni pa vse boljsi. :) In za razliko od Venezie se vedno vozi gor in dol.
Cirkovce so rešene, zdaj pa hočejo zapornice šev Ljutomerju in okolici. Članek pobran iz časnika Večer: www.vecer.com
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Zahtevajo namestitev zapornic
Na današnji zbor krajanov v Šalince povabili tudi prometnega ministra
Predsednik Sveta krajevne skupnosti Krištanci-Šalinci-Grlava Jože Grantaša je za danes sklical zbor krajanov omenjenih vasi občine Ljutomer, na katerem bo med drugim govora o problematiki železniških prehodov na celotnem območju od Ormoža do Murske Sobote. Krajani omenjenih vasi namreč zahtevajo takojšnje zavarovanje železniških prehodov z zapornicami, predvsem se zavzemajo za zapornice na območju občin Ljutomer in Križevci, saj se preko nezavarovanih prehodov v teh dveh občinah v šolo vozijo njihovi otroci. Grantaša je vabila za zbor krajanov, ki se bo s pričel ob 18. uri v dvorani gasilskega doma v Šalincih, med drugim poslal tudi prometnemu ministru Radovanu Žerjavu, inšpektorjema za železniški promet Otu Mikuliču in Tomažu Willenpartu ter županom občin Ljutomer, Križevci, Veržej, Ormož, Beltinci in Murska Sobota.
"Že desetletje opozarjamo zaman, zato bomo, če zapornic ne bodo namestili, zagrozili z zaporo ceste," je povedal Grantaša, ki je dodal, da je samo na nezavarovanem železniškem prehodu v naselju Grlava umrlo pet oseb, po nesreči leta 2001 pa so obljubili izgradnjo podvoza, ki ga še danes ni. Medtem so bile postavljene naprave za namestitev zapornic, ki pa ne delujejo, pa čeprav je bilo obljubljeno, da bo sistem deloval od konca lanskega leta naprej. Grantaša je ob tem izpostavil, da je treba nujno zagotoviti varnost otrok, ki se vsakodnevno vozijo z avtobusom v Osnovno šolo Križevci. "Avtobus, preden pripelje otroke v šolo, prečka štiri železniške prehode brez zapornic, ki so tudi zelo nepregledni, predvsem v času, ko je na poljih koruza oziroma v jesenskem času, ko je megla," je dodal Grantaša ter postregel s podatkom, da po progi dnevno pelje okrog šestdeset vlakov.
Stalni link do članka: http://www.vecer.si/clanek2007101705257716
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Zahtevajo namestitev zapornic
Na današnji zbor krajanov v Šalince povabili tudi prometnega ministra
Predsednik Sveta krajevne skupnosti Krištanci-Šalinci-Grlava Jože Grantaša je za danes sklical zbor krajanov omenjenih vasi občine Ljutomer, na katerem bo med drugim govora o problematiki železniških prehodov na celotnem območju od Ormoža do Murske Sobote. Krajani omenjenih vasi namreč zahtevajo takojšnje zavarovanje železniških prehodov z zapornicami, predvsem se zavzemajo za zapornice na območju občin Ljutomer in Križevci, saj se preko nezavarovanih prehodov v teh dveh občinah v šolo vozijo njihovi otroci. Grantaša je vabila za zbor krajanov, ki se bo s pričel ob 18. uri v dvorani gasilskega doma v Šalincih, med drugim poslal tudi prometnemu ministru Radovanu Žerjavu, inšpektorjema za železniški promet Otu Mikuliču in Tomažu Willenpartu ter županom občin Ljutomer, Križevci, Veržej, Ormož, Beltinci in Murska Sobota.
"Že desetletje opozarjamo zaman, zato bomo, če zapornic ne bodo namestili, zagrozili z zaporo ceste," je povedal Grantaša, ki je dodal, da je samo na nezavarovanem železniškem prehodu v naselju Grlava umrlo pet oseb, po nesreči leta 2001 pa so obljubili izgradnjo podvoza, ki ga še danes ni. Medtem so bile postavljene naprave za namestitev zapornic, ki pa ne delujejo, pa čeprav je bilo obljubljeno, da bo sistem deloval od konca lanskega leta naprej. Grantaša je ob tem izpostavil, da je treba nujno zagotoviti varnost otrok, ki se vsakodnevno vozijo z avtobusom v Osnovno šolo Križevci. "Avtobus, preden pripelje otroke v šolo, prečka štiri železniške prehode brez zapornic, ki so tudi zelo nepregledni, predvsem v času, ko je na poljih koruza oziroma v jesenskem času, ko je megla," je dodal Grantaša ter postregel s podatkom, da po progi dnevno pelje okrog šestdeset vlakov.
