Ponovno trije mrtvi v Cirkovcih

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

Zanimivo ker je podobnih prehodov pri nas veliko. In ravno tam je toliko žrtev, pa še pregleden je? Je pa res, da je po progi kar precej prometa.
LP
Izidor
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Video prispevek o strahu med strojevodji!! :?
V posnetku se vidi tudi nekaj utrinkov iz naše nesreče z avtobusom iz leta 1999! Vlak z 80 km/h direkt v avtobus! :cry: :cry:

Jao, novinarka spet usekala mimo:
Potniški vlaki tehtajo tudi od 400 do 600 ton, preden se ustavijo, potrebujejo kilometer
:shock: #-o ](*,) ](*,)
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Nejc napisal/-a:Jao, novinarka spet usekala mimo:
Potniški vlaki tehtajo tudi od 400 do 600 ton, preden se ustavijo, potrebujejo
Pohorc se v pojačani vagonski zasedbi nabiti s potniki približa tisti 400.

Sploh če s kopra kaj švercajo v njem.press
Uporabniški avatar
BoBi19
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 486
Pridružen: 18.03.2007, 12:37
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a BoBi19 »

Dela so se začela

Na nezavarovaniem železniškem prehodu v Cirkovcah so začeli z gradbenimi deli za postavitev začasnih zapornic.

Na nezavarovanem železniškem prehodu v Cirkovcah, kjer so v nesreči minulo nedeljo umrli trije ljudje, so danes začeli z gradbenimi deli za postavitev začasnih zapornic. Nesreča v Cirkovcah
Cesta čez progo je zdaj zaprta, saj na prehodu postavljajo začasne zapornice. (Foto: Jani Dolinšek) V ta namen so zaprli tudi cesto, ki vodi čež železniško progo, zaprta pa bo najkasneje do 20. septembra letos, ko bodo izvajalci del končali postavitev ročnih zapornic, ki jih bo upravljal čuvaj, je povedal predstavnik direkcije za investicije v javno železniško infrastrukturo Dejan Jurkovič.Začasne elektronske zapornice bodo po napovedih Jurkoviča postavili do konca oktobra letos, stalne pa najkasneje do aprila 2009, ko bo tudi končana posodobitev celotne proge Pragersko-Ormož. Kot je pojasnil, je vrednost pogodbe, ki vključuje gradbeni del posodobitve proge, 36,6 milijonov evrov, vrednost pogodbe za posodobitev signalno varnostnih in telekomunikacijskih naprav na progi pa 45,5 milijonov evrov.Izvajalec gradbenih del na progi Pragersko-Ormož, vključno z danes začetimi deli na prehodu v Cirkovcah, je konzorcij ŽGP-SCT s podizvajalcem PAP Mobilom iz Ljubljane. Za vgradnjo signalno varnostnih in telekomunikacijskih naprav na progi bo poskrbel Siemens Slovenija. Kot je dejal njegov direktor področja za železniško infrastrukturo Aleš Napast, bo Siemens prevzeta dela lahko končal že do septembra 2008. Nesreča v Cirkovcah
Samo letos so se na železniškem prehodu zgodile tri hude nesreče, v katerih je umrlo pet ljudi. (Foto: Jani Dolinšek) Napast je zanikal, da bi postavitev začasnih zapornic na prehodu v Cirkovcah podražila projekt. "Siemens s tem ne bo imel nobenih dodatnih stroškov. Gre namreč za opremo, ki je že sicer del pogodbe in jo je mogoče uporabiti tudi za začasno rešitev," je pojasnil. Pogodba predvideva, da bo s signalno varnostnimi in telekomunikacijskimi napravami opremljenih skupno 23 prehodov na progi Pragersko-Ormož, med njimi tudi prehod v Cirkovcah.Prav zaradi z zaporanicami nezavarovanega železniškega prehoda v Cirkovcah je vlada v četrtek razrešila direktorja agencije za železniški promet Rajka Satlerja. Razlog za njegovo razrešitev je neizpeljava projekta postavitve zapornic na prehodu v Cirkovcah do 4. avgusta, je takrat pojasnil minister za promet Janez Božič.

vir: http://24ur.com/naslovnica/novice/slove ... 104359.php

Nekaj se je začelo, upam da bo kaj iz tega :roll:
Lp Boštjan
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Nejc napisal/-a:Jao, novinarka spet usekala mimo:
Potniški vlaki tehtajo tudi od 400 do 600 ton, preden se ustavijo, potrebujejo
Danes (27.8.) ima Pohorc 7 pulmanov s skupno maso 316 ton (brez e-loka), zavrta teža kompozicije pa je 417 ton.
Dolžina 503 pa znaša 171 metrov.
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Odgovor Napisal/-a mario »

A kdo pozna kakšen nezavarovan železniški prehod v SLO :twisted:

Potem imamo tudi veliko nezavarovanih križišč, bo treba postavit povsod rampe pa še kakšen betonski zid....

