Saj ni res bi dejali, pa kljub temu je še kako res.
Danes smo okoli poldneva obstali na Zaloški cesti. Seveda je bil prehod zabarikadiran. Potniška garnitura, ki je peljala iz Ljubljane proti dolenjski je lepo pripeljala do Rakovnika. A glej ga zlomka, zapornice so še vedno bile spuščene. Po približno 20ih minutah čakanja sem le poklical v nadzorni stolp v Ljubljano in povedal kaj se dogaja. No pri njih je kazalo, da so dvignjene.
Še podatki o oviri (spuščene zapornice):
Spuščene so bile na:
Zaloški
Povšetovi
Ob ljubljanici
in celo na Orlovi
Hvala bogu, da sem imel mobilca pri sebi.
Prehod onemogočen
Lepo, da si jih obvestil o tehnični napaki. Je pa vseeno bolje, da so ostale spuščene, kot pa dvignjene, ker ljudje se zanašajo samo na zapornice, ker nekateri bi se celo zaleteli v vlak, če bi samo utripale in oddajale zvok varnostne luči in bi bile zapornice dvignjene.
MMG Kako se pravilno reče tem lučem, ki utripajo ob potniških prehodih?
MMG Kako se pravilno reče tem lučem, ki utripajo ob potniških prehodih?
Re: Prehod onemogočen
Zakaj pa bi bilo tako neverjetno, če se zgodi tehnična napaka na zapornicah? Dobro je pa to, da so narejene tako, da se v 99,99% odzovejo na to napako tako, da se zagotovi varnost prometa. In so glede na pojavljeno motnjo delovale povsem pravilno.541-110 napisal/-a:Saj ni res bi dejali, pa kljub temu je še kako res.
Pri prehodu z DK pa nima vlakovni odpravnik kontrole, ali so zapornice odprte ali zaprte, ima le informacijo o njihovem normalnem delovanju, motnji ali napaki. Mislim, da so le na celjskem območju DK zapornicam dodali javljanje, kdaj so le-te zaprte, in sicer javljanje normalnega delovanja NPR takrat utripa.