Stalni link do članka: http://www.vecer.si/clanek2007101705257716
Lp Boštjan
Ljudem v civilni iniciativi je treba dati prav, ker protestirajo. Še posebej, če je po ministrovih podatkih na omenjenem območju vgrajenih 18 nedelujočih zapornic, ljudje pa morajo uporabljati nezavarovane prehode.
Problem je le v tem, da sedanji minister še ni (kako dolgo?) nič kriv za zatečeno stanje. Nekaj je obljubil, obljuba pa dela dolg. Revež se verjetno sploh ni zavedal, kakšno je stanje na železnici (1 postaja in 29 prehodov nedelujočih zaradi Siemensove tehnologije, cel kup počasnih voženj po primorskih postajah...). Božič je pa modro tiho.
LPL
Problem je le v tem, da sedanji minister še ni (kako dolgo?) nič kriv za zatečeno stanje. Nekaj je obljubil, obljuba pa dela dolg. Revež se verjetno sploh ni zavedal, kakšno je stanje na železnici (1 postaja in 29 prehodov nedelujočih zaradi Siemensove tehnologije, cel kup počasnih voženj po primorskih postajah...). Božič je pa modro tiho.
LPL
Kar mene moti pri tem članku je nekaj:
Težko verjamem, da gospod od civilne iniciative prej opazi nedelovanje zapornic kot strojevodje. Potemtakem je težko pričakovati, da bi civilna iniciativa opozorila SŽ na nedelovanje zapornic in gre za novinarsko blebetanje.
Ali pa se motim in strojevodje ne opazijo, da zapornice niso spuščene. To je po mojem precej malo verjetno. Ali ne obstaja tudi nekakšna signalizacija delovanja zapornic? Kako pa deluje pri prekinitvi kabla?
Torej je mnogo verjetno spet ena civilno družbena in novinarska pogruntavščina kako je civilna družba preprečila nesreče.
LPL
Težko verjamem, da gospod od civilne iniciative prej opazi nedelovanje zapornic kot strojevodje. Potemtakem je težko pričakovati, da bi civilna iniciativa opozorila SŽ na nedelovanje zapornic in gre za novinarsko blebetanje.
Ali pa se motim in strojevodje ne opazijo, da zapornice niso spuščene. To je po mojem precej malo verjetno. Ali ne obstaja tudi nekakšna signalizacija delovanja zapornic? Kako pa deluje pri prekinitvi kabla?
Torej je mnogo verjetno spet ena civilno družbena in novinarska pogruntavščina kako je civilna družba preprečila nesreče.
LPL
Saj je @Jembah napisal, da imajo kontrolne signale in balize, kjer se kontrolira delovanje NPr. Tudi zelo močno dvomim, da so vlaki samo zmanjševali hitrost čez NPr.
Drugače pa, če gre za NPr-DK - torej da se delovanje zapornic kontrolira na postaji, mi je bilo povedano, da ob prekinitvi kabla z vklopnimi kontakti, s postajo itd., se zapornice zaprejo, na postaji se pa to javi kot napaka. Potem se vlake obvešča o nezavarovanem prehodu, če je pa kak vlak že na progi pred prehodom, pa so se zapornice tako zaprle (ali jih je še vlak, ali pa prekinitev kabla).
Drugače pa, če gre za NPr-DK - torej da se delovanje zapornic kontrolira na postaji, mi je bilo povedano, da ob prekinitvi kabla z vklopnimi kontakti, s postajo itd., se zapornice zaprejo, na postaji se pa to javi kot napaka. Potem se vlake obvešča o nezavarovanem prehodu, če je pa kak vlak že na progi pred prehodom, pa so se zapornice tako zaprle (ali jih je še vlak, ali pa prekinitev kabla).