Ponovno trije mrtvi v Cirkovcih

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Griffith »

Alpa veste kaj bo tud lahko scena. Da bo kakšen mulo z mopedom žez rampe poletu.
Slika
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Jaz pa mislim da ne bo nič takega. Rampe so velike in zelo opazne. Iz preventive so jih dali kar čez celo cesto. Tako, za vsak slučaj, da ne bi koga zamikalo ........
Poleg tega gre za malo frekventni prehod, na katerem ni veliko prometa. Uporabljajo pa ga večinoma le krajani.

Zaželimo jim trezno glavo in srečo z Npr.

lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
WORMS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 218
Pridružen: 04.04.2006, 10:03
Kraj: ŠTAJERSKA

Odgovor Napisal/-a WORMS »

Dolfe napisal/-a:Rampe so velike in zelo opazne. Tako, za vsak slučaj, da ne bi koga zamikalo ........

lp
Dolfe
Upam, da rampe ne bodo koga zamikale, tako kot orodje katerega so uporabljali delavci pri izgradnji zavarovanja na Npr in so ga "(ne)znanci" ukradli iz kontejnerja ob prehodu (civilna inicijativa tega ni komentirala, čeprav je jasno, da po orodje ni prišel nobeden npr. iz Lj). Kot pravijo nekateri domačini, če hočeš kaj imeti, se je treba obuti takrat ko se drugi sezujejo.
______________________________________________
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Odgovor Napisal/-a mario »

WORMS napisal/-a:
Dolfe napisal/-a:Rampe so velike in zelo opazne. Tako, za vsak slučaj, da ne bi koga zamikalo ........

lp
Dolfe
Upam, da rampe ne bodo koga zamikale, tako kot orodje katerega so uporabljali delavci pri izgradnji zavarovanja na Npr in so ga "(ne)znanci" ukradli iz kontejnerja ob prehodu (civilna inicijativa tega ni komentirala, čeprav je jasno, da po orodje ni prišel nobeden npr. iz Lj). Kot pravijo nekateri domačini, če hočeš kaj imeti, se je treba obuti takrat ko se drugi sezujejo.
______________________________________________
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
V času gradnje tega prehoda je bilo 2x vlomljeno, še dobro da ni bilo zavarovano :oops:
+
Uporabniški avatar
Lisinski D296
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 44
Pridružen: 21.06.2007, 21:06

Odgovor Napisal/-a Lisinski D296 »

Dolfe napisal/-a:Jaz pa mislim da ne bo nič takega. Rampe so velike in zelo opazne.
...kot naceloma tudi vlak, ki se priblizuje prehodu (ni ravo, da je ovinek pred prehodom, ali drevje ob progi). Seveda, ce se ustavis pred tirom, ali vsaj upocasnis.
Lisinski je od 296 padel na 499, zdaj je ze pri 1198. Cifra je vse nizja, vagoni pa vse boljsi. :) In za razliko od Venezie se vedno vozi gor in dol.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

Lhko pa te sonce zaslepi in ne opaziš ramp ,ki se spuščajo-in civilna iniciativa bo imela spet delo.Mogoče dosežejo še kakšno dodatno zavarovanje CPR inbodo imeli spet na voljo zastonj orodje. :twisted: :twisted: :oops:
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1289
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Odgovor Napisal/-a bart »

Zastonj ogrodje. :lol: :lol: :lol:

Civilna iniciativa :oops: :oops: :oops:

Sam pa menim, da smo ljudje: "narejeni preveč na komot".
Stvari pa se lotimo: "Po liniji najmanjšega odpora".

Tako dolgi "štili" bi prav prišli še na kakšnem že obstoječem prehodu.

Naj dolgo obratujejo!
Bart 8)
Uporabniški avatar
BoBi19
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 486
Pridružen: 18.03.2007, 12:37
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a BoBi19 »

Cirkovce so rešene, zdaj pa hočejo zapornice šev Ljutomerju in okolici. Članek pobran iz časnika Večer: www.vecer.com
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Zahtevajo namestitev zapornic
Na današnji zbor krajanov v Šalince povabili tudi prometnega ministra

Predsednik Sveta krajevne skupnosti Krištanci-Šalinci-Grlava Jože Grantaša je za danes sklical zbor krajanov omenjenih vasi občine Ljutomer, na katerem bo med drugim govora o problematiki železniških prehodov na celotnem območju od Ormoža do Murske Sobote. Krajani omenjenih vasi namreč zahtevajo takojšnje zavarovanje železniških prehodov z zapornicami, predvsem se zavzemajo za zapornice na območju občin Ljutomer in Križevci, saj se preko nezavarovanih prehodov v teh dveh občinah v šolo vozijo njihovi otroci. Grantaša je vabila za zbor krajanov, ki se bo s pričel ob 18. uri v dvorani gasilskega doma v Šalincih, med drugim poslal tudi prometnemu ministru Radovanu Žerjavu, inšpektorjema za železniški promet Otu Mikuliču in Tomažu Willenpartu ter županom občin Ljutomer, Križevci, Veržej, Ormož, Beltinci in Murska Sobota.

