Iztiril vlak

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 19.06.2008, 10:29

kamerad napisal/-a:Ja Dolfe ima čisto frišno izkušnjo z zvitimi tiri,morda nam bo kaj zaupal!!



LP



Bojda so rekli, da je to povsem normalno stanje tira in zadostuje hitrosti 30 km/h. Peršing 362-027 pa je hotel zaviti v levo, kar nekam po svoje ...... Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11420
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

OdgovorNapisal/-a cokla » 19.06.2008, 11:44

Dolfe napisal/-a:
Peršing 362-027 pa je hotel zaviti v levo, kar nekam po svoje ...... Slika


Ta še po ravnih tirih "rajda " po svoje. :lol:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 19.06.2008, 15:11

cokla napisal/-a:
Dolfe napisal/-a:
Peršing 362-027 pa je hotel zaviti v levo, kar nekam po svoje ...... Slika


Ta še po ravnih tirih "rajda " po svoje. :lol:




362-027 gre zares cik-cak, kot strela. Ampak to le zato, ker išče cilj. Ko pa se znjim nagneš in zaplešeš proti gmajni, te pa orn'k stisne ..... :?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 23.06.2008, 10:43

Dolfe napisal/-a:
kamerad napisal/-a:Ja Dolfe ima čisto frišno izkušnjo z zvitimi tiri,morda nam bo kaj zaupal!!



LP



Bojda so rekli, da je to povsem normalno stanje tira in zadostuje hitrosti 30 km/h. Peršing 362-027 pa je hotel zaviti v levo, kar nekam po svoje ...... Slika


Včeraj, nedelja 22.06.2008, so le zaprli levi tir med Slovensko Bistrico in Pragerskem. Omenjeni odsek kar na enkrat ni bil več dober za promet. Slika


Neplanirano so delali celo noč, da bodo lahko za kakšen dan spet mirno spali.


Psi lajajo, karavana (vlaki) pa gre naprej. Ali pa tudi ne. press


lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1772
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

OdgovorNapisal/-a Signal » 23.06.2008, 10:52

Močvirje...
Saj ni od včeraj. Zanimivo bi bilo izvedet, kdo je zamočil vse skupaj.
Projektanti, izvajalci?

Lp Mirko
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Jembah » 23.06.2008, 11:08

Narava, narava dragi Signal :lol: :lol: :lol:
progarček
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 31
Pridružen: 17.04.2008, 18:10
Kraj: CELJE
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a progarček » 02.09.2008, 20:43

cokla napisal/-a:
železocestnik napisal/-a:
Ali je res možno videti skrivljene tire na razdalji 200 metrov?
In, ali strojevodja skozi gleda tire pred sabo?



Nekako takole izgleda deviacija tira pred tabo ko voziš vlak. :?

Slika

Slika


da te mapo popravim ni deviacija tira ampak deformacija
ko grobar s ceste me bo pobral vedite da redbul smrti se ni bal
Nejc

OdgovorNapisal/-a Nejc » 02.09.2008, 20:57

progarček napisal/-a:da te mapo popravim ni deviacija tira ampak deformacija


Pa da te jaz popravim malo... :wink:

Bo kar deviacija. Deviacija je definirana kot odmik od normalnega ali pravega. V tem primeru gre za odmik oziroma bolje rečeno premik tirnic od prave lege.

Deformacija, ki jo omenjaš ti, je pa lahko plastična ali elastična. Tukaj pa ni ne eno ne drugo. Saj gre pri elastični deformaciji za stanje, v katerem se material vrne v prvotno stanje, kot je bilo pred deformacijo.
Pri plastični deformaciji, pa ostane material trajno deformiran, in ostane po deformaciji v obliki, kakršna je nastala deformacija.

Če bi pritrditve tirnic odstranil in pragove pobral, bi izgledalo, kot da se je material plastično deformiral. Ampak se ni, saj je teža in gostota tirnice tako velika, da izgleda, kot da je resnično prišlo do plastične deformacije.