Dejmo fantje, malo več resnosti :twisted:
+
Uporabniški avatar
WORMS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 218
Pridružen: 04.04.2006, 10:03
Kraj: ŠTAJERSKA

Odgovor Napisal/-a WORMS »

Zakon o varnosti v železniškem prometu pravi v 5 točki 51 člena sledeče:

Na nivojskem prehodu, označenem samo s prometnim znakom, mora upravljavec ceste ali poti zagotoviti zadostno preglednost s ceste na progo, tako da lahko udeleženci v cestnem prometu s potrebno pazljivostjo varno in neovirano prečkajo tak nivojski prehod.

Ob izgovorih, da je za nesrečo na prehodu v Cirkovcah kriva slaba vidljivost, za to ni odgovorna železnica.

Glede na velika finančna sredstva potrebna je zanimiva 4 točka 52 člena:

Stroške spremembe načina zavarovanja na nivojskem prehodu zaradi gradnje, rekonstrukcije ali drugih del na cesti, zaradi prekategorizacije ceste, povečanja povprečnega letnega dnevnega prometa motornih vozil po cesti ali spremembe prometne ureditve, ter stroške zaradi spremembe zavarovanja na zahtevo lokalne skupnosti ali druge upravičene osebe, krije upravljavec ceste.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

Pa so le dočakali delovanje avtomatskih zapornic. So jim dali zapornice, ki zaprejo skoraj vso cestišče.
http://24ur.com/naslovnica/novice/slove ... 048636.php
LP
Izidor
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

In nam 1000Hz baliso na kontrolni signal :roll: :roll: :roll: .
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

Minister za promet Radovan Žerjav se je odzval povabilu župana občine Kidričevo Jožefa Murka in Civilne pobude za zavarovanje železniških prehodov na območju te občine in si s sodelavci včeraj dopoldan ogledal delovanje avtomatskih zapornic na prehodu pri razdelilni transformatorski postaji v Cirkovcah. Ta prehod je samo letos zahteval pet človeških življenj, medtem ko je od leta 2000 tam umrlo kar enajst ljudi.

Slovesnost so pričeli z minuto molka za žrtve nedavnega neurja s poplavami v Sloveniji in tudi v spomin na vse žrtve tega železniškega prehoda.

Minister Žerjav je poudaril, da je že v pogovorih ob prevzemu ministrske funkcije ves čas zelo skrbno spremljal dogajanje, povezano z nezavarovanimi železniškimi prehodi, in napovedal, da bo iskanju teh rešitev namenil posebno pozornost. "Vesel sem, da je ta prehod zdaj zavarovan, kar je za vas domačine zanesljivo najpomembnejše. Hkrati pa naj opozorim na problem še 637 nezavarovanih prehodov v državi, s katerimi se bomo morali ukvarjati. Zgrajenih oziroma zavarovanih je tudi že 29 prehodov, ki pa ne delujejo. Od leta 2005, denimo, ne delujejo naprave na 18 takih prehodih na progi Ormož-Murska Sobota, enajst na relaciji Ljubljana-Sežana pa je takih, ki niso v funkciji, čeprav so bili zgrajeni že v letu 2003. S sodelavci smo že postavili interne roke, ki jih, razumite me, ne bi rad javno razkrival, do katerih bodo naprave morale začeti delovati. Zahteval bom odgovornost tistih, ki delajo v tem sektorju, oziroma jih bom, če roki ne bodo upoštevani, pozval k odstopu. Prav tako sem pozval vse izvajalce in dobavitelje opreme, naj vzpostavijo delovanje teh naprav v najkrajšem možnem času," je bil včeraj odločen novi prometni minister.

