Leta 2004 je Shinkansen iztiril prvič in do sedaj se mu to ni več ponovilo. Iztiril je zaradi potresa, ki je prizadel okolico Nagaoke. Joetsu Shinkansen proga poteka od Tokija do Niigate. Iztiril je vlak Toki štev.325 v bližini Nagaoke. V času, ko se je pričel potres je vozil s hitrostjo 200 km/h. Na vlaku, sestavljenemu iz 10 voz je bilo 154 potnikov. Nihče ni bil poškodovan, iztirilo pa je 8 vozov.
Država je takoj izdala "belo knjigo" ukrepov, kaj vse bodo naredili, da bodo vožnje tudi v primeru potresov varnejše. Pričeli so s študijami, kako izboljšati senzorje za zaznavanje potresov in kako čimhitreje pričeti z zaviranjem, s tehničnimi izboljšavami proge, vozil itd. Že naslednje leto so že poskusno vozili vlaki Fastech z "zakrilci" ("mačja ušesa"-zračne zavore za dodatno zaviranje, tako kot pri letalu). Država se je potrudila za svoje državljane...
Še nekaj slikic "nagnjenega" Shinkansena in zvitih tirnic ...
Iztirjenje Shinkansena
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Če greš sedajle na Google in vpišeš "Shinkansen derail" dobiš 12.600 zadetkov v 0,05 sekunde...strašno
Problem nastane, ko začneš brati. Nekatere slike so zaklenjene...
Firma EAST RAILWAY COMPANY, ki ima v lasti zgoraj omenjeno progo je stalno v sporočilih za javnost obveščala o napredku pri uvajanju izboljšav....
Čas od detekcije, ko je potrebno zaviranje pa do komande za zaviranje so skrajšali iz okoli 2 sekund na približno 1 sekundo ("profitirali" so okoli 56 m zavorne poti pri hitrosti 200 km/h) in to v enem letu
Da o drugih izboljšavah ne govorimo...
Lp
Problem nastane, ko začneš brati. Nekatere slike so zaklenjene...
Firma EAST RAILWAY COMPANY, ki ima v lasti zgoraj omenjeno progo je stalno v sporočilih za javnost obveščala o napredku pri uvajanju izboljšav....
Čas od detekcije, ko je potrebno zaviranje pa do komande za zaviranje so skrajšali iz okoli 2 sekund na približno 1 sekundo ("profitirali" so okoli 56 m zavorne poti pri hitrosti 200 km/h) in to v enem letu
Da o drugih izboljšavah ne govorimo...
Lp