Ledena noč na ES Lecce- Rim in izstop potnikov v Avstriji
Ledena noč na ES Lecce- Rim in izstop potnikov v Avstriji
Minulo strupeno mrzlo noč si bo 450 potnikov Eurostara na relaciji Lecce-Roma zapomnilo. Zaradi ledu in okvare obstal v bližini Rima in tudi brez ogrevanja. Vlak bi moral prispeti v Rim ob 18.22 uri. Vendar so jih z drugim vlakom pripeljali šele danes zjutraj ob 7 uri. V voznem redu je predviden ETR 460. Morda bo Zbowe kaj več napisal.
Na mejnem prehodu med Madžarsko in Avstrijo Nickeldorf so iz vlaka Eurocity avstrijski organi zaradi varnosti odstranili 300 potnikov kateri niso imeli sedežev,kajti vlak je bil nabito poln. Po poročanju avstrijskih železničarjev tako poln ne bi smel odpeljati iz Budimpešte.
Pri nas se kaj takega verjetno ne bo zgodilo!
Na mejnem prehodu med Madžarsko in Avstrijo Nickeldorf so iz vlaka Eurocity avstrijski organi zaradi varnosti odstranili 300 potnikov kateri niso imeli sedežev,kajti vlak je bil nabito poln. Po poročanju avstrijskih železničarjev tako poln ne bi smel odpeljati iz Budimpešte.
Pri nas se kaj takega verjetno ne bo zgodilo!
Re: Ledena noč na ES Lecce- Rim in izstop potnikov v Avstrij
Pri nas se to dogaja vsak delovni dan. Pričakaj kdaj na p. Ljubljana vlak 2405 iz Jesenic in se boš prepričal.Florjan napisal/-a:
Na mejnem prehodu med Madžarsko in Avstrijo Nickeldorf so iz vlaka Eurocity avstrijski organi zaradi varnosti odstranili 300 potnikov kateri niso imeli sedežev,kajti vlak je bil nabito poln. Po poročanju avstrijskih železničarjev tako poln ne bi smel odpeljati iz Budimpešte.
Pri nas se kaj takega verjetno ne bo zgodilo!
Nekje sem ujel podatek, da vlak 2405 pripelje vsak delovni dan cca. 680 potnikov v Ljubljano. Sestavljen je iz dveh 311.
V začetku osemdesetih je bilo takoj po Novem letu na "Zuerichu" ( vl. 416 Beograd-Zuerich) 1600 potnikov v štirinajsti vagonih (podatki obmejnih organov). Avstrijci vlaka niso hoteli prevzeti, ker je več vagonov nasedalo (ni bilo več prostega hoda vzmeti) zaradi preobremenjenosti.
zato smo dodali 4 vagone jutranjega "potnika" do Beljaka, kjer so vlak nato kulturno ojačali (dodali pulmane).
ali pa primer vl. 290 "Akropolis express" iz osemdesetih.
Iz Beograda dalje je zaradi dodanih vagonov zaradi velikega števila potnikov vozil kar z 22 pulmani, čeprav je bil in je še danes tehnični maximum 20 pulmanov.
.................iz Jesenic v Evropo pa sta odpeljala dva vlaka...........vsak po 11 pulmanov........................
zato smo dodali 4 vagone jutranjega "potnika" do Beljaka, kjer so vlak nato kulturno ojačali (dodali pulmane).
ali pa primer vl. 290 "Akropolis express" iz osemdesetih.
Iz Beograda dalje je zaradi dodanih vagonov zaradi velikega števila potnikov vozil kar z 22 pulmani, čeprav je bil in je še danes tehnični maximum 20 pulmanov.
.................iz Jesenic v Evropo pa sta odpeljala dva vlaka...........vsak po 11 pulmanov........................
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Ledena noč na ES Lecce- Rim in izstop potnikov v Avstrij
Ja kar pošteno, 20 ur za 500 km na visokohitrostni progi.Florjan napisal/-a:Minulo strupeno mrzlo noč si bo 450 potnikov Eurostara na relaciji Lecce-Roma zapomnilo. Zaradi ledu in okvare obstal v bližini Rima in tudi brez ogrevanja. Vlak bi moral prispeti v Rim ob 18.22 uri. Vendar so jih z drugim vlakom pripeljali šele danes zjutraj ob 7 uri. V voznem redu je predviden ETR 460. Morda bo Zbowe kaj več napisal.
