nesreča pri Trebnjem

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 21.02.2008, 4:35

Dare napisal/-a:
RisPo napisal/-a:
Tine Jarm napisal/-a:Slike iz tega ID-ja.
Ta garnitura po informacijah, ki mi jih je izrekel eden od višjih uslužbencev novomeške vleke, ne bo nikoli več vozila in gre v razrez.


A tudi prikolica, po slikah sodeč je uničen samo pogonski del :?:



Meni se tudi zdi prikolica še OK :?: , lahko bi jo poštukal kam drugam, tako kot so to naredili pred leti z tisto garniruro, ki je gorela med Trebnjem in Sevnico.
Pazit bo treba edino to , da se bodo grafiti na eni in drugi polovici oblikovno kar najbolje ujemali :lol: .



Nikoli en sam ne odloča, kaj gre v kasacijo, oz. v obnovo. Počakajmo da vidimo kaj bo prinesel čas. Poleg tega, o nadaljni usodi DMG odloča lastnik. To pa ni kurilnica NM.
Poleg tega, dobrih vitalnih delov se nikoli ne zavrže. Razen v primeru če se predvidi, da so povsem neuporabni.
In tudi če bo v tem primeru pogonski del šel v razrez, bo prikolica zagotovo preštevilčena in uporabljena k kakšnemu drugemu kompletu. Kar nekaj Kanarčkov, Fiatov in Gomulk je tako na novo sestavljenih.


lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
gapi_1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 25.09.2005, 12:17

OdgovorNapisal/-a gapi_1 » 21.02.2008, 20:05

:( Uf, res grdo zgleda tale nalet, še sreča da ni bilo žrtev.

Sem pa opazil, da je verjetno kot posledica pomanjkanja garnitur, danes okoli četrte ure popoldan na ljubljanski postaji čakal eden izmer Fiatov (podserije 000). Prava zanimivost, ker drugače tako poredko zaidejo v ljubljano. :P

...mimogrede, kaj nimate dolenjci v kurilnici še nekje spravljen tisti pogonski vagon od 109, al ste tut tega kje ponucal? :wink:
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

OdgovorNapisal/-a 541 » 21.02.2008, 21:11

gapi_1 napisal/-a:Sem pa opazil, da je verjetno kot posledica pomanjkanja garnitur, danes okoli četrte ure popoldan na ljubljanski postaji čakal eden izmer Fiatov (podserije 000). Prava zanimivost, ker drugače tako poredko zaidejo v ljubljano. :P


Če se ne motim, so Celjani poslali Fiata 034 v Ljubljano, popoldan sta pa v vlaku iz Maribora za Celje (3403) bila dva Fiata; druga garnitura je bila zaklenjena. Tako da je na koncu ostal Mb brez enega Fiata.
Nejc

OdgovorNapisal/-a Nejc » 21.02.2008, 21:24

541 napisal/-a:Če se ne motim, so Celjani poslali Fiata 034 v Ljubljano, popoldan sta pa v vlaku iz Maribora za Celje (3403) bila dva Fiata; druga garnitura je bila zaklenjena. Tako da je na koncu ostal Mb brez enega Fiata.


Hočeš reči, da gre, oziroma je šla zaklenjena grt. v Ljubljano, ali je to samo nadomestna (za Celje) za tistega, ki je že v Ljubljani? :roll:

lp NS
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

OdgovorNapisal/-a 541 » 21.02.2008, 21:30

Ena garnitura je bila poslana že dopoldan iz Celja v Ljubljano, garnitura iz Maribora je pa ostala v Celju. :roll:
kurjač
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 456
Pridružen: 13.05.2006, 21:06
Kraj: kurilnica

OdgovorNapisal/-a kurjač » 23.02.2008, 0:15

Malo notranjosti

Leva stran za kabino

Slika

Desno

Slika

levo zunaj

Slika

desno

Slika


nagnjeni sedeži

Slika

Slika

oprijemni ročaj

Slika
kurjač
IztokZ
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 59
Pridružen: 23.02.2008, 22:54
Kraj: Biška vas

OdgovorNapisal/-a IztokZ » 24.02.2008, 23:14

Pozdravljeni

Zanimiva posledica te nesreče je tudi večja previdnost strojevodij, ki vozite na tej relaciji. Kako je lahko strojevodja previden? Berite naprej ...

Tako redno kot zadnje dni vlaki do sedaj še nikoli niso dajali zvočnih signalov, ko so se približevali prehodom, čeprav je za ta namen postavljena ustrezna signalizacija. Toliko o tem, ker so nekateri omenjali policijo, ki naj bi vas nadzirala. Očitno kdaj tudi to ne bi škodilo, čeprav se boste zgovarjali na nadzornike, kontrole, ipd. Ampak tiste niso z vami vedno in osebno sem do sedaj opažal, da je le cca. vsak drugi vlak upošteval signalizacijo za dajanje zvočnega signala. Sedaj pa to ni več problem - ta nesreča je lepo pokazala, da nedotakljivost in ogroženost ni le enostranska ...

Da boste bolje razumeli moje oglašanje na tem forumu vam prilagam satelitsko sliko in posnetek prevoza vlaka na prehodu, ki je le nekaj kilometrov naprej.
Čez ta prehod večkrat vozijo tudi velike traktorske prikolice, ko so enako naložene s hlodi kot je bil ta tovornjak.
Rumena točka ob progi na sliki kaže pozicijo kamere, ki je posnela ta filmček.

Slika


Pa brez zamere fantje. Čeprav nisem železničar (vem pa o vašem delu zelo veliko) vzemite to kot dobrohotno opozorilo in pogled uporabnika cestnih prehodov z železnico, ki mora na določenih prehodih zelo paziti na varnost, ker so totalno nepregledni. Dolenjska pač ni panonska ravnina s svojimi Cirkovci ... :?

In za konec: še veliko varnih km vam želim s čim manj IDji. :)
Uporabniški avatar
SandiP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1572
Pridružen: 11.11.2007, 9:39
Kraj: Ljubljana Moste
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a SandiP » 24.02.2008, 23:34

Zanimivo bi bilo videti, če je vlak potrobil kaj prej, kot se sliši na posnetku.
Če bi s traktorjem in prikolico ravno zapeljal na tire, ko bi zaslišal vlak,
nebi imel nobenih šans...
Očitno je najvarneje počakati vlak, da pripelje mimo ter takoj za njim prečkati tire...
... kaj pa če se za vlakom pripelje maloprej odpeti vagon...
No, zdej sem pa že žleht...
:roll:
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Jembah » 25.02.2008, 11:55

IztokZ napisal/-a:Pozdravljeni
...Toliko o tem, ker so nekateri omenjali policijo, ki naj bi vas nadzirala...


Dragi soforumas policja je odgovorna za varnost prometa na cesti in ima z zeleznico bore malo za opraviti :roll: :roll: :roll: . Tako, da kakrsno koli nadziranje policije na zeleznici so buce, ki jih nekdo trobi okoli. Zeleznica ima za nadzor zaposlene ustrezne nadzornike.
Uporabniški avatar
Urban
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 28.01.2006, 8:46
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a Urban » 25.02.2008, 12:21

Pozdravljeni

Da malo ''obnovimo'' debato o nesreči pri Trimu.

Nesrečna DMG 713/715-112 je do četrtka stala na postaji v Trebnjem, in sicer na prvem tiru poleg klančine, kjer na vagone nalagajo odpadno železo :?
V četrtek naj bi bil na postaji v Trebnjem tudi dvopotni unimog interventne skupine SŽ.

V petek dopoldne sem DMG 713/715-112 opazil v Novem mestu. Poškodoavni pogonski del je bil na okretnici, danes pa ga v NM nisem več videl.

Torej vprašanje za kurjača, kje je sedaj 713/715-112. Ali je še v NM ali je odšel kam dlje?
Pa še to v NM je že precej let en člen garniture 713/715. Ali je ta del pogonski (713) ali je prikolica (715)?

LP in hvala za odgovore

Urban

PS Pohvale tudi Tinetu Jarmu za odlične slike

PPS Želje Tineta Jarma, da ne bi več posredovali v nesrečah, se niso uresničile... :cry:
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Griffith » 26.02.2008, 23:01

Kakšno izjemno srečo so imeli, da nikomur nič ni bilo.
Slika
IztokZ
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 59
Pridružen: 23.02.2008, 22:54
Kraj: Biška vas

OdgovorNapisal/-a IztokZ » 26.02.2008, 23:30

Jembah napisal/-a:
IztokZ napisal/-a:Pozdravljeni
...Toliko o tem, ker so nekateri omenjali policijo, ki naj bi vas nadzirala...


Dragi soforumas policja je odgovorna za varnost prometa na cesti in ima z zeleznico bore malo za opraviti :roll: :roll: :roll: . Tako, da kakrsno koli nadziranje policije na zeleznici so buce, ki jih nekdo trobi okoli. Zeleznica ima za nadzor zaposlene ustrezne nadzornike.

Bodi brez skrbi, da zelo dobro poznam postopek. Če si strojevodja, ki mu bo ob IDju dokazana kršitev pravilnika boš imel opravka najprej s preiskovalnim sodnikom, ki mu bo asistirala policija ter vaši preiskovalci in na koncu še s tožilstvom. Že prej pa sem omenil nadzornike, ki pa niso vedno z vami (nepričakovano) kot policaji za grmom s pištolo za merjenje hitrosti avtov. Zato se na učinkovitost nadzora vaših nadzornikov raje ne izgovarjaj.
Tako da kotaljenje buč glede nemoči policije na železnici raje pripiši sebi :P
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 27.02.2008, 7:29

Malce se bom vmešal. :oops:


IztokZ napisal/-a:
IztokZ napisal/-a:Pozdravljeni
...Toliko o tem, ker so nekateri omenjali policijo, ki naj bi vas nadzirala...


Bodi brez skrbi, da zelo dobro poznam postopek. Če si strojevodja, ki mu bo ob IDju dokazana kršitev pravilnika boš imel opravka najprej s preiskovalnim sodnikom, ki mu bo asistirala policija ter vaši preiskovalci in na koncu še s tožilstvom.


Tale del izjave 100% drži. V vsaki nesreči se s preiskavo išče odgovornost vseh vpletenih.


IztokZ napisal/-a:Že prej pa sem omenil nadzornike, ki pa niso vedno z vami (nepričakovano) kot policaji za grmom s pištolo za merjenje hitrosti avtov. Zato se na učinkovitost nadzora vaših nadzornikov raje ne izgovarjaj.


Tole pa je povsem laična, da ne rečem "novinarska" pogruntavščina. :lol:
Da bi policaj z lasersko pištolo stal za grmom, nadzoroval železniški promet in meril hitrost vlakov ...... :lol:

No ja. Morda se v resnici najde kdo, ki na svojo roko hoče to početi. Vendar je to le zapravljanje davkoplačevalskega denarja. Da nekdo lahko kaj nadzira, mora tisto delo tudi poznati. Policija pa je na tem področju popolnoma nepoučena.

Policija nima pristojnosti nadzorovati delo železničarjev v železniškem prometu. Za tó skrbijo inšpektorji notranje kontrole in pa "bog bogova" državni (republiški) inšpektorji.

Pa še to. Me prav zanima, koliko tega piskanja lokomotive registrira zavest in podzavest voznika, ki sedi v dobro zvočno izolirnem avtomobilu z na "full" prižganim radiem. Tovornjaki in traktorji s svojim hrupom niso nikakršna izjema.
Moja misel je, da bi bilo potrebno zapreti vse s samo z andrejevim križem zavarovane prehode, ki nimajo zagotovljene vsaj 500 metrske vidnostne razdalje.

Še malce teorije: Rdeče bel stebriček, ki napoveduje strojevodji le z andrejevim križem in s stop znakom zavarovan potni prehod, stoji na glavnih progah 500 m pred njim. (na stranskih progah 200m). Če vzamemo hitrost vlaka 75 km/h in piskanje pri dotičnem opozorilniku, bo vlak zapeljal na potni prehod v cca 23 sekundah.
Po moji oceni je to premalo časa, da se težko naložen kamion ali traktor s prikolico, varno prepelje preko proge. Seveda z obzirom, da vozilo povprej stoji pred stop znakom.

lp
Dolfe



lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Nejc

OdgovorNapisal/-a Nejc » 27.02.2008, 7:55

Dolfe napisal/-a:Moja misel je, da bi bilo potrebno zapreti vse s samo z andrejevim križem zavarovane prehode, ki nimajo zagotovljene vsaj 500 metrske vidnostne razdalje.


Dolfe, kaj ti bi potem zaprl 3/4 vseh prehodov na SŽ? :lol:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 27.02.2008, 8:48

Nejc napisal/-a:
Dolfe napisal/-a:Moja misel je, da bi bilo potrebno zapreti vse s samo z andrejevim križem zavarovane prehode, ki nimajo zagotovljene vsaj 500 metrske vidnostne razdalje.


Dolfe, kaj ti bi potem zaprl 3/4 vseh prehodov na SŽ? :lol:


Kar se nivojskih križanj tiče. Avtomatsko zavarovanje ali pa nič, seveda če ni zagotovljena dovolj velika vidnostna razdalja.



IztokZ napisal/-a:
Pa brez zamere fantje. Čeprav nisem železničar (vem pa o vašem delu zelo veliko) vzemite to kot dobrohotno opozorilo in pogled uporabnika cestnih prehodov z železnico, ki mora na določenih prehodih zelo paziti na varnost, ker so totalno nepregledni. Dolenjska pač ni panonska ravnina s svojimi Cirkovci ... :?




Dolenjska v resnici ni primerljiva s panonsko ravnino. Postavlja pa se vprašanje: Zakaj so dolenjski nivojski prehodi tako slabo pregledni. Že res, da je temu kriva tudi konfiguracija terena. Kaj pa ostalo? Skoraj vsi potni prehodi so zakriti z grmovjem. Iz mesta kjer stoji andrejev križ s stop znakom, se na progo ne vidi nič. Avto je potrebno dobesedno zapeljati v profil proge, kjer se šele lahko voznik prepriča o varnem prečkanju. To pa je lahko že tudi usodno. Kdo pa je kriv za bujno zelenje pa verjetno ni potrebno posebej komentirati. Železnica ima svoj profil očiščen.

lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov