Iztirjenje ICE v Koelnu

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
tomibus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 103
Pridružen: 18.11.2005, 17:42
Kontakt:

Iztirjenje ICE v Koelnu

Odgovor Napisal/-a tomibus »

Pozdrav!

V Koelnu (Nemčija) je v sredo prišlo do izrednega dogodka, ko je na mostu pri izvozu iz postaje Koeln iztiril ICE. DB je iz prometa vzel vse vlake generacije 3 in jih preverja, zato prihaja ob koncu tedna sedaj do zastojev v prometu.

Vec o tem:
http://www.rtl.de/rtlaktuell/rtl_aktuel ... 0505&pos=4

Lep pozdrav!
Tomi
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Ja, so imeli srečo v nesreči...

ICE 518 je v sredo, 9. julija 2008 ob 16.11 iztiril na izvozu iz železniške postaje Köln, sprednji del vlaka pa je že zapeljal na most Hohenzollern (reka Ren).
Most, ki je eden prometno najbolj obremenjenih v Evropi, je bil popolnoma zaprt 8 ur.
Vlak je vozil na relaciji München-Dortmund.
Na vlaku je bilo 250 potnikov, nihče ni bil poškodovan.
Poročajo, da se je iztirjenje zgodilo pri hitrosti hoje (eni hodijo hitr, eni pa počas.. :wink: ).

Celotna zgodba se je pričela verjetno že kmalu potem, ko so zapustili postajo Frankfurt-letališče (torej eno uro pred iztirjenjem). Potniki so šlišali ropot, ki je bil nekaj posebnega in so o tem poročali vlakovnemu osebju. Kako je to osebje poročalo naprej, ne poročajo, je pa predstavnik DB izjavil, da z vso resnostjo.
No, vlak je kljub temu vozil na progi od Frankfurta do Kölna občasno tudi 300 km/h.
Ko so prispeli v Köln, so se verjetno odločili, da bodo bolj pozorno opazovali vlak pri odhodu. In res se je ponovil ropot, sprevodnik je videl, da se pod vlakom nekaj riba ob pritrditev tirov in je povlekel za ročno zavoro. Kmalu zatem je vlak iztiril.
Ugotovili so, da se je prelomila gred kolesne dvojice lokomotive IC 3.

Deutsche Bahn je takoj po nesreči reagiral tako, da je v petek 11.7.2008 ob 00:00 izločil 61 od 67 IC 3 vlakov in jih napotil na izredni pregled.
V petek so pregledali 10, v času vikenda pa bodo pregledali še 15 IC 3, kar bo omogočilo kolikor toliko znosen promet v začetku naslednjega tedna.
Predstavnik DB je izjavil, da je varnost njihovih potnikov najvišja prioriteta.

Državno tožilstvo je sprožilo preiskavo proti neznanemu povzročitelju nesreče.

Profesor za tirni promet na tehniški univerzi v Berlinu Marcus Hecht je izjavil, da bi se lahko vse skupaj končalo katastrofalno.
"takšna okvara je nekaj najbolj nevarnega, kar se lahko zgodi.
Os ICE 3 je morala biti že dalj časa poškodovana. Jeklo "poka" počasi je izjavil.

Nemci še niso pozabili katastrofe, ki se je zgodila pri kraju Eschede, 3. junija 1998, ko je pri okoli 200 km/ h počil obroč kolesa in povzročil iztirjenje vlaka. Od skupno 287 potnikov je bil 101 mrtev, 88 pa težko poškodovanih. Vendar je bil to IC 1, kateremu so potem zamenjali posebno konstrukcijo koles z monobloki.
Uporabniški avatar
kamerad
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 27.03.2008, 19:16
Kraj: dežela cvička

Odgovor Napisal/-a kamerad »

Vlakovno osebje je ukrepalo z vso resnostjo :lol: :lol: :lol: ,kljub ukrepanju je ICE 518 še vedno dosegal 300km/h !!?? Varnost potnikov je najvišja prioriteta je izjavil predstavnik DB (s figo v žepu) saj počena osovina dokazuje,da pri vzdrževanju nekaj hudo škripa!! Če bi osovine redno pregledovali z ulrazvokom do lomov nebi prihajalo!!
Enkrat osovina ,drugič kolesni obroč,tretjič ovce.......stari moji Pendolino je zakon j.......š ICEje. Počasi se daleč pride!!! :lol: :lol: :lol:





LP
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Predstavnik DB je izjavil, da pregledujejo osi (gredi) vsakih 300.000 km.
Teh 61 IC 3, ki so jih vpoklicali na izredni pregled, so imeli prevoženih manj kot 60.000 km.

(vir: nekje na netu, ne najdem več... :wink: )

Ostalo se strinjam... :lol: :lol:

Sem našel link: http://www.rp-online.de/public/article/ ... rueck.html

Pozdrav
tomibus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 103
Pridružen: 18.11.2005, 17:42
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a tomibus »

Pozdrav!