Kidričevski župan Jožef Murko je znova zatrdil, da v občini in njeni upravi ni bilo nikogar, ki ne bi bil naredil vsega, kar je bilo mogoče, da bi ta prehod čim prej zavarovali. " Naj pohvalim Civilno pobudo iz Cirkovc, ki je nedvomno veliko prispevala k temu, da so ta prehod zdaj tako hitro zavarovali. Menim pa, da se ni več treba ozirati v preteklost in iskati najrazličnejših odgovorov in krivcev, temveč moramo svoje delovanje usmeriti v prihodnost," je dejal Murko.

Predstavnik civilne pobude Damjan Medved je zadovoljen, da je iz Cirkovc "pregnan eden najhujših strahov" in da bodo poslej ljudje v ta kraj raje prihajali. "Vendar bo naša Civilna pobuda delovala še naprej, saj želimo, da se primerno zavarujejo vsi cestni prehodi čez železnico. Ne samo v naši občini, kjer je zagotovo najnevarnejši nezavarovani prehod v Njivercah, temveč želimo tudi vsem drugim prebivalcem Slovenije, da bi prehode v njihovih krajih zavarovali in da ne bi bilo nikoli nikjer več smrtnih žrtev na železniških tirih." Vrednost opravljenih del na prehodu v Cirkovcah je 300 tisoč evrov, zagotovil pa jih je državni proračun. Čeprav so vsi govorniki poudarjali zadovoljstvo ob tako hitri namestitvi zapornic, pa se domačini, ki so včeraj prisostvovali slovesnosti, kar nekako niso mogli znebiti nelagodnega občutka, da bi bili to lahko storili že mnogo prej in tako ohranili dragocena človeška življenja.


Danes novice časopis --> dne je 22-september-2007 ob 00.45 uri.
:)

lp
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Jembah napisal/-a:In nam 1000Hz baliso na kontrolni signal :roll: :roll: :roll: .
Torej so za kontrolo delovanja postavili kontrolni signal?

MMG, če ne drugega, novi prometni minister vsaj ve za težave s Siemensovimi SVN ... Božič je vedno, ko so ga kaj vprašali o tem, rekel, da o tem ga pa ni nihče seznanil .... Malo upanja ostaja.
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

541 napisal/-a:MMG, če ne drugega, novi prometni minister vsaj ve za težave s Siemensovimi SVN ... Božič je vedno, ko so ga kaj vprašali o tem, rekel, da o tem ga pa ni nihče seznanil .... Malo upanja ostaja.
Zdej se lahko pametnega dela, zdej če ne drugega je lahko že stokrat vse prebral iz cajtngov, če mu že povedal niso.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Ja, Mojster, to je čisto res, samo lahko bi se še kar delal nevednega, ker je to najlažje. Škoda edino, da tega roka minister ne izda.

MMG, zapornice v Cirkovcah menda sploh niso Siemensove, ampak so Iskrine - torej plod domačega znanja. :D
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Sicer jaz sklepam iz tega kar sem vidu iz posnetkov po TVju, in če niso kazal glih notranjost kakšne druge hiške z elektroniko, bi tud jaz reku da so to premontiral od nekod drugje, oz da zadeva glih ne deši po novem in po Siemensu.

V glavi se mi poraja možnost zapornic, ki so jih odmontirali pred Sevnico. Dolfe bo tud sigurno vedu katere.
541 napisal/-a:Ja, Mojster, to je čisto res, samo lahko bi se še kar delal nevednega, ker je to najlažje. Škoda edino, da tega roka minister ne izda.
Jah prejšnemu bi si s tem lahko štelo samo za slabo, trenutni si pa z tem nabira politične točke, kajti on je zdej tisti mojster, ki bo rešil vso to zagato.

V glavnem zgleda da je najdu tistega junaka, ki se bo podpisal pa dal štempl pod dovoljenje, pa se zgleda ne boji za svoja jajca.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Mojster_Strojevodja napisal/-a: V glavi se mi poraja možnost zapornic, ki so jih odmontirali pred Sevnico. Dolfe bo tud sigurno vedu katere.
Če niso nove zapornice: po dokaj zanesljivih podatkih so se na SŽ "valjale" tudi ene stare zapornice s kontrolnimi signali iz enotirne proge, ki so jih želeli vgraditi na Bohinjski progi, vendar ker vgrajevanje takšnega sistema zapornic naj ne bi bilo več dovoljeno, niso nikoli dobili dovoljenja za vgradnjo. V sili so pa mogoče dobili tudi to. :roll:

Bi pa bilo zelo dobrodošlo, če bi o teh zapornicah lahko kdo zapisal kaj več od ugibanj. [-o<
Odgovori