Še manj pa pride pri tirnicah do plastičnih deformacij, za kar je "kriva" tudi predvsem masa in gostota materiala.

lp NS :wink:
Uporabniški avatar
Planet 1830
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 970
Pridružen: 08.10.2007, 21:25

OdgovorNapisal/-a Planet 1830 » 03.09.2008, 17:34

Nejc napisal/-a:
progarček napisal/-a:da te mapo popravim ni deviacija tira ampak deformacija


Pa da te jaz popravim malo...
...
Bo kar deviacija...
...
Deformacija, ki jo omenjaš ti, je pa lahko plastična ali elastična...


Deformacija tira (kot jo omenja progarček) je lahko plastična ali elastična? :shock:

V branje priporočam kakšen pravilnik v zvezi z železniškimi progami. Tam nedvoumno piše, da v primerih, kakršen je gornji, govorimo o deformaciji tira, piše pa tudi o ukrepih v takšnem primeru (omejitev hitrosti na 30 km/h in čimprejšnja sanacija).
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11420
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

OdgovorNapisal/-a cokla » 03.09.2008, 17:38

Planet 1830 napisal/-a:
Nejc napisal/-a:
progarček napisal/-a:da te mapo popravim ni deviacija tira ampak deformacija


Pa da te jaz popravim malo...
...
Bo kar deviacija...
...
Deformacija, ki jo omenjaš ti, je pa lahko plastična ali elastična...


Deformacija tira (kot jo omenja progarček) je lahko plastična ali elastična? :shock:

V branje priporočam kakšen pravilnik v zvezi z železniškimi progami. Tam nedvoumno piše, da v primerih, kakršen je gornji, govorimo o deformaciji tira, piše pa tudi o ukrepih v takšnem primeru (omejitev hitrosti na 30 km/h in čimprejšnja sanacija).


Naši nekdanji bratje bi rekli : prodajete muda za bubrege. :roll:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Nejc

OdgovorNapisal/-a Nejc » 03.09.2008, 18:00

Planet 1830 napisal/-a:
Nejc napisal/-a:
progarček napisal/-a:da te mapo popravim ni deviacija tira ampak deformacija


Pa da te jaz popravim malo...
...
Bo kar deviacija...
...
Deformacija, ki jo omenjaš ti, je pa lahko plastična ali elastična...


Deformacija tira (kot jo omenja progarček) je lahko plastična ali elastična? :shock:

V branje priporočam kakšen pravilnik v zvezi z železniškimi progami. Tam nedvoumno piše, da v primerih, kakršen je gornji, govorimo o deformaciji tira, piše pa tudi o ukrepih v takšnem primeru (omejitev hitrosti na 30 km/h in čimprejšnja sanacija).


Nisem govoril o deformaciji tira, ampak na splošno o definiciji deformacije! :wink:
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

OdgovorNapisal/-a 541 » 03.09.2008, 18:55

Če bi tukaj šlo za deviacijo, bi pomenilo, da bi progo speljali okoli močvirja, naredili čez močvirje viadukt, ter nato progo prestavili nazaj. :-k

Ali sem mimo pihnil? :lol:
Uporabniški avatar
Marlo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 177
Pridružen: 24.01.2009, 11:44

OdgovorNapisal/-a Marlo » 02.03.2009, 9:33

Na slikah (km 572+450) gre za deformacijo. Do deformacije pride zaradi plazenja, posedanja, izbočenja,...

O deviaciji pa govorimo, ko gre za (začasno) prestavitev trase proge ob gradnji podvoza ali česa podobnega.

Primer deviacije ob gradnji vzhodne ljubljanske avtoceste v Polju pri Ljubljani (pred desetimi leti).
Pogled proti Ljubljani
Slika
in pogled proti Zalogu
Slika

Nekatere deviacije ostanejo trajno, kot na primer na progi Ljubljana - Kamnik na B strani postaje Lj. Črnuče (pod podvozom ceste rondo Tomačevo - Trzin).

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov