Prehod onemogočen

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
Uporabniški avatar
541-110
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1093
Pridružen: 11.06.2006, 9:25
Kraj: LJUBLJANA

Prehod onemogočen

Odgovor Napisal/-a 541-110 »

Saj ni res bi dejali, pa kljub temu je še kako res.
Danes smo okoli poldneva obstali na Zaloški cesti. Seveda je bil prehod zabarikadiran. Potniška garnitura, ki je peljala iz Ljubljane proti dolenjski je lepo pripeljala do Rakovnika. A glej ga zlomka, zapornice so še vedno bile spuščene. Po približno 20ih minutah čakanja sem le poklical v nadzorni stolp v Ljubljano in povedal kaj se dogaja. No pri njih je kazalo, da so dvignjene.
Še podatki o oviri (spuščene zapornice):

Spuščene so bile na:
Zaloški
Povšetovi
Ob ljubljanici
in celo na Orlovi


Hvala bogu, da sem imel mobilca pri sebi.
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Odgovor Napisal/-a Cepi »

Lepo, da si jih obvestil o tehnični napaki. Je pa vseeno bolje, da so ostale spuščene, kot pa dvignjene, ker ljudje se zanašajo samo na zapornice, ker nekateri bi se celo zaleteli v vlak, če bi samo utripale in oddajale zvok varnostne luči in bi bile zapornice dvignjene.

MMG Kako se pravilno reče tem lučem, ki utripajo ob potniških prehodih?
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

Čudi me, da se niso našli "junaki", ki bi obvozili zapornice.
Na Štajerskem jih imamo kar precej, sploh če je prehod zaprt 20min. po prevozu vlaka.

Lp M
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Prehod onemogočen

Odgovor Napisal/-a 541 »

541-110 napisal/-a:Saj ni res bi dejali, pa kljub temu je še kako res.
Zakaj pa bi bilo tako neverjetno, če se zgodi tehnična napaka na zapornicah? :roll: Dobro je pa to, da so narejene tako, da se v 99,99% odzovejo na to napako tako, da se zagotovi varnost prometa. In so glede na pojavljeno motnjo delovale povsem pravilno.

Pri prehodu z DK pa nima vlakovni odpravnik kontrole, ali so zapornice odprte ali zaprte, ima le informacijo o njihovem normalnem delovanju, motnji ali napaki. Mislim, da so le na celjskem območju DK zapornicam dodali javljanje, kdaj so le-te zaprte, in sicer javljanje normalnega delovanja NPR takrat utripa.
Odgovori