Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Takrat so bile vozne tri parne lokomotive pri nas, no tisti trenutek ne. Ta lokomotiva bi morala popeljati tuje turista po SŽ tirih, pa si je izborila "dopust".
Ta beštija je takrat imela neko hibo, da je hudo rada "ritala".
Namreč, običajno pri nameravani speljavi je nerada reagirala. Ko pa je dobila malo večjo porcijo pare v valje, pa je skočila kot Ferrari.
Ampak, ker kolega (že srečno upokojen) ni bil ravno Schummaher, je mrha kar iz mesta preskočila več kot pol okretnice .........
Dolfe napisal/-a:Ta beštija je takrat imela neko hibo, da je hudo rada "ritala".
Namreč, običajno pri nameravani speljavi je nerada reagirala. Ko pa je dobila malo večjo porcijo pare v valje, pa je skočila kot Ferrari.
Ampak, ker kolega (že srečno upokojen) ni bil ravno Schummaher, je mrha kar iz mesta preskočila več kot pol okretnice .........
pa ne bo čist držalo ...... strojevodja, ki jo je takrat upravljal je še vedno v aktivni službi .... po njegovem pripovedovanju ja blo kot si napisal .... in na smolo zavora ni prijela tako kot bi morala ...... pa je šla u okretnico ....
Vprašanje, kaj se je zgodilo v Šiški, se je tudi meni porodilo takoj, ko sem sliko zagledal v nagradni igri in sem hvaležen za odgovor. Vseeno me pa zelo zanima, kakšna je bila škoda (ne v denarju), kaj se je polomilo, zvilo itd. Ima kdo še kakšne slike ali se malce počaka, da se zaključi nagradna igra? Mimogrede, kdaj je šla v Šinvoz na revizijo gledano na dogodek?
dogodek se je zgodil v začetku avgusta 2002 (2. ali 3.), tako da je agencijo iz Nemčije namesto nje peljala lok 25 (na Js so prišli s tremi lokomotivami OBB 52.7612, 919.138 , na sklepu vlaka pa je bil dizel 2043-008), mojster je bil pa Župca.....
muzejca iz Nove Gorice pa je pripeljala lok 17 in to je bla hkrati tudi zadnja Janezkova vožnja - tistega dne je odšel v penzijo .....
(nekaj slik o teh dveh dogodkih najdete na moji strani - rubrika parne lokomotive)
Kot sem že omenil, so bile takrat tri vozne lokomotive, do tega dogodka. Namesto nje sta se morali aktivno odzvati 17 in 25 serija. To vam je napisal tudi Milan.
Zanimivo je to, da je ta agencija imela na vsej svoji poti v večini dve lokomotivi na vlaku (njihovi vagoni). Naša 25-ka pa je suvereno opravila svoje delo in to sama. Prav posebna čast ji je bila izkazana na Hodošu. 17-ka pa je potnike popeljala z našimi muzejskimi vagoni na ogled Postonske jame