Vceraj sem slisal, da je uradna razlaga, da je za iztirjenje neposredno krivo zasilno zaviranje (ce je to pravi izraz). Je pa v povezavi z okvaro, ki je bila omenjana (lom). Vprasanje je bilo le, kdo je sprozil zaviranje. Uradna razlaga je, da ga je sprozilo vlakovno osebje, vendar je ena prica izjavila, da ni bilo tako. Baje so potniki slisali cudne zvoke in eden izmed potnikov je opozarjal na to in zahteval ustavitev vlaka. Sprevodnik je zelel prej telefonirati s strojevodjem, kar pa potnik naj ne bi dovolil in sam sprozil zaviranje. Trenutno se z zadevo ukvarja tudi tozilstvo.

Lep pozdrav!
Tomi
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Predstavitev firme"Gleislauftechnik Müller" iz Švice, zakaj pride do iztirjenja
(splošni pregled) sem dodal v rubriko Splošno: Prerez kolesa.

Pozdrav
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

železocestnik napisal/-a:Predstavitev firme"Gleislauftechnik Müller" iz Švice, zakaj pride do iztirjenja
(splošni pregled) sem dodal v rubriko Splošno: Prerez kolesa.

Pozdrav

Tukaj je bližnjica, ....... do tam. Slika



lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a zbowe »

No pa tako, nemci so zelo sigurni njihovih proizvodov, da niso niti vzeli v poštev dejstvo, da se pogonska gred lahko zlomi.
Taljani, ki pa niso nikoli sigurni s njihovim delom, so okoli pogonskih gredi pendolinov vgradili kletko, ki obdrži zlomljeno os pod vlakom, tako da ne pride v stik z pragovi.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Uporabniški avatar
Brižita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 149
Pridružen: 08.12.2006, 15:51
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Brižita »

Baje so potniki slisali cudne zvoke in eden izmed potnikov je opozarjal na to in zahteval ustavitev vlaka. Sprevodnik je zelel prej telefonirati s strojevodjem, kar pa potnik naj ne bi dovolil in sam sprozil zaviranje.
Ja, tako je to v Nemčiji. Isto je bilo, ko je počil tisti kolesni obroč. Namreč ko je tisto železo prodrlo v potniški prostor je potnik ki je to videl prav tako želel ustaviti vlak (oz. od sprevodnika zahteval, da se ustavi vlak), sprevodnik pa tega ni želel storiti ampak se je odpravil proti strojevodski kabini, da bi o dogodku poročal strojevodjem, ki bi mu svetovali nadalnje ukrepanje (oz. je morda mislil, da si bo eden od strojevodij zadevo ogledal) a do tja ni prišel, ker je vlak prej iztiril.

L.P.

Miha
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Da ne bi mislili, da DB ne pregleduje osi, gredi, koles...
Ni sicer primer za IC 3 os(gred), se pa vidi, da imajo kar nekaj teh naprav in da so z njimi opravili kar nekaj pregledov...
Izgleda pa, da je kolesnih dvojic preveč... :wink:
Pa šlamparija se je tudi zaredila v Nemčiji :roll:

Še link: članek je v anleščini!

http://www.ndt.net/article/wcndt2004/pd ... hansen.pdf


Pozdrav
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Najprej o tem, kdo je aktiviral zasilno zavoro...

vir: http://de.news.yahoo.com/ap/20080715/tw ... c1e7b.html

Torej sta vlak zaustavila dva sodelavca DB. Istočasno sta aktivirala zasilno zavoro.
En je bil v službi, drugi pa je bil potnik.
To izjavo je podalo državno tožilstvo.
Tako se je razjasnila dilema, kdo je aktiviral zasilno zavoro.. :wink:

Danes pa je DB sporočil, da se opravili pregled 61 vlakov ICE-3 z ultrazvokom in da niso našli pri nobenem kakšne napake.
Za to so potrebovali 100 dodatnih delovnih dni (najmanj 800 "nadur")... :lol:
(nekateri so dobro zaslužili, niso pa mogli na dopust :cry: )

Časopis Focus je naredil anketo, v kateri se je pokazalo, da so Nemci izgubili zaupanje v hitre vlake. Ker pa je bilo vključenih v raziskavo samo okoli 1000 ljudi, o tej anketi ne poročam... :wink:


Pozdrav
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Iztirjenje ICE v Koelnu

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Oh, ta nesrečni ICE! V soboto so ICE vlaku št. 105 kateri vozi med Amsterdamom in Baslom izpadla ena vstopna vrata pri polni hitrosti, katera so priletela v nasproti vozeči vlak ICE št. 612. Na Bistro vagonu je poškodovalo dvoje stekel, drobci stekla pa so poškodovali 6 potnikov. Vzrok nezgode bo komisija ugotavljala v ponedeljek. Več spodaj, žal v nemščini.

http://www.zeit.de/newsticker/2010/4/17 ... 4546636xml
http://bdyoutube.com/video/5Va18MMwPkU/ ... Fahrt.html
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1289
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Re: Iztirjenje ICE v Koelnu

Odgovor Napisal/-a bart »

Sreča v nesreči.

Takole pa je zgledal vagon na postaji.
Slika
Varnostno steklo, je opravilo svoje delo. Vsaj po mojem mnenju, upoštevajoč, da se hitrosti pri trkih seštevajo.

Jernej
P.S. Slika je iz skopirana poročil. :oops:
Odgovori