Vrata se ne zaprejo...

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Vrata se ne zaprejo...

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Na velikonočni ponedeljek (24.3.2008) sem fotografiral na postaji Jesenice vlak IC 211 "Sava". Ob odhodu vlaka se srbskemu vagonu 1. razreda, ki so ga priklopili na Jesenicah, vrata niso zaprla (šlo je za Gošin "sivi" EC vagon). Vagon je nato odpeljal z odprtimi vrati proti Ljubljani.

Mogoče kdo ve, kaj je bilo narobe?
Uporabniški avatar
vagoncek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 272
Pridružen: 28.09.2005, 11:25
Kraj: jesenice
Kontakt:

oj

Odgovor Napisal/-a vagoncek »

morda pramajhna hitrost vlaka al pa umazanija med vrati, ena od možnih razlag, ali je bil morda to biffe vagon? Za tega namreč skrbijo spremljevalci, se pa ve čigavo je lastništvo vagona in tudi sam se sprašujem kako, da take vagone sploh prevzemamo na meji v Dobovi, ????, samo to pa je že vprašanje za druge službe na SŽ. Pa prosim ne polemizirajmo sedaj na to temo, ker ne bomo nikamor prišli oziroma ne bomo ničesar s tem dosegli
pred upokojitvijo sem bil zaposlen na muzejskem vlaku SZ kot referent za muzejske vlake
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: oj

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ni bil bife vagon, bil je EuroCity vagon, izdelan v Goši in enak našim Aeelmt vagonom.

Je morda šlo za napako v elektroniki?
Uporabniški avatar
vagoncek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 272
Pridružen: 28.09.2005, 11:25
Kraj: jesenice
Kontakt:

oj

Odgovor Napisal/-a vagoncek »

HAHA elektronika, si za hece, vagoni iz bivše imajo omarice prazne HAHAHA , kaj pa če niso bile spete modre zračne pipe??? HAHA , se pač vidi kako se vzdržujejo vozna sredstva v Srbiji, ta vagon mi je dobro poznan, saj je samo preštevilčen na srbske železnice pred osamosvojitvijo je bil ta vagon last ŽG sedaj SŽ, pa jih je ostalo v Srbiji za eno celo potniško garnituro in sedaj so jih samo preobeležili, na vzdrževanje pa so pozabili. Osebno bi tem vagonom prepovedal prehod meje na postaji Dobova, enako so naredili na OBB zato ti vagoni ostajajo na Jesenicah
pred upokojitvijo sem bil zaposlen na muzejskem vlaku SZ kot referent za muzejske vlake
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Za celo garnituro - in ta garnitura tudi zares vozi!

Te vagone ima namreč Intercity "Avala" Beograd - Dunaj.

Ali je bil ta vagon (ko je bil še pod ŽG) namenjen Mimari, kot naši Aeelmt?
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: oj

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

vagoncek napisal/-a:HAHA elektronika, si za hece, vagoni iz bivše imajo omarice prazne HAHAHA , kaj pa če niso bile spete modre zračne pipe??? HAHA , se pač vidi kako se vzdržujejo vozna sredstva v Srbiji, ta vagon mi je dobro poznan, saj je samo preštevilčen na srbske železnice pred osamosvojitvijo je bil ta vagon last ŽG sedaj SŽ, pa jih je ostalo v Srbiji za eno celo potniško garnituro in sedaj so jih samo preobeležili, na vzdrževanje pa so pozabili. Osebno bi tem vagonom prepovedal prehod meje na postaji Dobova, enako so naredili na OBB zato ti vagoni ostajajo na Jesenicah
Ejej vagonček, tako pa to ne gre. Nič niso preobeležili kar tako, saj bi to pomenilo krajo. In takšnega vagona nikakor ne bi upali spustiti ven iz svoje države, saj ga ne bi bilo več nazaj. :lol:

Da so ostala odprta vrata, je pa seveda krivo njihovo dosledno vzdrževanje.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

In v bistvu tej vagoni sploh niso tako slabi!
Vsaj takrat, ko sem se z enim od njih peljal v Zagreb in nazaj (v vlaku 415/414), je vse delovalo, kot bi moralo.
Odgovori