ŽCPR na Litostrojski cesti v Ljubljani
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
ŽCPR na Litostrojski cesti v Ljubljani
Včeraj okoli 19:30 ure se je na Litostrojski cesti v LJ vklopil prehod, semaforji so začeli delovati (trikotnik z 2 rdečima lučema), vendar zapornice se niso spustile. Nato se je pripeljal policijski avto, vklopil intervencijske luči, in policist je spustil promet preko proge (semaforji so ves čas delovali.) Kaj se je zgodilo?
Stvar je povsem logična in enostavna. Prišlo je pač do okvare naprav NPr in potrebno je bilo hitro ukrepanje. Za prvo silo so daleč najhitrejši in najprimernejši ravno policaji. Vsaj v mestu, kjer jih je povsod dovolj. Interventno pač, kaj ne?
Pozneje pa so seveda prišli delavci SVTK in morda še kašen delavec, ki so varovali omenjeni NPr, do odprave napake.
Se pravi, policaji so v navezi s prometnikoma sosednjih postaj pomagali, da ni prihajalo do nepotrebnih prometnih zastojev. Takrat, ko so semaforji lažno utripali, vlaka pa ni bilo. Sicer pa so takšni primeri bolj izjema. Policajem se glih ne da preveč, če le ni huda sila .........
Pozneje pa so seveda prišli delavci SVTK in morda še kašen delavec, ki so varovali omenjeni NPr, do odprave napake.
Se pravi, policaji so v navezi s prometnikoma sosednjih postaj pomagali, da ni prihajalo do nepotrebnih prometnih zastojev. Takrat, ko so semaforji lažno utripali, vlaka pa ni bilo. Sicer pa so takšni primeri bolj izjema. Policajem se glih ne da preveč, če le ni huda sila .........
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Če bi bila okvara dolgotrajnejšega značaja, bi zagotovili delavca za zavarovanje NPr. Za recimo eno uro pa ni od kod dobiti delavca za varovanje NPr, prometnik je na postaji sam. Če pa je okvara dolgotrajnejšega značaja, se pa zagotovi čuvaja NPr. Zadnji tak primer, za katerega vem, je bil ne tako dolgo nazaj nekje v okolici Kresnic, ko je voznik avtomobila sesul zapornice in hiško NPr z vso avtomatiko v njej. Potem pa do popravila NPr varovanje prehoda z ustavljanjem cestnih vozil "na roko", dovoljena V maks pa je v takem primeru 100 km/h.
Šafi pa v jok. Spet nekdo ne koristi dopusta, pa bo ostal za drugo leto.
Šafi pa v jok. Spet nekdo ne koristi dopusta, pa bo ostal za drugo leto.
Sem ravno našel na telefonu in ker je pač govora o NPr in napakah na njih - sicer ne vem, kak tip NPR je ta na Litostrojski - javljanje normalnega delovanja NPr-DK, preizkus javljanja motnje in napake na vseh treh NPr-DK med Šentjurjem in Celjem. Javljanje motnje, ko le ta ni več prisotna, izgine samodejno in se ponovno javlja normalno delovanje NPr, napako pa morajo odpraviti vzdrževalci SVN. Ti trije prehodi imajo še dodatno javljanje, ko je zavarovanje vključeno, javljanje normalnega delovanja utripa, v osnovi pa tega javljanja ni in torej na postaji prometnik tudi ne ve, kdaj je zavarovanje vključeno in kdaj ne.
Prehodi tipa DK-PO imajo pa nekoliko več javljanj in tudi drugih možnosti ...
MMG, ker ne znam zarotirati za 90° pač obrnite monitorje.
Prehodi tipa DK-PO imajo pa nekoliko več javljanj in tudi drugih možnosti ...
MMG, ker ne znam zarotirati za 90° pač obrnite monitorje.