Zgodila se je okvara na napajalnem sistemu v trenutku ko je ES9354 (ETR480) zapuscal navadno progo (3kV) za AV (25kV). Poslali so vlečno službo (D445) za AV vlake (imajo posebne spenjače spredaj), a so spenjačo odtrgali. Zato so pripeljali drugi vlak. Ta je utegnil pripeljati potnike do Capue, kjer so potnikom nudili nekaj toplega. Edini problem je bil, da ta vlak ni stal tam kot pomoč a je bil v okvari in zato niso mogli ga uporabiti za prevoz potnikov do Rima (edina rezerva ETR500AV je namreč nadomeščal prav njega). Zato so mogli potniki počakati do prvega regionalca (ponoči AV vlakov ni) zjutraj in se stem odpeljali v Rim.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Ko smo z verde treno vozili turiste v Benetke smo bili večkrat tudi 10 minut predčasni.OrientExpress napisal/-a:jah, Italija, kaj nej rečem druzga Sej tam so že vajeni zamud in raznoraznih ID. Vlaki so tam vozil točno (baje - me bo zbowe popravil, če kaj ne drži ) samo za časa Mussolinija, nikdar prej in nikdar kasneje.
Med štrajkom italijanskih machinistov smo bili pa točni ko Švicarji.
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Navadno se ID v kratkem času reši.OrientExpress napisal/-a:jah, Italija, kaj nej rečem druzga Sej tam so že vajeni zamud in raznoraznih ID. Vlaki so tam vozil točno (baje - me bo zbowe popravil, če kaj ne drži ) samo za časa Mussolinija, nikdar prej in nikdar kasneje.
V tem primeru je šlo za nekaj posebnega, verjetno je šla vlaku spredaj črna mačka in v navodilih za strojevodjo ni napisano kako si v tem primeru jajca podlabit.
Vlaki so povprečno točni (glej zamude ki jih vlaki v Sloveniji imajo in to pomoži s prometom ki ga je v Italiji). Problem je da največkrat zamujajo tisti ki bi morali biti strogo točni (Eurostar). Če Intercity Palermo-Milan zakasni eno uro je povsem razumljivo.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
res, slovenske železnice od 70-letne "jugoslovanske avanture" dalje niso več to, kar so bile nekoč (sploh kar se točnosti in reda tiče), to je jasno. Dolfe, mogoče res nismo več taki hlapci kot v Avstroogrski, priliv balkanskega ponosa in vroče krvi nam v tem oziru očitno nikakor ni škodil, ampak točni pa tudi nismo več kot nekoč Vse ma svojo cenozbowe napisal/-a: Vlaki so povprečno točni (glej zamude ki jih vlaki v Sloveniji imajo in to pomoži s prometom ki ga je v Italiji).
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Nalijmo si čistega.......
Kateri vlaki v povprečju največ zamujajo? Mednarodni, ki zamujeni k nam prihajajo. In ti zamujeni vlaki nato posledično ovirajo lokalni promet. In vedno gre za vlake visokega ranga: 101, 246, 296/297, 410, 240/241, ........ Govorim o povprečju, ID so tu izvzeti.
Res pa je tudi, da je letošnje leto precej več zamud tudi zaradi tega, ker se opravljajo številna dela na železniški infrastrukturi, ki se leta in leta niso. Pa bi se morala.
Potrpljenje je božja mast. Naslednje leto so parlamentarne volitve. In po tem v naslednjih treh letih se ne bo zamenjal noben "šveler" več. press
lp
Dolfe
Kateri vlaki v povprečju največ zamujajo? Mednarodni, ki zamujeni k nam prihajajo. In ti zamujeni vlaki nato posledično ovirajo lokalni promet. In vedno gre za vlake visokega ranga: 101, 246, 296/297, 410, 240/241, ........ Govorim o povprečju, ID so tu izvzeti.
Res pa je tudi, da je letošnje leto precej več zamud tudi zaradi tega, ker se opravljajo številna dela na železniški infrastrukturi, ki se leta in leta niso. Pa bi se morala.
Potrpljenje je božja mast. Naslednje leto so parlamentarne volitve. In po tem v naslednjih treh letih se ne bo zamenjal noben "šveler" več. press
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!