ŽCPR na Litostrojski cesti v Ljubljani

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2161
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

ŽCPR na Litostrojski cesti v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a Brižitka 363 »

Včeraj okoli 19:30 ure se je na Litostrojski cesti v LJ vklopil prehod, semaforji so začeli delovati (trikotnik z 2 rdečima lučema), vendar zapornice se niso spustile. Nato se je pripeljal policijski avto, vklopil intervencijske luči, in policist je spustil promet preko proge (semaforji so ves čas delovali.) Kaj se je zgodilo?
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Zagotovo tehnična napaka v delovanju NPR. In poudariti je potrebno, da je pri NPr potrebno ustaviti, ko se vključijo luči in zvočna signalizacija in ne šele, ko se spustijo zapornice.
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

Običajno spusti promet čez NPr železničar in ne policist.
Zanima me, ali je policist v tem primeru dobil pisno navodilo.

Lep pozdrav Signal
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Signal napisal/-a:Običajno spusti promet čez NPr železničar in ne policist.
Zanima me, ali je policist v tem primeru dobil pisno navodilo.

Lep pozdrav Signal
Kaj bi mu pa dal - Splošni nalog, Previdnostni nalog, Križni nalog, Razpored premika? :lol:
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Odgovor Napisal/-a Dino S »

V Rogaški tudi vedno policisti urejajo promet čez železniške prehode, ko se kaj pokvari, pa v Šmarju so tudi enkrat policisti ustavili promet, ko zapornice niso delovale...
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

541 napisal/-a:
Signal napisal/-a: . . .
Zanima me, ali je policist v tem primeru dobil pisno navodilo.

Lep pozdrav Signal
Kaj bi mu pa dal - Splošni nalog, Previdnostni nalog, Križni nalog, Razpored premika? :lol:
Ali je policaj spraševal prometnika v Šiški in Vižmarjah, če je NPr prost?

Lp Signal
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

To je stvar dogovora, že poklicati jih je nekdo moral, da so prišli na NPr. Zaradi napake na NPR so pa tako vsi vlaki imeli postanke pred nezavarovanim nivojskim prehodom.
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

Hvala, @541.

Kaj pa možnost začasne zasedbe NPr-a z železniškikm delavcem, ki bi ročno upravljal zapornice oz. rdeče luči? Izognili bi se ustavljanju in speljevanju vlakov, kar bi pomenilo prihranek energije.
Na takšno situacujo sem pred leti naletel na prvem NPr-u za Poljčanami.


Lp Signal
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Stvar je povsem logična in enostavna. Prišlo je pač do okvare naprav NPr in potrebno je bilo hitro ukrepanje. Za prvo silo so daleč najhitrejši in najprimernejši ravno policaji. Vsaj v mestu, kjer jih je povsod dovolj. Interventno pač, kaj ne?

Pozneje pa so seveda prišli delavci SVTK in morda še kašen delavec, ki so varovali omenjeni NPr, do odprave napake.

Se pravi, policaji so v navezi s prometnikoma sosednjih postaj pomagali, da ni prihajalo do nepotrebnih prometnih zastojev. Takrat, ko so semaforji lažno utripali, vlaka pa ni bilo. Sicer pa so takšni primeri bolj izjema. Policajem se glih ne da preveč, če le ni huda sila ......... :lol:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Če bi bila okvara dolgotrajnejšega značaja, bi zagotovili delavca za zavarovanje NPr. Za recimo eno uro pa ni od kod dobiti delavca za varovanje NPr, prometnik je na postaji sam. Če pa je okvara dolgotrajnejšega značaja, se pa zagotovi čuvaja NPr. Zadnji tak primer, za katerega vem, je bil ne tako dolgo nazaj nekje v okolici Kresnic, ko je voznik avtomobila sesul zapornice in hiško NPr z vso avtomatiko v njej. Potem pa do popravila NPr varovanje prehoda z ustavljanjem cestnih vozil "na roko", dovoljena V maks pa je v takem primeru 100 km/h. :shock:

Šafi pa v jok. Spet nekdo ne koristi dopusta, pa bo ostal za drugo leto. Slika
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Sem ravno našel na telefonu in ker je pač govora o NPr in napakah na njih - sicer ne vem, kak tip NPR je ta na Litostrojski - javljanje normalnega delovanja NPr-DK, preizkus javljanja motnje in napake na vseh treh NPr-DK med Šentjurjem in Celjem. Javljanje motnje, ko le ta ni več prisotna, izgine samodejno in se ponovno javlja normalno delovanje NPr, napako pa morajo odpraviti vzdrževalci SVN. Ti trije prehodi imajo še dodatno javljanje, ko je zavarovanje vključeno, javljanje normalnega delovanja utripa, v osnovi pa tega javljanja ni in torej na postaji prometnik tudi ne ve, kdaj je zavarovanje vključeno in kdaj ne.

Prehodi tipa DK-PO imajo pa nekoliko več javljanj in tudi drugih možnosti ... :roll:

MMG, ker ne znam zarotirati za 90° pač obrnite monitorje. :oops:
Odgovori