"Že desetletje opozarjamo zaman, zato bomo, če zapornic ne bodo namestili, zagrozili z zaporo ceste," je povedal Grantaša, ki je dodal, da je samo na nezavarovanem železniškem prehodu v naselju Grlava umrlo pet oseb, po nesreči leta 2001 pa so obljubili izgradnjo podvoza, ki ga še danes ni. Medtem so bile postavljene naprave za namestitev zapornic, ki pa ne delujejo, pa čeprav je bilo obljubljeno, da bo sistem deloval od konca lanskega leta naprej. Grantaša je ob tem izpostavil, da je treba nujno zagotoviti varnost otrok, ki se vsakodnevno vozijo z avtobusom v Osnovno šolo Križevci. "Avtobus, preden pripelje otroke v šolo, prečka štiri železniške prehode brez zapornic, ki so tudi zelo nepregledni, predvsem v času, ko je na poljih koruza oziroma v jesenskem času, ko je megla," je dodal Grantaša ter postregel s podatkom, da po progi dnevno pelje okrog šestdeset vlakov.

Stalni link do članka: http://www.vecer.si/clanek2007101705257716
Lp Boštjan
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

Marsikje po Sloveniji si želijo oz. bodo še želeli postavitev zapornic. :roll:
LP
Izidor
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ljudem v civilni iniciativi je treba dati prav, ker protestirajo. Še posebej, če je po ministrovih podatkih na omenjenem območju vgrajenih 18 nedelujočih zapornic, ljudje pa morajo uporabljati nezavarovane prehode.
Problem je le v tem, da sedanji minister še ni (kako dolgo?) nič kriv za zatečeno stanje. Nekaj je obljubil, obljuba pa dela dolg. Revež se verjetno sploh ni zavedal, kakšno je stanje na železnici (1 postaja in 29 prehodov nedelujočih zaradi Siemensove tehnologije, cel kup počasnih voženj po primorskih postajah...). Božič je pa modro tiho.

LPL
Uporabniški avatar
WORMS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 218
Pridružen: 04.04.2006, 10:03
Kraj: ŠTAJERSKA

Odgovor Napisal/-a WORMS »

Zapornice v Cirkovcah so spet aktualne!

http://www.vecer.si/clanek2007112805270467


:noro :noro :noro :noro
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

Pol je pa bilo veliko sreče, da se ni tam spet kaj zgodilo :roll:
LP
Izidor
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kar mene moti pri tem članku je nekaj:

Težko verjamem, da gospod od civilne iniciative prej opazi nedelovanje zapornic kot strojevodje. Potemtakem je težko pričakovati, da bi civilna iniciativa opozorila SŽ na nedelovanje zapornic in gre za novinarsko blebetanje.
Ali pa se motim in strojevodje ne opazijo, da zapornice niso spuščene. To je po mojem precej malo verjetno. Ali ne obstaja tudi nekakšna signalizacija delovanja zapornic? Kako pa deluje pri prekinitvi kabla?

Torej je mnogo verjetno spet ena civilno družbena in novinarska pogruntavščina kako je civilna družba preprečila nesreče.

LPL
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Saj je @Jembah napisal, da imajo kontrolne signale in balize, kjer se kontrolira delovanje NPr. Tudi zelo močno dvomim, da so vlaki samo zmanjševali hitrost čez NPr.

Drugače pa, če gre za NPr-DK - torej da se delovanje zapornic kontrolira na postaji, mi je bilo povedano, da ob prekinitvi kabla z vklopnimi kontakti, s postajo itd., se zapornice zaprejo, na postaji se pa to javi kot napaka. Potem se vlake obvešča o nezavarovanem prehodu, če je pa kak vlak že na progi pred prehodom, pa so se zapornice tako zaprle (ali jih je še vlak, ali pa prekinitev kabla). :roll:
Odgovori