Takle ga mamo
Re: Takle ga mamo
Brezvezno nakladanje in nepotrebno dramatiziranje in ustvarjanje že tako slabe podobe SŽ med ljudmi....hulk napisal/-a:http://www.finance.si/218294
Po takihle neumnih člankih je res še čudno, da nam ne pobegne še tistih 5 potnikov, ki jih prepeljemo čez dan....
Zdravo,
sicer ne vidim celotnega članka, prebral sem lahko le, da je skoraj prišlo do nesreče. Skoraj še pes zajca ni ujel, torej lari-fari. Članki, ki smo jim priča, pač pašejo v čas kislih kumaric, in nanje ne bi polagal neke pozornosti. Je pa res, da gre za načrtne poskuse diskreditacije celotnega sistema SŽ, in ne zgolj posameznikov.
Lp,
Tono
sicer ne vidim celotnega članka, prebral sem lahko le, da je skoraj prišlo do nesreče. Skoraj še pes zajca ni ujel, torej lari-fari. Članki, ki smo jim priča, pač pašejo v čas kislih kumaric, in nanje ne bi polagal neke pozornosti. Je pa res, da gre za načrtne poskuse diskreditacije celotnega sistema SŽ, in ne zgolj posameznikov.
Lp,
Tono
Kolegi, če je vzdrževalec SV naprav pomotoma sprostil odsek APB, na katerem se je nahajal vlak, pri tem pa vlaki niso vozili v postajnem razmiku ampak v APB, je s tem resno ogrožal varnost prometa in niso to nikakršne kisle kumarice ampak bo še kar nekaj časa hodil po sodišču. Še toliko bolj, ker sta bila na progi dva vlaka, SVN je pa zaznavala še samo enega.
Sploh pa - če je bil uvoz v Divačo postavljen za cisterne, odsek s tem vlakom je pa bil umetno sproščen, je imel Siemens v najboljšem primeru na preduvoznem signalu "zeleno utripajočo" - prosto, pričakuj omejitev hitrosti.
Dva vlaka v istem prostornem odseku nimata kaj početi!!!!!!!! Razen če gre za pomožni vlak, ampak to je že (po novem) incident. Kaj pa če bi tovorni krepnil sredi prostornega odseka, ko bi imel Siemens še večjo hitrost?Potnik je vozil na signalni znak "previdno, pričakuj stoj" zato je vozil počasneje, ustavil pa se je za tovornim vlakom ki je stal na uvozu.
Sploh pa - če je bil uvoz v Divačo postavljen za cisterne, odsek s tem vlakom je pa bil umetno sproščen, je imel Siemens v najboljšem primeru na preduvoznem signalu "zeleno utripajočo" - prosto, pričakuj omejitev hitrosti.
Marko, vse to kar si napisal je res.
Ampak, varnost na SŽ ne bo zaradi takih člankov, ki jih piše g. Godec nič večja ali manjša.... V sistem se s takimi članki samo vnaša nered, zmedo in kaos...
Tisti ki dela tudi greši, tisti ki ne dela, je pač popoln, ker ne more grešiti....
Seveda pa je potrebno ob morebitnih napakah poiskati odgovorne, ki med drugim, za svojo odgovornost dobivajo tudi plačo....
Ampak, varnost na SŽ ne bo zaradi takih člankov, ki jih piše g. Godec nič večja ali manjša.... V sistem se s takimi članki samo vnaša nered, zmedo in kaos...
Tisti ki dela tudi greši, tisti ki ne dela, je pač popoln, ker ne more grešiti....
Seveda pa je potrebno ob morebitnih napakah poiskati odgovorne, ki med drugim, za svojo odgovornost dobivajo tudi plačo....
Ni mogoče drugega kot strinjati se z Reganom 664Regan 664 napisal/-a:Marko, vse to kar si napisal je res.
Ampak, varnost na SŽ ne bo zaradi takih člankov, ki jih piše g. Godec nič večja ali manjša.... V sistem se s takimi članki samo vnaša nered, zmedo in kaos...
Tisti ki dela tudi greši, tisti ki ne dela, je pač popoln, ker ne more grešiti....
Seveda pa je potrebno ob morebitnih napakah poiskati odgovorne, ki med drugim, za svojo odgovornost dobivajo tudi plačo....
Vse, kar je slabega na svetu, se dogaja le zato, ker o tem govorimo in pišemo. Za Srebrenico bi mislili, da je bila izletniška točka srbskih veteranov, če o tem zlobneži ne bi obvestili javnosti. In v Darfur se je hodilo na fotosafarije, dokler grdi novinarji niso ustvarili konstrukta, ki govori o genocidu.
In zadnji dogodek v Divači se je končal sicer srečno, kaj pa bi bilo, če bi potniški vlak pri polni hitrosti ne obstal s tistim srečnim metrom prostora do z gorivom natovorjenega vlaka. Zgodovina bi bila lepša - tista nesreča pred 24 leti na isti postaji ne bi bila več najhujša nesreča niti v Sloveniji niti v Divači. No ja, ampak mogoče bi jo pa lahko novinarji prikazali drugačno.